08 Април, 2017 9657

Old School: Golf с/у BMW или предно vs. задно


  • Golf Mk1 Volkswagen Първото поколение на наточения Golf GTI от 1983 година се счита за еталон при т.нар. драйвърски автомобили с предно предаване. По онова време той е струвал около $8 000, което днес съответства приблизително на $19 000. Настоящият Golf VII GTI може да се купи най-евтино за около $30 000, при това е с 500 кг по-тежък.
  • 3er (E30) BMW Още един пример за култова драйвърска кола от миналото е легендарното BMW 3er от 1982 година, познат и днес с индекса си Е30. Този автомобил, не без основание е смятан за една от най-драйвърските коли със задно заради ниската си маса и уникалната за онези години динамика.

    343 гласа
    38%
    62%
    547 гласа

Коментари

  • 1 Ловеца на поршета

    64 62 Отговор
    Няма как да сравняваме тази сапунерка Golf с краля на аутобаните BMW.

    Коментиран от #14, #21, #25, #46

  • 2 дсдас

    47 25 Отговор
    Предното е за икономични ефтини градски коли.
  • 3 Бай Тошо

    15 11 Отговор
    Ако седнат двама от зад, ще се разбере кое е по добре, особено на нагорнище ако се кара
  • 4 gosho golfa

    45 70 Отговор
    Предната ми кола беше бмв е 36,сега съм с голф 4 ! Голфа е класи над този кенеф със задно предаване който зимата се чуди какво да прави. Фолксваген е най добрата кола

    Коментиран от #7

  • 5 Терцел

    22 11 Отговор
    Лесно решение, 4WD,4Х4, и др. Така направих.
  • 6 Баааааааааааа

    28 50 Отговор
    И двете са абсолютни кенефи и не стават за нищо... разликата е, че едното се кара от безмозъчни комплексари а другото от бедни западняци. И двете са залъгалки за простолюдието в България... особено 20 годишните трошляци.

  • 7 VAG кенеф

    49 31 Отговор

    До коментар #4 от "gosho golfa":

    Абе, това че ти не можеш да се справиш със задно зимата си е твой проблем. По-евтина пластмаса и по чупещ се голф от 3 и 4 няма. БМВ с шпер и чисто нови гуми няма спирка зимата. Това, че си прошляк и си го карал с гуми 3та употреба си е в твой минус.

    Коментиран от #13

  • 8 Гост

    28 24 Отговор
    Какво толкова ми хвалите задното предаване на БМВ.....Това кола за дрифт на писта ли е!? Или......Кола за нормално шофиране по пътищата!?До гуша ми е дошло от бедни келеши по светофарите с горните две бръкми....
  • 9 Кон

    5 8 Отговор
    Къдее коня разбирача???Намерете го!!!
  • 10 Ташунко

    32 7 Отговор
    Електронни коли са за некадърни.За една крушка в сервиза. Монтьори цепете им главите, на такива дето не зачитат класиката. И се пазете от гръмотевици че да не гръмне електрониката.Приятно каране в авариен режим с 20 км.
  • 11 Киро

    17 21 Отговор
    Няма никакъв конфликт, освен ако не спорят кое е по-голяма трошка!

    На сцената по това време са Ланча Делта Интеграле и Субару Импреза, тия голфове единички и беемвенца изобщо никой не ги брои за живи по тяхното време!

    Коментиран от #18

  • 12 Димо

    6 37 Отговор
    Карам Ферари, смешни сте с коментарите си :) голфченца, бемвенца - дечковци си мерите пишленцата само..

    Коментиран от #15

  • 13 Феникса

    22 18 Отговор

    До коментар #7 от "VAG кенеф":

    Абе, ти за някакъв драйвър ли се взе бе? Я да те видим как излизаш от преспата с тоя кошер, или ти си некакъв микахакинен ентусиаст такъв. Тия кат тебе с 36-ците конкретно колко им се смея, че си мислят, че карат кола.
  • 14 BGman

    16 15 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    Ти какъв си, не е истина. Какъв крал те гони бе пубер? Ей такива крале като тебе най ги обичам на аутобаните. Само като им видя депресираната физиономия, че любимото им БМВ нещо изостава...

    Коментиран от #17

  • 15 Хитлер

    25 3 Отговор

    До коментар #12 от "Димо":

    Караш ми дедовия....

    Коментиран от #19

  • 16 Bavareca

    6 15 Отговор
    х5 това е истината
  • 17 Ловеца на поршета

    8 9 Отговор

    До коментар #14 от "BGman":

    И ти взе че се събуди целия облян в пот и с отвити крака. Не ми се спори с човек чието най- голямо постижение в живота е да носи кофите с вар на някой строеж. Хайде отивай да береш лапад и коприва че да има кво да ядеш и не ни занимавай с твоите незбъднати мечти.
  • 18 анонимен

    12 7 Отговор

    До коментар #11 от "Киро":

    Какви нелепости говориш бе братче, Субару Импреза и Интеграле по времето на Golf GTI Mk1 (1976)? Golf GTI 1 е смятан за първородителя на целия хот-хеч жанр (наточени практични, достъпни и компактни коли за ежедневна употреба).
  • 19 ЕШК

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "Хитлер":

    все едно да си мерите пишките 1 или 2 см са :D или кои дрехи са по-добри ЗАРА или Теранова)
  • 20 Two Steps From Hell

    18 13 Отговор
    Е30-ската е легенда !
  • 21 Дон Тони

    19 7 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    Голфа е нещо като мини танкче, само че леко и маневрено с отлично окачване, докато Е-30 е направено като перфектен спортен автомобил, с отлична изработка и окачване още по-добро от Голфа
  • 22 бмв ко не

    9 7 Отговор
    има т.н. голф клас
    а за бмв 3-ка клас някой да е чувал?

    Коментиран от #23

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор

  • 24 ОМГБ

    4 2 Отговор
    нали ги гледам бмв-тата на драг, не могат да слезнат под 10-ка
  • 25 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    То задното нали беше за писта? Сега и за аутобани ли излезе по-добро?
    От физическа гледна точка не е. При високите скорости задното се кара доста по-кофти когато има страничен вятър например. Просто кола с предно може да се движи с по-висока скорост при силен страничен вятър.

    Коментиран от #35

  • 26 СТАЛИН

    4 6 Отговор
    СУБАРО 4,4 НЯМА ПРЕДНО НЯМА ЗАДНО НЕ ТЕ ОСТАВЯ ЗАДНОТО И ПРЕДНОТО НЕ СТАВАТ 4.4 ТОВА Е КОЛА
  • 27 Shmeker

    6 0 Отговор
    Между другото Е30 е била на цената на Голф на времето като нова.
    Сега в този клас БМВ продават 1-ва серия, която вече е с предно. Това все пак решава спора до някъде
  • 28 СТАЛИН

    6 2 Отговор
    Е И КАТО СЪМ ИМАЛ БМВ КВОО ГЛЕДАТ МЕ ХОРАТА ХУБАВА КОЛА АМА И ЗИМАТА МЕ ГЛЕДАТ КАТО НЕ МОГА ДА Я ВКАРАМ В ГАРАЖА ПЪЛНИ КЕНЕФИ БЕГАЧКИ БИЛИ ВЯРНО ЗАВИСИ ОТ МОДЕЛА И КЪДЕ ЩЕ КАРАМ БЪРЗО ЗА СНИКА НА СКОРОСТНИТЕ КАМЕРИ
  • 29 ГОГО

    6 3 Отговор
    Голфа се е доказал във времето достатъчно.Това за некачествените пластмаси са пълни глупости.Няма по солидно сглобен хечбек в този клас.БМВ са страхотни коли,но като фен на Фолксваген,съм длъжен да ги поставям на второ място.
  • 30 Петър

    13 1 Отговор
    Брех тука всички разбирачи и плюещи. Имам и голф ГТИ имам и М5 и за двете мога да кажа че са идеални , голфа го предпочитам за градска кола а М-ката за извън града , отностно зимата на времето ладите май бяха със задно и нямаше 100 системи и различни гуми, въпрос на разум е кой как кара , те и сега с коли за по 200 бона с 200 км пак не оцеляват както имат по 20 айрбега...карайте разумно не плюйте марките и колите ... всяка си има и плюсове и минуси , хайде със здраве.
  • 31 бмв недвижим имот

    4 6 Отговор
    ето още един комплексар фен на недвижим имот
    зимата щеката като е на макс не тръгваш нали знаеш
    стари бмв-та вече по улиците няма нали са много здрави къде са сега на старо злато а голф 2-ки пълно
  • 32 Ловеца на поршета Само Попшета не лови

    1 1 Отговор
    Мерцедес разбира се
  • 33 мразя бмв

    2 3 Отговор
    тоз пък бмв е недвижим имот не го ли разбра стари модели ги няма вече а голфетки пълно нали са мноо здрави затова са на скрап
  • 34 ям бмвта

    3 5 Отговор
    бмв е недвижим имот
  • 35 Ловеца на поршета

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Shmeker":

    И как стигна до това заключение?

    Коментиран от #36

  • 36 taka e brat

    9 2 Отговор

    До коментар #35 от "Ловеца на поршета":

    ЕДНА КОЛА ДВИЖЕЩА СЕ СЪС ВИСОКА СКОРОСТ ВЛЕЗНЕ ЛИ В РЕЗОНАНС НА ПЪТЯ И ПОЧНЕ ЛИ ДА СЕ ЗАНАСЯ СПАСЕНИЕ НЯМА -УДРЯШ СЕ КАТО СТОЙ ТА ГЛЕДАЙ АКО ЩЕ КОЛАТА ДА ИМА И СРЕДНО ПРЕДАВАНЕ ....иначе BMW е колата . карах голф 1 голф 2 голф 3 голф 4 и пасати съм карал . също така и един куп кви ли не ремонти по тия вагове.
    качих се на е36 купе 320 1996год. снижено със пълен кожен салон не ми се слизаше от него - даже до магазина за хляб ходех с него. карах го 7години и сигурно 3-4 дребни ремонта съм правил по тая кола. продадох го със сълзи на очите . е46 330 турбо дизела със чип за 200лв дига от 40 до 60 коня и е уникално.
    просто със две думи BMW е колата. а за зимните условия само мога да кажа че трябва да има колата добри зимни гуми . това със какво предаване си не е от значение трябва гуми да имаш.
  • 37 AUDI

    4 7 Отговор
    To е ясно, че голфа става за зимата а бмв-не. Ще се цитирам: "99.9% от хората, купуващи бмв не знаят и не могат да карат достатъчно адекватно автомобил със задно. СПРЕТЕ СЕ ОПАСНИ СТЕ"!

    Коментиран от #38

  • 38 Pitbull

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "AUDI":

    ... и двата автомобила имат фенове и противници , лично аз предпочитам BMW (в случая X6) пред която и да е модификация и модел на VW , писал съм и преди ... карам точно BMW от модели за които повечето "пишещи" тук нямат грам понятие (1802 - 2002) по това време VW имаха само "сапунерката" (VW Kaffer) нямам против всеки да си кара автомобил по вкуса му и по дЖеба ест. просто спора е меко казано тЪп , отделно сравняват се автомобили които нямат нищо общо с изкл. на държавата в която са произведени (което също е под въпрос) лично моя автомобил е правен в щатите нищо че е "немски" щерката кара VW който е правен от уж германска фабрика с тази разлика че по него има части от цял свят , ГоУфеца просто си е обикновен ... без грам индивидуалност знаете колко подобни "кошници" са продадени е световен мащаб , но то е защото са евтини ...

    Коментиран от #45


  • 39 Гост

    3 3 Отговор
    Два Клозета се мерили кой по мирише....
  • 40 007

    4 0 Отговор
    По това време вече имаше Субару 1800, съчетава и двете немски коли:)
    Включваш задното и става джипка, пък боксера изобщо да не го сравняваме с тези народни мотори...
  • 41 007

    4 0 Отговор
    По това време вече имаше Субару 1800, съчетава и двете немски коли:)
    Включваш задното и става джипка, пък боксера изобщо да не го сравняваме с тези народни мотори...
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор

  • 43 Голфу нема умре

    0 5 Отговор
    Голф 1 GTI е най-бързия Голф да не говориме за БМВ където на новите модели - хедс ъп дисплейя показва задница на Голф, за да се запази обичайната картинка виждаща се през предния джам - холограмен голф стряска всички Бмв ентусиасти, а когато виждате двойно просто има и истински голф пред каруцата ви с гуемо ауспухче.
  • 44 ЩДЮ

    1 2 Отговор
    лешояди :) какво спорите дали развалена риба или вмирисано плесенясало зеле е по-добре - много му разбирате явно ей, бг народ ..
  • 45 ужаси по сервизите

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Pitbull":

    Koi ti govori za x6 tuka govorim za istinsko bmw
  • 46 Поршето на ловеца

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ловеца на поршета":

    Голф - модел
    Бмв - марка
    WtF

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта