Last news in Fakti
09 Април, 2017 7836

Лесно ли се строят магистрали?


  • Георги Коритаров журналист Говорите малко като господин Борисов - направих магистрала, направих булевард...
  • проф. Божидар Димитров историк Ами лошо ли е да направиш магистрала? Направи ти, бе! Направи ти магистрала, бе...

    219 гласа
    30%
    70%
    496 гласа

Коментари

  • 1 hhhaha

    37 37 Отговор
    Предвид парите, които се взимат за проектите на боко тиквата, да направи магистрали с тия пари е като да си го намести от единия крачол в другия.

    Коментиран от #5

  • 2 неутрален

    36 36 Отговор
    Предателя Б. Д. беше БСП като виде, че ще се лапа започна да е ГРОБ, че чак поръси Тиквока за късмет с измислената светена и здравословна воняща вода, само и само да се нагоди на Тиквата. Абе, Димитриев, не е лошо да се правят булеварди, магистрали и т.н. Тиквока също се хвали, че е правил магистрали, всичко това се прави с пари. По времето на Тиквока се отпуснаха европейски пари, т.е. няаще пари, които ще ги изплащаме с много години, а не само Тиквока ни зароби с 16 милиарда, е "велики" "професоре" какво ще кажеш по този начин на строителство, но ти си обсебен от Тиквока и неговата партия, че немаш грам разум и разсъдък и ще говориш - дали е лошо да се правят магистрали. ПИТАНЕТО Е: 1. С ЦЕНАТА НА КАКВО И ЗА СМЕТКА НА КОГО? 2. ЗА КОГО СА ТЛЪСТИТЕ КОМИСИОНИ ? -ЗА МИЛИАРДЕРА -ТИКВОК и ТЕЗИ ОКОЛО НЕГО, А ЗА ХОРАТА-ГЛАД, МИЗЕРИЯ, НИЩЕТА, ПРЕБИВАНЕ ОТ БАНДИТИТЕ -ТЕРОРИСТИ. ТЕ ТОВА Е СТРОИТЕЛСТВОТО НА МАГИСТРАЛИТЕ и ПОСТИЖЕНИЯТА НА ТИКВОКА И НЕГОВОТО НАГЛО ПРАВИТЕЛСТВО,КЬОРАВЕЦО.
  • 3 иии

    28 9 Отговор
    корито пълно с ла-на...
  • 4 Гого

    45 19 Отговор
    Цените на километър магистрала на Рапон-Бей излизат златни даваха статистика в Холандия правят 25 км а във България само пет със същите пари като труда е 10 пъти по евтин.
  • 5 Добри Джуров

    25 42 Отговор

    До коментар #1 от "hhhaha":

    Това си го чул по форумите или реално знаеш че е така ? Щото аз съм на мнение че ако не е "Боко" да ви чисти ла..ата ще плуваме във фикалии в таа държава
  • 6 с желание да съм неутрален

    21 18 Отговор
    Някой от изказалите се , да е геодезист или стрителен инженер,
    За специалност "пътно строителство не питам.
    Единствено проява на фобии и комплекси!

  • 7 Десислав Попов

    35 15 Отговор
    А дето на втората година магистралата цялата е в дупки и започват лудо кърпене.Това не се коментира...Само се говори,че са направили някакви разходи,усвоили са някакви средства,/откраднали са половината,разбира се/.А след това само се хвали с магистрали.
  • 8 Герб

    18 4 Отговор
    Многоооо пари там
  • 9 неутрален

    18 9 Отговор
    ДО 6#
    Какво не Ви харесва и какво Ви е възмущението по повод изказванията.
    Питате има ли от изказалите се строителен инженер. Да. Аз съм строителен инженер и много се дразня като дебелобузата костенурка заговори за строителството и из каже толкова глупости ме дразни. Вие стр. инженер ли сте?
  • 10 ввв

    21 20 Отговор
    Много фантастика има по коментарите едва ли не някой направи милиарди от рушвети! Само, че хайде да ги изкарате. Лично видяхме как по царско време завършването на Тракия от Стара Загора до Бургас щеше да струва 3 милиарда лв., дойде тъпата тиква крадец (според някои) и я построи за 500 милиона за има няма две години, а строежа и почнал още 70-те години на миналия век. Искам този да построи и Хемус пак кой каквото ще да приказва.
  • 11 скучаещия

    10 15 Отговор
    до неутралния инженер,
    да си публикуваме дипломите! Колко дипломи инаш? Моите са три за висше и след дипломна квалификация.
    А какво ви дразни няма значение, след като вместо аргументи, ползвате епитети!
  • 12 6666

    14 20 Отговор
    Кой каква диплома има въобще не е интересно, важен е човека.Без човека Борисов в БГ нямаше да има нито една завършена магистрала.Виждате ли как се строи "Струма",ОТКРАДНАЛИ документите! Търга за най дългият тунел провален.Като големи специалисти ,как мислите, каква е дипломата на крадеца?Дали е стоителен инженер или инженер с купена диплома ,сегашния примиер Герджиков въобще не му дреме,ще ви каже че си има специализирани органи и толкова.Като се върне бати ви Бойко всичко ще си дойде на място, щом стане дума за магистрала.При 4ри. годишен мандат"Хемус" ще е завършена,както "Струма" и тунела под Шипка.Без личен контрол на примиера в БГ нещата не стават.

    Коментиран от #21

  • 13 пФф

    15 7 Отговор
    Тоя Батак Коритаров е мижатурка от класа. Изгониха го от всякъде, сега се мисли за много голям като дрънка глупости всеки петък по БГ радио. Като го чуя и направо сменям станцията, смешен философ без грам познания по темите по който се изказва.
  • 14 Ангел Христов

    16 6 Отговор
    Да бе направи ги на баща му с парите,, на полковник Борисов, бивш шеф на пожарната в София.. от репресираното семейство.. .. хихи! Това е, както казват старите хора - да правиш помен с чужда пита..;)
  • 15 народътшизофреник

    14 13 Отговор
    99 процента от вас, където много ви знае гагата....не можете и чакъл да си засипете до порутеняка на село :)))
    Що като сте толкова отворени не спрете да ползвате магистралите на ''Тиквата'' и не започнете например да карате по малки селки пътища в знак на протест а ????

    Коментиран от #19

  • 16 венци

    14 6 Отговор
    А на някой от защитниците на Тиквата известно ли му е,че докато беше кмет на голямото село,неговата транспортна фирма и неговите камиони извозиха боклука до Цалапица и Силистра?И ще ми говорите,че не краде?Много хора са крали от тая държава,но никой като него!Знам какво говоря,даже въпросът беше стигнал до Народното събрание.Фирмата беше Шик Кар Трейдинг.
  • 17 венци

    12 7 Отговор
    Вижте само коментарите-повечето са на мнение,че се краде от парите за магистрали,че не издържат и по две години.Аз бих казал 6 месеца.....
  • 18 Българин

    9 4 Отговор
    Некачествени магистрали които ги ремонтират през няколко месеца.Заплати тррябва - увеличение и работа не само магистрали.
  • 19 Българин

    9 3 Отговор

    До коментар #15 от "народътшизофреник":

    Защото така наречените магистрали на тиквата всъщност са собственност на българския народ и са построение с парите на данакоплатците освен това и винетки си копуваме и то скъпи а всъщност не е редно да се казва че това е негова магистрала или че е иузвадил той парите от джоба си и я е построил все едно.Цитирам един колега от коментарите тук " статистика в Холандия правят 25 км а във България само пет със същите пари като труда е 10 пъти по евтин."Така че долни платени тролове мълчете си че се излагате вече.

  • 20 гост

    12 2 Отговор
    Професор историк да говори просташки на "бе"?!?
    Това говори достатъчно за него като човек, не като знания. Въпросът е като санирането отпуснати са достатъчно пари, за саниране на всички заявили желание, ала 2млрд. свършват една след 30% санирани блокове. Това значи, че 70% е откраднато. Магистралите са по същата схема. Загледайте се в най-близкото до вас, кварталните пътища. Кой си мисли, че асфалтова настилка от 1-2см без основа може да издържи повече от година, след като стадарта е 8-10см с подходяща и здрава основа. Пак едни 70% липсват от стадартите.
    Никой не задава въпроса къде отиват, защото се тези, които трябва да питат са и тези, които трябва да отговорят.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 666

    3 6 Отговор
    КОи участъци от магистралите са с дупки бе, лукови глави прости?!? Тея, къде ги строи станишката или тея, строени по бай Тошово време. Няма нов участък от магистралите, кийто да е с дупки до момента. Дупки имат само едни ваши близки родственици! като не ви харесват магистралтие - ползвайте старите пътища, никой не ви кара насила да се качвате на новите съоръжения.

    Коментиран от #24

  • 23 гост

    7 1 Отговор
    За питащите - геодезист съм. Карайки по новия участък след Ст.Загора, при скорост 100 км/ч с джип Мерцедес от едно пропадане на настилката така подскочи задницата, че се включиха всички системи за стабилност. Шофирам много и мога да ви кажа, че тая магистрала, заедно със Струма между диканите и Дупница са пълна трагедия, като изпълнение на легло и настилка. А ако някой си мисли, че не се краде- краде се 70% от парите за смехорията "саниране" и около 50% от пътните пари. А българските генерали дето изнасят парите на крадящите в чували, да знаят, че същите тези ще им видят сметката, за да заметат следите - инфарктчета, катастрофки...
  • 24 кроко

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "666":

    Нещо са ми изтрили коментара затова ще си спестя квалификациите по твой адрес.

    Процедурата за железница е започнала Януари 2016, документите са приети Явгуст 2016, работещите в АПИ са ваши хор, на ГРОБ, И НЯМА КАК ДА ЛЕПНЕТЕ ВИНАТА НА СЛУЖЕБНОТО ПРАВИТЕЛСТВО. Това е просто едно капанче, което вие сте заложили за да имате повод за истерии и лъжи как без вас нищо не става. Освен това, плювнята ви даде повече от 2 месеца безвремие да си довършите далаверите и да се накрадете и подготвите подобни схеми. Що не ви направи той кабинет - щото няма да е удобно да се управдавате в вашия служебен кабинет, нали?

    А за качеството на магистралите говори достатъчно ясно новините буквално от всеки сезон за ремонти по тях.
  • 25 AUDI

    4 2 Отговор
    доносничето гошко
  • 26 AUDI

    3 2 Отговор
    доносничето гошко
  • 27 AUDI

    8 1 Отговор
    доносничето гошко\ПРОФЕСОР ДИМИТРОВ

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта