15 Април, 2017 13622

Старо BMW или нов Ford?


  • B6 3.5S BMW B6 3.5S съчетава в себе си всичко най-добро от M3 и Alpina. През 1987 г. Буркард Бовензипен възлага на инженерите си да сменят двигателя на стандартното BMW E30 M3 мотор, който винаги е бил символ на баварските автомобили. Заводският 2.3-литров четирицилиндров агрегат отстъпва място на 3.5-литров редови шестак с мощност 254 к.с. Спортната предавателна кутия позволява ускорение от 0 до 100 за 6.6 сек. и максимална скорост 250 км/ч.
  • Focus ST Ford Новото четвърто поколение на Focus ST ще се оборудва с 1.5-литров четирицилиндров турбомотор с мощност от порядъка на 280 к.с. Така тенденцията за редуциране на ходовия обем с всяка следваща генерация на бегачката ще се запази. Агрегатът с впечатляваща литрова мощност не е трицилиндровият мотор на Fiesta ST и ще има четири бутала. По предварителна информация ще бъде снабден с турбокомпресор с двоен работен апарат (Twin Scroll).

    672 гласа
    50%
    50%
    648 гласа

Коментари

  • 1 газо

    15 5 Отговор
    Писа ли сте едно и също и за двете коли!?
  • 2 ггг

    14 5 Отговор
    Текста в дясно е за БМВ. В ляво също.

    Коментиран от #6

  • 3 СМЕШНИКА

    29 50 Отговор
    Ами, само BMW ! То за Форд какво да напишеш!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 Vasik Atanasova

    14 24 Отговор
    БМВ
  • 6 ддд

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "ггг":

    много болни мозъци има не четат
    ако беше всяка друга марка кола от 86г
    пак ли щеше да е така?
    въпроса е зададен некоректно

  • 7 Бургас

    37 15 Отговор
    Те резултати говорят сами за себе си - един прост, ограничен, сляп народ, който живее в миналото и с гордост си припомня, че България била на три морета!
  • 8 БМВ М Пуър

    24 31 Отговор
    Старо BMW ама яко!
  • 9 Krumov

    23 39 Отговор
    Това БМВ ще пенсионира мн. голям плац наредени с жалкия форд.
  • 10 330ci/Cougar

    38 5 Отговор
    Еми аз може би съм от малкото почитатели на двете марки едновременно! Два автомобила от различен клас и с 30 години разлика да се сравняват е малко несириозно, поне според мен! Иначе B6 е култов модел, но и ST има не малко последователи!
  • 11 Георги Колев

    7 32 Отговор
    Има ли смисъл нещо да се сравнява с БМВ-Е30
  • 12 Two Steps From Hell

    18 28 Отговор
    Всеки път бих избрал БМВ-то :)
  • 13 стефам

    19 25 Отговор
    ФОРД СТ е доста по трошлив от БМВ
  • 14 ГОСТ

    39 17 Отговор
    Обяснявам защо феновете на БМВ
    ги смятат за идиоти.
    А с тази статия гледат коклко сте.
    Та няма как да предпочетеш,
    30 годишна нокия пред нов самсунг,
    или 30 годишна пералня индезит,
    пред нова ВЕКО.
    Освен ако не си превърнал едното в божество
    и да измениш на религията си.
    Както ние смятаме терористите за идиоти.

    Коментиран от #18

  • 15 Алфа Ромео

    31 5 Отговор
    Трябва да съм с мозъчна деменция че да избера тва старо самоубийствено корито пред този нов Форд, който е една много готина кола за шофиране.
  • 16 Алфа Ромео

    16 3 Отговор
    Трябва да съм с мозъчна деменция че да избера тва старо самоубийствено корито пред този нов Форд, който е една много готина кола за шофиране.
  • 17 Дядо поп

    10 20 Отговор
    Ако взема Форд в талона ще пише ,,последен собственик,,
    че след 5 год.няма препродаване.Ако взема БМВ
    след 5 год. може да му взема и повече пари отколкото съм
    го купил.А аз мразя да губя пари.Затова здравата логика
    казва БМВ.
    Едно време в края на турбо-ерата във формула 1 БМВ и
    Хонда вадеха по около 1500 к.с. от 1,5 литров мотор и това
    че Форд са извадили 280 коня от 1,5л.не е новост или нещо
    невъзможно за БМВ.Просто хората си уважават клиентите и
    не биха им дали ч....я,която не се знае,кога ще гръмне или
    ще почне да лапа масло,като ламя.
    А външния вид може да впечатли по.ерковци,който си
    представят,че изглеждат,като колата,която карат.
  • 18 VWandMercedes

    5 12 Отговор

    До коментар #14 от "ГОСТ":

    Момче поне научи марките, Beko и Indesit са равностойни боклуци.
    Но бих предпочел Nokia ORO пред Samsung...... NEO и също така пералня Miele ili Gaggenau пред BEKO.
    Гледам разговора пак ще тръгне по плоскоста нова Дачия или 15годишен Мерцедес ЕС-класа.
    АЗ избирам 15г. ЕС-класа с 10+airbag пред Дачия с 2.
  • 19 Стоян

    17 5 Отговор
    Естествено чe FORD , защо се опитвате да се заяждане. Хайде направете едно истински предложение на хората и им подарете едно от двете да видим какво ще вземат?!
  • 20 Jo-jo

    22 5 Отговор
    Новото си е ново, аз имах БМВ за 3 години и какво-счупен изпускателен клапан, климатика се прецака, спука глава, започна да гори по 3 литра масло на1000 км, катализатора се потроши, като го махнах след него се прецака и гърнето, счупи пружина на амортесьор, еър беците ги правиха 2 пъти и пак си светнаха, колата прекъсваше и не палеше и освен, че гореше масло като трабант се губеше и охлаждаща течност. Иначе не е лошо, та карайте си БМВтата, аз съм бивш фен на марката.
  • 21 filo

    15 9 Отговор
    Що за въпрос, естествено че в случая форда е за предпочитане.
  • 22 Тодор

    9 14 Отговор
    Това БМВ в момента струва над 10 пъти повече от Форда. Всеки нормално мислещ и интелигентен човек би избрал БМВ-то

  • 23 оnq s konq

    14 7 Отговор
    Само форд
  • 24 Пич

    9 3 Отговор
    А ако избора беше ново М3 или стар легендарен Форд, кое щеше да изберете? Аз лично бих избрал новото освен ако не съм колекционер. Предимства при новите автомобили: имат гаранция; по- икономични са; по- комфортни са; по- надеждни са. Недостатъци: нямат здравината и издръжливостта на старите
  • 25 Някакъв

    3 2 Отговор
    До #17 : Мисля , че има някакво недоразумение вътре в теб ! Ако гледаш на автомобила , като на средство да изкараш някой лев , добре ! Може до известен смисъл да те разбера. Предполага се , че въпроса има за смисъл , коя от колите бихте карали , а не от коя колко , ще изкарате , ако я продадете . От години назад и от много немско харесващи фенове на автомобили съм се удивявал искренно на тъпотията им , олигофренската логика , която имат ! Само те мислят , как ще и вземат повече пари , когато я продадат 😅 Олигофренско е в сублемния момент на покупка , на мечтания автомобил , вместо да му се радват , те да си мислят , как ще го продадат и колко , ще му вземат 😄 хахаха Щом са най-здравите , защо в тиквите им се въртят само две неща - ПРОДАЖБА , ПРОДАЖБА , ПРОДАЖБА и ПАРИ , ПАРИ , ПАРИ 😁 Пък да си повярваш , че ще изкяриш си е чисто слабоумие , защото за ръждивото купище , ще дадеш един сак пари да го закупиш . Ще дадеш в аванс , от самото начало яко пари , а да не говорим за подмяната на 20 годишните му части и, като теглиш калема , как да не му искаш много пари , а колко ще изкяриш не ми се мисли !😄 Бунаците са много и си се намират та си препродават едни и същи баварки по пет пъти и въртят едни пари пак по пет пъти , а ве далавера си е , само време за губене да има човек😄

    Коментиран от #27

  • 26 професора

    5 0 Отговор
    Това, което разваля съвременните коли, са две неща- и двете са начин на мислене при тяхното проектиране и производство. Едното е - неотменната мисъл и грижата за екологията, а другото- също така вечно присъстващите финансови интереси на компаниите- те диктуват да се правят автомобили с детайли и механизми с ПРЕДИЗВЕСТЕН РЕСУРС, така че да не издържат повече от 200 000км или 5-6 години, след което да е невъзможжно или неизгодно да се възстановят. Ако със съвременните достижения на техниката се създаде сега автомобил , който да не е подчинен на тези две директиви, той ще бъде идеалния автомобил! Но за съжаление никой няма да го допусне. Тези два автомобила са точно този пример- БМВ, съдадено без двете долнопробни директиви, но и без съвременните постижения в автомобилостроенето. И ФОРД- изцяло по новите технологии, но и сляпо подчинен на двете изродски директиви... Изборът при тези условия изцяло зависи от това КАКВО ЩЕ ПРАВИМ с ибраната кола. Дали ще я караме, или ще правим пари от нея. И дали въобще ще я имаме, или просто изборът означава на КОЯ КАУЗА ОТДАВАМЕ ПРЕДПОЧИТАНИЕ. Защото аз мисля, че е това последното- никой не се е засилил да ни дава кола..... Та затова гласувам изцяло за БМВ-то, заради липсата на двете УМЪРТВЯВАЩИ ЖИВЕЦЪТ У АВТОМОБИЛИТЕ, а и у ползвателите им, директиви.....
  • 27 Дядо поп

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "Някакъв":

    Недоразумението е не в мене а в тебе.Ти слагаш колата на
    пиедестал и едва,ли не я обожествяваш.А това е само
    средство за придвижване,както хладилника е средство за
    запазване на храната.Вземи,че драсни една ода за възхвала
    на колата,че после на хладилника,прахосмукачката и т.н.т..
    Постановката в случая е и двете коли да са на еднакви
    пробези след,като това не е изрично споменато.И след 5год.
    експлоатация дали ще я продам по-скъпо отколкото съм я
    купил не е сигурно,но е сигурно,че ще я продам по на
    сметка отколкото ти твоя Форд.А и частите,който ще сменя
    ще са по-малко и по-евтини.
  • 28 Фея

    3 2 Отговор
    Само бмв
  • 29 бай Пешо

    0 4 Отговор
    Ни едното ни другото
  • 30 Жасмин4о

    2 5 Отговор
    много ясно че БМВ!!!!то трябва да си малоумен ,за да си помислиш дори,че може да е друг верният отговор ;)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта