Last news in Fakti
5 Април, 2020

Въпреки че американските власти нанесоха сериозен удар върху перспективите за развитие на електромобилите, в Китай решиха да продължат да подкрепят купувачите им. Какво според вас е бъдещето?


Въпреки че американските власти нанесоха сериозен удар върху перспективите за развитие на електромобилите, в Китай решиха да продължат да подкрепят купувачите им. Какво според вас е бъдещето?
С подкрепата на
mobile.bg
Електромобили
36% (1393)
Коли с ДВГ
23% (888)
Хибриди
25% (975)
Нито едно от трите
15% (575)

Коментари

  • 1 Мъск мошето

    10 4 Отговор
    Литият е по-малко от запасите на петрол. Спорът е предрешен по генезис.
  • 2 COVID1984

    17 3 Отговор
    Бъдещето е в колите с впрегателна сила.
  • 3 Цитат

    2 3 Отговор
    "Нима допускането, че има Бог е нещо по-невероятно от съществуването на електричеството ?!"...

    Забележка : Не помня кой професор го каза.

    Коментиран от #6

  • 4 ха ха ха

    15 2 Отговор
    ако продължаваме да търпим сегашните управляващи, ще викаме ура и на каруца...
  • 5 Румпелщилцхен

    19 3 Отговор
    Коли на ток само ако си караш из махалата. Това зимата няма да стигне София-Смолян. Или може и да стигне ама няма да пускаш парно /ако има/, чистачки и музика, че батерията ще отече още на изхода. А на минусовите температури на другия ден е празна. А къде ще я презареждаш за няколко часа е друг въпрос. Тези консерви не струват и петаче.
  • 6 и ти като него

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Цитат":

    Някой, дето се е правил на много открехнат.

  • 7 има доста простички хора

    15 3 Отговор
    абе хора не се научихте че електрокарите ги има от 100 години и се ползват по големите промишлени предприятия ако имаха бъдеще то щеше да е дошло отдавна но явно ще чакате до края на живота си да видите мечтания от вас филм всички коли на ток но уви няма да го доживеете защото няма да се случи

    Коментиран от #8

  • 8 перничанин

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "има доста простички хора":

    Приятелю, с това си изказване бръкна в кошера. Сега норвежеца и Борката ще се развихрят (двама са , но с много никове). По темата, както много пъти съм казвал , ако става въпрос за близките 5-10г , мисля че хибридите са най-доброто. На ток в града и ДВГ между градовете (ако ДВГ е на газ,още по-добре), със зареждане на батерията при спускане и употреба на спирачката, и подпомагане на ускорението с електромотора. За по-далечно бъдеще , кой знае.На мен ми харесва виждането на Лукас .

    Коментиран от #15

  • 9 hibrid

    4 0 Отговор
    Бъдещето е на водородните двигатели. Електро автомобили, хибриди и други са с ограничен ресурс на употреба. 100% чист абтомобил с отпадъчен продукт - чиста вода. Все още висока цена на водородната клетка.
  • 10 Неприложимост

    4 0 Отговор
    У нас няма никакъв шанс за пробив на електрокарите.Причини-за да зареждаш този сурогат трябва много мощна станция-в момента около 100 кв.Че един градски трафопост в момента е с около 1200кв инсталирана мощност.При наличния у нас автопарк от около 2,5 милиона автомобила трябва да има поне 40000 зарядни ,или около 4000 мвт/колкото в момента харчи цялата държава/Откъде ще ги вземем и на каква цена?.Възможно е основно зареждане в къща с гараж или поне паркомясто.Колко у нас имат такава възможност.Ниската автономност на придвижване прави пътуването , не удоволствие , а задача с повишена трудност/къде да заредиш/ и никаква сигурност какво да правиш при извънредна ситуация.И накрая тотално ограничаване на ползваните екстри в колата/харчат доста енергия/.
  • 11 Някой си

    0 0 Отговор
    Бъдещето за сега е в баварката....докато се счупи непоправимо......после ще търсим друго бъдеще, ама на ток няма да е :)
  • 12 Когато

    1 0 Отговор
    ГРАДИНАРЯТ почисти планетата от плевелите, ще ходят само коне с каруци.
  • 13 оня с коня

    2 0 Отговор
    ВИНАГИ в Анкетите има НЕЯСНОТИ във въпросите което или е от Нехайство и Невежество,или пък Умишлено за да има "Интересен" спор,МАКАР И БЕЗСМИСЛЕН.Затова и не се конкретизира ЗА КОЕ БЪДЕЩЕ става дума - БЛИЗКОТО,ДАЛЕЧНОТО,ИЛИ ОЩЕ ПО- ДАЛЕЧНОТО.
  • 14 1234

    0 0 Отговор
    водородче,ясно е и на абуригените ,просто заходиха малко в страни видяха че няма сми те така
    тойота искара феислифт вече на МИРИ( тойота мири) 1000км струват 17 еуро,инфрата на нови водорот станций ще скъпа ,но за електрокарите да не би да е евтина
  • 15 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "перничанин":

    С хибрид из града е доста трудна задача :-) Карах известно време хибрида на сестра ми в Пловдив. От вкъщи до работа само на батерия нямаше как да стигна. Малко след средата се включваше принудително двигателя, за да не спре колата. Идеалният вариант е AUTO: тръгваш на батерия, после на бензин/дизел. Това за хибридите. Всъщност, винаги съм си бил привърженик на ДВГ, но лобитата казват другото. Те са онези, които диктуват консенсуса ;-) А той казва - ще караш на батерии. Същият онзи консенсус, който ни натресе дизела преди години, оплювайки бензина. Пробан-бутанът и метанът са в момента най-добрите варианти, ако някой иска да бъде екологичен и икономичен. Вътрешно обаче вярвам, че нито мощните дизели, нито мощните бензини ще изчезнат.
  • 16 РАЗПАД НА БАТЕРИЙТЕ

    3 0 Отговор
    БАТЕРИЙТЕ НЕ СЕ РАЗГРАЖДАТ В ПРИРОДАТА ,ТОКСИЧНИ СА ,ТОКСИЧНО Е ПРОЙЗВОДСТВОТО ИМ ,БЪДЕЩЕТО Е НА БЕНЗИН-ПРОПАН БУТАН ЕМИСИЙТЕ СА МИНИМАЛНИ РЕЦИКЛИРА СЕ ВСЯКА ЧАСТ
  • 17 Мнение

    0 1 Отговор
    който и каквото да си мисли, въобразява, или планува или не, е предостатъчно да знае, че всъщност ДВГ при сегашното положение просто няма никакво бъдеще, като се има предвид факта, че на петрола в земните недра му остават приблизително 25 максимум 30 години през които ще бъде изчерпан. тъй че въобще не ми е ясно за какво ,,бъдеще,, става на въпрос. бъдещето на транспорта ще се определя от ресурса който може да влезе в употреба. ФАКТ е, че съществува технология, при която в двигател влиза ВОДА като гориво, извършва действието си за генериране на енергия, и от изпускателната система излиза ,,отпадъчен продукт,, който е ВОДА. и това, който не е чувал е откритие на българин, забравих му името. просто е необходим момент, в който ще е крайно време, всеки БОКЛ.К позволил си да смята, че природните ресурси са лично и единствено негови, да бъде натикан там където заслужава, а именно у фекалната яма
  • 18 Йозеф

    0 1 Отговор
    На форумните професори - при пуснат подгрев на седалки и отопление в купето пробега на Leaf 2 намалява с около 3-5%, поне според уредите на дисплея. Определено не е кола, която да се кара на 20см сняг. За това си имам 4х4 на нафта с печка с дистанционно. Относно батериите - след около 200 000 км капацитета ще им падне с 20%. До тогава ще е излязал Leaf 5... За града е супер, 250 км ги минава в зимни условия, после в гаража заряд на нощна. Освен това е просторна повече от очакваното, но е ниска за да се качва по тротоари. 😅
  • 19 Петко

    1 0 Отговор
    Къде изчезна българина който преди доста години показа как автомобила му върви с вода която сипва в резервоара.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата