Last news in Fakti
12 Декември, 2020 14678

Москвич от соца или чисто нов от бъдещето?


  • Москвич 2140 Москвич-2140 трудно може да се нарече сполучлив автомобил, но пък беше особено популярен у нас преди промените.
  • Moskvich 2140 При такова емоционално наследство изобщо не е чудно, че съществуват не един и два проекта за наследник на популярното "москве".

    181 гласа
    23%
    77%
    582 гласа

Коментари

  • 1 Софиянец

    44 51 Отговор
    Отговорът е ясен - Мерцедес, от ватниците си взимам водка и матрьошки че и двете ми излизат две за лев.

    Коментиран от #14, #28

  • 2 драгият зрител

    49 11 Отговор
    Нито единия, нито другия. Имат само сантиментална стойност. За колекция.
  • 3 дърт шофьор

    45 11 Отговор
    Не знам новия какъв ще е, но стария беше много тесен и неудобен. Ама нямаше други коли.

    Коментиран от #7, #12

  • 4 Сър

    47 45 Отговор
    И ганьо капацитета гласува за старото, то тогава се разпадаше бе овце такива, баща ми всеки уикенд го ремонтираше и от 100 пътувания извън града в 50 закъсвахме, колко сте болни просто... Това не беше кола а трагедиен пример на гниещия соц
  • 5 Присмехулник

    32 15 Отговор
    Имах го една петилетка време...кошница ама нямаше друг избор.Тръгваш на път и не знаеш дали ще те закара дотам...Абе...кошмар си беше...
  • 6 ПЪТНА ПОМОЩ.

    48 17 Отговор
    5 ГОДИНИ СЪМ ПО МАГИСТРАЛИТЕ .СТАРИТЕ МОДЕЛИ МАКАР И ПО БАВНИ ДВИЖАТ.НОВИТЕ БЕМВЕТА И МЕРЦЕДЕСИ МИ ОМРЪЗНАХА ДА ГИ ПРЕНАСЯМ ПО СЕРВИЗИТИ.

  • 7 Абе

    30 2 Отговор

    До коментар #3 от "дърт шофьор":

    Имаше Лада колега и бяха по-широки и удобни, малко по-ниски от Москвича и като цяло по-сполучливи коли. За времето си, особено за 70-те години бяха бомба. Ако от АЗЛК направят нещо ново то няма да има нищо общо със старите модели от соца, тъй че ако трябва да се избира между двете със сигурност новия модел.......така или иначе той ще е някакъв сбор от чужди технологии, например на Рено, ФВ и други.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Кой68

    18 2 Отговор
    Да не обидя някого и двата...От соца за да си спомня...От бъдещето защото гледам напред......Хубаво е да имаш спомени-не си живял напразно...
  • 10 Бесен Язовец

    16 6 Отговор
    За 160 кг chоpar сигурно Москвич 2140 не е сполучлива кола види му се тесен!

    Коментиран от #11

  • 11 дърт шофьор

    17 4 Отговор

    До коментар #10 от "Бесен Язовец":

    Много 160-килограмови с къси крака караха москвич без проблем, защото бяха под 160 см. Проблемът беше за високите мъже над 1,85 см. Коленете опираха в таблото и дясното рамо в рамото на пътника. Пък за лади се чакаше безкрайно.
  • 12 на мен пък 12-ка ми беше

    13 16 Отговор

    До коментар #3 от "дърт шофьор":

    много по-удобен и комфортен от ладата. Не толкова бърз, но по-здав и таблото му беше по-гъзарско.
  • 13 Танас

    14 6 Отговор
    Има светло бъдеще като подвижен кокошарник.
  • 14 тсоГ

    6 11 Отговор

    До коментар #1 от "Софиянец":

    Отговорът е ясен - Швабски Котор, ц нин и коза у' Дому' Не Ти Трябват.
    ..А от тиролските и саксонските диви сбъркани немски селяни си взимам картоффели , пет кила ми излизат две евро Или Сиреч евро за 2 Български Левчета

    Коментиран от #17, #18

  • 15 Само БСП

    23 6 Отговор
    Е това е болшевишки избор москвич или москвич! А бе простаци от фекали.бг защо тогава всички милионери от БСП, КПСС карат само мерцедеси БМВ, АУДИ, ПОРШЕ?!
  • 16 Златев

    14 7 Отговор
    Както всичко друго при Руснаците - идеята добра, но изпълнението ужас, тъй че нито едното! Като зная стария Москвич какъв курник беше то, ако има нов той няма да е по-различен
  • 17 Фатмадев

    9 9 Отговор

    До коментар #14 от "тсоГ":

    Браво моето момче! Виждам, че в ТКЗС- то са те научили на дисциплина! Знаех си че не съм сам! Ние сме на всеки километър, нали!?
  • 18 Ритнитопковец

    14 6 Отговор

    До коментар #14 от "тсоГ":

    Бате и аз съм русофил ама да кажеш ,че немската техника е по-зле от руската ти си много силно пико
  • 19 Йозеф

    15 7 Отговор
    Ушанките нямат сполучливо изделие. Децата са им хубави, защото не ги правят с ръце. Стига с тия самоходни курници, цяло чудо е, че навремето са се движили някак си. Ако бяха хубави щяха да се произвеждат още и да са търсени, като BMW, Mazda, Mercedes, примерно.
  • 20 Тъп въпрос

    13 4 Отговор
    ВСЕ ЕДНО ДА ПИТАТЕ МЛАД ИЛИ ВЪЗРАСТЕН ТАРАЛЕЖ ПРЕДПОЧИТАТЕ ЗА ВЪЗГЛАВНИЦА!
  • 21 ares

    8 7 Отговор
    Една и съща кочина и за скраб не стават.

    Коментиран от #43

  • 22 дедо Шишарко

    17 5 Отговор
    За онова време си вършеше страхотна работа!С една отверка и ключ 10-12 можеше да му направиш основен ремонт на пътя и да продължиш!
  • 23 свинята майка

    10 10 Отговор
    руски боклуци кои ще купи такъв китук!!
  • 24 Друго мнение

    16 3 Отговор
    Вярно е ,че не беше като нормалните автомобили.Но все пак си беше кола,за предпочитане пред влак или автобус.Беше универсален ходеше на плаж по черноморието, ходеше да копае картофи на село,прекарваше зимнина до панелката в града.Ако имаше свински бут от село събираше се в багажника.Сега имам съвременен модерен автомобил и то не един но не изпитвам такава радост ,както тогава когато баща ми купи новия Москвич.
  • 25 аг08

    15 3 Отговор
    Глупави сравнения! Това е минало! За времето си беше добре!

    Коментиран от #26

  • 26 селтак

    13 7 Отговор

    До коментар #25 от "аг08":

    Стига бе! По времето когато тия боклуци беха още по пътищата,гледахме на Опел Катед 1 генерация като на извънземен кораб! Ай стига с тия простотии бе!
  • 27 Митко

    10 2 Отговор
    Тези, които публикуват подобни материали, имат ли представа докъде е стигнало автомобилостроенето по света - както количествено, така и качествено???
  • 28 ОХОО

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Софиянец":

    Хм,абе тук из ФАКТИТЕ се въртоли един екземпляр на заплата,който като прочете нещо за руснаци и започва да сипе диария.
  • 29 Р Дунев

    5 3 Отговор
    нито един от тези боклуци
  • 30 Пловдив

    4 2 Отговор
    За мен ако не изглежда, все едно си го направил сам, не реве като Атлаския лъв, не вози като каруца и не минава оттам, откъдето никоя нормална кола няма да мине, значи не е Москвич, каквото и да пише на табелата и в талона му!
  • 31 КУРнинов

    8 4 Отговор
    МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО КОЛКО ОТ ТЕЗИ БЪЛГАРСКИ ВАТНИЦИ ДЕТО ЩЕ МИ ПОСТАВЯТ МИНУС КАРАТ МОСКВИЧ В МОМЕНТА ИЛИ БИХА ПЛАТИЛИ ДА КАЖЕМ 17000-20000ЛВ. ЗА ДА КАРАТ МОСКВИЧ? АЙДЕ СЪОБРАЗЯВАЙТЕ СЕ КАТО ДРЪНКАТЕ ГЛУПОСТИ НА ЕДРО!
  • 32 Чичо Пенчо

    6 7 Отговор
    В София виждам от време на време Москвич в движение, но голф 1 не съм видял от години.
  • 33 пурко

    9 1 Отговор
    Бях на 20г и със стария мъндръсах свет мацки сега на 62г карам мерцедес но мандръсам помалко коя кола е похубава да сме живи и здрави всички

    Коментиран от #42

  • 34 Страничен

    5 4 Отговор
    Смешна анкета, илюстрираща руски отпадъци!
  • 35 Лада 1200 КОМБИ

    5 0 Отговор
    По добре с Москвич от колкото пеша.Москвича беше предпочитан от хората живеещи на село. Но Лада беше за предпочитане. Интересна анкета.
  • 36 Геро

    0 2 Отговор
    Няма реклама, която може да ми пробута такъв боклук. Даже и нежните детски спомени

    Коментиран от #40


  • 37 Софиянеца

    1 3 Отговор
    Руски боклуци нито една от двете !!!
  • 38 един от всички

    9 1 Отговор
    Имахме от този модел навремето -купихме го чисто нов от Мототехника за 5600 лв. Изключителен катър! Близо 17 години ни служи и няма случай да се е "зачудил" при палене и в най-големият мраз. Хубавото му беше,че е с ресори.А баща ми,му подсили ресорите с такива от Варшава,те бяха още по-дебели. Имаме много ниви ,всичко сме карали с него,няколко декара корнишони отглеждахме -това торове,инвентар,а и цялата продукция се превози с него,всеки ден по няколкостотин килограма. Освен това,с него съм карал цимент,тухли,плочки,бордюри,циментови колове за огради,топове тел,арматура,бидони с джибри,с вино и ракия и какво ли още не...!След промените отворих магазин за авточасти ,с него обикалях из цяла България и снабдявах,имах и ремарке. От Пазарджик снабдявах акумулатори -цялата кола с акумулатори я пълнех,повече от колкото един бус го товарех,и минавах през Юндола. Един път в един дъжд,ремаркето ме завъртя около него,защото и то беше много тежко...! Веднъж отидохме няколко коли на сватба чак в Бургас,и по пътя едната кола се развали (Опел Кадет). Аз с Москвича на дърпане си го докарах,близо 400 км съм го дърпал Опела!Но веднъж някакво чисто ново Берлинго, служебно,купено само преди месец ,изтърва управление и се блъсна в нашия Москвич,както е спрял. Предницата беше смачкана и това ни принуди да го хвърлим. Досега щях да си го държа! През целият си живот (от близо 17-18 години),на Москвича НИКОГА не му бяха сменяни накладки! Замина на вторични със заводските наклад
  • 39 Русенец

    2 1 Отговор
    Баща ми навремето 1980-1982 г.(тогава още не бях роден) си купи 12-така от Мототехника - Ловеч за 5700 лв. и мога само да ви споделя, че беше уникален за времето си беленския баир на Бяла за Русе със 100 км/ч го изкачваше, но през годините помня 90-те все по-често се налагаше да се развива карбуратора и да се налива бензин там за да може да запали, имаше и смукач, който към нискооктанов бензин А-86 и А-91 беше доста чувствителен и трябваше да се регулира, парното с времето на експлоатация се загуби нещо и мръзнехме, през зимите пък се съхраняваше в гаража на село. Нямах късмета да го карам, но си беше чудно удоволствие как едно 6-10 годишно хлапе се возеше в него :)) и така до м. юли 2000 год. когато го продадохме.
  • 40 Николай

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Геро":

    Интересно защо предницата на новия Москвич прилича на задницата на стария Форд Мустанг.
  • 41 ЖИГУЛИ КОМБИ

    2 0 Отговор
    МОСКВИЧ 412 КОМБИ по рядко се срещаше на нашият пазар но много носеше и беше предпочитан от хората живеещи на село или работещи в града но им трябваше за село. Москвич 412 беше за предпочитане пред Москвич 408. Едно време се чакаше от 3 до 4 години за Москвич.
    Но за МОСКВИЧ КОМБИ малко повече. ИЖ 1500 беше малко по издръжлив от Москвич и беше предпочитан от селскостопанските производители. Но по добрият вариант беше ВАЗ 2102 УНИВЕРСАЛ.
    Или другия вариант ВАЗ 2104 УНИВЕРСАЛ. Лада издържаше без ремонт на двигателя от 200 000 до 250 000 хиляди километра а Москвича без основен ремонт на двигателя издържаше до 100 000 хиляди километра. Москвич 408 до 70 000 хиляди километра.
    Москвич 412 до 100 000 хиляди километра. Москвич 21412 до 100 000 хиляди километра предно предаване. Москвич 2141 така нареченото АЛЕКО до 250 000 хиляди километра но беше с двигател на ЛАДА
  • 42 Лада 1300

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "пурко":

    Мацки избгват да се возят на Москвич
  • 43 Иван Шишман -- 😒🇧🇬🇷🇺

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ares":

    Аз карам Москвич защото съм пич.
    Счупи ли се гайката,е..му майката.
  • 44 What

    0 0 Отговор
    Стария, Стария. Много ясно че старото е по здраво от новото

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта