24 Февруари, 2018 12024

Tesla или S-Klasse


  • Model S Tesla Tesla Model S е по-близка по габарити до E-Klasse, но в ценово отношение "тѐслата" е сравнима с S-Klasse. През 2017-а в Европа за пръв път са били продадени повече електромобили Tesla Model S (16 132 бройки), отколкото S-Klasse.
  • S-Klasse Mercedes-Benz От марката Mercedes-Benz също могат да се похвалят с ръст в продажбите на флагманската си S-Klasse през 2017 година. Германците обаче отчитат ръст с 3% и са успели да пласират само 13 359 броя от новата S-Klasse.

    388 гласа
    26%
    74%
    1071 гласа

Коментари

  • 1 FenasiKerim

    105 11 Отговор
    Как не ви беше срам,да пуснете такова сравнение :)
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор

  • 3 Марио

    66 36 Отговор
    Първо тесла в може дъх се съперничи по нищо с мерцедес.Нито с дизайн нито с качество нито пък с държане цена.Мерцедес и луксозни.Абе въобще тесла няма нищо
    общо с бенз

    Коментиран от #4

  • 4 ДОЬ

    47 64 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Да бе освен , че Тесла е бъдещето :)

    Коментиран от #6, #11, #36

  • 5 Гост

    32 10 Отговор
    Тесла ползва части от мерцедес като автопилота лостчето на чистачките и митачите и доста други
    .
  • 6 DGI

    41 10 Отговор

    До коментар #4 от "ДОЬ":

    Колкото преди 10 години когато казваха, че дизела е бъдещето. Теслата скоро ще почнат и нея да я режат с данъци най-малко.

  • 7 тони

    46 15 Отговор
    Коментиращите тук нямат финансова възможност за нито едно от двете, така че какъв е смисъла да гласуват?
  • 8 Гого

    36 23 Отговор
    Колко от вас са карали Тесла че я наричате боклук защо не сравните годишната поддръжка на електричката с мерцедеса.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Guest10

    42 3 Отговор
    е чакай сега какво общо имат продажбите с качеството и класата на автомобила. То ако s classe можеше да си купува всеки нямаше да е
    s classe, ами щеше да се казват друго.
  • 11 Марио

    24 21 Отговор

    До коментар #4 от "ДОЬ":

    Бъдещето е ама някой друг път.Случайно да знаеш колко са чупливи.Виж,че почти всички имат сериозни проблеми веднага след излизането им от завода.Качи се в мерцедес и после в дървото тесла.Нато дизайн нито качество.А електричките са толкова непрактични,чи нямат някакво бъдеще.Гарантирам ти.

    Коментиран от #31

  • 12 Петър

    25 12 Отговор
    Здравейте аз имам Тесла S и Мерцедес S-klasa и доволен съм и от двата автомобила,теслата има по спортен дух и усещане,докато Мерцедесът е луксозен автомобил комфорт и лукс.
    Униални автомобили

    Коментиран от #28, #38

  • 13 СР359К

    32 18 Отговор
    Не знам за какво качество говорите при Мерца-а. Не съм имал S класа, но Е класа - да. Почти нова (на 14 месеца и 26 хил. км)от Балкан стар. Предишния собственик фалирал и му я измъкнали от гаража. Беше W 212 E 250 CDI. Производство 2011, а аз я имах от 2012. Ами ... пълен трошляк! През 2014 г. ми изтече гаранцията. Мерцедес не предлагаха повече от 3г гаранция за този модел (Шкода дават по 5,а за Киа да не говорим). Та през 2014 разбрах защо. Първо се скапа управлението на скоростната кутия. Не можах да я измъкна от подземния гараж на офиса една веер. Ремонт 3003 лв. 2 месеца по-късно колата загуби един цилиндър. Дюзичка... 3 седмици доставка от Дойчландия и 4-цифрена сума за ремонт. Тук някой може да каже, че е от горивото в БГ. После имаше няколко "дребни" ремонта, за под 1000 лв. През 2016 я разкарах, на 85 000 км. с неработещ подгрев на предна дясна седалка и скапани задни амортисьори.
    Иначе комфорта е несравним ,но качество няма никакво.
    В Тесла съм се качвал 2 пъти в една на един колега. Също съм правил тест драйв в Цюрих през 2015 на една P85D. Ми по-интересна кола си е.

    Коментиран от #14

  • 14 Марио

    16 8 Отговор

    До коментар #13 от "СР359К":

    Е класата няма нищо общо с ес.Особено ако си имал тая е от 2010.Нямат нищо общоНовата е класа сега е ок ама тая предишната не им се получи
  • 15 ВЪЙ

    17 35 Отговор
    само селяните биха избрали немския дарак.
  • 16 MakeMoneyMan

    26 12 Отговор
    тесла е колата няма данъци няма синя зона спираш навсякъде караш икономично и безопасно
  • 17 Кобрата

    24 20 Отговор
    Естествено, че Mercedes
    Какви са тези глупави сравнения?
    За мен такава марка като Tesla НЕ СЪЩЕСТВУВА!
  • 18 Тодор

    21 2 Отговор
    Честит имен ден на всички, именници, които днес празнуват Тодоровден!!!
  • 19 амг вечна мощ

    15 12 Отговор
    Иска ли питане S65 AMG !!
  • 20 Ввв

    19 14 Отговор
    Ахаха,къде сравнявате кон с кокошка бре?Естествено,че S класата!!!!
  • 21 прост чобан

    17 12 Отговор
    хахаха - теслА - каква е тая смешка?
    не е ли S-класа - друго не вземам. Аз затова ли паса 3000 овце - да си вземам тесла, айде бе!
    . Бай чобан не е прост - пасе овцете, ама и чете списания.
  • 22 Тесла е гувно

    7 5 Отговор
    Не знам откъде си вземате данните обаче. При положение, че S-класите редовно продават по 500 000+ хиляди парчета в цял свят за 7 години, откъде ги взехте тези 13 359 за 1 година за цяла Европа? Дайте да погледнем източника на данни, вие ли ги броихте?
  • 23 Georgi

    2 1 Отговор
    От къде намерихте 6679500000 лева за тия мерцедеси?
  • 24 някой

    10 10 Отговор
    Не знам какво коментират клошарите тук, като гаранция давам, че никой не е карал нито един от двата автомобила. Хората, които имат пари за такива коли не седят по сайтовете да спорят с някакви балъци - гаранция. Имате опит от дърти ес класи на 10 г. а тесла сте виждали само в топ гиър май май :D

    Коментиран от #30

  • 25 Оня С Коня

    10 10 Отговор
    Всеки един от нас (нормалните потребители ) би избрал S-Klasse , този автомобил се е доказал през годините хиляди пъти , забележете ,че почти всички правителственни автомобили без значение в коя държава обикновенно са именно тези !!!
  • 26 ретро фен

    12 12 Отговор
    Както се казва ако искам Мерцедес качвам се на такси в Германия.Пълни боклуци за много пари.
  • 27 селянин

    7 8 Отговор
    Мерцедес по ми допада в края на миналия век,за Тесла ще говорим след 3-4 г.Може и да я няма..
  • 28 Имам кон

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Петър":

    До коментар 12! Петре имаш тесла и с-класа колкото аз имам космически кораб и луноход! хахахахахах
  • 29 TSFH

    7 9 Отговор
    Теслата е едно нищожество сравнение с S-класата.
    От един фен на БМВ :)
  • 30 Кобрата

    4 3 Отговор

    До коментар #24 от "някой":

    Явно говориш за себе си...
    Заключенията ти се позовават на твоето финансово и умствено състояние
  • 31 TSLA

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Марио":

    Освен че си нахъсен и неособено грамотен, а тези коли си ги виждал, едната на живо, другата на снимка - друго аз не виждам да ми гарантираш.

    ЯСНО Е, че нашенецът си мечтае за S класа и си се представя в ролята на градски герой, при който искат да се качват необразовани, но разкрепостени кифли. Какви Тесли да дирим тук?

    ЯСНО Е, че онези с Model S се връщат оттам, накъдето тези с S-класите тепърва са се запътили. Тепърва ще се доказват, ще се "ашладисват", дет се вика, интелектуално и в някакъв момент (евентуално) ще погледнат и към коли като американския ултрабърз 7-местен семеен седан с най-висок рейтинг за безопасност в историята на IIHS, с разход 2 долара на 100 км, с никакъв шум, поддръжка и никакви преки вредни емисии ;)

    Коментиран от #43

  • 32 някой си там

    3 4 Отговор
    точно там е идеята за сравнение ама вие дето пишете глупости надали имате идея защо ги сравняват и защо тесла е 10000000 пъти по-добра макари факта че мерцедеса има много екстри
  • 33 токо

    3 3 Отговор
    ИСКАМ ХАМАР V8 bi TURBO
  • 34 Никата

    5 2 Отговор
    Гласувам за тостера! ...пардон теслата :Д - фен съм на мерцедес.. е не фанатик, има и по-хубави коли, тесла като идея има да извърви още много километри преди да стане нещо повече от екзотика... това е една имагинерна кола. Не знам дали илън мъск ще развие тази идея, или някой друг ще направи нещо по-добро, но определено е рано още това да бъде фактор, а не просто прищявка на богаташите без мозък, които се чудят дали да си вземат тесла или с класа, само от суета, без да влагат идея... таргет групата ѝ я поставя като моден аксесоар или социален статус а не като... кола от там идва нищожността на статисиката
  • 35 rodur

    7 8 Отговор
    Умници не сравнявайте кола с луксозен електрокар
  • 36 2018г.

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "ДОЬ":

    Ти в бъдещето ли живееш?
    Защото ние от настоящето си предпочитаме есовицата,и ако може да е с по-голяма моторетка.
  • 37 MERSO

    6 3 Отговор
    MERCEDESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Бай Хуй

    3 5 Отговор
    Теслааааааа
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор

  • 41 petrolhead

    8 3 Отговор
    Сериозно ли сравнявате тоя грозен, електрически миксер с S-класа? Ако ще Теслата да е 100 пъти по-бърза ( а тя не е..) и икономична и не знам какво още... само човек, който използва автомобила си само за придвижване и не е запален по автомобили би избрал Тесла пред Мерцедес-а...
  • 42 Мартин

    8 3 Отговор
    Теслата я сравнете с някой друг инструмент. Като например чук. Какво сте тръгнали да ми я сравнявате с луксозна кола?
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 vasik atanasova

    5 1 Отговор
    ГЛУПАВО СРАВНЕНИЕ
    МНОГО ЯСНО ЧЕ ИСКАМ МЕРЦА АХАХАХАХАХА ААХАХААХХ
  • 45 PlimP

    3 0 Отговор
    5, то и МСLaren F1 има джойстик за огледалата от вектра, астра и омега, но уви не е нито едно от 3-те
  • 46 Plameni

    4 1 Отговор
    Тесла ,ако имаше екстрите на Ес класа тока и щеше да свърши още след 50 км .Ако трябва да стигне до най-близкия сервиз,които е в Австрия ще са му нужни пътна помощ или един месец.Новата Ес класа сама пали ,ако не е карана известно време ,за да поддържа акумулаторите.
  • 47 гост

    1 4 Отговор
    Абе селски "премиуми" прости , къде сте тръгнали с издуханите си кюмбета , имате ли въобще идея какво става в момента в автоиндустрията ?? "Великия" ви Мерц до десетина години най-много ще е поделен между Рено-Нисан и китайците и ще прави "автономни споделени таксита" , каквото му и приляга всъщност !!!
    Председателят и основен собственик на китайския производител на автомобили Geely Ли Шуфу е придобил дял от 9,69% в Daimler, съобщи германската компания в свой отчет от петък, цитирана от Ройтерс.
    Делът, който е на стойност почти 9 млрд. долара при сегашната оценка на акциите на Daimler, прави Ли най-големият отделен акционер в производителя на автомобили, камиони и ванове Mercedes Benz, чиято централа се намира в германския град Щутгарт.Zhejiang Geely притежава Volvo Cars, както и производителя на традиционните черни таксита в Лондон. Миналата година тя придоби и дял от 49,9% в малайзийския производител на автомобили Proton.
    Покупката на Ли Фушу го прави най-големия акционер в Daimler, излизайки пред Kuwait Investment Authority, който към 30 септември е притежавал 6,8%, сочат данни на Thomson Reuters.

    Коментиран от #48

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 Тесларутка

    5 1 Отговор
    Как влезе мъжката, на т'слата дръжката!

    Коментиран от #50, #51

  • 50 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #49 от "Тесларутка":

    Германският автомобилен концерн Daimler е заплашен от все по-сериозно пропадане в Дизелгейт. Сега се оказва, че производителят на автомобили със седалище в Щутгарт също е инсталирал специален софтуер за контрол на замърсителите в дизеловите си автомобили, съобщава Bild am Sonntag, позовавайки се на конфиденциални документи на американските разследващи органи.

    Според материала Daimler разполага с няколко софтуерни функции, за да премине обичайните тестове за вредните емисии в САЩ. Функция, наречена "Bit 15", е програмирана така, че след изминаването на 26 километра режимът за пречистването на отработените газове се изключва.
    Главният изпълнителен директор на Daimler Дитер Цетче винаги досега е отхвърлял възможността концернът да е използвал трикове за отработените газове, като тези във VW. Според Bild am Sonntag обаче документите разкриват също така, че служителите на Daimler се съмнявали още преди оповестяването на Дизелгейт, че ще могат да се съобразят с ограниченията за вредните емисии при пътните тестове в САЩ. Вътрешнофирмени измервания са разкрили опустошителни резултати. Редица модели на Mercedes са превишавали с повече от десет пъти ограниченията за азотните оксиди при работа по пътищата.

  • 51 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #49 от "Тесларутка":

    Въпреки това концернът се подготвя да посрещне глоби за милиарди евро. Според неотдавна публикувания годишен доклад, редица дизелови автомобили, продавани в САЩ, могат да съдържат системи, които могат да бъдат считани от властите за недопустими устройства. Ако разследването доведе до „неблагоприятни резултати", Daimler може да бъде принуден да „плати значителни глоби" и да премахне продуктите от пазара.Става все по-ясно, че финансовият директор Бодо Юбер трябва да се приспособи към бремето на милиардни глоби. Почти всяка седмица служители на Daimler пътуват до САЩ, за да докладват пред американските агенции по околната среда Carb и EPA. Към това се добавят и вътрешните разследвания, поръчани от Министерството на правосъдието на САЩ, подкрепени от одиторската и консултантска фирма Deloitte. Властите в САЩ също така разчитат на изявленията на поддоставчика Bosch.Изказвания, които в светлината на последните открития може да бъдат предмет на дискусии по време на годишната среща на групата в началото на април. Защото в Германия зрее нова заплаха: Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA) призовава групата за обяснения заради нередности в по-стари модели на микробуса Vito. В Европа Daimler е вкарала три милиона автомобила от серията „доброволно за обслужване" в сервизите, за да намали чрез софтуерни актуализации емисиите.
    https://www.investor.bg/analizi/447/a/zvezdata-na-daimler-zatyva-vse-po-dylboko-v-dizelgeit-256035/
    19.02.2018 !!!!!

    Коментиран от #52, #54

  • 52 Мартин

    6 1 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Каквото и да напишеш, няма да има ефект върху резултата. И за Даймлер недей се притеснява. Даймлер го е имало и ще го има много след като Тесла изчезне от лицето на Земята.

    Коментиран от #53, #55

  • 53 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #52 от "Мартин":

    Ама разбира се , кой е казал друго ??? Що да няма още една по-различна емблемка върху Нисан Навара или Рено Канго или Джиили , асортимента е важен , за заблудените особенно !!!
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор

  • 55 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #52 от "Мартин":

    Само да те светна , щото явно не си в час , след 10-15 години "богатите" няма да се возят в "лимузини" , а ще ЛЕТЯТ с автономни дронове , независими от "плебейския" трафик и проблеми , а там "вечния" Даймлер има 0(нула) шансове , а за "простолюдието" е най-важна цената !!!! Чувал ли си едни марки Кодак , Полароид , Ксерокс ?? Само преди десетина години бяха СВЕТОВНИ монополисти в областите си !!! Можеш ли позна къде са сега ???
  • 56 Short circuit

    4 1 Отговор
    Добре, тогава ще си купя летяща S-класа.

    Коментиран от #57

  • 57 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Short circuit":

    Ша си купиш ако я има !!!! И колкото сега си си купил хеликоптер !!! Те тия с газова и крадена нафта не вървят , а по-важното , в небето за разлика от улиците сулю и пулю не пускат !!!
  • 58 Чук

    2 0 Отговор
    Някакви тролове са дали 26% на тая бормашина... пфффф.... накъде е тръгнал тоя свят...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта