Last news in Fakti
02 Февруари, 2019 12731

Чешки или германски Golf?


  • Scala Skoda Skoda Scala все още не се предлага официално на българския пазар, но кандидат-купувачите на модела вече могат да си направят сметка за бъдещото капиталовложение. В Германия най-евтината Scala излиза €21 500, което се равнява на 42 000 лв. У нас най-вероятно цената ще е под 40 000 лв.
  • Golf Volkswagen Актуалното, седмо поколение на Golf e към края на своя жизнен цикъл, но въпреки това моделът продължава да е бестселър в Европа. Най-евтиното предложение за Volkswagen Golf VII на българския пазар е версията 1.0 TSI, която струва 35 812 лв. На ход обаче е осмото поколение, което ще е по-скъпо.

    356 гласа
    44%
    56%
    444 гласа

Коментари

  • 1 Гербераси долни

    68 8 Отговор
    60 % от основните възли са еднакви ,може да се окаже че шкодата е с по здрава ходова част ,нека всеки си прецени стрували си да плащате в повече заради една емблема.

    Коментиран от #11, #12, #16

  • 2 Ужас

    41 59 Отговор
    Тая чешка пластмаса по скъпа от ГОЛФ????? - каквото и да кажат критиците - Шкода никога няма да бъде по качествена от VW - просто немците няма да го позволят.

    Коментиран от #31

  • 3 ENЕN

    38 18 Отговор
    Японски
  • 4 Пешо

    48 26 Отговор
    И двете са боклук!
  • 5 Vw му е майката

    17 22 Отговор
    Разбира, че Vw.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 АРЕС

    12 32 Отговор
    Шкода се прави от артъците на VW.VW се прави от артъците на АУДИ.Значи купуваме АУДИ.

    Коментиран от #35

  • 9 10 години

    25 7 Отговор
    Разликата е че след 10 години цената на Шкода ще е по- евтина от тази на Vw
  • 10 И двете

    13 24 Отговор
    И двете коли са по-добре от Опел, защото държат повече и няма на 7,8 мата година да хвана ръждата.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Daaaaa

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Гербераси долни":

    Мноо те яде гнева и завистта отвътре, по-полека ше пукнеш жлъчката, ганьооооо
  • 13 Край

    51 5 Отговор
    Навъртял общо 350 хил км. с шкода Октавия 1 и 2. Октавия 1 не беше съвършена. Октавия 2 - НУЛА проблеми за 180хил. км. Смених само накладки веднъж. НИЩО друго.
    Шкодата се прави от бели и руси хора Фолксваген Асан и Осман а чичо Али Раза им е бригадир. От там разликата при еднакви коли.

    Коментиран от #32

  • 14 монтйор

    18 2 Отговор
    Разликата е само в шумоизолацията и багажника
  • 15 Гоуфо

    9 39 Отговор
    Братлета, за 22бона в евро си взимате 4-5годишна 5-та серия на BMW и се радвате на живота.

    Коментиран от #24

  • 16 AdiBas

    12 27 Отговор

    До коментар #1 от "Гербераси долни":

    Браво БАТЕ! Ти си карай Шкодата и си мисли, че караш Ауди, само че по-евтино :) Заради такива като теб маркетинговите специалисти на ВАГ, навремето предприеха поглъщането на Шкода. Знаеха, че има мизерници като теб, които ще казват на Ауди "скъпата Шкода"... Карай си шкодичката с 60% части от GOLF, както си се изразил и си мисли, че си излъгал германеца:))), куха шопска кофа!
  • 17 Alex

    11 8 Отговор
    Салона на средното ниво на Голф 7MK е с качество като премиум класа, нещо което при Шкода го има донякъде само в нивото L&K
  • 18 GTE

    12 3 Отговор
    Шкода Скала е с технология на Голф 6, а Голфа е вече две поколения напред, но това е съвсем нормално за бюджетен автомобил
  • 19 ШКОДА Е N1

    22 1 Отговор
    СМЕНИЛ СЪМ НАД 10 ФАУВЕТА ,ЗДРАВИ И КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ СА ,НО ШКОДАТА Е 1 КЛАСА ОТ ГОРЕ ,АКО СРАВНИМ ОКТАВИЯТА С ГОЛФА ИЛИ СУПЕРБА С ПАСАТ ВИНАГИ ЩЕ СЕ КАЧА НА ШКОДАТА А И КАТО ЦЯЛО Е МАЛКО ПО ЕВТИНА КОЕТО Е ОТНОВО ЕДИН ПЛЮС ЗА КРАЙНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ
  • 20 гларус

    13 16 Отговор
    Вземи си една Хонда каквато и да е и да знаеш че имаш кола
  • 21 Иван

    16 1 Отговор
    Естествено че,ще се кача на шкодата ,имам октавия 2003г 90коня дизел,карам я 11години ,е няма чупене тая кола.Скоро ще стане на 400хил км и досега съм сменял веднъж амортесьори задни и предни биялетки общата им цена е под 100лв масло не гори нафтата я мирише в багажника си лягам без проблеми ОГРОМЕН Е в класа си е най голям.Нулеви проблеми с електрониката ,без грам ръжда въпреки че е от Австрия---страната на ръждата,повече какво да искам от тази кола ...Безупречна е....Единсвения и минус лично за мен е шумоизолацията,малко е шумна вътре ,тук ауди и vw имат леко предимство.Карайте си шкодичките и се кефете повече такива здрави коли едва ли ще произведът..
  • 22 Лопатата

    9 1 Отговор
    Степенуват се Сеат -> Шкода -> VW
    Не видам защо да даваш повече пари за идентично нещо.
    Един Леон е много красив и със 100% същия двигател, а е по-евтин и от двете!!!
  • 23 Смешки

    16 7 Отговор
    Всичко от ФВ груп е за ползване единствено като нужници/външни селски кенефи/. Разликата е само в броя нули, при най-скъпия и чуплив четири-оооо!

    Коментиран от #25

  • 24 Българин

    21 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гоуфо":

    Взимаш си BMW на 300-500 хиляди километра и си чупиш главата.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Той

    11 8 Отговор
    Пази боже от немски ТАЛИГИ!
  • 27 onq s konq

    6 6 Отговор
    Определено тук не става въпрос за коли,а за УМРЕЛИ САПУНЕРКИ.А за мъртвите.или добро,или нищо.
  • 28 ТОКО

    14 1 Отговор
    Това запитване само за регион Перник ли е ? Или е по принцип !
  • 29 Стоян Тонев Банкя

    10 3 Отговор
    През 2016г си продах 22годишния пасат 3ка и реших да си купя чисто нова кола ,спрях се на октавия 1.6 TDI общо взето базов модел с малко екстри вече 84хил км без никъкви проблеми ,съседите ми ме убеждаваха да си купя опел астра тяхната е такава 1.4турбо бензин ,еми сега си блъскат главата с това недоразумение на германското автомобило строене още на 13хил директно се счупи мотора дефектен блок ,смениха им го по гаранция ,безброй проблеми с електрониката все няква лампа светва на таблото и все нещо не е в час ,то не бяха датчици то не бяха сонди пълен боклук ,сега чакат с нетърпение лятото да и изтече лизинга и директно да я продадат на първия срещанат за някви пари и да се отърват от проблемите ,интерестно ми е само после на какво ще се качат ,мисля че се досещам -------симпли клевър-----

  • 30 Станчо куфара

    10 11 Отговор
    Шкодичката е супер ,Голфа е добър а японските са силно прехвалени особено Тойота !!!
  • 31 Антон 1

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ужас":

    Тя вече е по-качествена !:)
  • 32 Велик си братиньо

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Край":

    Евала за коментара ти абсолютно си прав и го казваш с голямо чувство за хумор браво на теб ще те цитирам навсякъде където подхванем такава тема на разговор пий една бира от мен пич евала
  • 33 vasik atanasova

    2 0 Отговор
    ЕДНО И СЪЩО ВОЛСВАГЕН ГРУП
  • 34 kral

    2 1 Отговор
    голф 93 та най -добре. бензин

    Коментиран от #36

  • 35 бай х

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "АРЕС":

    ауди клозета с алуминиеви носачи си го ври отзад
  • 36 хахахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "kral":

    е па как хаххахаха
  • 37 митко

    4 0 Отговор
    Самия факт,че по пътищата се виждат много повече нови шкоди от колкото нови фолксвагени говори достатъчно ясно че,хората ги предпочитат рърво заради по дабрата цена и естествено същото качество да не казвам и по добро.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта