Last news in Fakti
30 Януари, 2021 11425

Популярни седани: Accord или Passat?


  • Honda Accord Моделът Accord не без основание се счита за най-безпроблемния японски седан от среден клас, но в Европа не е толкова популярен.
  • Volkswagen Passat Бестселърът на Volkswagen при средноразмерните седани от години се смяна за еталон в този клас и е сред най-продаваните модели на марката.

    765 гласа
    66%
    34%
    384 гласа

Коментари

  • 1 шофер

    54 215 Отговор
    И къде е конфликта?! Да сравняваш германска кола с източна ТАЛИГА е лекинко непрофесионално. Оригинал срещу копирано менте. Качество и технология за 10 години напред срещу купе направено от станиол и крепещо се единствено и само на германската боя. Тая консерва е направена да бъде кенче Кока-Кола - консумираш бързо и изхвърляш. Конфликт??!

    Коментиран от #3, #4, #6

  • 2 Инспектора

    122 75 Отговор
    Имал съм Фолксваген, сега карам Хонда. Японецът може да е по-безпроблемен, но по-добре от германеца никой не може да прави автомобили. Изолация, материали и функционалност са несравними. В Хондата всичко дрънчи на пластмаса и ламарина.

    Коментиран от #39

  • 3 Иван

    71 57 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Гледай си немските кочини
  • 4 Опааа

    58 20 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Браво! По-големи глупости не бях чел хаха !
  • 5 Toto

    82 10 Отговор
    Който не е карал хонда да не избързва с критиките. Вярно че са малко по постни , но са сметка ремонта е минимален!!!!! Мисля, че това е много важно. Иначе няма спор и двата седана са чудесни!
  • 6 Гост

    78 22 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Акорд имал ли си? Може да дадеш оценка за нещо, не само автомобили, когато си имал досек до него. Пасата е добър, доста при това, но Акорда е колата. Казвам го от опит с двата модела.

    Коментиран от #7, #43


  • 7 Йеронимус БОШ

    29 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    ДосеГ се пише с Г , а не с К !

    Коментиран от #35

  • 8 Анонимизатор

    48 7 Отговор
    Хонда Акорд и Леджънд - страхотни автомобили, залагат на доказано работещи системи. По добрият избор, отколкото да си купиш 10 годишно немско возило на неясни километри и предстоящи скъпи ремонти, разбира се има и доза късмет при всяка покупка
  • 9 ФЕН

    46 24 Отговор
    Погледнете даните от най-големия пазар а имено С.Америка-Щатите и Канада ...Там пасата е от 20г на пазара и Хондата от 30г.Акордабие в пъти продажбите а е по-скъпата кола .В сервизите е пълно с повредени пасати.Погледнете и Източното полукълбо там е същия резултат.Погледнете и Европа плюят по хона ..но пак е пълно в сервизите спасати ...а Немците хвалят пасата , че е сепер здрав до 3 месец !? после какъвто ти е късмета 1-2г макс.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 авто

    17 4 Отговор
    Те европейците какво ли разбират от коли,ще кажеш,че те са ги измислили,виж българина е друга работа,от магарето на дядо си и хоп веднага разбирач."но в Европа не е толкова популярен.",Тук е видно че европейци не коментират.
  • 11 Случаен

    21 6 Отговор

    До коментар #9 от "ФЕН":

    Е как да са пълни с акорди европейските сервизи като акорди почти няма?
    Акорда е здрав откъм техника. Пасата също не е лош, стига да не е с гадно дсг.
  • 12 пффф

    26 34 Отговор

    До коментар #9 от "ФЕН":

    Фенчо, не те знам каква кола караш ама аз втори пасат карам в момента.Първият беше шестица, сега карам осмица закупен чисто нов през 2015г.Демек е на 6 години вече.Та освен масла, филтри и батерията на дистанционното(между другото това му е слабо място признавам батерията, бързо се изтощава и оригиналната струва цели 10 лв.) все още не съм сменял нищо друго по него.Подобна беше ситуацията и със шестицата която продадох преди да купя този.Явно съм голем късметлия според тебе.Зема да пусна едно тото най-накрая и аз.Стискай ми палци щта почерпя ако спечеля.
  • 13 Онзи

    41 16 Отговор
    Хората са казали,който не е карал Хонда акорд да не пише.Разликата е от небето до земята.Фолксваген нямат един нормален двигател,нито като нови нито като стари.Ако беше така нямаше да търкалят пасат 4,а щяха 6 и 7 да са масови...същото е и с голф...спряха да ки карат следхголф 5...щот и 7 са все едно поддържаш Е 60

    Коментиран от #14

  • 14 рсдф

    18 4 Отговор

    До коментар #13 от "Онзи":

    Като станат 6 и 7 по 4000 лв. и ще станат и те масови, споко.
  • 15 viki

    28 8 Отговор
    Акорд от есента на 2019 г. е само за САЩ - Канада и Япония!
    Авенсис също няма нов модел....виждам обаче че са върнали Камри в ЕС и има чисто нови Камри от официалния дилър за България с хибриден двигател 2.5 л. с обща хебридно-бензинова мощност 203 коня. Та тук вече Пасат седан увяхва до новото Камри хибрид 2021 и

    Коментиран от #20

  • 16 ххх

    45 2 Отговор
    Имал съм и Акорд и Пасат. Интериорът на Пасата е класа над този на Акорда. По правило хондата се чупи по-рядко, но пък частите са по-скъпи. В Акорда ме дразнеше, че ламарината е тънка, шумоизолацията е по лоша, но си е здрав и надежден автомобил, а това за мен е важно когато става дума за семеен автомобил. Ако ще е Пасат да е дизел, а ако ще Акорд задължително бензин! Ако е нова Пасат, а ако е на до 5 години Акорд. От там нататък в годините е Божа работа и чист късмет!
  • 17 Акорд 8

    16 5 Отговор
    Имам акорд 8 от 1 год., карал съм пасат олтрак и новия модел също, и то по около 40 хил. км. Мога да кажа,е и 3 те автомобила са на ниво, но не мосля, че падатите ще изкарат толкова, колкото хондата- те бяха доста по-нови.Освен това хондата има такива екстри, които за пасат не са и помисляли през 2009. От към динамика пасатите печелят с DSG кутията.
  • 18 Scot Kilmer

    39 25 Отговор
    Няма VAG който е по-добър от Хонда
  • 19 Зик

    42 15 Отговор
    Когато пасата бие акорда елате и ми се обадете. Цел свет от арабите до щатите карат японеца

    Коментиран от #53

  • 20 Скот Килмър

    18 3 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Бъркаш Японките. Toyota се издъни с качеството на Королите от Турция. Хонда и Мазда нямат такъв грешен ход, Хонда дори премества завода си в Англия обратно в Япония. Проблем на Тойота, но особено на VAG е че се разрастнаха прекалено много за да поддържат топ качество.
  • 21 Корекция

    17 4 Отговор
    Малко се изака на метеното с този коментар. Всяка кола купена нова и карана само от теб ще започне да се "обажда" към десетата година. Първо дребни неща като полуоски, после вече си проличава качеството, тогава хондата ще те изкара безпроблемно още няколко години.

    Коментиран от #24, #46

  • 22 инспектор БоБо

    13 19 Отговор
    големи разбирачи сте, виждам ви...технологията която е водеща при автомобилите се нарича дизелов мотор, няма източен дизел с евро6, да не говорим за неумелите опити дизел-автомат...тойоти, хонди, субару - пълен провал. Карал съм 15 нови автомобила и то в години когато и вие и вашите родители са били потомствени пешеходци, но от германския автомобил си е номер ...не съм комунист и несъм бил

    Коментиран от #23

  • 23 Веро

    20 13 Отговор

    До коментар #22 от "инспектор БоБо":

    Германските автомобили бяха здрави преди 20_30 години.сега всичко е сервизно,харчи масло като лудо и след пет шест години плаче за основен ремонт.тояги пълни след пет години.
  • 24 алооо

    10 0 Отговор

    До коментар #21 от "Корекция":

    Полуоските не се обаждат след определени години, а след определени километри.Тъй че полуоски може да смениш и на втората година още, а може да те изкарат и до двайстата ако въртиш по 5000 км. на година.
  • 25 бат Васко

    20 6 Отговор
    Гласувах за Акорд-а, но съм изненадан, че печели към момента. Вероятно голфаджиите са били вчера на чалготека, и още не са станали. Следобед вотът ще се обърне.
  • 26 СТОЙО

    20 13 Отговор
    някой виждал ли е акорд по улиците на СОФИЯ аз не но е пълно с ПАСАТ явно народа е тъ п про ст и не знае ха ха ха

    Коментиран от #28, #30

  • 27 БАЦЕТО

    17 4 Отговор
    толкова МНОГО се купуват ХОНДА в ЕВРОПА че закриха завода в ЮК и още 4-5 завода за авточасти в Източна Европа работещи за Хонда Европа
  • 28 KENEPHBG

    20 6 Отговор

    До коментар #26 от "СТОЙО":

    София може да е критерий само за вторичен пазар до 6-7 хил лв / над 200 хил км. Тук и жугулите са повече отколкото в Дания например. Сравнявай София с другите градове от Третия Свят. Що не отскочиш до Владивосток и там брой колко са хондите!

    Коментиран от #47

  • 29 животновъд

    7 7 Отговор
    Акорд-Пасат,все едно да сравняваш луксозен файтон с каруцата на чичо Пешо от наше село.
  • 30 Фори

    22 7 Отговор

    До коментар #26 от "СТОЙО":

    Хондите на старо държат цена в пъти по висока от пасатите,което говори само по себе си
  • 31 бат Рамбо

    22 21 Отговор
    Тук спора се решава по следния начин - заставаме на едно кръстовище и броим преминаващите пасати и акорди. Ама независимо от години,състояние и т.н. И мога да ви кажа победителя предварително.Защото движещите се безпроблемно пасатори на неизвестен брой километри и години надживяват с по четири поколения японските консервени кутии...И не мога да разбера тая зверска защита на "японски"автомобили от собствениците им...А бе набутал си се,набутал си се...карай си оризарника и си трай,не ставай за смях на обществото...Ай със здраве...

    Коментиран от #36, #38

  • 32 333

    12 0 Отговор
    Акорд вече не се предлага в Европа. Не просто не е популярен, ами и го няма.
  • 33 adcf

    19 9 Отговор
    Аз оцелях в vw passat , след катастрофа. Ако бях с хондата , нямаше дамога да напиша този коментар !

    Коментиран от #48

  • 34 марони

    22 12 Отговор
    Германеца е инжинерен зконодател!Това не важи амо за колите.Германската инжинерна мисъл първа е създала ракета достигналакосмоса още по времето на Хитлер!Фон Браун и немски екип построиха Сатурн -5,с която американците отидоха до луната!Аз карам БМВ!А Порше е шедьовър-въплащение на съвършеното взаимодеиствое между шофьора и колата!И Японското е добро,но както казах,германеца е истинския иноватор!Ме-226 е първият реактивен самолет в света!
  • 35 Драйфус

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Йеронимус БОШ":

    Той разбира от коли,не от правопис!
  • 36 Драйфус

    9 2 Отговор

    До коментар #31 от "бат Рамбо":

    Къде да ги броим:В Германия,САЩ или Япония?
  • 37 вале

    13 7 Отговор
    Естествено,че Акорд.Като кажете немско та немско.Новите немци с френски двигатели БРАВО !
  • 38 вале

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "бат Рамбо":

    Ами едно време само лади и москвичи,ТУК там варбург и трабант.И значи трабо е N1 A?
  • 39 Ронин

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Инспектора":

    Да не си я купувал " нов внос" от Австрия, карана от марокански имигранти, върната от технически преглед, от купчината, в най- далечния ъгъл на арабска автоморга?
  • 40 Алекс

    13 9 Отговор
    А бе комшията кара Lancia Kappa 2.4 175 🐎 колко пъти го моля да ги трампим с моята Акорд хем по млада 2003 година ама не ще!!!
    Вика ми карай си твоят тенекиен самурай с ръждица,ела да пипнеш жабарката какви корави ламарини има и без грам ръжда от 1997 година!!!
  • 41 тони

    19 6 Отговор
    Какво означава, че не е популярен в Европа? Той не се предлага тук от поне 7-8 години. Иначе като шофьор на Пасат 4х4 280кс 2015 бих избрал нов акорд
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор

  • 43 Юри

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Е, щом си имал досеК.
    хахахахахахахаха
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Иво Иванов

    3 9 Отговор
    Аз избирам Citroen C5
  • 46 перничанин

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Корекция":

    Имам Аурис и Поло и двете са на по над 300 000км купувал съм ги нови. Много неща съм сменял на колите ми (и на предишните) само полуоска до сега не съм сменял, а и не съм чувал някой да сменя.
  • 47 перничанин

    5 3 Отговор

    До коментар #28 от "KENEPHBG":

    Е да де, но нали силата и безпроблемноста на Хонда , точно след десетата година се проявява. Гледам малко хора вярват на това чудо, точно на вторичния пазар.

  • 48 перничанин

    11 5 Отговор

    До коментар #33 от "adcf":

    Чудно, защо ти пишат минуси? Хондата си е със слаба тенекия и ръждясва - факт.
  • 49 Jack Bauer

    8 9 Отговор
    От двете злини по-малката е Японската :-D
  • 50 Пловдив

    11 5 Отговор
    Досега не съм имал нито една от двете марки, но определено бих избрал Хонда пред Фолксваген, ако ми се наложи подобен избор.
  • 51 Чичо Гошо

    6 7 Отговор
    Статистиката ГОВОРИ.
    За 2020 година Хонда са продали 44 броя ЦРВ-та в България. Едвали Фолксваген продават по малко!!!
    Феновете на Хонда са по беднички от тия с Фолксвагените

    Коментиран от #52

  • 52 тони

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "Чичо Гошо":

    Honda CRV е прекалено скъпа. Топ оборудването е 86хил. За 10хил по-малко ще си взема Mazda CX5 и даже няма да е със CVT.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор

  • 54 ГоЩо

    2 3 Отговор
    Акорд,един съм имал! Карах го 4 години без влизане в сервиз! Когато го продадох,новият собственик ми каза на следващият ден,че имало счупена пружина отпред в ляво! Нито ми е тропала,чукала или каквото и да е било! Пасат ,имаме в семейството,предният модел от този на снимката! Харчи масло от чисто нов,бензинов е 1.8 с турбо.
  • 55 Бай Миле

    2 1 Отговор
    Тук говорим за Пасат срещу Акорд, и тъй като в момента карам тайп С, а преди имах 2.8 Б5 (говорим за втора употреба коли сравнение), то мога да кажа, че Пасата беше по-надежден и по-добре направен от Акорда като цяло, но предпочитам да си карам хондата.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта