-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Ще се наложи да се занимаете и с не толкова приятни дейности. Ще ви дразнят тези, които се размотават и говорят много, но ще трябва някак да ги изтърпите. Възможно е да се появят проблеми от личен характер.
Водолей (21.01 - 19.02)
Ще си възвърнете вярата в хората, при това по някакъв много дребен повод. Дори несериозността на околните няма да успее да помрачи доброто ви настроение. Днес е добре да работите в екип или поне да вземате под внимание съветите на колегите си.
Козирог (23.12 - 20.01)
Погрижете се и за собствения си просперитет. Денят е добър за тези, които се занимават с хранителни продукти или недвижими имоти. Не рискувайте, може да загубите всичко и не се доверявайте прекалено само на един човек.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Днес ще имате желание да общувате с повече хора. Работата ще ви спори ако не я вършите сами. Сутринта може да усещате известно напрежение и недоволство, но още с първия приятен разговор ще успеете да разсеете това усещане.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Голямата ангажираност няма да ви пречи да си вършите перфектно професионалните задължения, дори може да получите похвала. Не вярвайте много на обещанията, които ви дават, дори да са в писмена форма.
Везни (24.09 - 23.10)
Днес е идеален ден за срещи и обсъждания, за публични изяви, речта ви ще се лее леко и много убедително. Е, преди обед може да срещнете някои спънки, но те лесно ще се разрешат.
Дева (24.08 - 23.09)
Днес може да се чувствате малко по-странно и да ви се иска да сте по-далече от грубата действителност. Любопитството на околните може силно да ви изнерви. Сетивата ви са силно изострени, което може да ви направи лесно обидчиви. Приемайте нещата по-леко.
Лъв (24.07 - 23.08)
Днес ще имате огромна нужда да смените обстановката, а това ще ви накара да развъртите отдавна забравени телефони. Склонността ви към флиртове може да подведе другия човек, бъдете ясни в несериозността на намеренията си.
Рак (22.06 - 23.07)
Настроението ви ще е чудесно, а това ще ви помогне по-лесно да отхвърлите неприятните ежедневни задължения. Светът ще се опита да ви сътрудничи. Важните неща, обаче свършите още сутринта, защото по-късно може и да не ви остане време за това.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Добър момент да откриете нужната ви информация. Ще имате нови шансове за изява, благодарение на медиите или на собствената си кореспонденция. Съществува тенденция за разпиляване, не се захващайте с твърде много неща наведнъж.
Телец (21.04 - 21.05)
Прекрасен ден да го посветите на семейството си и на любимите си занимания. Ще имате желание да направите дома си по-привлекателен. Вслушвайте се внимателно в рекламите по медиите, ако искате да се възползвате от пролетните разпродажби.
Овен (21.03 - 20.04)
Ден бърз и активен. Определено ще ви е интересно и забавно. Има опасност да не свършите всичко, защото ще е прекалено много. Дръжте фокуса и правете нещата последователно, а не едновременно.
Коментари
1 00000014
Коментиран от #3
00:06 25.10.2020
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #26
00:18 25.10.2020
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #1 от "00000014":
много точен коментар00:19 25.10.2020
4 TBC
Коментиран от #23
00:45 25.10.2020
5 оня с коня
01:28 25.10.2020
6 Посетител
Коментиран от #7, #45
03:16 25.10.2020
7 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #6 от "Посетител":
прав сте господине03:25 25.10.2020
8 Мюмюн
Коментиран от #14
04:18 25.10.2020
9 Мислещ
05:00 25.10.2020
10 8 цилиндъра бензинов двигател без газова
Коментиран от #18
06:30 25.10.2020
11 big
06:51 25.10.2020
12 Само заради
Коментиран от #21
07:07 25.10.2020
13 Rogi
Коментиран от #15
07:52 25.10.2020
14 Ти във факултето ли живееш
До коментар #8 от "Мюмюн":
Много ме кефите, как се оправдавате! Няма и да се ожениш, защото жена ти може да кръшне, нали? И на работа няма да идеш, защото могат да те блъснат по пътя или да се заразиш с коронавирус.За мен е много по-страшен самия факт, че живееш във Факултето, но човек не може да си избира всичко в този живот. Избери си поне автомобила с кеф! Кеф цена няма, какво като е по-скъп за купуване и още по-скъп за поддръжка и зареждане.
Но да знаеш, че всяка лята джанта струва повече и се сваля по-лесно и безопасно, отколкото кабела на зарядното, а автомобила има 4 броя!
07:54 25.10.2020
15 Няма нужда
До коментар #13 от "Rogi":
Ако електричките станат по-евтини, ще станат повече и ЧАК ТОГАВА ще има и нужда и смисъл от повече зарядни.Ако си минавал покрай зарядната станция на Тесла в Пловдив, щеше да знаеш, че в 95% от времето няма нито един електромобил поне на една от четирите колонки.
Това засега не е добър бизнес. То даже въобще не е бизнес. Ще стане чак, когато има клиенти.
08:00 25.10.2020
16 Гост
08:02 25.10.2020
17 kkk
- пробег
- зареждане
Хубаво е да ти обещават 500км. ама това и лятото е сложно, а зимата трудно се правят и 350км.
Но това как да е, на много хора пробега ще им стига- къде ще ги зареждате тея електрички? Вкъщи просто не става- от битовата мрежа за цяла вечер е трудно да заредите дори и за 100км. пробег. Нужен ви е 3-фазен ток който нито се прекарва лесно, нито е евтин като цена на кВт/ч
За мен лично главният проблем е комбинация от двете- ако не мога да измина 5000км. без да мисля за глупости като зареждане тая кола не ми трябва. поне 2 пъти в месеца правя по 750+км. в рамките на деня и на другия ден поне още 300км. и поне 3 пъти годишно в рамките на 1 седмица правя около 4500-5000км. из Европа- когато електричката ми осигури възможност НАВСЯКЪДЕ да я заредя за 10 мин. догоре ще си купя такава. Дотогава- ДВГ, максимум някой хибрид...
Коментиран от #25
08:08 25.10.2020
18 Виц
До коментар #10 от "8 цилиндъра бензинов двигател без газова":
То, бензиновите турбо 8-ци по принцип са си без газови уредби. Чесънчето го донаждат българските турбоселяни после.08:21 25.10.2020
19 Джендърите все още не са победили
Коментиран от #27
08:26 25.10.2020
20 Реалност
Коментиран от #30
08:37 25.10.2020
21 яко ни лъжат
До коментар #12 от "Само заради":
майката природа отдавна е избрала водорода. незамърсяващ цикъл кориш водород получаваш вода.самото производство на електрички заморсява планетата повече от двг.08:51 25.10.2020
22 Димов
09:01 25.10.2020
23 Димов
До коментар #4 от "TBC":
И ще си возиш децата в кола, която преди малко някои пиян от боята е ползвал да си такова Айшето?09:02 25.10.2020
24 Димов
Коментиран от #34, #39, #40
09:05 25.10.2020
25 Тази опорка се изтърка
До коментар #17 от "kkk":
За бързите зарядни станции си абсолютно прав. Няма кой да спори с тебе защото фактите са на твоя страна. Обаче пък, за домашното зареждане продължаваш по инерция да повтаряш мантри.Всеки стандартен контакт може да осигури 16 ампера ток. Това са 3,3kWh за всеки час зареждане както приспаднем загубите. За 100 километра ти трябват 16kWh лятно време и 20kWh зимно. Това си ти шест часа зареждане дори през зимата. Времето ще ти стигне, освен ако не говориш за вечер при любовницата. За там ще ти трябва по-мощен контакт, но не и трифазен ток.
Коментиран от #74
09:11 25.10.2020
26 Прав чеп
До коментар #2 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Скрий се, оли...Коментиран от #35
09:12 25.10.2020
27 Абсолютно си прав
До коментар #19 от "Джендърите все още не са победили":
Така е ЗАСЕГА. Но говориш за сегашно време, а анкетата не отчита, че това е паралелен процес.Ако ще правим магии и още днес новите и втора употреба електромобили станат по-евтини от бензиновите, тази същата вълшебна пръчка може да построи и бързи зарядни станции пред всеки вход ОЩЕ ДНЕС както се казва в анкетата.
Коментиран от #28
09:15 25.10.2020
28 Гост
До коментар #27 от "Абсолютно си прав":
Избирателите на Бойко само това чакат. Да им наредиш кабелите с тока на илицата и те да си го крадат наволя. До всеки контакт ли ще сложиш охрана да го пази? Това няма да е като на бензиностанция.Коментиран от #32
09:22 25.10.2020
29 Мхм
09:25 25.10.2020
30 Дрън-дрън
До коментар #20 от "Реалност":
Бързите зарядни станции са по 150 киловата на колонка, а колонката почти никога не е една. Никой няма да те отпусне партида над 100 киловата по ниско напрежение. Ще си на средно напрежение, а трансформатора ще е твой проблем и в твоя имот.Съвсем бързите зарядни станции са над 250 киловата мощност и се захранват от батерии. Те могат да са свързани и с много по-малка мощност към ЕРП, а могат и да връщат енергия в мрежата при необходимост и или изгода. За тях е най-рентабилно да се ползват фотоволтаици.
09:33 25.10.2020
31 Някой си
09:33 25.10.2020
32 Беееее, беееее
До коментар #28 от "Гост":
Овчице, тока в "контакта" тръгва като си го платиш. На запад дори на бензиностанциите нямат персонал, но няма как да си сипеш без да платиш.Коментиран от #52
09:36 25.10.2020
33 ВАЗ 2107
Тези на чисто новите или тези на т.н. "втора употреба"?
Защото положението у нас и възможностите на над 80 % от българите е да се домогват единствено на коли-"втора" употреба.
А за електро-автомобил "втора" въобще не ми се говори ...100% той ще е със скапани акумулатори, чиято подмяна ще стрева поне 1/2 от цената на цял нов автомобил.За другите неудобства и разходи да не казвам.
Чисто нов автомобил се купува или за да го впрегнеш в ЯКА работа и изкарва пари или ако сам ти не знаеш цената на тези пари и как си ги изкарал. Още при излизането на новиия автомобил от магазина -цената му пада поне с 10 % от тази ,която си броил....а до 5-та година е почти на 30% от тази ,като нов.Карал ,не карал -това е . Ако ще с вода да върви ,това ,което си загубил в първоначална инвестиция е невъзвратимо много !
09:52 25.10.2020
34 Да видим?
До коментар #24 от "Димов":
"Бих си купил електромобил, ако: цените им паднат до нивото на ДВГ коли"За новите това ще е факт след 3 до 5 години. За съжаление, цените на втората употреба още на днешните електрички с прилични батерии пада по-бавно отколкото на бензиновите. Да не говорим за следващите поколения "вечни" батерии. Дори след 10 години няма да има евтини електрички втора ръка.
10:06 25.10.2020
35 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #26 от "Прав чеп":
ти се скрий оли10:27 25.10.2020
36 ГРАД КОЗЛОДУЙ
10:28 25.10.2020
37 Да видим?
След 5 максимум 10 години вероятно и това ще стане. Въпросът е дали и тогава ще мислиш така?
Ако приемем, че цената е паднала на 100$, а енергийната плътност се повиши двойно, скоростта на зареждане също, като стане константа до 80%
Кой автомобил ще избереш? Единия ще е с 10 000$ по-евтин, с 300 кг по-лек. Със същата мощност ще е по-пъргав и стабилен и ще харчи по-малко на километър. Ще зарежда за 400км пробег за 6 мин.
С голямата батерия ще заредиш 800км за 12 Мин. Ако зарядните са ти през 10-20 км кой автомобил ще избереш заради едно отбиване повече?
Единствения смисъл ще е ако всекидневно изминаваш над 500км, за да може да зареждаш евтино през нощта и да избегнеш скъпото бързо зареждане, което струва в пъти повече.
10:37 25.10.2020
38 Да видим?
Забрави за евтин или скъп ток. След половин година, цената не тока за всички ще е пазарна и няма да има регулирани цени. Още днес цената на тока се сменя всеки час спрямо търсене и предлагане.
Ето какви ще са цените днес: Енергийната борса в рамките на търговията „пазар ден напред“ затвори при цена за базова енергия (1 – 24 часа ) от 51.78 лв. за MWh и количество от 39078.20 MWh с ден за доставка 25 октомври 2020 г., сочат данните от търговията.
Цената на пиковата енергия (9-20 часа) е 72.19 лв. за MWh, при количество от 19865.5 MWh.
Извънпиковата енергия (19212.7 MWh) е на цена от 32.93 лв. за MWh (1-8; 21-24 часа).
Борсата стартира при средна цена от 58.73 лв. за MWh и количество от 1341.7 MWh, като в 04 – 05 часа стойността спада знчително – до 2.03 лв. за MWh при количество от 1396.3 MWh.
Най-високата цена на търгуваната енергия в сегмента пазар „Ден напред“ е регистрирана в 19 часа – 100.69 лв. за MWh при количество от 1738.4 MWh.
В 24 часа цената на търгуваната електроенергия в този сегмент е 48.95 лв. за MWh, при количество от 1682.2 MWh.
Коментиран от #53
10:45 25.10.2020
39 Да видим?
До коментар #24 от "Димов":
Дали ще ти е евтин тока за зареждане, зависи само от тебе. Както виждаш, тази сутрин цената на електроенергията за 100км, щеше да ти струва само 40ст. за 20кWh . Реално ще платиш повече за такси и данъци, отколкото за ток.10:52 25.10.2020
40 спрат да губят ток от батерията
До коментар #24 от "Димов":
спрат да губят ток от батерията, докато седят неизползвани;Порше тайкан за 22 дни губи 1% от заряда и 3 км от пробега. Колко време смяташ да не караш автомобила си? Тези параметри ще се подобряват с времето.
Коментиран от #54
11:04 25.10.2020
41 koko
11:18 25.10.2020
42 анти Тулуп
Коментиран от #49
11:22 25.10.2020
43 Гост
11:25 25.10.2020
44 Скот Килмър
11:27 25.10.2020
45 4кре54к
До коментар #6 от "Посетител":
Много точен коментар!Бих допълнил само, че ел. автомобилите ги купуват хора, които държат на всяка цена да са различни от другите и това е видими непременно. Или казано с една дума- джендъри.
Казвал съм го и пак ще кажа. Нямам нищо против ел-колите. Като човек учили работещ по ДВГ, смело мога да кажа, че електромотирите, особено съвременните (примерно brushless) да по-доброто за един автомобил от ДВГ. НО с тия батерии с които разполагаме в момента няма как да се получи работата. Това е ясновниятп проблем. Визирам, голямо тегло на батериите, бавно зареждане, малък пробег с едно зареждане, влияние върху капацитета им от околната температура, висока степен на опастност от самозапалване, висока цена и не на последно място, огромното замърсяване на ок. среда при производството и при утилизирането им.
Коментиран от #47, #48
12:04 25.10.2020
46 симпатягата
Ако цените на електромобилите и колите с ДВГ се изравнят още днес, какво бихте си купили?
Тоест ако се вдигнат цените на автомобилите с ДВГ до тези на електромобилите , ще опрем пак до общественият транспорт.
12:41 25.10.2020
47 От кой век пишеш
До коментар #45 от "4кре54к":
Това което си написал за батериите се отнася за 20 век. Вече сме на 20% от 21век! Повечето от изброените недостатъци са премахнати, а за другите остава по-малко време, отколкото е живота на един автомобил.13:21 25.10.2020
48 еми не
До коментар #45 от "4кре54к":
имам бърза, шумна, и достатъчно мощна кола.Поддръжката и струва цяло състояние, а една обикновено изглеждаща семейна тесла ме прави смешен. И даже вози по-добре.
За разходите, въобще няма да говорим, че едва ли ще им издържиш.
Еми писна ми да се правя на гъзар и всеки дами рови в джоба.
И аз минавам на електрички.
Точка
Колкото по-рано, толкова по-малко пари ще съм загубил, заради едно "РЪМ-РЪМ",. И на всичкото отгоре ми късат шортите и ми се смеят
Коментиран от #55
14:14 25.10.2020
49 бе те в румъния дават по 10
До коментар #42 от "анти Тулуп":
евра за нов електромобил.Никога повече, сервизи, масла, данък(поне в близките 10г.)
Ремъци, датчици, инжектори, турбини, добавки, свещи, филтри, антифризи, помпи, дюзи, термостати, стартери, и още, вибрации, шум, миризми и още сума ти тъпотии.
14:19 25.10.2020
50 J walker
15:10 25.10.2020
51 перничанин
Коментиран от #56
15:43 25.10.2020
52 Гост
До коментар #32 от "Беееее, беееее":
И у вас спира като не си го платиш, ама на кафевите никой не им го спира, теленце.16:51 25.10.2020
53 Гост
До коментар #38 от "Да видим?":
Преди преврата в България всички цени бяха фиксирани от партията. След преврата цените минаха на свободния пазар и ЛЕЛЕ МАЙКО!!! Вече всичко стана супер скъпо. Ако и с тока стане така, по-добре не ми го хвали.16:53 25.10.2020
54 Гост
До коментар #40 от "спрат да губят ток от батерията":
А зимата на студената улица пред блока, за два или три дни без да я карам, пак ли ще губи само 1%. ???? Има клипове как Нисан Лииф на студа пада на 25 % за една нощ.Коментиран от #66
16:56 25.10.2020
55 Гост
До коментар #48 от "еми не":
Кой човек над 18 години говори и мисли така? Кой го интересува дали някоя друга кола ти късала шортите? Ти за возене ли си купуваш колата или за късане на шорти? И ако за старата ти барака си дал 3000 лв, то си приготви едни 100000 за електрическа.Коментиран от #73
17:00 25.10.2020
56 Гост
До коментар #51 от "перничанин":
Купи си хибрид 2 е 117:04 25.10.2020
57 Факти ( истински)
Коментиран от #61
17:12 25.10.2020
58 Факти ( истински)
Коментиран от #62
17:13 25.10.2020
59 Факти ( истински)
Коментиран от #63
17:14 25.10.2020
60 Факти ( истински)
Коментиран от #64, #65
17:18 25.10.2020
61 Гост
До коментар #57 от "Факти ( истински)":
БАтерията няма да се изтощи, докато си включен в мрежата, но ще ти навърта сметка електромера. И само ако си включен в мрежата. Няма как навсякъде да сложат колонки за ток. Това означава, че ще има повече колонки от хората. Пълно безумие.Коментиран от #69
18:14 25.10.2020
62 Гост
До коментар #58 от "Факти ( истински)":
Лелееее, много ме е яд, че никой ДВГ автомобил няма такива модерни системи като АБС и ЕСП и др. Явно това са системи само за електромобили.18:15 25.10.2020
63 Гост
До коментар #59 от "Факти ( истински)":
Чувал ли си за Вебасто или за Ебершпахер? Срещу 50 гр гориво ти затопля интериора докато се бръснеш у вас сутрин, преди да слезеш в колата. Управлява се и дистанционно. Повечето съвременни коли с ДВГ го имат, или негов аналог.Коментиран от #70
18:16 25.10.2020
64 Гост
До коментар #60 от "Факти ( истински)":
ДВГ проектиран за граждански нужди работи при температури от -50 до +60 градуса. Може да престои навън при много студено или много горещо време без да е вързан за зарядно или други допълнителни средства за поддържане цял месец, като през това време няма да загуби и грам от горивото си. След месец отиваш въртиш ключа и палиш. Остави си електромобила назима без да е включен в контакта за няколко дни и чакай да тръгне.Коментиран от #68, #71
18:19 25.10.2020
65 Гост
До коментар #60 от "Факти ( истински)":
В края на краищата излиза, че електромобила си върви навсякъде с нуждата от повсеместно зарядно устройство. ДВГ колата й трябва такова нещо веднъж на 1000 км и само за 5 мин. Електромобилът не може да оцелее няколко нощи без зарядна колонка. Няма как да има зарядни колонки навсякъде. Особено на всеки тротоар пред всеки блок, където спират повечето коли. Едни чешмички ги чупят по 2 пъти в месеца, че какво остава за хиляди и хиляди колонки за електромобили. Няма да плащаме само ремонти на колонки я.Коментиран от #67, #72
18:22 25.10.2020
66 През зимата де
До коментар #54 от "Гост":
Клипа с Порше тайкан беше в студено време. Не си спомням дали беше зимата. Като изключиш всичко, няма значение дали е зима или лято. 25% от батерията може да ти падне ако оставиш отоплението през нощта, за да ти е топличко сутринта купето. И двигателят да оставиш да работи на твоя автомобил и той ще ти изхарчи четвърт резервоар.18:30 25.10.2020
67 Факти ( истински)
До коментар #65 от "Гост":
Електромобилите се зареждат от всеки контакт ....колонка ти е мозъкът !18:33 25.10.2020
68 Факти ( истински)
До коментар #64 от "Гост":
Въртиш ...и акумулатора ти показва кукиш...и поливаш Москала с бензин и го палиш18:34 25.10.2020
69 Защо да е безумие
До коментар #61 от "Гост":
Сега няма ли повече електромери от хората? Като си плащаш, защо да няма още повече електромери, каквито на практика са зарядните колонки? Буквално са електромери с дистанционно включване чрез плащане с чип, карта или разпознаване на автомобила през порта за зареждане както е при Тесла.18:35 25.10.2020
70 Факти ( истински)
До коментар #63 от "Гост":
Чувал съм ....всяка бракма от Италия е с печка ...нали ?18:35 25.10.2020
71 Дрън-дрън
До коментар #64 от "Гост":
Остави си автомобила в Сибир при минус 40 за едно денонощие и после отиди го запали. Ако си включил автомобилът в режим хибернация, почти не черпи ток. Дори при минус 40 ще тръгне защото не се налага да пали. Ще тръгне с намалена мощност и изключена рекуперация, но ще тръгне и при загряване на батерията по време на движение ще си възстанови всички параметри.18:39 25.10.2020
72 Тебе пък какво те бърка
До коментар #65 от "Гост":
Да не плащаш ти за ремонт на колонките? Представи си колонките като вендинг автомати, но не за кафе, а за ток. И тях ги разбиват да им обират монетите и те се нуждаят от ток. Струват повече от една зарядна колонка, но въпреки това никнат като гъби след дъжд и ги има навсякъде където се обърнеш. Ти колко пари си дал за вендинг автомат? Кой е задължен да ги слага по улиците? Както виждаш като има търсене има и предлагане. От зарядните вероятно ще се печели повече отколкото от вендинг автомат, а обслужването е значително по-малко, така че не бери грижа.18:43 25.10.2020
73 еми бате
До коментар #55 от "Гост":
аз специално, цял живот си купувам колите за кеф.Ако ти си бакшиш, ясно че други неща ще те интересуват.
На 43 съм, и детето и то много се радва като го возя с резачката.
За мен е удоволствие-не работа.
А и мога да си го позволя. Истината е обаче, че новите играчки са по-добри и ще стават още по-добри. Няма нужда от носталгия.
Тази ще си я оставя, за събота и неделя, да ми напомня за миналото, но смятам да направя крачката.
И ти ще ми еш от другата страна рано или късно.
20:13 25.10.2020
74 kkk
До коментар #25 от "Тази опорка се изтърка":
Теориите ги зарежи и ела да ти демонстрирам какво става в реалният живот- съседа има Hyundai Ioniq изцяло на ток и не съществува вариант в който да зареди за повече от 60км. вкъщи. И това е за 10+ часа- сам смятай загуби и т.н.Коментиран от #77
20:33 25.10.2020
75 Факти ( истински)
21:38 25.10.2020
76 Факти ( истински)
Hyundai IONIQ / Пробег с едно зареждане
63 - 378 км само батерия, общо 1 250 км
21:41 25.10.2020
77 Не си измисляй
До коментар #74 от "kkk":
Пълното зареждане е за 6 часа, а за час се зареждат над 40кмКоментиран от #78
22:18 25.10.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор
79 Дъ Мозък
22:47 25.10.2020
80 ИнжинерО
Коментиран от #82
23:01 25.10.2020
81 Факти ( истински)
До коментар #78 от "kkk":
Ей ти на теб оферта - иди в Хюндай и им кажи ,да турят 50 бона в джобчето и да ти уйдисат на селянията !Ако успееш - честито !
23:54 25.10.2020
82 Герпобедавинаги ™
До коментар #80 от "ИнжинерО":
Москалът на трупчета и извади " батерията" ......Коментиран от #85
23:55 25.10.2020
83 Този коментар е премахнат от модератор
84 Този коментар е премахнат от модератор
85 Този коментар е премахнат от модератор
86 Този коментар е премахнат от модератор
87 Този коментар е премахнат от модератор
88 Този коментар е премахнат от модератор
89 Този коментар е премахнат от модератор
90 Този коментар е премахнат от модератор
91 Този коментар е премахнат от модератор