Last news in Fakti
15 Ноември, 2020

Кои са най-безопасните коли според вас?


Кои са най-безопасните коли според вас?
С подкрепата на
mobile.bg
Германските
35% (1851)
Италианските
2% (81)
Китайските
1% (53)
Корейските
3% (153)
Руските
7% (350)
Френските
4% (204)
Шведските
26% (1382)
Японските
23% (1233)

Коментари

  • 1 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    28 18 Отговор
    ВОЛВО

    Коментиран от #20, #24, #45, #59

  • 2 каруцар

    24 5 Отговор
    Тези на които предпазните колани са в изправност!
  • 3 ХХХХ

    28 10 Отговор
    Преди бяха шведските, но сега.
    Кои коли са шведски в момента?
    SAAB ги няма вече. Преди бяха наистина най безопаните.
    VOLVO са собственост на Ford и реално от тях остана името.

    Коментиран от #12, #28

  • 4 Косматия Шофер

    27 10 Отговор
    Немските боклуци не са безопасни, остават шведските и японските, а също и американските, които не присъстват в класацията. Китайските и корейските тепърва ще се налагат, та си оставям вратичка и за тях. Останалите не ги коментирам, от тях само Рено са безопасни!

    Коментиран от #66

  • 5 в световен мащаб поне десет години назад

    19 5 Отговор
    Резултатът е, че най-много тежки катастрофи стават с германски автомобили. Не че са зле автомобилите, но специално някои марки и модели, се купуват предимно от неблагоразумни водачи.
    Най многобройни и надеждни в световен мащаб пак, делейки ги на страна производител, са отново японските автомобили, които, забележете, са най-предпочитани в екстремни условия, точно заради надеждността си. Норвегия, Исландия, Канада, Северна Русия, и от друга страна, ОАЕ, Африка, тропическите и екваториалните държави.
    Също така, те се купуват най вече от по-улегнали шофьори. Съпоставяйки количествата продажби ежегодно към катастрофи и аварии, вземайки предвид страна производител, то на първо място е Япония, Следвана от Корея, Германия, Америка и т.н.
    Ако се гледа континент, то на първо място е Европа.

    Коментиран от #7

  • 6 В.В.П.

    14 3 Отговор
    Кои са тия шведски коли.??.Сааб,фалира,Волво,е от 10 г собственост на китайски холдинг....Всеки си купи квото иска..Всички са боклуци..Карам колело..

  • 7 Да те светна

    11 27 Отговор

    До коментар #5 от "в световен мащаб поне десет години назад":

    Много си компетентен немските коли са наистина здрави ако Милен Цветков беше да кажем с ауди q5 или мерцедес glk ще ше да е жив още на японските ламарината е два пъти по тънка и не достатъчно стоманизирана .Имам автоморга японската кола я режа с ел нож като халва повечето немски нямат рязане

    Коментиран от #10, #11

  • 8 нафто

    19 2 Отговор
    Всички изправни коли са безопасни.Опасностите идват от опасните шофьори.
  • 9 Вени маринова

    2 1 Отговор
    Чакам те за размисли по моята статия
  • 10 приятелю информиран.

    30 4 Отговор

    До коментар #7 от "Да те светна":

    Не ламарините те пазят. Платформата, гредите, конструкцията, на пътническата клетка, способността на абсорбация на удара и разпръскването му равномерно. Има елементи, специално конструирани да се разрушават и огъват, с цел, да омекотят удара и да го разпръснат. Затова не слагат железни брони, примерно. За да се намалят щетите причинени на човек, ако бъде блъснат със скорост до 60 км.ч. Същото се отнася и за колонките, тавана, калниците и т.н. А ако си се навел да пипаш мултимедията, илиси вземаш нещо от таблото, докато си спрял, и някой те изджаска отзад със 100 км.ч "Джипка" с тегло над 2 тона., няма цивилно пътно превозно средство което да те спаси. Ударът на тила ти в облегалката на седалката, ще е като чели са те ударили с дънер, отзад в главата. След него има следващ удар от отката, при който ще си разбиеш главата във волана, ако не си бил със колан. Причината-въздушната възглавница, няма да се активира. Но дори да се активира, самото сътресение от двата последователни и противоположни удара с такава сила, ще ти направят такъв хематом в черепната кутия, че докато дойде линейката, мозъка ти ще се е свил наполовина притиснат от налягането на кръвта от разкъсаните кръвоносни съдове.
    Така че, господин тенекеджия, чукай и китосвай, но не разсъждавай. Не можеш.

    Коментиран от #38

  • 11 Ясно

    13 4 Отговор

    До коментар #7 от "Да те светна":

    Имаш моргичка, значи си специалист.
    Е извинявай тогава. Ще пиша на ауто билд, да не заблуждават хората така тогава. Дай си номера, да те препоръчам за специалист при краштестове и за съветник "пасивна","консртуктивна" и "активна" безопасност.

    Коментиран от #13, #39

  • 12 xxx

    13 1 Отговор

    До коментар #3 от "ХХХХ":

    VOLVO са собственост на Geely (China), т.е. китайски. Провери сам.

    Коментиран от #18

  • 13 Criminal

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ясно":

    Корейските автомобили са най опасни във повечето класации.......виж в ютуб........и все пак карам Деу 8ма година, ама без да се челосвам по дуварите............
  • 14 Заю Баю

    25 1 Отговор
    Най-безопасни са българските коли. Досега няма катастрофирал и пострадал с българска кола.
  • 15 Ели Оригинал

    6 3 Отговор
    Швеция беше номер едно в класациите години наред Волво.
    На второ слагам Германия.
    На трето Япония.

    Руските новите поколения, които са безопасни са безобразно скъпи мито и нямат поддръжка в БГ.
  • 16 Село

    2 5 Отговор
    Моя Москвич беше ногу корав и надежден кат Съветския съюз ама изгни не кат Опел ама изгни чист дванайстак беше с багажник отгоре еееей вари страшно еле на трета на баира ногу обичах да му залепям бронята за някоя Жигула те на баира не въряха само да намали и ша мина кат дива свиня отгоре му!
  • 17 Стьопа

    7 4 Отговор
    Руските са, защото никой не ги кара вече.
  • 18 ХХХХ

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "xxx":

    Значи още по зле.
    Нищо шведско в тях.

    Коментиран от #19

  • 19 ПСР

    8 0 Отговор

    До коментар #18 от "ХХХХ":

    Прав е напълно-китайска собственост.Изобщо въпросът в анкетата е малко некоректен."Шведските",е,че кои са шведски днес?Единствено камионите"Волво"."Сааб"отдавна ги няма.Колкото"Ровър"и "Воксхол"са английски......

    Коментиран от #31

  • 20 Паркираните

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    козльо.
  • 21 Милен

    23 0 Отговор
    Най-безопастният автомобил е този, чийто водач има глава на раменете и я използва по предназначение.

    Коментиран от #22, #58

  • 22 ПСР

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Милен":

    Най-истинският коментар.
  • 23 РЕАЛИСТ

    3 5 Отговор
    Все пак коментираме във Факти, а те са за 2020 .Най безопасни коли
    1. Genesis- Южна Корея
    2.Volvo- Швеция
    3. Тесла-САЩ
    4.Мазда-Япония
    5.Мерцедес-Германия
  • 24 НАЙ ОПАСНИТЕ

    11 10 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Приятели!
    Данъкоплатци!
    Не се заблуждавайте!

    Комунистът Борисов и ОПГ-ГЕРБ
    са от най-долната некадърна утайка
    на БКП!

    ФАКТ!

    Коментиран от #25

  • 25 Данъкоплатец

    8 7 Отговор

    До коментар #24 от "НАЙ ОПАСНИТЕ":

    За всяка кола, най-опасни са дупките по асфалта.
    А те са емблемата на управлението на Борисов и ГЕРБ.
    Имате ли емблемата на Джипкаджията с Чекмеджето и на вашата улица?

    Коментиран от #51

  • 26 един от многото

    10 4 Отговор
    Новите коли са винаги по безопасни от старите дараци.
  • 27 перничанин

    10 2 Отговор
    Гласувах за шведските , защото така пишат големите капацитети по въпроса и им вярвам. Пожелавам на всички, никога да не разбират колко безопасна е колата им !
  • 28 Николай

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "ХХХХ":

    VOLVO е с китайски собственик, Форд Мото Пфое ги продава и обслужва.
  • 29 big

    3 2 Отговор
    НОВИТЕ!
  • 30 Някой си

    7 0 Отговор
    А най-опасни са НЕподържаните!
  • 31 Някой си

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "ПСР":

    Воксхол са немски, това е марката под която продават Опел на острова.
  • 32 пилот на Ферари

    6 1 Отговор
    Безопасна кола няма. Всичко зависи от задкормилното устройство.
  • 33 JEFF

    6 0 Отговор
    Няма безопасни коли. Безопасността зависи не само от колата , но и от управляващият и от другите участници в движението , от състоянието на пътя, от атмосферните условия, от случайността и още много знайни и незнайни причини. Това е все едно да питате къде е най-безопасен живота, дали в Германия, дали в Япония или където и да е . Опасности има навсякъде.
  • 34 Митко

    8 1 Отговор
    Поредната глупава анкета. Утре питайте:
    Кръгла ли е земята?
  • 35 гост

    1 0 Отговор
    На българските депутати .
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор

  • 37 Анти милиционер

    2 0 Отговор
    Euroncap. Какъв е смисъла да питате мат'реала?
  • 38 Да те светна

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "приятелю информиран.":

    КОЛЕГА МНОГО СИ ЗАПОЗНАТ ,СИГУРНО СИ ИНДЖИНЕРИН ,ЧЕ СИ И РАСЪДЛИВ КЛЕТКИ МЛЕТКИ СПЕЦИАЛИСТ .ЗАЩИТАВАЩ ЯПОНСКОТО ЧУДО.ТОВА КОЕТО СЪМ КАЗАЛ СЪМ ГО КАЗАЛ ОТ ОПИТ ,НЕ ОТ РАСЪЖДЕНИЯ.КОЛИТЕ СА ПРЕДВИДЕНИ ДА ПОЕМАТ ТАКА НАРЕЧЕНИЯ КАМШИЧЕН УДАР ,НО ДА ВЛЕЗЕ УДРЯЩАТА КОЛА ДО ПРЕДНИТЕ СЕДЯЛКИ ,ТОВА ПРИ МЕРЦЕДЕС АУДИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ,ДРУГОТО КОЛА СПРЯЛА НА СВЕТОФАРА НЕ Е БЕТОННА СТЕНА ДА НЕ ОТДАДЕ.НА ЯПОНСКИТЕ ТОЧНО КЛЕТКАТА Е СЛАБА

    Коментиран от #42

  • 39 Да те светна

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ясно":

    И какво като имам или нямам моргичка ,тебе кво те еве .Просто го казвам от опит .А да тук сте само инджинери спецеалисти и аз нямам право на мнение

    Коментиран от #40

  • 40 еми ти го афишираш бе, келеш

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Да те светна":

    Цял ден седиш във фургона, заровен в гробници и се мислиш за експерт, щото си имаш собствено бунище.
    Да не го беше споменавал, като не искаш да те хранят.
    Виж си доводите. Немските ламарини се режели трудно, а другите халва. Да та е.а в майстора.

    Коментиран от #41

  • 41 Да те светна

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "еми ти го афишираш бе, келеш":

    Ти си просто едно злобно селянче

    Коментиран от #43, #44

  • 42 ми не, не защитавам никой

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "Да те светна":

    Имал съм всякакви коли. Последно съм на немски. Доволен съм. Имал съм японски, италиански Испанска, и корейска. Аз лично съм катастрофирал с всичките(без последната, все още). Но това си е предимно от мен и начинът ми на шофиране. Случвали са ми се много непруятности по време на каране. Най неприятната беше с Хонда тайп р. На влизане в магистрала, където си я карах нормално с двеста, ми изчезна волана. Рейката ми се скапа. Ако беше минута по късно, щях да съм вече с над двеста. Късметлия съм винаги. Но имам инциденти и с германски. С ауди С3 2002 преди 12 години на ляв завой на песъчливо ми блокираха спирачките. абс-а отказа и се нанизах на бордюра. Щета тотал. макар пе беше първият модел с железните носачи, дори те бяха изкъртени, като скоростната кутия и всичко останало.
    Но съм имал и случай преди двайсе и няколко години с хонда црх вти, съм скачал, на дървета, къртил съм стълбове, и бмв ме мачка отзаде(Щото не ме видял, че съм спрял), чак до моите седалки. И нищо ми няма. Дори слизам с подръчни материали(предимно на ръка) изправям огънатите ламарини, дето колегата не му харесва, че са меки, защото бяха наврени в гумите, и на собствен ход съм си се прибирал. А бмвто(тройка на 20 хиляди километра) изтече цялата, и предницата и я нямаше. А црх-са е около тон. Точно меките ламарини мисля, ме спасяваха всеки път.

    Коментиран от #67

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 ми не, 4- то коляно гражданче съм,

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Да те светна":

    А съм и на възраст. Както и да е. Просто си освижи знанията. Ако бил, бил с кю 7 ца щял да оживее. Има толкова много "ако"-та, че няма начин да правиш толкова елементарно заключение. Ако го изжаска отзаде натоварен бус? А хамър? А хайлукс?, А камион? Автобус? А друго кю 7?, А ако е имал инсулт или инфаркт прекаран скоро? А някаква травма на прешлените?
    Стой си в моргата и натискай шлайфа. Че скоро с тез електрички дето нападат, ще се редиш на трудовата борса.

    Коментиран от #46

  • 45 Наблюдател

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    А това волво плува ли по дунава.
  • 46 Да не те светна

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "ми не, 4- то коляно гражданче съм,":

    Виж Гражданино аз съм на 55 г.38 се занимавах коли преди всичко това е моето мнение и това което съм видял в професията си .Ти видял ли си два автомобила един до друг да ги сравниш .Ауди ,мерцедес бмв са много здраво направени нямат нищо общо с другите съндъци.А Q7 никога не може да го смачкаш така на светофар ако искаш и натоварен камион го удари .Ай със здраве

    Коментиран от #48, #49

  • 47 Аз карам само американски.........

    3 2 Отговор
    Тях що ги няма в класацията ?
  • 48 кво значи да го смачкаш, бе ламаринаджия

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "Да не те светна":

    То и танка не можеш да го смачкаш, ама ако падне от скалата, хората вътре са на кебапчета. Кой го е.е колко цяла и с малко щети ще остане колата, ако вътре всички трупове ги кацат мухите?

    Коментиран от #54

  • 49 Мой приятел с германски джип

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "Да не те светна":

    Се обърна колела таван, няколко пъти в нивата.
    Машината изглеждаше добре, обаче вътре, на него, приятеля му и на момичето, не можеш да им разплетеш частите. И после тая кочина я режеш ти и ми обясняваш колко е надежна.
    И цялата работа заради носач, на магистралата, със 120.

    Коментиран от #53

  • 50 А БЕ

    1 1 Отговор
    ТУК ТЪПОМЕРА Е СЧУПЕН С ПРОБУТАНИТЕ РУСКИ КОЛИ, И РУСНАК ДА ПРАВИ СТЪКМИСТИКАТА ПАК Е ТЪПО!
  • 51 ЗАЩОТО

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Данъкоплатец":

    При другите правителства нямаше магистрали, а на черен път какви дупки да регистрират!
  • 52 хахх

    2 0 Отговор
    Американските, ама ги няма в анкетата, нищо че са най-големият в света производител на автомобили. ;)

    Коментиран от #57

  • 53 Аиййй

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Мой приятел с германски джип":

    Ако беше смачкана като настъпано кенче сигурно щяха да изглеждат по добре
  • 54 Айййй

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "кво значи да го смачкаш, бе ламаринаджия":

    Като паднат без да са в танка сигурно на кИфтета Ши приличат а сели
  • 55 СИГАН С БМВ

    2 1 Отговор
    НАЙ ГОЛЕМИТЕ КУРНИЦИ СА ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ ,А ШОФЬОРИТЕ ИМ НАЙ ГОЛЕМИТЕ КОМПЛЕКСАРИ

    Коментиран от #56

  • 56 Китаец

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "СИГАН С БМВ":

    имами биенве -тли лев без тулбо ,пет лев с тулбо ,шес лев с комплесол
  • 57 Хипермегатрон

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "хахх":

    Ахахаха верно ли ?
  • 58 Кат на яре главата

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Милен":

    Ми ,то без глава ще е малко трудно ,но ...кон яздят хората без глава ,тъй ,че ...
  • 59 Стела ....

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Нали имаш две Аудита ма ,козъ !

    Коментиран от #60

  • 60 Град Трън

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "Стела ....":

    Стела Артуа не закачай козлонадуя той е болен човек с инсулт и е глух
  • 61 Уса

    0 2 Отговор
    Японските са най-устойчиви при излизане от пътя и безопасни при катастрофи.Германските са тучове а американските кофчези.Най-леката японска тойота ярис 5 врати хечбек е в пъти по-устойчива от повечето известни германски при изхвърляне от пътя
  • 62 Потребител

    2 0 Отговор
    Руските - лада, москвич, уазка и тем подобни.

  • 63 гостгост

    2 2 Отговор
    Какво правят руските в класацията ? Руснаците дори не знаят какво е "airbag".По-интересното е ,защо ги няма американските.Тесла например е на 3-то място по безопастност ,както и Линкълн е на челните места и то преди немските.
  • 64 Дълбоко Виждащ

    2 2 Отговор
    Всяка кола с Читаво зад-воланно устройство е Безопасна на пътя!
  • 65 онзи

    2 2 Отговор
    американските
  • 66 Хаха

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Косматия Шофер":

    Волво са китайски, от доста реме, Сааб ги няма и то с причина.
  • 67 Николай

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "ми не, не защитавам никой":

    А бе колега ти си голям "карък" спри да караш дараци на не знам колко хиляди километра поддържай си колите както трябва и няма да имаш такива глупави инциденти. На мен до сега такова нещо никога не ми се е случвало. Блокиране на волан, отказ на АБС и спирачки и какво ли още не.

    Коментиран от #68

  • 68 ми не са дараци

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Николай":

    Когато съм ги карал, не са били дараци. Над 5 годишна кола никога не съм купувал. А за поддръжка да не говорим. Маслата ми са ксенум керамика. Дето е 70 лева литъра. Повече няма какво да добавя

    Коментиран от #70

  • 69 Koenigsegg 1

    3 0 Отговор
    И кои са Шведските, като СААБ го няма, а ВОЛВО повече от половината е Китаиско?😂
  • 70 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "ми не са дараци":

    И аз нямам какво да добавя.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата