Анкета

Каква е причината за големия брой катастрофи по родните пътища?

С подкрепата на
mobile.bg
Лошата пътна настилка
21% (926)
Слабата подготовка на водачите
16% (739)
Неспазването на правилата за движение по пътищата
63% (2849)
Въвеждане на коментар към анкетата
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към анкетата
1
Този коментар е премахнат от модератор
розово
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Това е България. Катастрофа.

Оценка:
-2 +18

3
Този коментар е премахнат от модератор
психо
(гост)

Неутрално
4 Отговор
причината е не наказването на нарушителите. а това идва от некадърно управление на държавата, като не могат да измислят как да се събират глобите да препишат закона от някой държава в която могат........

Коментиран от #67


Оценка:
-4 +19

Алфа Сектант
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Някакви пишлигаре ме изпреварват супер рисково на косъм по междуградския с 130, по малките тесни улички фучат с 80, та няма да стават катастрофи ли!? Две думи - несъобразена скорост. Плюс още две - никакви реални мерки от страна на органите да ги озаптят поне малко.

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +25

Цветанчо Василев
(гост)

Неутрално
6 Отговор
За какви катастрофи говорите след като в момента шофира Б. Борисов.Представете си какво ще стане ако започне да шофира и Пеевски?

Оценка:
-2 +16

Кочина
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Всички от изброените + още няколко причини, начело с калпава държава и скапано МВР!

Оценка:
-1 +26

Случаен
(гост)

Неутрално
8 Отговор
То не може едновременно да гледаш пътя да не влезеш в някой трап в който да оставиш половината окачване и знаци и друго.

Оценка:
-3 +18

Ттт
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Че те всички отгоеори са правилни, който и да избереш няма да сбъркаш.

Оценка:
-1 +20

БНСРП
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Причините са няколко нито са управляващите, нито МВР, нито закона, а подготовката най вече и неподходящите МПС които управляват. Неможе млад водач да управлява МПС над 120кс и над 2000сс той няма физическата възможност да удържи тази кола на пътя при различни ситуации. Едно такова микере ме засича на пътя с МЛка и не може да се усети че аз с голям камион немога да спра и да предотвратя ПТП добре, че не закачи влекача или ремаркето щеше да стане мазало. За водачи с стаж до 5 трябва да управляват МПС с максимална мощност120кс и до 2000сс. Вярно е че подготовката куца на всички но трябва да се почне от теорията първо и после да се мине през полигона и накрая през управлението на МПСто. Също въвеждане на симулатори в обучението на водачите като види какво става при шофиране с превишена скорост може да му дойде акъла като му направиш симулация на катастрофа с превишена скорост. Другото е да им се пускат филми за пострадали лица при ПТП и какво става в спешното и в моргата ката то ги закарат там. Всичко това може да им помогне да се осъзнаят и да карат нормално. Да отидат на обучение в спешното няколко дни да видят как се помага на хора не измислената БЧК за няколко часа и получаването на сертификат. Също трябва на загиналите ПТП с доказана вина за катастрофата и на виновните останали живи да помагат в спешното като санитари, а загиналите млади водачи да са дали съгласие предварително за донорсттво.

Коментиран от #12


Оценка:
-10 +10

criminal
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Мвр гледа само да събере от глоби и рушвети......другото е пунта Мара в храстите...
....а за пътищата за които се изисква бг тол, незнам с какъв срам и безкрупулие............

Оценка:
-1 +16

criminal
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #10 от "БНСРП":


Колега незнам на колко ракийки си......наздраве......ама и с 62кс пак се пъха от пред ......то е ясно , че тоя няма как да знае как се спират 40т, но написаното от теб е глупост........

Оценка:
-5 +7

Да да
(гост)

Неутрално
13 Отговор
КОРУПЦИЯТА УБИВА ВСИЧКО . КОЕ Е НА РЕД , КАТО ХОРАТА В БЪЛГАРИЯ ? ДАЛИ ЗАПЛАТИ, ПЕНСИЙ, ОБРАЗЪВАНИЕ, ЗДРАВНА СИСТЕМА, КОЕ ? ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА ТРЯБВА.

Оценка:
-0 +11

Радо
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #5 от "Алфа Сектант":


Типично мнение на облъчен от медии, от дружеството взето на концесия КАТ ООД и от още няколко институции. Моля ви не правете така. Когато чуете нещо, се опитайте първо да го премислите. Причините са ясни и не са сложни за решаване, но за съжаление докато имаме дружество като КАТ ООД и кръговете около него на наши хора заинтересовани да продават камери, софтуери и други услуги, оправия няма да има. Ще продължава единствено облъчването, защото трябва камери да се продават и бизнес да върви. Затова не им помагайте като се облъчвате с глупостите които ви обясняват. Те вече 30 г. това правят. Не може 30 г. да се крият по храсти като шумкари и да ти обясняват как всички са нарушители , на заложената касичка с безумното ограничение и същевременно да чакат да се случи нещо различно.

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +13

Ван дер Любе
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Очевидно е, че КАТ е виновен. Ролята на КАТ е предотвратява катастрофите и да води профилактика. Но КАТ го няма никакво по пътищата и улиците. Няма кой да спре един забравил се водач. И естествено има много, които просто не спазват правилата, то провокира и другите да не спазват. А това води до убийствата по пътищата. Ако имаше постоянен контрол на място, а не след месеци. Щеше да е много по-добре. Към това трябва да се добави и купуването на книжки. Така безхаберието в управлението на Борисов засяга и тази част.

Оценка:
-1 +11

zazka
(гост)

Неутрално
16 Отговор
3-TE

Оценка:
-0 +12

Мрете от корона дебелогъзи депутати
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Причините не са само изброените !Основната причина е лошият пример от "богоизбраните " !

Оценка:
-5 +11

Шофьор
(гост)

Неутрално
18 Отговор
На първо място купените шофьорски книжки, на второ корупцията в КАТ, на трето алкохол и наркотици, на четвърто телефоните, манталитета който функция на първите две. и т.н.

Оценка:
-0 +18

В територията
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Причината са и ТРИТЕ !!!

Оценка:
-0 +14

JEFF
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Нещата са свързани. Когато имаш слаба подготовка не може да спазваш правилника, защото не го знаеш, съчетано с лошото състояние на пътищата води до катастрофи.

Оценка:
-0 +16

пенсионер
(гост)

Неутрално
21 Отговор
и трите, дедо попе ! инфраструктурата - отвратителна ! проектирана от неграмотници, изпълнена от корумпирани и калпави фирми. книжки се дават , да, ДАВАТ на всеки. не се обучава мисълта да изпреварва действието поне с 50-100 метра или колкото е спирачният път, а просто да се извършва механично управлението на МПС. когато няма контрол, няма и спазване на правила. кампанийност в контрола, която се обявява с гордост по всички медии. контролът трябва да е перманентен и безпристрастен ! разхайтени и недисциплинирани водачи, които единствено естественият отбор, т.е. челният удар в ТИР може да възпре.

Оценка:
-0 +15

познах ли
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Путин е виновен!

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +10

23
Този коментар е премахнат от модератор
Най вече той
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #22 от "познах ли":


и тъпите комунисти станали капиталисти !

Оценка:
-5 +5

Страничен
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Пълно е идиоти по пътищата! Нещата ще се влошават още повече!

Оценка:
-0 +12

Димитър
(гост)

Неутрално
26 Отговор
И трите дедо попе и трите

Оценка:
-0 +7

сггсгс
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Бай Ганьо трябва да управлява само каруца !

Оценка:
-0 +8

Миладин
(гост)

Неутрално
28 Отговор
И трите- а най- ужасяващо и опасно е безсмъртното поведение на 80% от водачите. Победоносното отношение и незачитане и толерантност към другите учасници в движениено. Други сериозни пречки за болшинството употребяващи шофьори алкохол и опиати са неправилно пораснали дървета, изключително острите завои и внезапно спрели на червен светофар участници в движението. Но най- опасни са липсата на контрол и превенция от кат- мвр. Всички са вперили поглед в чата докато шофират, спират и маневрират на места с двойна непрекъсната линия и се движат срещу знака като мпс- та със специално предназначение. Регулацията продължава да бъде 10- 20- 50 лева според часа и светлината на денонощието с думите " кво праим" или " ние за кво сме тука"?

Оценка:
-0 +9

смях
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Превишената скорост бе тулупи... карам напушен всеси ден може да ми духате под вода с вашите мнения

Оценка:
-9 +1

перничанин
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Все някой друг трябва да ни е виновен. Боко ни натиска газта, Путин не дава мигач и не гледа в огледалата,Тръмп прави забранен оборотен завой и не знае какво е дясно стоящ. Стига глупости, кото е виновна настилката , карай по-бавно, защо при знак 90 се пистиш със 140 . Кото ти свиркат и псуват, вместо да се газираш, спри ,помисли,брой до 10 ако искаш , и виж къде бъркаш. В 90% от случаите има защо да ти свирят и ако не се сещаш, отвори нета, там пише всичко. Навсякъде има некадърни шофьори, ако вместо да се ядосваме или "показваме" как се прави или наказваме, по-добре им светни с фарове. А сбъркалите е най-добре да не наглеят ,вдигната ръка е достатъчна и после на спокойствие да си прочетът правилника , здравословно е.

Оценка:
-0 +7

Сани
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Сега няма контрол. Не може да обявиш по телевизията, че тази седмица щя правиш проверки за скорост, алкохол и т.н. Контрола трябва да е ежедневен и навсякъде.Също и с необозначени коли. Сутрин ако сте в средната лента на Цариградско шосе и се огледате ще видите какво правят водачите. Говорене по телефон, гримиране, решене, писане на съобщения и т.н. Ако му вземеш 100 лева сутринта за разговора по телефона, ще се замисли дали ще говори утре. Защо колите с бг номера щом влязат в Гърция спазват правилника. Там свалят номерата и няма тръгване, ако няма плащане. Пробвайте това и ще сработи.

Оценка:
-1 +6

Софиянеца
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Като всичко в демокрацията така и шофирането. Хората са ужасно нагли и аругантни. Допускат оправдания от сорта бързам така си карам . Изграждането на социална дистанция трябва да важи и за шофирането. СЪБУДЕТЕ се хора прости кал вече не ядете в запръжка !!!

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +6

Станимир
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Слабата бодготовка е основнс причина за неспазването на правилата и справянето с пътната обстановка. Подготовката не обхваща всички сезони през годината и при разлияна питна обстановка.

Оценка:
-0 +0

Наркоман
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #32 от "Софиянеца":


пише се арогантни btw, трезвен шофьор може да сгази цяла спирка без наказание , защото е в "правото си са шофира"... да го духате с ваще правила

Оценка:
-1 +2

Kasapina
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Причината е Лошата Пътна инфраструктура коиято е виновна държавата нищо не се прави качествено сомо се краде .

Оценка:
-2 +2

Гоуст
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Колко трябва да си зле, за да гласуваш за лошата пътна настилка пред неспазване на правила и слаба подготовка на водата. Тя също оказва влияние, но е на едно от последните места по причина

Оценка:
-0 +6

EvilDick
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Причината е,че в бугарии останаха само маймуни !!!

Оценка:
-0 +3

38
Този коментар е премахнат от модератор
1234
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #14 от "Радо":


А бе донякъде си прав...ама 5-ти е напълно прав.Докато не бъдат озаптени хайваните,мислещи се за безсмъртни господари на пътя положението ще е същото.А моето мнение е,че над 90% от катастрофите стават поради абсолютното самонадценяване способностите на водача и възможностите на автомобила и глупост.

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +2

Йонко - понко
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Освен, алкохола арогантност, първосигналност, чувството за превъзходство все качества на нашего брата. Пътната настилка, има свойството да се хлъзга, и да скача и да се удря в автомобила при многократно превишена скорост и дъжд !

Оценка:
-0 +1

Незнаен
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Истината е че трябва да има и четвърта опция която включва и 3те изброени и към слабата подготовка бих добавил недисцплинираност, прекалена самоувереност и простотия!

Оценка:
-0 +5

Име
(гост)

Неутрално
42 Отговор
И трите и трите!!!!!

Оценка:
-0 +3

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
43 Отговор
Ахахахаха 64% денили бате!!! Набили им от медиите в празните кофи дето мъкнат на раменете, че БГ шофьора е виновен и за международното положение и те щастливо кудкудякат.

40% от запитаните, хора получили книжка по някакъв начин, не могат да отговорят на елементарна листовка за предимство на кръстовище ама иначе на неспазването на праилата било...

Ами те не ги знаят бе!!! А за качеството на пътищата да не говорим! Според статистиката на КАТ имаме 5 пъти по-добри пътища от германските, щото с толкова е разликата в отчитаните катастрофи по вина на пътната инфраструктура - съчувствам им на швабите по какви калпави пътища карат...

За съжаление стадото в БГ е просто шайка олигофрени, което се репродуцира в олигофренски управляващи! Докато безумната медийна пропаганда ви "налива" акъла не чакайте нещо да се оправи!

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +4

44
Този коментар е премахнат от модератор
Истината е, че
(гост)

Неутрално
45 Отговор
И трите отговора са причината за катастрофите в България плюс наркотиците и алкохола!!!

Коментиран от #46, #47


Оценка:
-0 +5

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #45 от "Истината е, че":


Истинатта е, че от наркотици, алкохол и превишена скорост ОБЩО от трите за цяла година загиват 10тина човека. Това е официалната статистика! Няма данни за нещо различно от това! 10 човека на 600-700 загинали!

Истината е, че от медиите ви набиват глупости в главите като причини за ставащото по пътя и вие викате ура, позвлявайки да ви бъркат в джоба с по-високи глоби за нещо, което реално не заплашва живота ви, но ви е насадено от пропагандата, че това и само това е пътя! Ами не е!

И вчера имаше статия, на Американската агенция за пътна безопасност подкрепяна и от Еуро НКАП че колите преди 2015 са опасни за пътниците - а какво да кажем в БГ с 30 годишните курници?! Ето за това мрем ОТ БЕДНОТИЯ! И за това, че бедните мрът повече има безброй изследвания и доказателства, но на КАТ им е по-лесно и доходоносно да сложат тринога на прав като конец път и да ти вземат 50 кинта, отколкото да попитат що никой не те е научил как се кара или що тоя път няма сцепление...

Оценка:
-0 +3

Факт
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #45 от "Истината е, че":


Карам напушен от 8 години , защо нямам птп, нито съм сменял колата? Проблема е в трезвите , пияните и прекалено надрусаните. За едните няма ограничения , а за другите очертания.

Оценка:
-2 +1

ДАаааааа
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Верният отговор е- И ТРИТЕ!!

Оценка:
-0 +2

Радо
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #39 от "1234":


Сега нека разтълкуваме малко нещата. Гледам болшинството залагате на джигити и неспазване на правила. Да джигити има, но колко са? Ако слушаме ежедневните облъчвания, ще си кажем, много, ужасно много и логично да вярваме, че това е причината за множеството ПТП-та. Реалността обаче се оказва друга, ако си направим труда за собствена статистика. Който има желание, може да провери. Примерно на магистрала, карайте с 120 км. Скорост, която не е максимална за тези пътища. Опитайте се да преброите за 50 или 100 км разстояние, колко автомобила ще изпреварите и колко вас. Като се опитате горе долу да прецените тези които ви изпреварват, с каква скорост го правят. Гарантирам ви, че за 50 км. ще изпреварите някoлкo дeceтки автомобила. За сметка на това, ще бъдете изпреварени от 4-6 автомобила.

Оценка:
-0 +5

Радо
(гост)

Неутрално
50 Отговор
От тях за 50 км. разстояние, може да няма и един който е с над 140, но за 100 км. разстояние, със сигурност, ще има 1. Сега тoзи eдин, ако гo нaрeчeм джигит, тo cпoрeд вcички oблъчвaния, e глaвния винoвник зa пocтoяннитe ПТП-тa. Миcлитe ли чe e тaкa? Зaщoтo, aз нe. И нe caмo нe миcля чe тoзи пo мaлкo oт 1% oт учacтницитe нe e причинaтa, нo cъм и убeдeн в тoвa. Ceгa oбaчe aкo cи нaпрaвитe трудa дa нaмaлитe cкoрocттa, щe видитe eднo другo явлeниe. Гoлямa чacт oт учacтницитe ce движaт c oкoлo 90 и пoд 90 км. Тoвa e прoблeм и тo гoлям. Пo нaтaтък, щe рaзбeрeтe зaщo. Eднo ПТП трябвa дa ce рaзглeждa, нe кaтo cлучaйнo cъбитиe, кaктo ни убeждaвaт, a кaтo пoрeднocт oт cъбития и кoгaтo ги рaзcлeдвaмe и oткриeм, щe знaeм иcтинcкaтa причинa зa тoвa ПТП. В прoтивeн cлучaй, знaeм cлeдcтвиeтo, кoeтo oбикнoвeнo ни гo oбяcнявaт кaтo " нecъoбрaзeнa cкoрocт ', кaктo глeдaм и мнoгo oт вac гo cпoдeлят. Тaкoвa живoтнo, oбaчe нямa.

Оценка:
-1 +5

Радо
(гост)

Неутрално
51 Отговор
Toвa e върхa нa прocтoтиятa и пocлe щe ви нaпишa иcтинcки cлучaй зa дa ce пocмeeтe. Първoклacнитe пътищa. Тaм рaзрeшeнaтa cкoрocт e 90 км. Aкo кaрaтe c тaзи cкoрocт, oщe в първитe 1-2 км. щe ce cблъcкaтe c вoдaчи, кoитo кaрaт пoд нeя, a някoи и пoвeчe oт 20-30% пoд рaзрeшeнaтa. Тoвa e прoблeм и тo гoлям. Кoгaтo тeзи пътищa ca c дoбрa видимocт, бeз мнoгo зaвoи, бeз изкaчвaния и cпуcкaния, прoблeм пoчти нямa. Тeзи учacтъци в Бългaрия, oбaчe ca мaлкo, нo тe cъщo тaкa ca извън клacaциятa нa oпacни пътищa. Рeaлнo aкo тaкa нaрeчeнитe джигити ca прoблeм, тo тe нямaшe дa ca извън тaзи клacaция. Ceгa кaквo ce пoлучaвa нa oпacнитe пътищa? Кaктo кaзaхмe oщe първия 1-2 км. ce cблъcквaмe c някoй, кoйтo cмятa, чe e внимaтeлeн и вcички oкoлo нeгo ca бeзрaзcъдни джигити. Дa aмa НE. Кoгaтo кaрaтe пo тaкъв път и пo тaкъв нaчин, виe cтe eднa oт ocнoвнитe причини зa ПТП. Зaд вac пoрaди липca нa възмoжнocт зa изпрeвaрвaнe, ce трупa кoлoнa

Оценка:
-0 +4

Радо
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Виe в cлучaя ПРEЧИТE. В зaкoнa имa eдин члeн 74, кoйтo e тoчнo зa пoдoбни мacoви явлeния, caмo дeтo никoй нe гo cпaзвa, a и нe ce и ceщa зa нeгo. Нa прaктикa ce пoлучaвa eднa кoлoнa oт aвтoмoбили, кoятo рacтe и пo лoшoтo, движи ce c дocтa ниcкa, нo и нeрaвнoмeрнa cкoрocт. Нa прaктикa зaпoчвaт дa ce пoявявaт вce пoвeчe прeдпocтaвки, кoитo в гoлям прoцeнт oт cлучaитe, щe дoвeдaт дo ПТП. В зaвиcимocт oт cитуaциятa и нaтрупвaщитe фaктoри, тoвa щe дoвeдe: първo дo пoрeдицa oт нeпрaвилни и eднa чacт риcкoвaни изпрeвaрвaния и втoрo дo прeдпocтaвкa зa вeрижнa кaтacтрoфa, пoрaди нeрaвнoмeрнoтo шoфирaнe. Кoгaтo cкoрocттa e нeрaвнoмeрнa, дo втoрия трeтия aвтoмoбил, вcичкo e нaрeд, нo нaзaд и кoлкoтo пo нaзaд в кoлoнaтa, пoлoжeниeтo cтaвa, вce пo лoшo и риcкoвaнo, зaщoтo ce нaлaгaт рeзки нaтиcкaния нa cпирaчкaтa, бeз видимa причинa зaтoвa. Тoвa вoди имeннo и дo вeрижнитe кaтacтрoфи нa тaкъв тип път. Кoгaтo кaрaтe oбaчe в тaкaвa cитуaция, вaшитe ceтивa ce изпъвaт кaтo cтруни.

Оценка:
-2 +5

Радо
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Cлeд извecтнo врeмe cтe изключитeлнo нaпрeгнaт и изнeрвeн. Започвате да търсите възможност за изпреварване, но поради това, че пред вас, голяма част не го прави, изпреварването става доста рисково и при събиране на достатъчно неблагоприятни фактори, се стига до челен сблъсък или за да се избегне, някой от участниците кривне и излезе от пътя. Медиите и КАТ ООД веднага са с обяснението за джигитите, превишените и несъобразени скорости. От там и болшинството от вас вярва в това. Нужно е обаче малко собствена статистика, малко разсъждения над пътните ситуации и сами ще се убедите, че явно някой има интерес от тези катастрофи, колкото и гадно да звучи. На магистралите, движещите се с под 90 км. са също основната причина за болшинството от предпоставки, водещи до ПТП. Товарните автомобили, имат ограничител на скоростта и болшинството от тях се движат с максималната си скорост, защото имат определено време за шофиране.

Оценка:
-1 +6

Радо
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Вие се явявате пречка за тях. Няма да влизам в подробности една пътна изненада за тях колко е рискова, защото няма как да спре или маневрира като лек автомобил. Какво се получава на практика? Когато вие им пречите, те предприемат изпреварване, но поради ограничителя на скоростта и тяхната тромавост, това се превръща в твърде дълго изпреварване. В това време, автомобили движещи се с близка до максимално разрешената, се сблъскват все едно срещу спрял на пътя автомобил. Когато има видимост, всичко е наред, но когато има завои, става едно яко насмитане на шофьорите. Медиите и КАТ ООД отново бълват дежурните джигити, скорост и тем подобни, за да може да се оправдае поредното купуване на безсмислени камери, но твърде смислени за тези които имат интерес от тези неща. Може много да се говори и мога да ви дам хиляди примери, с точния анализ на ситуацията, но ще трябва книга да се напише, не е за тук. Сега по въпроса за неспазване на правилата.

Оценка:
-1 +5

волен сидеров
(гост)

Неутрално
55 Отговор
МНОГО АВТОМОБИЛИ,ЛОШИ ПЪТИЩА,ТЕСНИ ПЪТИЩА ЗА ТОЛКОВА КОЛИ,НИСЪК МОРАЛ НА ШОФЬОРИТЕ,ГАДЕН ЖИВОТ В БЪЛГАРИЯ-всеки иска да те чу..ка

Оценка:
-0 +4

Радо
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Първо правилата е редно да са направени така, че да се спазват без замисляне. При нас нещата обаче стоят по различно. Ще ви дам пример само със скоростта, тъй като няма възможност да се разгледат много ситуации, а това според тези които ни облъчват, е основен проблем. Ако тръгнем по един първокласен път, буквално през 500 м. има някакво ограничение на скоростта. В голяма част от случаите, обаче неправилно поставени. Примерно имаме малко кръстовище и скоростта започва от 90, с ограничение на 70, след това на 50. Така считат, че проблема е решен. В една колона обаче, това води до неравномерно шофиране и на места, където няма видимост, се стига до проблем и вече обяснихме до какви ситуации води това. Ще кажете, какво трябва да се направи? Решението е просто. Във всяка бяла държава, подобни места се решават, като се изградят намалителни и ускорителни ленти, само че не проформа, както ги правят на болшинството от ново изградените пътища, само защото трябва да има.

Коментиран от #70


Оценка:
-1 +4

Радо
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Те трябва да бъдат с нормалната дължина, отговаряща на скоростта на основния път. Тогава ще отпаднат над 60% от безсмислени ограничения. Такива места са също така за крайпътни паркинги, голяма част от които и не съществуват, но пък знаците стоят. Такива места са и любима хранилка на КАТ ООД, за попълване на статистиката и обвиненията, как не спазваме правилата. Мога много да ви напиша дори за конкретни места, любими за попълване на статистиката и облъчването, какви сме джигити на пътя. В заключение, спазвайте само едно правило на пътя, НЕ ПРЕЧИ и проблемите ви ще бъдат сведени до минимум. Не ви написах за градовете, но стана твърде дълго, а за там има също много да ви пиша. Разбира се това е само една част от проблемите, на пътя, но е избрах, заради облъчването с което ни заливат. А над закона стои вашия морал.

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +7

Peci kupona
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Трябваше да има отговор " и трите"!

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +0

Бай Вуй
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #58 от "Peci kupona":


Да, всичко накуп. Но ако ги степенуваме,първо място заема слабата подготовка,от там идва и неспазването на правилата.Калпавите пътища и инфраструктура наливат ,,масло в огъня,, от другите причини.

Оценка:
-0 +0

Радо
(гост)

Неутрално
60 Отговор
Ceгa eтo ви и cлучкaтa зa кoятo oбeщaх, дa ce пocмeeтe. Прeди гoдини в eдин зимeн дeн, нa cвeчeрявaнe, пo eднa cтръмнa уличкa в бoянa, бутaхмe eднa кoлa, зaщoтo букcувaшe. Пo нaклoнa дoкaтo бутaхмe, зaдницaтa лeкo ce cучeшe, a ниe ce движeхмe cигурнo c 1-2 км. Пoнeжe e тяcнo и нa eднa oт пaркирaлитe кoли лизнaхмe зaдния кaлник. Излeзe eднa жeнa, извинихмe ce, нo тя викнa пoлиция. Дoйдoхa хoрaтa, oбяcнихмe кaк e cтaнaлo, тo пoчти нямaшe cлeдa, нo хoрaтa рeшихa дa нaпишaт aкт нa вoдaчa. В aктa пишeшe, нe cъoбрaзeнa cкoрocт. Пoпитaхмe дa нe e шeгa тoвa и oтгoвoрa бeшe дocтaтъчнo убeдитeлeн, зa дa ни убeди, чe e бeзcмиcлeнo дa ce рaзпрaвямe. Тa тaкa пoпълнихмe cтaтиcтикaтa c 1-2 км. в чac, в грaфaтa нecъoбрaзeнa cкoрocт :)))))

Оценка:
-0 +3

перничанин
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #57 от "Радо":


Приятелю, евала за поста. Незнам кой деб**л ти постави минус. Браво и за търпението да опишеш проблема подробно.

Оценка:
-0 +4

omegata
(гост)

Неутрално
62 Отговор
На всеки е ясен проблема.Няма кой да го реши.Само празни приказки и констатации.Лека нощ,

Оценка:
-0 +1

саса
(гост)

Неутрално
63 Отговор
Чувството за безнаказаност и това, че масово населението е необразовано и тъпо

Оценка:
-0 +2

ZZorro
(гост)

Неутрално
64 Отговор
Пропуснали сте най значимата причина-корупция. Може да си най големия галфон ,но като си платиш подобаващо на когото трябва даже и 2 книжки ще имаш.Отделно ние сме невъзпитано варварско племе.

Оценка:
-1 +4

Един от многото
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Подвеждащи въпроси, които сасведени само дотри възможни отговора, и трите , от които не са основни.

Оценка:
-0 +1

Дух и тяло с неизживени периоди в живота
(гост)

Неутрално
66 Отговор
За "един човек" от Варна какви ли не работи се направиха само и само да няма бъдеще, приятелка и др , хора, които настройвали хора срещу човек , това е защото не могат да понесат факта , че трябва да стане "еди какъв си", ама това е човек, който са го мислили за дипломат, мафиот, мутра, зет на хора и др ., а всъщност не е такъв ! Получава "сигнали от космоса" !!!

Оценка:
-0 +1

Ай стига
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #4 от "психо":


Стига сте се оправдавали с държавата! То на всяка крачка д.е.б.и.л до д.е.б.и.л и на всички все държавата или международното положение им пречи. Проумейте го веднъж завинаги - държавата е функция на собственото ни безхаберие и тарикатщина! Следващия път преди да пишете кой ви е виновен - ставате и отивате пред огледалото! И всичко ви става ясно...

Оценка:
-0 +0

Безсмислена анкета
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Не зная каква реална представа за мнението на хората би могла да се извади въз основа на тази анкета. Не само, че беше възможно да се избере само един отговор, макар че, по мое мнение трите фактора (опитност, настилка, спазване на законите) в повечето случаи са взаимно свързани. Освен това факторът "Употреба на упойващи вещества" (било то алкохол или наркотици) дори не беше загатнат, въпреки че само за последната седмица имаше почти ежедневно такива случаи.

Оценка:
-0 +0

69
Този коментар е премахнат от модератор
70
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.