16 Август, 2020

Коя от трите германски премиум марки предпочитате, като употребяван автомобил?


Коя от трите германски премиум марки предпочитате, като употребяван автомобил?
С подкрепата на
mobile.bg
Audi
31% (1327)
BMW
21% (896)
Mercedes
49% (2113)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мая Манолова

    22 65 Отговор
    Вярвайте на Румен Радев и скоро пак ще чакаме десет години за нова Лада.

    Коментиран от #4

  • 2 вдъхновен от анкетата

    24 6 Отговор
    Москвич
  • 3 Germancar fanboy

    34 5 Отговор
    Имам опит и с трите, Аудито е хубава черупка а вътре е ВАГ. Мерцедеса е най-качествен като цяло, но и най-скъп и скучен. БМВ-то ти дава усмивка когато караш, но идва със своите проблеми и най-вече лоша репутация.
  • 4 СПОКОООО

    16 26 Отговор

    До коментар #1 от "Мая Манолова":

    СПОКО,НЯМА ДА КАРАШ НОВА ЛАДА ,НИТО С ЧАКАНЕ,НИТО БЕЗ ЧАКАНЕ,ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ,ЧЕ АВТОМОРГИТЕ В ГЕРМАНИЯ ТРЯБВА ДА СЕ ЧИСТЯТ. И БЪЛГАРИТЕ ПРАВЯТ ТОЧНО ТОВА-КАРАТ ОТ АВТОМОРГИТЕ АВТОМОБИЛИ,ПЪК ПОСЛЕ БОКО ИМ БИЛ ВИНОВЕН,ЧЕ НЕ ПРАВИЛ КАЧЕСТВЕНИ МАГИСТРАЛИ И ЗАТОВА СЕ ТРЕПЕЛИ ПО ПЪТИЩАТА. А НЕ ОТЧИТАТЕ,ЧЕ КАРАТЕ КОВЧЕЗИ.

    Коментиран от #8

  • 5 Ха ха

    7 38 Отговор
    БМВ, гадже синоптичка и студено Пиринско, това е истината!

    Коментиран от #13

  • 6 Жигули

    17 4 Отговор
    Лада
  • 7 3 и половина

    20 1 Отговор
    Вартбург
  • 8 карай италианско

    22 2 Отговор

    До коментар #4 от "СПОКОООО":

    Ти от автоморгите от Германия не сварваш да купиш нищо. Поляци и латвийци са преди теб.
  • 9 един от стадото

    27 0 Отговор
    имам чувството, че въпросът е ултимативно зададен..
  • 10 смарт

    17 5 Отговор
    Даваш 15хил евро за половин кола, когато малолитражка на опел, рено или форд струва 10хил.
  • 11 1235678900

    26 6 Отговор
    ще избра волво или тойота
  • 12 Фактология

    15 3 Отговор
    Трабант..
  • 13 Петър

    13 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ха ха":

    Плевнелиев, ти ли си бе?

    Коментиран от #49

  • 14 AБВ

    10 29 Отговор
    Wolkswagen ! Нарочно не е сложен в анкетата .Всичко останало бледнее!
  • 15 Голям Слон

    16 13 Отговор
    Ауди до средата на 90-те не беше никакъв премиум. Не казвам, че са били лоши автомобили. Напротив. Просто "премиум" означава друго. Между Мерцедес и БМВ има два избора. Практичен и прагматичен. Практичният избор казва Мерцедес, прагматичният БМВ. Дълго е да обяснявам защо. Ауди най-бързо губи от цената си и се подържа пословично скъпо. Мерцедес просто им сърбат попарата. Най-приемлива издръжка от трите гранда има БМВ. Говорим за употребявани автомобили все пак.
  • 16 7587

    22 7 Отговор
    Алди никога не е бил премиум. Имам а4 б9 2017та година и апаратите му са от шкода. Накладките от голф. Дисковете от сеат. Половината премиум кола е от шкода и фв. Преди това имах 3 та серия бмв пак посоеден тогава модел. Всичко си му е от бмв и е на задно. Точно като мерцедес. Те са по-премиум от вага
  • 17 Луноход

    15 9 Отговор
    Най-комплексираната и нагла част от простолюдието и масово мангасарите , карат гоУф , ауди , мерцедес ! Само тази причина ми е достатъчна за да не купувам " баварецО " !Точка !

    Коментиран от #54

  • 18 чеп

    3 6 Отговор
    кръвна група .
  • 19 Нито една

    9 12 Отговор
    Държат се на стара слава. Затова сега ще плащот милиарди глоби, затова, че лъжат като дърти цигани.
  • 20 Хитлер

    4 9 Отговор
    Голф 3 - 1000 лв.
  • 21 волен сидеров

    14 6 Отговор
    ПРИ ВСЕКИ СЛУЧАЙ МЕРЦЕДЕС-ПРОСТО Е ПО ДЪЛГОВЕЧЕН ВЪВ ВСИЧКО.А АКО СМЕНИШ НЕЩО ТО ПАК КАРА МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ НА ДРУГИТЕ.но-тези неща може да коментира само този ,който е имал и трите дядо попе през живота си
  • 22 Кой68

    2 12 Отговор
    Фолксфаген.....
  • 23 2loop

    12 9 Отговор
    Много сигани бре. Всичките мерцедес цъкнали
  • 24 истината днес е само тази

    4 7 Отговор
    Волво.
  • 25 Милен

    8 4 Отговор
    Нито една от трите!
  • 26 минчо

    1 14 Отговор
    колата е фолксваген джета-независимо от модела
  • 27 И трите

    4 5 Отговор
    Дядо попе и трите !
  • 28 big

    5 9 Отговор
    Преди много, много години попитали производителя на "Форд", кой е най-добрия автомобил, очаквайки да каже "форд", но той отговорил - новия! В този смисъл, не би трябвало да се оценяват автомобили втора ръка.
  • 29 комитата

    2 2 Отговор
    която е с по-малко китайски части
  • 30 комитата

    3 2 Отговор
    която е с по-малко китайски части
  • 31 За съжаление

    9 2 Отговор
    Нито една от трите няма това премиум качество, каквото имаха преди.

    Коментиран от #33

  • 32 Random

    9 4 Отговор
    БМВ. В момента са най-здрави, след тях Ауди, колкото и да не ви се вярва. 2.0 тфси има 4 поколения, първото със слаба верига, второто с кофти сегменти, третото вече оправено, сега са на трето Б поколение с почти всичко изправено. Мерцедес обаче са много зле откъм надеждност, откъм интериор и технологии са добре.
    Говоря за бензин, нафтови печки не ме интересуват
  • 33 Random

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "За съжаление":

    Еми нямам как, всичко върви назад. Правят ги да изкарат гаранцията щото корейците подбиха цените. Някой като си купува нова кола го интересува мощност и екстри, не надеждност
  • 34 ABCD

    6 2 Отговор
    Като цяло Мерцедес, но и там има значение точно кой модел. Всички от изброените имат предимства и недостатъци. За мен мерцедеса е издържлив, но няма дизайн. Има много красиви БМВ-та и АУДИ.
  • 35 Край

    7 10 Отговор
    Премиум е кола с излишно голям и неекологичен двигател. Волво решиха нито един техен модел да не вдига над 170 и да няма загинали в техните коли. Е това е премиум поведение
  • 36 Някой си

    3 2 Отговор
    Купих BMW е39, за сега изглежда добре.
    Смених кормилни накрайници, регулираща щанга отзад, купих нови оригинални спирачни дискове и накладки отпред, във вторник същото упражнение със задните спирачки и ръчната, остава ми евентуална замяна на ламбда сонди и смяна на една тръба между картера и главата или регулиращата клапа.
    Та равносметката -
    850 евро автомобила
    около 250 евро регистрация, еко такси и пр.
    607 лева - смяна накрайници втулки и т.н. в България
    200 евро смяна датчик на разпределителния вал в Германия - оригинален
    450 евро смяна на предни дискове и накладки - оригинални - пак в Германия
    Около 600 ще струват задните спирачки и ръчната - пак в Германия
    Оригинални ламбда сонди струват около 300 евро само частите и слагам още 300 за тръбата между картера и главата и клапана.
    Колата е производство 1996, и нито за момент не е спирала, всеки ден е в движение.
    Та остава да видим колко ще изкара с вложените около 3200 евро.....
    Купих я миналата година юли и вече три пъти съм си бил в България с нея, и всеки ден ходя с нея на работа.
    Та колко ще изкара ще видим, взех я на 260 000 км, в момента е почти на 295 000, карам само на 95 бензин, тука го има, освен Е 10 - единствения, който ни продават в България.
  • 37 AmiX

    9 2 Отговор
    BMW е за циганите от германския социал...

    Коментиран от #38

  • 38 Някой си

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "AmiX":

    Странен избор за чакащи на германския социал, BMW се слави с всичко друго, не и икономичност, прилмерно моята 10/100 си ги гори за норматив, а в града отива и на 15, и това при нормално каране :)

    Коментиран от #56

  • 39 Пич

    5 7 Отговор
    Не харесвам немски автомобили, но от тези трите бих избрал Ауди.
  • 40 Мергела е топ

    4 7 Отговор
    Мерцедеса е премиум, БМВ не толкова, а Алуди хич даже!
  • 41 нафто

    3 8 Отговор
    Топ са японските и американските автомобили.
  • 42 КОЧА

    2 3 Отговор
    НЕ ПРЕДПОЧИТАМ НИКОЯ МАРКА ОТ ТИЯ САМО ЗА СИТРОЕН СЪМ ...............68 - 1.9 Д .
  • 43 КОЧА

    7 1 Отговор
    АУДИ Е НАИ ЛОША - САМО ПИЯНИ РОМАНЦИ И БУЛГАРИ РАБОТЯТ В ЗАВОДА ..........
  • 44 quattro™

    2 5 Отговор
    Зимъска 4х4 бутат а quattro върви.
  • 45 Не одобрявам

    6 5 Отговор
    немските автомобили.
  • 46 Здрасти

    7 6 Отговор
    И на трите са им ял попарата. Капризни, лесно се чупят и скъпа поддръжка (Ауди и Мерц ).Сега карам истински автомобил Тойота и нямам грижи.
  • 47 222

    5 4 Отговор
    Топ автомобилът е ТОЙОТА
  • 48 мечо

    0 1 Отговор
    мерседес
  • 49 Хахахахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Петър":

    Плевнята много ги лющи:Д
    Дъртия козел,ХХххахаййа.
  • 50 John Doe

    4 5 Отговор
    То реално избора на премиум автомобил е между мерцедес и бмв, просто защото ауди не е премиум (не и истински). Ако искаш да си гъзе със скъпа и луксозна кола вземаш Мерцедеса, ако искаш да е кола която ти лепва на лицето усмивка и кара сърцето ти да се разтупурка от кеф и адреналин, вземаш БМВ-то.

    Коментиран от #53

  • 51 Mercedes

    1 1 Отговор
    Естествено. От първите две боли главата втора ръка.
  • 52 АЛФА

    1 1 Отговор
    НИТО ЕДНАТА
  • 53 един от стадото

    4 0 Отговор

    До коментар #50 от "John Doe":

    премиум марки не са. Правят И премиум модели. Със Смарт, БМВ1, А3 в гамата няма как. Все едно да кажеш, че и Форд е премиум, прави и Линкълн и Фиеста. За това казах, че въпросът е ултимативно зададен. Премиумите на света като МАРКИ са два- Ролс Ройс и Бентли. баничарки не правят
  • 54 Мечо

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Луноход":

    Най гоуемите селяни карат бмв пълни чобани
  • 55 Селянина без колело

    0 1 Отговор
    Карам вече трета осмица по добро няма изключително евтина подръжка и здрав и надежден автомобил
  • 56 ДиЕс

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Някой си":

    И кво имаш се за богат ли? Ами не чист тъ.пунгер си
  • 57 Нане

    1 1 Отговор
    Мерцедес и всички останали! По красноречив Факт от това няма. Аудито е по скъпа поддръжка от другите две а за бмв няма какво да говорим - кола за комплексари и селинджъри!
Назад към анкетата