Last news in Fakti
02 Декември, 2023 9833

Новата или старата Dacia Duster


  • Новият Duster През изминалата седмица румънската компания показа третото поколение на своя популярен кросоувър, който дебютира с много по-различен външен вид, нови технологии и опции за хибридно задвижване.
  • Старият Duster Второто поколение дебютира през 2016-та и бързо се превърна в един от най-продаваните модели в своя сегмент, като запази това темпо и през последните години, когато видяхме фейслифт с нов външен вид и емблеми.

    484 гласа
    84%
    16%
    91 гласа

Коментари

  • 1 Васил

    24 45 Отговор
    Ами че то новата е като старата!

    Коментиран от #21

  • 2 Край

    76 10 Отговор
    Българин, шиптър, ром с дачия не можеш да го изкушиш. Те са много над тази марка. За тях си трябва нещо "премиум" немско.

    Коментиран от #14

  • 3 Датчик грозно

    20 46 Отговор
    Евтино направено
  • 4 Паисий е жив

    119 18 Отговор
    Дачиите излезнаха напълно нормални автомобили. Винаги бих предпочел нов дъстър или топ изпълнение сандеро пред 10-15 год ауди или бмв, на което не му се знаят километрите и проблемите.

    Коментиран от #6, #31

  • 5 Сега....

    13 60 Отговор
    ...едно приятелче си беше купил най-новият модел степвей с всички екстри - големи хвалби една година и после като се задръстиха дюзите, рев, сополи, ходене по мъките, и чувал с пари за ремонт! Едва я продаде. Тогава мислих и аз да си купя Дачийка!

    Коментиран от #22, #34

  • 6 Пияната тояга

    11 70 Отговор

    До коментар #4 от "Паисий е жив":

    Тоя кюмлук не може да стъпи по нищо на 22 годишния ми Падат за 3 бона.

    Коментиран от #29


  • 7 Потребител на бензин

    8 56 Отговор
    Нито старата нито новата Неудачиа. Да не дава Господ чак толкова да пропаднем.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Фен

    42 13 Отговор
    Дъстърът е един от най-красивите джипове. Разпознаваем от километри. Това е и най-успешният модел на французите.

    Коментиран от #24

  • 11 Фен на Дачия

    72 11 Отговор
    Девет години карах Сандеро 1,4 бензин изминах 180000 хиляди километра затова време и този прабег съм сменил два накрайника на кормилната щанга и чашката на термостата.Сега карам Дъстар 2 /1,6 бензин 5 години -100000к.м без никакви забележки .Това говори доста за качеството на тази марка.
  • 12 Фен на Дачия

    32 11 Отговор
    Девет години карах Сандеро 1,4 бензин изминах 180000 хиляди километра затова време и този прабег съм сменил два накрайника на кормилната щанга и чашката на термостата.Сега карам Дъстар 2 /1,6 бензин 5 години -100000к.м без никакви забележки .Това говори доста за качеството на тази марка.
  • 13 И новата и старата е ок

    42 13 Отговор
    Карам Дъстър от 2018 г., автоматик, дизел, с всички възможни екстри. Всеки ден минимум 140-160 км. С пробег е вече 150000 км. Страхотна кола. Возията е перфектна. Визията също.
  • 14 ахахахах

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "Край":

    Да, на 1000 и 500 години тараляска
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Шофьор

    11 18 Отговор
    Новите ще са с двигатели от косачки ..като на Сандеро...пълен смях !

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Драгстер

    19 4 Отговор
    Само старата, имам я от 3г, мутрите с G класите ме разпознават отдалече и веднага чупка у десно
  • 19 ..............

    19 1 Отговор
    Имах Сандеро. Карах го 6 г. без никакъв проблем. Сега карам Дъстър 1,5 дизел вече съм на 15000 и е супер.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Милен

    16 2 Отговор

    До коментар #5 от "Сега....":

    Ако е била чисто нова е била в гаранция какви чували си измисляш бе пич ?
  • 23 Гражданин с Дъстър 2018

    21 3 Отговор
    Изключително практична и икономична кола. Двигател 1,6 с фабрична газова уредба. Купих я нова за 27 500 лв с ДДС. Годишно обслужване 240 лв. Колата почти се изплати от разликата в цената газ-бензин. Върви чудесно, единственото което добавих бе кожен волан за 120 лв и камера за заден ход. Не бих купил новите обаче . Тези двигатели, които предлагат според мен са пълни боклуци с кратък живот . На това купе, двигател под 1,6 е самоубийство. Според мен трябва да ги правят 1,8 - 2.0 кубика и поне 170 коня.

    Коментиран от #25

  • 24 маалиииии

    4 15 Отговор

    До коментар #10 от "Фен":

    ти определено си нямаш и идея от френското автомобилостроене , щом наричах дъстър успешен модел, Дачиа никога няма да е успешна, тя просто е ефтина и затова се продава, нищо повече

    Коментиран от #30

  • 25 ававввввввв

    5 12 Отговор

    До коментар #23 от "Гражданин с Дъстър 2018":

    я кажи , какво точно имаш предвид с израза: върви чудесно, най-много обичам да се подигравам с горди собственици на "вървяща" Дачиа

    Коментиран от #33

  • 26 Данката

    5 12 Отговор
    Живота е прекалено кратък да караме скучни коли

    Коментиран от #27


  • 27 Лошото

    12 1 Отговор

    До коментар #26 от "Данката":

    е, че със забавни коли, живота е още по-кратък ...
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Мечока

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пияната тояга":

    Не може, особено на ръждата и сугурно харчи 2 литра на сто ама масло😂
  • 30 Байо

    14 1 Отговор

    До коментар #24 от "маалиииии":

    Заблудата на задкормилото устойство е нормална за нискотарифни мозъци. Дачия е рекордьор по продадени коли в Европа, като най много са продадени във Франция.Германия и Австрия.Вече само в България и Македония хората искат да притежават 15-20годишен таралястник за собствено успокоение вместо практично и евтино возило.
  • 31 Чочо

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Паисий е жив":

    Абсолютен факт! Карал съм Дъстър и Сандеро в модификации 100 и 150 к.с. Прекрасни автомобили, без забележки, с всички екстри познати в съвременното автомобилостроене, ако пропуснем маниашки от сорта колко пластмаса има или колко черна е тапицерията и слабо осветлението.
  • 32 Иван Димитров

    8 0 Отговор
    Карал съм Дъстър, 1,5 дизел, само с предно. Много икономичен, учудващо проходим и сигурен. И говорим за кола над 200 хил. км. Като чисто нова тази кола е бонбон. Препоръчвам я на всеки.
  • 33 Иван Димитров

    5 2 Отговор

    До коментар #25 от "ававввввввв":

    Глупости! Личи си, че си млад и не си имал много коли. Аз съм имал точно 21 и ти казвам вземи си Дъстър, за да не висиш по 2-3 седмици по майстори, които не знаят какво правят. Гледай да има сервизна история и да е под 200 хил. реални и нямаш грижи
  • 34 Стефан Грозданов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Сега....":

    Нали е на една година,в гаранция.Какви пари.какви сополи.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта