Тук има доста гадове наследници на някогашните убийци, които само чакат да дойдат руснаците за да почнат да избиват сънародниците си. Така е било след 1944г. Много от тези кървави фамилии се бяха привели ниско след 1089г и чакаха възмездие. Благодарение на Желев и други като него, възмездие нямаше. Е сега тази кохорта от потенциални убийци надига глава и се подготвя.....
Ти правиш ли разлика между СССР и Русия?
А случайно да знаеш, че сред създателите на комунистическите теории НЯМА руснаци?! Какъв е Маркс, Енгелс? И Ленин НЕ е руснак. А сталин да знаеш случайно какъв е? А Хрусчов?
А според теб Югославия и Сърбия едно и също ли са?
тука пищещите явно са пропуснали съществен дял от европейската история и как русите са стигнали до берлин и по далеч за да се заличи фашизма от лицето на европа ако не са били тия упорити хора ,които сега наричате фашисти сега цяла европа щяхме да ходим с пречупен кръст на ръкава иначе бухенвалд и освиенциум щяха да работят и сега....
в бившата ссср е намерил единствено почва за развитие още в началото на втората световна в оклията украйна дори там са създадени първите вътрешни СС части и са описани зверствата им върху своите и това продължава и сега след 2014 а там има и хиляди български семейства за съжаление. не дирете под вола теле
Продължава усърдно да си тече някаква кампания тип " да размием разликата между нацизъм и национализъм " . Някой някъде много иска да не се прави разлика в масите и си плаща много яко за да се случи това . За всеки обаче е въпрос на лично достойноство да не позволява да му се сменят значенията на думи . За платената русофобия и за последвалите я безплатно русофоби мога да кажа че западната иделогия всеки ден губи все повече позиции в цял свят . И за това са си виновни единствено и само те . За да не се огледаме в тях обаче ни се посочва причина за нашия неуспех да го наречем - Русия . Мразете руснаците , те са виновни за всичко . Няма да мине номера . Въпрос на време и то както се вижда малко време е да гръмне тоя балон който западняците надуват . И не е въпроса кой какъв е , комунист или капиталист а какво прави и как допринася за развитието на държавата си а това в частност е Народа . В България за около 30 години така наречена демокрация като цяло нещата са зле а отиват и на по-зле . Тук няма руснаци които са в упралението ни . За сметка на това има "съветници " от нашите "партньори " които с всички сили и средства притискат и без това некадърните ни политици да правят едиснтвено и само угодни на " партньорите " закони , сделки и политики . Най-важното е обаче всеки да може да мисли , да е достатъчно начетен и интелигентен за да може да се ориентира правилно с цялостната обстановка .
За твое сведение ако не са били американците, рашистите друг път са щели да влязат в Берлин. Ама ти четеш само рашистката пропаганда откъде да знаеш истината.
Ама нещо изпускаш основни факти. Викаш тук няма руснаци които са в упралението ни . За сметка на това има "съветници " от нашите "партньори " които с всички сили и средства притискат и без това некадърните ни политици. Прав си. Руснаци няма обаче има Лукойл, Газпром Росатом, абе все западни компании с техни съветници, които яката ни точеха и се опитват още да го правят. И не само това, но и директно политическо влияние упражняват. Ама то Путин сигурно не знае за това?! Кои плащаше най-скъпият газ в Европа от всичките клиенти на Русия? Пак България! Само да питам кои среди в България създадоха мафията и се облагодетелсваха от приватизацията? Точно същите, червените свързани с БКП и ДС. Те какви бяха, кой ги ръководеше, въобще кой ги постави в България през 1944? САЩ? Сорос? ЕС? Това, че си избираме продажни политици и 30 години тъпчем на едно място си е наша си вина, наш проблем. Запада с какво ти е виновен, като си избираш некадърници? Такива като вас -тролове само едно знаят - Сорос, САЩ, ЕС ваксини срещу ковид. Иска ти се да мислим като теб ама няма. Тука не е Русия, няма и да бъде. Борим се за нормална държава, без корупция, диктатура и продажници. Верно трябва да се мисли, дори и когато тролим, пък било то и да се правим на уж неутрално-проруско-пропутински.
До 16 ком - голяма грешка са направили тогава САЩ като из между два диктатора са избрали и подкрепили по злия и алчен сатрап сталин - но сега грешката ще я поправят - тъй като сега русия я управлява най тъпия чекист от 100 гд
Честно да ти кажа , съвета ми да се мисли се отнася с пълна сила точо за такива повурхностно "мислещи " умници като теб . За какви неща несвързано ми пишеш какво ми се искало на мен ? Това на мен какво ми се иска не съм го споделял но споделих да имаш интелект за да можеш да си наясно с обстановката . Примерчето за Лукоил и за Росатом е толкова смешно че си личат заучените опорки спускани от шефовете ти . Ти какви по-точно технологии искаш да имаме след падането на комунизма ? Американски рафинерии и атомни централи ли ? Да те светна че те и рафинерията и АЕЦ-а ни не могат да работят с друго освен руско . Политиците ти демократи къде бяха 30 годни ? Защо не се заеха със стратегически критичните обекти като рафинерията и АЕЦ-а ? До сега да сме си направили с инвестиции и американски и каквито искаш . Хайде сега ми кажи защо ги няма ? Кой ти е пречел 32 години , руснаците ли пак ? Точно за това писах одеве - руснаците са лошите -мразете ги . Ето че ти ги мразиш а не си погледнеш сосбтвенто робско съзнание и на тези които те управляват . Същото е положението за всичко което се сетиш . Защо не е руско а американско ? А кой създава омраза и защо трябва да ни пука какво е стига да работи и то евтино ? Когато се вдигнаха цените на петрола и горивата ни поскъпнаха на над 3.50 лв. за барел Брент цената беше около 130 долара а руския Уралс беше 75 . Тогава защо тук цената скочи като нашата рафинерия работи с руския ? Ма нали сме демокрация ? Пак ли руснаците ти опре
Съединените Щати ти благодарят най-сърдечно за това че им каза какво са направили , къде са сгрешили и сега какво да направят . Нямат думи да изразят безкрайната си признателност .
Не бяха ли украинците тези които избиваха 8 години руснаци в Украйна ? А те пък разбирап ли се оказва че са им били сънародници тогава -украинци но говорещи руски и намиращи се на продадена на САШ земя .
Друг път сащ щяха да отворят втори фронт..ако не бяха успехи на руснаци на източния фронт..и като видяха че СССР ще прегази цяла Европа , решиха да се включат..Какво ли правиха от 1939г. до 1944г...чакаха..ЗАЩО ЛИ?
ФАКТИ ПРАВЯТ СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ ДВАМАТА СИГУРНО ЩЕ ГО ИЗКАРАТ РУСНАКА ФАШАГА СМЯХ В ЗАЛАТА ТИЯ ДЕТО СИ ДАДОХА ЖИВОТА В БОЙ С ФАШИЗМА В ЕВРОПА СЕГА ФАКТИ ГИ СЪТВОРИХА ФАШАГИ СМЯТАМ ,ЧЕ И У БГ ФАШАГИТЕ НЕ СА МАЛКО ВЕЧЕ
Ясно.
Опорката е такава.
Когато на своя територия имаш чуждоземци, които вместо да се стремят да живеят в мир с местните (или да хващат пътя), а си организират въоръжени групи т.нар. “Донбаски сепаратисти”, ти какво ще направиш?
Няма нужда от отговор.
Русофилите не мислят. Те знаят.
А ти искаш после цяла Европа да мяза на тая безстопанствена разорана ливада ли?
Руснаците са безхаберници. Толкова държава и природни ресурси, а те крадат перални от съседите.
Проблема им е в обществения строй. Управляват ги болшевики с пищов на тила…
Глупост@, завистт@ и егоизма на червените и розовит€ дуп€датч€т@ от БКП/БСП, ПП, и ДБ ни отдалечава от ШЕНГЕН. Да погледнат резултатите от Изборите и да прогледнат в отговора на НАРОДА за управлението на България.
Напиши коментар:
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Коментари
1 Пожар
Коментиран от #38
10:02 13.12.2022
2 И казахстанците ви казаха,
10:13 13.12.2022
3 !!!?
Коментиран от #10, #27
10:17 13.12.2022
4 Стойко
Коментиран от #30
10:19 13.12.2022
5 О-краiнец
10:19 13.12.2022
6 Ихтиандър
Коментиран от #9, #15, #43, #50
10:20 13.12.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор
8 Дългият
10:22 13.12.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор
10 Този коментар е премахнат от модератор
11 стоян георгиев
Коментиран от #29
10:25 13.12.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор
13 Стойко
10:31 13.12.2022
14 Урсула
10:33 13.12.2022
15 От чужбина
До коментар #6 от "Ихтиандър":
Ти правиш ли разлика между СССР и Русия?А случайно да знаеш, че сред създателите на комунистическите теории НЯМА руснаци?! Какъв е Маркс, Енгелс? И Ленин НЕ е руснак. А сталин да знаеш случайно какъв е? А Хрусчов?
А според теб Югославия и Сърбия едно и също ли са?
10:34 13.12.2022
16 ФАКТ Е
Коментиран от #17, #25, #39
10:34 13.12.2022
17 От чужбина
До коментар #16 от "ФАКТ Е":
Е, чак до сега да работят... Нямаше да има за какво вече.Коментиран от #19, #20
10:37 13.12.2022
18 фащизма
10:46 13.12.2022
19 ще е хубаво
До коментар #17 от "От чужбина":
да посетиш като турист някое от тези места и ще си промениш мирогледа за кои са фашисти и какво е фашизма без да четеш ницшеКоментиран от #36
10:53 13.12.2022
20 ще е хубаво
До коментар #17 от "От чужбина":
да посетиш като турист някое от тези места и ще си промениш мирогледа за кои са фашисти и какво е фашизма без да четеш ницше10:54 13.12.2022
21 РУСИЯ Е ВЕЛИКА СТРАНА!
11:08 13.12.2022
22 Бесен- _Язовец
Коментиран от #35, #37
11:15 13.12.2022
23 просто така мисля
Коментиран от #34
11:26 13.12.2022
24 Поредния
Коментиран от #28
11:56 13.12.2022
25 фактите са други
До коментар #16 от "ФАКТ Е":
За твое сведение ако не са били американците, рашистите друг път са щели да влязат в Берлин. Ама ти четеш само рашистката пропаганда откъде да знаеш истината.Коментиран от #46
12:10 13.12.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор
27 Този коментар е премахнат от модератор
28 Този коментар е премахнат от модератор
29 Този коментар е премахнат от модератор
30 Хохохо
До коментар #4 от "Стойко":
Не бяха ли руснаците тези, които създадоха хаоса в Украйна?Коментиран от #33, #44
12:30 13.12.2022
31 Руснаков
12:33 13.12.2022
32 Хохохо
До коментар #9 от "Варненец":
Пропуснал си Израждане.12:33 13.12.2022
33 Скорпи
До коментар #30 от "Хохохо":
Не го хвърляй в размисъл...може да е съгласен с теб,но...опорката е такава....12:35 13.12.2022
34 Хубаво мислиш
До коментар #23 от "просто така мисля":
Ама нещо изпускаш основни факти. Викаш тук няма руснаци които са в упралението ни . За сметка на това има "съветници " от нашите "партньори " които с всички сили и средства притискат и без това некадърните ни политици. Прав си. Руснаци няма обаче има Лукойл, Газпром Росатом, абе все западни компании с техни съветници, които яката ни точеха и се опитват още да го правят. И не само това, но и директно политическо влияние упражняват. Ама то Путин сигурно не знае за това?! Кои плащаше най-скъпият газ в Европа от всичките клиенти на Русия? Пак България! Само да питам кои среди в България създадоха мафията и се облагодетелсваха от приватизацията? Точно същите, червените свързани с БКП и ДС. Те какви бяха, кой ги ръководеше, въобще кой ги постави в България през 1944? САЩ? Сорос? ЕС? Това, че си избираме продажни политици и 30 години тъпчем на едно място си е наша си вина, наш проблем. Запада с какво ти е виновен, като си избираш некадърници? Такива като вас -тролове само едно знаят - Сорос, САЩ, ЕС ваксини срещу ковид. Иска ти се да мислим като теб ама няма. Тука не е Русия, няма и да бъде. Борим се за нормална държава, без корупция, диктатура и продажници. Верно трябва да се мисли, дори и когато тролим, пък било то и да се правим на уж неутрално-проруско-пропутински.Коментиран от #41, #45
12:35 13.12.2022
35 Руснаков
До коментар #22 от "Бесен- _Язовец":
Ей...див си като израелски петел....12:41 13.12.2022
36 И за тебе
До коментар #19 от "ще е хубаво":
ще е хубаво да посетиш Гулаг, като турист и ще си промениш мирогледа, какво е комунист.12:43 13.12.2022
37 Бабун
До коментар #22 от "Бесен- _Язовец":
Така си мислеха рашките и за тридневен Киев, пък вече година, ядат бой, сега остава да ги запукат и от другата страна.12:50 13.12.2022
38 Изясни
До коментар #1 от "Пожар":
си понятията... А Факти трябва да зададат този въпрос за Зеления наркоман! ... Защо ли не го правят?!!!13:46 13.12.2022
39 стоян
До коментар #16 от "ФАКТ Е":
До 16 ком - голяма грешка са направили тогава САЩ като из между два диктатора са избрали и подкрепили по злия и алчен сатрап сталин - но сега грешката ще я поправят - тъй като сега русия я управлява най тъпия чекист от 100 гдКоментиран от #42
13:51 13.12.2022
40 Този коментар е премахнат от модератор
41 просто така мисля
До коментар #34 от "Хубаво мислиш":
Честно да ти кажа , съвета ми да се мисли се отнася с пълна сила точо за такива повурхностно "мислещи " умници като теб . За какви неща несвързано ми пишеш какво ми се искало на мен ? Това на мен какво ми се иска не съм го споделял но споделих да имаш интелект за да можеш да си наясно с обстановката . Примерчето за Лукоил и за Росатом е толкова смешно че си личат заучените опорки спускани от шефовете ти . Ти какви по-точно технологии искаш да имаме след падането на комунизма ? Американски рафинерии и атомни централи ли ? Да те светна че те и рафинерията и АЕЦ-а ни не могат да работят с друго освен руско . Политиците ти демократи къде бяха 30 годни ? Защо не се заеха със стратегически критичните обекти като рафинерията и АЕЦ-а ? До сега да сме си направили с инвестиции и американски и каквито искаш . Хайде сега ми кажи защо ги няма ? Кой ти е пречел 32 години , руснаците ли пак ? Точно за това писах одеве - руснаците са лошите -мразете ги . Ето че ти ги мразиш а не си погледнеш сосбтвенто робско съзнание и на тези които те управляват . Същото е положението за всичко което се сетиш . Защо не е руско а американско ? А кой създава омраза и защо трябва да ни пука какво е стига да работи и то евтино ? Когато се вдигнаха цените на петрола и горивата ни поскъпнаха на над 3.50 лв. за барел Брент цената беше около 130 долара а руския Уралс беше 75 . Тогава защо тук цената скочи като нашата рафинерия работи с руския ? Ма нали сме демокрация ? Пак ли руснаците ти опре16:40 13.12.2022
42 департамента
До коментар #39 от "стоян":
Съединените Щати ти благодарят най-сърдечно за това че им каза какво са направили , къде са сгрешили и сега какво да направят . Нямат думи да изразят безкрайната си признателност .17:35 13.12.2022
43 Тиранозавър
До коментар #6 от "Ихтиандър":
Така го усещаш значи . Диобре е да го усещаш и да ти се засилва психозата .17:37 13.12.2022
44 Хо Хо Хо
До коментар #30 от "Хохохо":
Не бяха ли украинците тези които избиваха 8 години руснаци в Украйна ? А те пък разбирап ли се оказва че са им били сънародници тогава -украинци но говорещи руски и намиращи се на продадена на САШ земя .Коментиран от #48
17:39 13.12.2022
45 Тоо па
До коментар #34 от "Хубаво мислиш":
А за американските ВЕИ-та нещо няма ли да напишеш ?Или и те са руски под американско прикритие ? Русофобията не ти помага да си обективен .17:47 13.12.2022
46 куку
До коментар #25 от "фактите са други":
Друг път сащ щяха да отворят втори фронт..ако не бяха успехи на руснаци на източния фронт..и като видяха че СССР ще прегази цяла Европа , решиха да се включат..Какво ли правиха от 1939г. до 1944г...чакаха..ЗАЩО ЛИ?Коментиран от #49
18:39 13.12.2022
47 Е ЩОМ
19:22 13.12.2022
48 Спиро
До коментар #44 от "Хо Хо Хо":
Ясно.Опорката е такава.
Когато на своя територия имаш чуждоземци, които вместо да се стремят да живеят в мир с местните (или да хващат пътя), а си организират въоръжени групи т.нар. “Донбаски сепаратисти”, ти какво ще направиш?
Няма нужда от отговор.
Русофилите не мислят. Те знаят.
19:28 13.12.2022
49 Геро
До коментар #46 от "куку":
А ти искаш после цяла Европа да мяза на тая безстопанствена разорана ливада ли?Руснаците са безхаберници. Толкова държава и природни ресурси, а те крадат перални от съседите.
Проблема им е в обществения строй. Управляват ги болшевики с пищов на тила…
19:33 13.12.2022
50 Този коментар е премахнат от модератор
51 Този коментар е премахнат от модератор
52 Този коментар е премахнат от модератор
53 Този коментар е премахнат от модератор
54 Пийпинг ТОМ
Коментиран от #55
08:18 14.12.2022
55 Пинг-понг
До коментар #54 от "Пийпинг ТОМ":
Глупост@, завистт@ и егоизма на червените и розовит€ дуп€датч€т@ от БКП/БСП, ПП, и ДБ ни отдалечава от ШЕНГЕН. Да погледнат резултатите от Изборите и да прогледнат в отговора на НАРОДА за управлението на България.09:34 14.12.2022