23 Февруари, 2019 30569

Японска или германска кола?


  • Volkswagen . VW остава лидер в Европа, но по продадени коли в света за изминалата година се нарежда след Toyota. VW са продали 6.74 млн.
  • Toyota . С 8.09 млн. продадени нови коли в световен мащаб Toyota изпреварва Volkswagen по продажби през изминалата 2018 година.

    999 гласа
    33%
    67%
    1984 гласа

Коментари

  • 1 Иванчо l-ви

    66 213 Отговор
    BMW.

    Коментиран от #3

  • 2 волен сидеров

    176 238 Отговор
    японските нямат тръпка ,с нищо не ги свързваме,те са като японското порно

    Коментиран от #33, #40, #49, #93, #100, #108, #114

  • 3 МВР

    49 124 Отговор

    До коментар #1 от "Иванчо l-ви":

    Правилно Иванчо. Това е колата.
  • 4 Начо

    246 36 Отговор
    Германия е пълна с тарамбуки и качеството много падна,нито мерцедеса е Мерцедес като преди,нито нищо.
  • 5 Radko

    32 114 Отговор
    Голф 3

    Коментиран от #34

  • 6 Цаца (ама от едрата)

    115 203 Отговор
    Жълтъците да си карат малолитражните сапунерки.
    Солидните автомобили са Немски

    Коментиран от #11, #15, #43, #96, #115


  • 7 1234

    49 105 Отговор
    защо не американска или италианска

    Коментиран от #77

  • 8 Бай Джап

    212 39 Отговор
    Ако не държите да познавате всякакви монтьори, механици и пр. разбирачи и да висите час по час по сервизите, като кифла при педикюрисла вземете си Тойота ;) Няма значение, кой колко продава важно е да са по-качествени, а в случая Тойота е и двете!

    Коментиран от #50

  • 9 Рено Каджар с якото име

    200 27 Отговор
    Японските за Европа се правят в Турция, Белгия и Англия, немските имат кабели и електроника от Китай, сглобка от Чехия и пак Ганьо си мисли, че съществуват японски или немски коли и дори е готов да се бие з а мнението си. 😁

    Коментиран от #19

  • 10 Batushka

    38 18 Отговор
    Българските са по добри и от руските....
  • 11 Севдо

    59 15 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    За съжаление,това е близкото бъдеще и на Европа.
    Дори БМВ реши да премахва големите двигатели.
    Забраняват дизела.
    Всички марки започват да произвеждат по малки мотори и ел.коли.
    Идеята е до макс 10 години почти да няма коли на гориво.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 ИВАН

    35 86 Отговор
    Не знам кое къде се прави и кой го сглобява, ама европейските и американските ми допадат ... а и съм си расист, и маймунско-японски дизайн - сори, колкото и да е модерен и футуристичен, и функционален ...

    Коментиран от #69

  • 14 Nasakoto Yakata

    84 17 Отговор
    Ако е лимузина, да е немска. Ако е джип задължително японски .
  • 15 Мартин

    44 5 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    Да с тия 1.0тси, много са солидни😂😂😂😂
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 ar146ts

    28 101 Отговор
    Ако се колебаете между немска и японска кола,изберете италианска/алфа ромео/ и тогава сервизите ще ги ползвате само за смяна на консумативи.Преди 12 години аз направих така и не съжалявам

    Коментиран от #20, #24, #32

  • 18 Хитрото

    30 74 Отговор
    фРЕНСКА
  • 19 майстора

    32 9 Отговор

    До коментар #9 от "Рено Каджар с якото име":

    Това което си написал е долна лъжа ..на японските и най-вече в частност на тойота всичко Ел. По колата идва от Китай без значение в кой завод се сглобява колата ... при при ваг Груп на стикерите на кабелите съм вижсал най-различни страни Румъния , Украйна, ОАЕ, ЮАР , Словакия и какво ли не .. при скъпите неща обаче като управленията на фаровете и при новата Панамера на пример си пише Mitsubishi Electric . така че като пишеш такива работи гледай да не са измишльотини защото лапни шараните дето четат се подвеждат ...!!!!

    Коментиран от #68

  • 20 Харито

    16 7 Отговор

    До коментар #17 от "ar146ts":

    Бехаберие ОК , ама да пропагандираш на другите тоталната си непрактичност това е идиотщина.

    Коментиран от #61

  • 21 Онзи с гумите

    19 4 Отговор
    Продавам летни гуми 4 бр. 215/55/16

    Коментиран от #47

  • 22 No name

    46 13 Отговор
    Да споделя и аз моето мнение...нямам фаворит всичко е до късмет ако става въпрос за употребявани коли. Но ако говорим за нови коли всеки може да изкаже мнението си. Според мен Японската техника, която е сглобена в Япония не може да се сравни с Немската. И чисто исторически ако се върнем в далечните 90-те години японците още от тогава имаха 16 клапанови двигатели, които бяха по-високи обороти от немските и имаха значително по-голяма мощност и ако сравним два двигателя от онова време с един и същ обем (да речем 1.6 бензин) японците достигаха мощност над 100 к.с., докато немците едва-едва 75-80 к.с. Сега вече нещата се изравниха.

    Коментиран от #45, #46, #127

  • 23 Киро

    10 5 Отговор
    Мачкай Гришо, продължаваме напред
  • 24 Nasakoto Yakata

    50 9 Отговор

    До коментар #17 от "ar146ts":

    Аз имам фият Пунто, тая кола ми съсипа живота
  • 25 гощо

    40 69 Отговор
    Аз преболедувах своят японски период! Събудих се,прогледнах и сега карам правилните немски коли!

    Коментиран от #104

  • 26 Никата

    102 12 Отговор
    Карал съм италианско, никога повече, VAG карат всичките ми приятели, без изключения, повече лежат, от колкото да карат, особено за някои модели, дори бобината е консуматив... От известно време карам Японско, мисля, че надали някога ще взема нещо европейско повече... Който не се е качвал в Японска кола не знае за какво иде реч, от към комфорт, размери, здравина, возия... поддръжка - Говоря не за моделите 2019 - говоря за моделите, които масата можем да си позволим на старо - защото все пак в БГ не всички можем да купим ново, за мен здравината на една кола се определя от състоянието и на вторичния пазар - надали има марка дето е лоша ако си я купиш от магазина - гаранция чудеса - винаги ще е "здрава" - нека сравняваме реални неща - можем да си позволим употребявани коли - там където немското отива за брак, японското продължава смело :)

    Коментиран от #35

  • 27 iordancho п ьи

    10 36 Отговор
    volkswagen да живее 0_0 :)
  • 28 ВУНДАБА

    62 21 Отговор
    Само Хонда и Тойота.
    Новите им машини са по красиви от немските,а здравина надеждността и останалите е ясно.
    за Сащ има такива мощни модели,където германчетата още не знаят даже.
  • 29 Инженер

    33 65 Отговор
    Фолксваген заедно с неговите подразделения Шкода, Сеат и др. изпреварват Тойота по продажби с над 1.5млн. бройки. Германците създават върховите технологии в автомобилите а японците умело ги крадат. Много от японските коли са прекрасни, но не могат да се сравняват с германските коли от същия клас.
  • 30 РЕАЛИСТ

    55 21 Отговор
    ЯПОНСКИ ЕСТЕСТВЕНО ТОЙОТА Е НОМЕР ЕДНО
  • 31 Хейли

    4 24 Отговор
    Жълтите прават коли и използват тел горена.
  • 32 Глупаво

    10 4 Отговор

    До коментар #17 от "ar146ts":

    Ако цялата кола е консуматив може.
  • 33 Чичо

    51 15 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Дълги години карах руски , френски, немски коли докато стигна до тойота. Това , което се писал маже да го каже само човек , който не е карал японска кола. По-добри са.
  • 34 Чичо

    41 8 Отговор

    До коментар #5 от "Radko":

    Когато пораснеш и изкарваш нормални пари - купи си нова: тойота, хонда, нисан, митсубиши, субару. Тогава ще разбереш за какво става дума. А голф 3 го пази и поддържай за тръпка и радост. Аз така направих. И сега се радвам двойно. Наздраве!
  • 35 Чичо

    12 4 Отговор

    До коментар #26 от "Никата":

    Браво. Много точно казано. Точно това исках да кажа.
  • 36 Бачо

    37 0 Отговор
    Нова лоша кола НЯМА! Въпросът е какво се случва след 100 000 км.
  • 37 Vigos

    51 6 Отговор
    Аз имам VW Touareg и колата не излиза от сервиза.
  • 38 Капитана

    78 5 Отговор
    Имал съм доста немски коли, какво мога да кажа за тях, скъпи за поддръжка и постоянни ремонти от всякакво естество. Примерът е следния, последната немска толига която продадох с кеф е Ауди А6 2.0 тфси модел 2012г.закупена лично от мен от първи собственик от Белгия на реални 167000 км. Не ми се влиза в подробности за ремонти и пари, които съм наринал. Единственото хубаво нещо е че бързо се продават на следващия Ваг фен, който да поеме щафетата на ремонти те. От 1 година карам Тойота Авеси Т27 фейс модел 2013г.обикновен 1.8,147 к.с бензинов мотор. Колата отново я взех от чужбина от първи собственик на реални 127000км.Проблеми нямам никакви само каране. Вярно скучна и без интересна кола която само да вози, но не ти бърка в джоба по ремонти.
  • 39 недоволен

    9 52 Отговор
    САМО VW НИЩО ДРУГО
  • 40 Снехурко

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Явно не си гледал японско порно ...
  • 41 Цар Вул

    11 17 Отговор
    Може и Запорожец СТИГА ДА Е НОВА И ШЕФЪТ ДА ПЛАЩА РАЗХОДИТЕ ПО НЕЯ!!А иначе Флксвагените са "ЖЕЛЕЗНИ"и то костенурките и двойките!!!
  • 42 мъжкар

    45 2 Отговор
    Много ми е ентересно като се спори на тема германско или японско.Истината е че вече нито гермското е германско нито японското е японско.Много производители направиха обединения като например МАЗДА и ФОРД РЕНО и НИСАН и други.С две думи купуваш си "японски" НИСАН а като отвориш капака ХОП ИЗНЕНАДАААА двигателче на РЕНО.Така че общо взето колите вече загубиха своята индивидуалност и се превърнаха в едни пластмасови боклуци с програмирано разрушаване разбирай след 5г употреба без значение от марката.А вие тука се деркайте за глупости.
  • 43 hohoho

    12 6 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    ls600h е малолитражка нали haha
    Прочети малко за японските автомобили
  • 44 Mpowered

    10 43 Отговор
    От кал да е - БМВ да е!

    Коментиран от #97

  • 45 майстора

    22 14 Отговор

    До коментар #22 от "No name":

    Господине не знам що за странен критерии е това колко коня се вадят от малка кубатура..аз като явно застаряващ човек съм на мнение колкото по-коне толкова по-добре 2.7 ниско оборотен бензин 120коня ми звучи страхотно!!
    Относно на писаното от вас по историческа тематика вие искате да ми кажете че моторните гами от семействата M40B16 на БМВ , 16se на Опел и разновидностите му , 1.6 тици с буквено означение EG,DX и прочие на Фолксваген ,както LRA, LUAE, LNA при Форд със същия литраж не са съществували така ли ??? Всички от изброените са 100++ коне и са забележете само с 8клапана и са забележете пак от зората и средата на 80-те години ..изключение правят фолксвагеновите те са от 76-та ..да не говорим за 16 клапановите от 90-те където просто не се сещам за някой който да няма сто коня ...това че ви харесват японските миксери не ВИ дава право да лъжете !!!! П.п .
    С уважение : майстора
  • 46 ванката

    17 17 Отговор

    До коментар #22 от "No name":

    на японците най-големия им масов мотор е 1.6 и не е вярно че са само по 100 коня а немските по 70-80 и японците имат 70-80 коня и немците имат 100 коня на малолитражките си имал съм и немска и японска кола от статото порно 90-те години и дветр имаха добри качества самоче комфорта в немското возило беше много много по-добре от дървения японец и да подчертая че колите са голф2 и мазда323 имал съм и други немски и японски коли и заключението ми като човек цял живот занимавал се с коли е че японците немогат да правят комфортни автомобили може да са здрави и високо оборотни но не и комфорт...

    Коментиран от #110

  • 47 нервен

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Онзи с гумите":

    Малки са ми ... посмъртно не мога да сложа 16ка нито на мерцедеса нито на ягуара ..няма да влязат на апаратите
  • 48 МАНЬО

    27 1 Отговор
    Карам си Варшавата и си питам дедовия! Сутрин врътнеш манивелата и пали няма ела колега да бутнеш или да дръпнеш че нещоо…….! Всеки се пази по-далечко от мен предимството винаги ми се дава нема японец нема немец нема французин че вземе ли да не спре минавам връз тях като валяк през цинкова кофа!
  • 49 Гошко

    14 6 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Точни там има тръпка, ако се качиш на някоя японска класика, ще усетиш тръпката
  • 50 Калахар

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Джап":

    1 човек дето разбира браво :)
  • 51 ДРУГ

    10 10 Отговор
    Honda Accord 2000 1,6 benzin, Japan, Ford F150 2005, 5,4 Няма такива коли. Карам и се забавляам. В сервиза ходя за смяна на масла, ремъци, и водни помпи. Да не забравя и най- великата - Рено Туинго 1,2 54к.с
  • 52 бмве39

    7 41 Отговор
    разбира се немско и разбира се бмв това е марката всичко друго е компромис

    Коментиран от #99

  • 53 ккаа

    20 5 Отговор
    немците вече не са топ производители до скоро имах бмв х5 е70 за последната година го конструирах на ново ,хората в света отдавна не робуват на марки като в българия избират просто по надежното
  • 54 Голф двойкаджия

    5 16 Отговор
    Голф 2.
  • 55 Павел

    13 3 Отговор
    TOYOTA-Е уникална машина,но немците не се предават.Двубоят за първото място винаги ще е между тези две марки:Toyota VolksWagen.

    Коментиран от #60

  • 56 gost

    3 25 Отговор
    VW, и подръжката е по ефтина, на японците едно винтче и гайка им започват от 60 долара и ти викат доставка.....20 дни , а за тия пари половин голф ще изкарам от моргата
  • 57 байпешо

    9 10 Отговор
    Абе япончетата си ги бива, ама много им е скъпа поддръжката бе джанъм. Аз сега си смених на опелчето предните накладки барабар с дисковете и то вентилирани за има няма 300, а преди 8 год. на тойотката същото ми излезе почти 800. Сега един авер търси дюза за тойота дизел по автоморгите, защото за нова му искат 1300.
  • 58 Иванчо

    18 9 Отговор
    От немските само Опел признавам, иначе в момента карам джипка Тойота РАВ 4 и нямам никакви проблеми.
  • 59 Hasan Pasha

    20 2 Отговор
    Автомобилните марки загубиха качество и идентиност средата на 90 те години ! До тогава колите се правеха така че да служат на три поколения сега е все едно за какъв кенеф щеси дадеш парите!
  • 60 plovdiv

    18 4 Отговор

    До коментар #55 от "Павел":

    Само за сведение да ти кажа , че прекарах 2 седмици в Токио не ми допадна , много тясно няма въздух , както и да е , но ми направи впечатление , че келешите масово карат хонди , чичките тойота , а патроните мерцедеси , разбрах , че при по-старото поколение е задължително да имаш в гаража ХОНДА , символ на качество и японски дух ...........

    Коментиран от #83

  • 61 ar146ts

    9 8 Отговор

    До коментар #20 от "Харито":

    Непрактичен си ти,защото караш кола имаща скъпа поддръжка. Аз на приказки ли да вярвам или на 12 годишно ползване на италианска кола.Никакви проблеми
  • 62 БРАНДИ

    1 21 Отговор
    Не случайно китайците са предпочели VW за производство и продажби в страната си. Много здрав и сравнително не скъп автомобил . За БГ това е предпочитания автомобил !
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор

  • 64 ХОНДА

    22 4 Отговор
    Минал съм през руски ,френски немски италиански марки сега карам Хонда не бих я заменил за нищо.Мнението ми е като на водач с над милион и половина километра изминати на различни марки леки автомобили.

    Коментиран от #66

  • 65 0004

    30 15 Отговор
    Никога немеца няма да направи по-здрав автомобил от японеца, НИКОГА!!
  • 66 0004

    9 4 Отговор

    До коментар #64 от "ХОНДА":

    Браво, адмирации
  • 67 AMG

    6 21 Отговор
    Японска или китайска , няма голяма разлика
  • 68 Каракочев

    5 7 Отговор

    До коментар #19 от "майстора":

    Маcторееее Toyota (auris)корола 2018 мотора е чиcт Японец.Като cи купиш ша го видиш,Порше вcичко cи е оригинално недеи говори глупоcти че не е хубаво (шефа ми е 50 % учаcтие в порше не е от Бг, неможе хора който карат 20 бараки да намират куcури на чиcто нови коли и да cе правят на големи Разбирачи

    Коментиран от #88

  • 69 Стефан

    10 4 Отговор

    До коментар #13 от "ИВАН":

    Винаги ме е забавлява как Ганьо с клозета в двора бил расист и не харесвал нация дето технологично е толкова напред че даже и в мечтите си знаем че НИКОГА няма да имаме това което имат те като народ и държава, ама прави са онези хора дето казват че вместо лъв на знамето трябва да имаме хипопотам в тиня до врата, но с широко отворена уста.

    Коментиран от #84

  • 70 йьйь

    4 11 Отговор
    автомобили за шофьора правят само французите и американците.
    и на кой му пука колко е здрава - важното е да е в гаранция
  • 71 dido

    14 3 Отговор
    мани го тоя кашон vw. издялан с брадвата.
  • 72 бацо

    28 6 Отговор
    мицубиши лансер 10 купен нов с единствен собственик на 517000 хил е в момента каран е в софия предимно по улици с дупки като джакузита / да пукне кметицата/ с оригиналните лагери на ход част си е само консумативи са сменяни да не обидя голфаджиите но кола сглобена в япония ще счупи два голфа и то пернишки
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор

  • 75 Гост

    11 9 Отговор
    След две японски коли не искам и да чуя повече за тях. На който му харесват да ги кара.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор

  • 77 Такаши Нагаяма

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "1234":

    Защото става дума за коли а НЕ за таралясници !
  • 78 синът на мечката

    12 5 Отговор
    От 4 години карам тойота /никакъв проблем.
  • 79 Атра

    12 4 Отговор
    Само Хонда ЦРВ
  • 80 Авитохол

    15 6 Отговор
    След Джета, Октавия, БМВ 5......всичките на по 5-7 години........визия, комфорт, кеф.....ама и парички за ремонти......минах на Хонда ЦРВ
    Е няма такава надеждност
  • 81 росен

    16 5 Отговор
    12 години карам само хонда
    3 модела без сервиз
  • 82 МЪРЗЕЛ

    14 5 Отговор
    карах боклука бмв мерси само японско 4.4 субаро
  • 83 Павел

    15 6 Отговор

    До коментар #60 от "plovdiv":

    Само за сведение да ти кажа,от 15г.бачкам във-ВИЕНА Австрия-Хонда ЛЕГЕНД е една от най-караните машини от хора с дебели портфеили,богат не видях с (танк)мерцедес-изглежда богатите австрийци са глупави.В България видях селяндури понаправили някой лев-пара,и айде оп на мечо.

    Коментиран от #86, #94

  • 84 Ганьо

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "Стефан":

    Цървул, ти ако си сереш в спалнята, аз предпочитам на двора.

    Коментиран от #85

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор

  • 86 гост

    12 9 Отговор

    До коментар #83 от "Павел":

    Само за сведение ПИЧ за какво ми е 300 коня кола след като 2-3 пъти в годината излизам извънградско ? През останалото време си джиткам ГЛАВНО и ОСНОВНО в задръстванията ,които са от сутрин до вечер ( живея в Варна ! ) .Каква ти е идеята на упражнението тръгни - спри - тръгни-спри в комбинация с разход от 20 литра бензин карайки такава хонда ? Нито мога да я настъпя опитвайки се да спася окачването из разкопана Варна нито нищо ! Всъщност не бих казал и не смятам ,че точно хонда е синоним на преуспялост (ПОНЕЖЕ ТИ ПОСОЧИ ЗА ПРИМЕР НЯКАКВИ СИ ТАМ АВСТРИЙЦИ НАЙ ВЕРОЯТНО СИ БИЛ ТАМ И СИ ВИДЯЛ 1-2 ТАКИВА ХОДНИ ,А АЗ ЩЕ ТИ КАЖА ,ЧЕ ПРЕУСПЕЛИЯ АВСТРИЕЦ СЕ ВОЗИ В МЕРЦЕДЕС И БМВ ПОНЕЖЕ И АЗ СЪМ БИЛ В АВСТРИЯ МНОГО ПЪТИ (ВИЕНА ) ! )Айде поздрави от разкопана ВАРНА

    Коментиран от #89, #117

  • 87 Консултант

    8 15 Отговор
    Немска разбира се! Защо да стимулираме икономиката отвъд океана? Също така по отношение на части и сервизна мрежа, германските автомобили имат много по-добре развити сервизни центрове, а освен това и частите са значително по-евтини, а от там и поддръжката. За измъчените двигатели на японските автомобили с нетърпение очаквам да се появят новите данни за разход на гориво и вредни емисии за да лъсне "икономичността". Замислете се, какво става след първото ПТП, когато трябва да се смени нова японска част и я чакаш 3 месеца,защото още новото производство не е предвидило части, а лизинга неуморно тече. Що се отнася до продажбите, то и немските автомобили може да кръстят три модела с едно име, та да си запазят първото място по продажби на модел -жълтите направо са жалки. Може и модела Aygo да нарекат Corolla Mini. В крайна сметка и японците са разбрали, че от немските производители на двигатели са с класи над високо-технологичните японски събратя. Не напразно иконата на японския спорт - Supra вече има немска душа.

    Коментиран от #109

  • 88 майстора

    5 8 Отговор

    До коментар #68 от "Каракочев":

    Абе момче недей ми се фантазира ...вземи едни 200лв да се фанем на бас и яла да ти отворя капака на Панамерата и да се обедиш със собствените си очи.. и тойоти имам разпиляни по двора и тях да видиш за кви вестници става дума ...келеш ,тръгнал да ми говори на мен ..мислиш си че си виждал кола еи
  • 89 Павел

    10 6 Отговор

    До коментар #86 от "гост":

    Японското.Винаги е било на челно място.Лидер е Тойота.
  • 90 Дедо1

    13 2 Отговор
    Най арни са служебна кола и чужда жена

    Коментиран от #92

  • 91 Яко

    1 1 Отговор
    Много точно казано и ръждиви
  • 92 мильо

    5 2 Отговор

    До коментар #90 от "Дедо1":

    Лада 4х4 - те тва е машината.
  • 93 Яко

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Много точно казано и ръждиви.
  • 94 plovdiv

    5 3 Отговор

    До коментар #83 от "Павел":

    Аз не съм бил в Австрия и се доверявам на това , което казваш , аз просто споделям какво съм видял с очите си , ХОНДА ЛЕДЖЕНТ лично аз имам в момента , прекрасна е за фенове , има си и кусури разбира се но зависи кой какво търси от своя автомобил и какво е готов да преглътне , а що се отнася за МЕРЦЕДЕС не знам какво имаш против тях , но като гледаш някой световен с истински богати хора трудно ще видиш някой да го возят с ЛЕДЖЕНТ , S класата си е автомобила за тези люде , в Китай отвориха завод само за S класи , смятай какво търсене има там , а пък колко са хората можещи да си купят този автомобил ............
  • 95 dacia

    2 0 Отговор
    reno
  • 96 и не беше

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    най-голямата сапунерка порше?Преди кайен и панамера всички са двумесни сапунерки :д
  • 97 roker

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "Mpowered":

    знаеш ли , кое е общото между хемороида и бмв-то?...........рано или късно всеки задник се сдобива с по едно такова............
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор

  • 99 съдията

    5 1 Отговор

    До коментар #52 от "бмве39":

    знаеш ли , кое е общото между хемороида и бмв-то?...........рано или късно всеки задник се сдобива с по едно такова...........
  • 100 Грую

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Така е, много си прав никаква тръпка няма, с месеци не отварям капака, само карам и обслужва. Преди 2 години реших да изневерява на японските коли, купих си дизелов Фолксваген на реални 78хил.км,но наистина реални. Когато беше в час даваше добър разход, но за пробега, който и навъртях (15хил.) се развалиха толкова дребни и досадни нещица, че реших да не чакам сериозните ремонти.
  • 101 666

    11 3 Отговор
    На CRX за 403000,нямаше и сенки даже по разпределителните,бяха като чисто нови, а BMW to,когато го продадох,майстора се радва повече от мен.
  • 102 ИРАКЛИ

    8 0 Отговор
    В днешно време няма лоши автомобили,има некъдърници и глъмави шофьори/водачи на МПС/........на един "БОРСУК"му дай "МЕРЦЕДЕС"и той ще го съсипе!........колкото до анкетата:ФОКСФАГЕН и ТОЙОТА са прекрасни,нека още дълго да ни радват с нови модели!
  • 103 гккй

    2 0 Отговор
    Най-добрите коли според българите и пакистанците са с газова уредба. На есичко отгоре другите не го и подозират.
  • 104 ГОСТ

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "гощо":

    В бизнеса с резервни части си или имаш авосервиз?
  • 105 Hyusein

    3 1 Отговор
    здравейте ,искам и аз да напиша тук един коментар ,та знаяи досега съм карал само японски автомобили от които първият ми беше тоъота старлет1996 модел и беше супер автомобил без хлопане и тем подобни после минах на Хонда цижиц 1.3 хибрид 2004 модел която вече я карам 3 год ,но за тези 3 год откакто съм я купил само масло и филтри ,та сега веяе на 200 хил килоометра съединителя се обажда но както и да е и то си е консуматив,после купих тойота целика 2003 модел имах я 1 год и само 2 шарнира смених и 2 амортисьора задни ,солидна кола беше продадох я защото гореше много но и вървеше също,та сега последната кола която имам е Нисан нот 2015 модел и е пурвата ми кола дизелова, не ми допада особенно с този 1.5 л дизелов мотор ,но е много икономична и в Англия няма роад такс за нея(хората които живеят тук знаят какво е роад такс),та впечатленията ми за японските коли като цяло е 6 точки както се казва ! не мога да коментирам немските коли понеже не съм имал но в времето ако си взема нещо немско ще напиша пак 2 реда ,с впечатленията си към немските коли !
  • 106 vasik atanasova

    4 5 Отговор
    АУДИ
  • 107 365

    4 3 Отговор
    Единствената тръпка от немските возила остана ,когато посетиш сервиз.НЕЗАБРАВИМО !!!
  • 108 Петър Андонов

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    Съгласен за тръпката, но по-издръжливи и безпроблемно коли от японските (изключвам Мицубиши, Мазда дизел и Дайхатсу) няма. Не се чупят. А и поддръжката е по-евтина отколкото на немските ,които са си по-изнежени и не стават за нашите пътища.
  • 109 Петър Андонов

    3 2 Отговор

    До коментар #87 от "Консултант":

    Частите на БМВ,Ауди и Мерцедес са най-скъпите. Май само Волво ги конкурират. Може и на Инфинити или Лексус някои неща да са по-скъпи,но частите на тойота,Нисан или Мазда са в пъти по-евтини.
  • 110 Объркан

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "ванката":

    Е,голям комфорт в голф 2 - усещаш и като на пътя. Иначе е страшно здрава кола,която имах удоволствието да имам 10 години, но какъв комфорт ,кви 5 лева... Но се счупи само веднъж за 10 години. Комфортно возят БМВ,Ауди,Мерцедес,но пък са коли за хора с много пари заради убийствената поддръжка. Другото си е изхвърляне като ч.кия на песък

    Коментиран от #111

  • 111 Объркан

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Объркан":

    Имах предвид за голф 2,че усещаш и камъчетата на пътя*
  • 112 луд

    4 7 Отговор
    Като гледам повечето коментари са на фенове (собственици) на японски оризарници. Като се има в предвид ,че японските коли в България са има- няма 10%, то в тоя форум са се събрали половината. Навярно защото навън е студено и снежно, та любимата "японка" я запали, я не, а и от тая сол по пътя напролет ръжда, ръжда малейй. Стойте си в къщи , така японката никога няма да се счупи и консумативи можете да не сменяте:)) Ние собствениците на немски коли отиваме на излет в планината, а вие собственици на оризарник си стойте пред мониторите и пишете хвалебствия . Весел и щастлив ден на всички.

    Коментиран от #118

  • 113 Фен

    7 3 Отговор
    Определено съм за японските машини.Но предпочитам Хонда пред Тойота.Който не е карал и подържал японска кола поне 4-5 години да не си дава мнението.Впечатлението ми е ,че всички европейски производители след 1990 година започнаха стратегия производство на "еднодневки"които дават много дефекти.До като при японските утвърждаване на качество поне за сега.Корейците вървят в посока достигане на качествени автомобили.Всеки има право на избор.

    Коментиран от #116

  • 114 на волен брат му

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "волен сидеров":

    воленчо а пък немските бангии такава тръпка имат ,че ум да ти зайде..хахахха бах ти смешника
  • 115 цеца

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    ти верно си цаца ама от дребната.....
  • 116 Георги

    7 5 Отговор

    До коментар #113 от "Фен":

    Дълги години карах немски автомобили.Последните 3 години Хонда ХР-В на която смених преден десен амортисьор и това беше,а колко е карана по черен път и в ораното само тя знае и нищо.Сега карам СУБАРУ АУТБЕК ами няма нищо общо с немските.Твърдо за Японските.
  • 117 на волен брат му

    2 6 Отговор

    До коментар #86 от "гост":

    абре, чуеш ли се кви ги бръщолевиш... преуспелия австриец карал само мерц или бмв..ами кво да кара бе шмати, това са немци, националисти..отиди в япония и ще видиш че преуспелия японец кара лексус инфинити..

    Коментиран от #120, #124

  • 118 ДФ1

    2 3 Отговор

    До коментар #112 от "луд":

    Друго си е бмв или мерцедес в тоя сняг как вървят

    Коментиран от #119, #121

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор


  • 120 Павел

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "на волен брат му":

    В Австрия има повече -араби турци сърби руснаци украинци българи поляци индийци отколкото австрийци.Споделям това което съм видял.Не казвай на австриец че е немец ще ти искарат очите.
  • 121 луд с винкел

    4 2 Отговор

    До коментар #118 от "ДФ1":

    Колега подценяваш ме. Имам Джета 1.8 170 магарета бензин. Няма как да ви пратя снимка от паркинга на х.Селимица. Тойота Верно 2.2 дизел - умряла. Вече час се опитват да я запалят, даже на помощ дойде стара Корса,но проблема, поне според мен не е само в падналия акумулатор.

    Коментиран от #122

  • 122 луд с винкел

    3 1 Отговор

    До коментар #121 от "луд с винкел":

    Даже и азиатския ми телефон неможа да напише модела ВЕРСО :)))). Пуснаха я по наклона , дано да запали до Кладница:))
  • 123 Каменов

    3 2 Отговор
    Едно време японските ги мислихме за еднодневки,а истината се оказа коренно противоположна
  • 124 hienata

    5 0 Отговор

    До коментар #117 от "на волен брат му":

    Имах късмета да ходя до Япония (1месец в Токио). Йерархията се спазва стриктно. По разказите на домакина ни и по мои наблюдения големите баровци ги возят в S - клас, Ролс, Бентли. Висш персонал BMW,АУДИ, Кадилак. Много рядко можеш да видиш Лексъс, Инфинити и Акюра. Мутри,кино звезди и парвенюта ги возят в американски лимузини (от по-дългите). Обикновените хора пътуват с метро и влак, Студенти, младежи,чужденци карат Тойота , Хонда и Сузуки главно коли под наем. От прословутата Тойота Приус видях само коли под наем и то една две. СУВ почти не се среща,комби също. Това ЦРВ и Раф 4 съм сигурен,че незнаят че съществува. Дайхатсу може да срешнеш само камиончета и бусчета. Руска кола не видях, френска /румънска също, Мицубиши и Исузу само автобуси.
  • 125 Дидо

    2 2 Отговор
    Само Японско
  • 126 Тодоров

    1 2 Отговор
    Не е ли РЕНО-НИСАН първи по продажби в световен мащаб ?
  • 127 Фиат Ланчиа Алфа

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "No name":

    Тогава италианците имаха по-бързи и безпроблемни машини и с по-евтини резервни части. Двигателя на Фиат 1.6 16 вентила биеше всичко в Голф клас, съчатан и с огромния 450 литров багажник у Бравата побираше повече от въображението на жена ми.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта