-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Едва ли ще се чувствате много комфортно днес.Трудно ще ви е да се настроите на работна вълна. Макар че едва ли ще ви позволят дълго време да се аклиматизирате, но не реагирате твърде остро на репликите, които ви отправят.
Водолей (21.01 - 19.02)
Малко по-напрегнати ще се чувствате днес и то заради собствената си словоохотливост. След като сте поели толкова много обещания, ще трябва да се справите и със сроковете, които са ви поставили. Шофирайте внимателно и се оглеждайте повече, ако сте пешеходци.
Козирог (23.12 - 20.01)
Започнете този ден с преглед на кореспонденцията си, ще се окаже че имате някои интересни предложения, на които не сте успели да обърнете внимание. Добър ден за обсъждане на бъдещи планове, но не е подходящ за окончателно приключване.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Още един ден с независещи от вас обстоятелства и действия. Оставете се и днес да ви носи течението, а за активни действия има време. Днес е ден за анализи и вглеждане в себе си.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Хубав ден за търговска дейност, за покупки, пътувания и изобщо всякакви дейности, свързани с комуникация и събиране с информация. Бъдете проактивни.
Везни (24.09 - 23.10)
Днес ще ви е нужна поне една секретарка, за да ви сложи нещата в ред. До обяд ще трябва да уредите някои плащания, но внимавайте да не се окаже, че вече са платени. Следобеда се подгответе за множество разговори и срещи или за едно приятно сърфиране по мрежата.
Дева (24.08 - 23.09)
Денят може да стане доста сложен, ако имате вземане даване с авторитетни лица или държавни организации. Ще се опитат да ви научат на търпение, а освен това ще ви отворят и доста работа. Пазете се да не настинете.
Лъв (24.07 - 23.08)
Най-сетне ще получите признание. Не се възгордявайте прекалено по тази причина. Ще имате да решавате сериозен проблем, който сигурно ще ви отклони от подобни мисли. За щастие има кой да ви помогне.
Рак (22.06 - 23.07)
Днес може да ви се дойде малко нанагорно, доста неща ще имате за свършване. Не се опитвайте да направите всичко, така или иначе без чужда помощ няма да се справите. Действайте с пестене на силите си.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Днес трябва да направите някои разплащания, но няма начин, трябва и да се дава от време на време. Не се впускайте в спорове, особено със служители на закона, не е във ваша полза, дори може да си докарате някоя глоба.
Телец (21.04 - 21.05)
Днес ще се чувствате далече по-добре, отколкото през изминалите дни, може би, защото ви се струва, че сте по-полезни с това, което правите в момента. Всъщност труда облагородява човека, но не се опиянявайте от собственото си величие.
Овен (21.03 - 20.04)
Днес ще трябва да обсъдите някои делови въпроси, свързани с хората, с които пряко работите. Изслушайте и тяхната гледна точка, преди да си съставите мнение. Гледайте да не влизате в спорове, безполезни са.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Уточнение
Коментиран от #2, #38
00:09 26.09.2022
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #1 от "Уточнение":
ТОЧНО ФАКТ00:13 26.09.2022
3 МАФИЯ
Коментиран от #14, #63
00:14 26.09.2022
4 Продължаваме Кражбата
00:18 26.09.2022
5 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣
Коментиран от #19
00:19 26.09.2022
6 образованието е важно
00:20 26.09.2022
7 Кики брейка
Коментиран от #35
00:20 26.09.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Адам Хилтън
00:29 26.09.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Нема дилема
00:53 26.09.2022
14 Бирник
До коментар #3 от "МАФИЯ":
Тези от малцинствата " ряпа да ядят" с мижавите си данъци, които сигурно 90% не плащат. Брой баровците и милионерите, коита могат , но не плащат ( офшорки, мофшорки, спонсорство и др.под. " законни" икономии от данъци).00:58 26.09.2022
15 Румпелщилцхен
Коментиран от #17
01:03 26.09.2022
16 Въпросът е ясен
Коментиран от #18, #92, #132, #136
01:18 26.09.2022
17 И още как
До коментар #15 от "Румпелщилцхен":
По закона за всеобщата гадост– може!01:18 26.09.2022
18 Ни риба ни рак
До коментар #16 от "Въпросът е ясен":
Тъжно и потресающо е! Кой би заминал дом, родители, деца и всичко останало ( не визирам тези, които заминаха с целите си семейства)? Та тези другите, работят къртовски, понякога на 2 места, за да издържат близките си у дома. Живот ли е??? ...и за тези тук и за онези там???01:26 26.09.2022
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Студопор
Така че да, справедливо е!
07:17 26.09.2022
21 Студопор
До коментар #19 от "Българка":
Тези хора са навънка точно, защото знаят всичко това.07:19 26.09.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Батерия
08:02 26.09.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Ти си
08:22 26.09.2022
26 1881
08:34 26.09.2022
27 Що са ви трън в очите БГ навън
Да напомня ли на аудиторията, че по официални данни работещите в чужбина са трансферирали по банков път в БГ повече отколкото всички външни инвестиции взети заедно. Внесените от БГ работещи в чужбина по банков път е само част от проследимите пари.
Та с какво основание се намеква да се отнеме правото за гласуване на работещите в чужбина, че не плащали данъци?
08:39 26.09.2022
28 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
Коментиран от #105, #106
08:39 26.09.2022
29 Така е
08:42 26.09.2022
30 Абе що за идио мнение е
Ами учащи/студенти/, инвалиди и други подобни категории и на тях ли да се отнеме правото на глас?
08:53 26.09.2022
31 Мара
Коментиран от #60, #67
08:56 26.09.2022
32 Марче
Не за друго ами имам едни напечелини с платени такси пари в чужбина дето не ми се ще да им плащам комисионни на банките.
Коментиран от #37
09:02 26.09.2022
33 Ин друг
09:03 26.09.2022
34 Лукреция
09:06 26.09.2022
35 Читател
До коментар #7 от "Кики брейка":
Като летувам в Гърция, Италия ... плащам ДДС в съответната страна. Това дава ли ми право да гласувам там?09:11 26.09.2022
36 от Германия
Коментиран от #43
09:23 26.09.2022
37 аз ще ти кажа
До коментар #32 от "Марче":
на ръка без да се декларират в България като доход. Пращаш на Майка си едни 2000 и вместо тя да ги декларира като доход си ги харчи както иска без да плати и стотинка. А си получава пенсията и добавките.Коментиран от #44, #47, #54, #59
09:25 26.09.2022
38 сара
До коментар #1 от "Уточнение":
хахха, точно така и може да се окаже, че повече от половината тука живеещи не трябва да гласуват. Иначе обаче не отказваме парите на тези, дето плащат данъци навън. Чиста демагогия.09:30 26.09.2022
39 Данъкоплатец
Коментиран от #56, #94
09:33 26.09.2022
40 Тра-ла-ла
09:41 26.09.2022
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Читател
До коментар #36 от "от Германия":
Всеки месец ли се прибираш? Или веднъж на 2 години...Коментиран от #45
09:45 26.09.2022
44 Та кое е незаконното не разбрах
До коментар #37 от "аз ще ти кажа":
До 10 000 Евра мога да си донеса /изнеса/ при всяко идване в БГ без да ги декларирам. Като ги оставя на майка си да си купува храна, лекарства да плаща ток и парно и всичко това е с ДДС.А на тези пари вече са им платени данъци извън БГ. За двойно данъчно облагане ли става въпрос?
Щото ако е така, знаеш ли колко фирми и корпорации ще изгърмят? Това къде го има?
Коментиран от #46
09:52 26.09.2022
45 От Германия
До коментар #43 от "Читател":
Всяка година.А сега си изкарай фиша от заплатката и виж колко данъци плащаш на нея. И на 10 де се връщам - пак вкарвам в държавата повече пари от тебе.
Коментиран от #84
09:54 26.09.2022
46 аз ще ти кажа
До коментар #44 от "Та кое е незаконното не разбрах":
може да са платени данъци - от тебе. Това не значи че като отидеш в магазина, магазинера няма да плати на тях данъци че ги е получил. Така и с майка ти на която и се води ДОХОД. А 100% после ги вписваш тия пари като "издръжка на роднина в чужда държава" в данъчната си декларация.Коментиран от #52, #68
09:56 26.09.2022
47 Пенсионер
До коментар #37 от "аз ще ти кажа":
Те това е целта на занятието. Българският пенсионер да има адекватно здравно обслужване и пенсия. А не да разчита на помощи от децата си. Ама има ли го???Да са ни живи и здрави, че без тях за една зима ще се видят резултатите.
Коментиран от #50
10:00 26.09.2022
48 аз ще ти кажат за тази анкета
10:05 26.09.2022
49 За протокола
Коментиран от #51
10:08 26.09.2022
50 аз ще ти кажа
До коментар #47 от "Пенсионер":
така е. за това и аз пращам. Но това не значи че всички искат да цоцат от казана, а никой да не налива в него. Няма как 2.7 млн работещи да издържат 2.2 млн пенсионери. От тия 2.7 млн работещи 600 000 се правят че се осигуряват на минимална за да не плащат данъци и взимат парите под масата. А всеки пенсионер тарикат се прави, че не получил 5000 евро от роднини, за да може да вземе 50 лева добавки.Коментиран от #53
10:08 26.09.2022
51 Професор
До коментар #49 от "За протокола":
Какво общо има грамотността?Ок. Щом е така - не трябва да гласуват тези които нямат докторска степен. По същата причина като с грамотността. Ама няма да ти изнася.
Коментиран от #57
10:10 26.09.2022
52 Не си достатъчно запознат
До коментар #46 от "аз ще ти кажа":
"Издръжка на родители и деца" е ако трябва да се преведе по-точно. Затова обаче се изисква да живеят постоянно в същата държава и ред други изисквания които не могат да бъдат изпълнени в примера. А за попълване на данъчна декларация с невярно съдържание - Д да ти е яко.За инфо: Всички пари прехвърлени от мен и оставени в БГ за преживяване на родители, роднини и приятели са със законен произход /заплата/ и платени данъци.
Коментиран от #55
10:12 26.09.2022
53 Първо
До коментар #50 от "аз ще ти кажа":
50 лв. добавка към пенсията е индексация основно заради инфлацията. Второ не всеки Български пенсионер има деца в чужбина дето да му пращат по 5000 евра на година.10:26 26.09.2022
54 Да попитам
До коментар #37 от "аз ще ти кажа":
Ако не съм в чужбина и дам на родителите си 2000 за годината от моята заплата да преживеят, пак ли трябва да ги декларират. Нали вече са ми удържали данъци от заплатата?Коментиран от #62
10:33 26.09.2022
55 аз ще ти кажа
До коментар #52 от "Не си достатъчно запознат":
Поне в Германия е издръжка на социално слаби в ДРУГА държава.10:38 26.09.2022
56 Ти си
До коментар #39 от "Данъкоплатец":
Ти пък какво толкова плащаш ? За две седмици в България вкараха над 5000€ кеш , платих си данък зграда и такса смет - ти колко вкара в бюджета за една година ?Купоните за които говориш навън ми излизат по-аврики и качествени , без алкохол менте ,без смърдящи кебапчета и без мазна и просташка чалга ..
10:40 26.09.2022
57 За протокола
До коментар #51 от "Професор":
Грамотността е нужна за да може гласуващият да чете програмите на партиите и да чете бюлетините и указанията на машините за да може да гласува. Иначе е маша в ръцете на манипулаторите и купувачите на гласове.Хубаво е решенията за бъдещето на България да се взимат от интелигентни и образовани хора, задължително честни и морално чисти, но след като това не може да се направи за избирателите, трябва да се опитаме да го направим поне за тези, които влизат в Парламента. Необразованите не могат да правят закони и взимат национално отговорни решения, а нечестните морално нечистоплътните - не бива!
Така, че има ли в дадена листа кандидат с по-ниско от висше образование, аз директно отписвам тази партия. Има ли хора, доказали в миналото, че се грижат повече за личните и тясно-партийните интереси, отколкото за народните и националните - също ги отписвам. Разни бивши служители на "онези" служби, "приватизатори", уволнявани за корупция, макар и оправдавани поради "липса на доказателства", членове на преименуваната тоталитарна партия управлявала престъпно 45 г и т.н. и т.н. За всяка от изброените категории мога да ти напиша есе защо не стават.
Коментиран от #114
10:42 26.09.2022
58 емигрант
10:43 26.09.2022
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Ти си
До коментар #31 от "Мара":
То пък твоето един живот .....Е ти какво искаш да изкарваш 50 - 60 хиляди на година и да не плащаш данъци ли ?
Ходи и работи някъде за минимална и данъците съответно ще са ти малки !
И един въпрос , какво разбираш под нелегално вкарване на пари от гастарбайтерите в страната ....
11:05 26.09.2022
61 и как ще се контролира
11:09 26.09.2022
62 Точно така
До коментар #54 от "Да попитам":
Те го декларират като доход. Щото им е доход.11:10 26.09.2022
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
11:12 26.09.2022
65 Хм, хм,
11:12 26.09.2022
66 Телевизия Бобов дол
Ще съм благодарен за всеки смислен и адекватен одговор . Благодаря.
11:16 26.09.2022
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Шушляк
До коментар #46 от "аз ще ти кажа":
"А 100% после ги вписваш тия пари като "издръжка на роднина в чужда държава" в данъчната си декларация." Хахаха, къде ги тия данъчни декларации, бре? Да ида, да живея там.Коментиран от #69, #75
11:21 26.09.2022
69 От Германия
До коментар #68 от "Шушляк":
В Германия всяка година бе Шушляк. Всяка година.Коментиран от #71
11:26 26.09.2022
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 германия
До коментар #69 от "От Германия":
ИЗМИСЛЕНЯККоментиран от #74, #80
11:42 26.09.2022
72 Алооо
11:43 26.09.2022
73 Верно ли
11:47 26.09.2022
74 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #71 от "германия":
В Германия всеки подава Данъчна декларация и милиционера и магистрата също!!!Също и вси Българи там,не говоря за Българите с войно Гражданство.Там,ако си добър и вещ в попълването какъвто със сигурност мога да кажа е синът ми не само може да спасиш ,но и да ти върнат пари.Много българи там се допитват до него и Спестяват бая пара!Коментиран от #76
11:50 26.09.2022
75 германия
До коментар #68 от "Шушляк":
Този "аз ще ти кажа" само е чувал за Германия, вероятно на атласа дори няма да може да я намери.Коментиран от #82
11:50 26.09.2022
76 германия
До коментар #74 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Аз живея там, би ли ми дал адресът на синът ти клас да спестя някой лев от върнати пари, сериозно ти говоря ? Щом е толкова вещ синът ти, ще си платя каквото трябва не искам помощ безплатна !Коментиран от #85
11:55 26.09.2022
77 ДДС
12:02 26.09.2022
78 АЗ123
Коментиран от #81
12:03 26.09.2022
79 Танас
Коментиран от #83
12:09 26.09.2022
80 От Германия
До коментар #71 от "германия":
Да да... Знам... Ти знаеш пи-добре. Нищо че не можеш да намериш Германия на картата12:23 26.09.2022
81 квс
До коментар #78 от "АЗ123":
Да, всеки притежаващ собственост в България плаща данъци, независимо къде живее. Така че въпросите в анкетата са доста подвеждащи12:24 26.09.2022
82 Аз ще ти кажа
До коментар #75 от "германия":
Ни съм чувал ни съм виждал... Явно съм глух и сляп от 2001ва като се преместих. Аман от смешници.12:25 26.09.2022
83 Хм, хм,
До коментар #79 от "Танас":
Значи, щом живея повече от 5 години навън, не трябва и да плащам данъци по твоята логика. Става, ще се откажа от гласуването.12:59 26.09.2022
84 Читател
До коментар #45 от "От Германия":
Говориш на изуст. Ти не знаеш каква ми е заплатата в България. Не знаеш и какъв друг доход имам. Можеш само да предполагаш.Коментиран от #87, #90
12:59 26.09.2022
85 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #76 от "германия":
Да ти кажа,в момента синът ми е в бг и е на море. ще се върне след няколко дни!Там има двойно гражданство и помага на много бг,които ни могат да се оправят с Бюрокрацията в Германия,както и за болници и други.Това не му е работата,но го върши и хората много го уважават там.18г се разболя тежко,но все ми се струва,че вече е зад него тази болест!Ако си във фрейбург или околностите би трябвало да го познаваш!За разлика от повечето ,от вас При мен всяка Дума е истина!Ако наистина ти трябва остави данни ще му предам и вече зависи от него.Но тук в този сайт повечето сте-Абсалаги!Коментиран от #86
13:14 26.09.2022
86 натъкмистик
До коментар #85 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Много надалече виждаш ?? Вярваш ли си на това което си изписал с толкова много правописни грешки, че те мисля вече за измамник и манипулатор ? Какъв български спасител има Германия за "бедния" си народ в лицето на въображаемият ти син, наследник на "майка Тереза" ???Коментиран от #88
13:20 26.09.2022
87 От Германия
До коментар #84 от "Читател":
Това че не знам ТВОЯТА не значи че не съм прав. В НСИ има статистики. Ти си 1/2 700 000 част от тази статистика.13:48 26.09.2022
88 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #86 от "натъкмистик":
Фуражке при мен всичко е .-истина ,а при теб целият ти живот е една лъжа нахалост!Жалко пообие на човек си!Нали си бил в Германия или си я отворил от википеия!Да синът ми е с двойно гражданство,хората във Фрейбург и околностите го Уважават ,защото е помогнал на много хора там,да разболя се тежко мина през химио имуно и някаква нова лъче.След това реши да върви по алтернативен път и е Доста навътре в решаване проблема -Рак!Дори в бг му харесва повече от колкото в Германия!В момента е с приятели на южно черноморие,а ти си стои на компа и поне си слагай хартия,като се храниш пред бюрото си -редакторе!13:48 26.09.2022
89 българин
Коментиран от #91
13:48 26.09.2022
90 от Германия
До коментар #84 от "Читател":
и пак да ти обясня. Едно е да наливаш в един варел вода отвън и да точиш от него. Друго е да точиш от него и да връщаш... това което си преработил след като си пил от него. Няма държава която без външни приходи е прокопсала като е въртяла само парите си в нея.Коментиран от #99
13:51 26.09.2022
91 емигрант
До коментар #89 от "българин":
Кои са тези които не плащат данъци посочи ги бъди по-конкретен ? В.Божков за пример ли имаш или Пеевски който не плаща толкова данъци колкото навън, но е депутат в НС, за него отнася ли се тази грозна и тъпашка анкета на ФАКТИческите идиоти ? Тази медия ви озверява и манипулира, не усещате ли умствено бедни българчета ?14:28 26.09.2022
92 Що толкова омраза
До коментар #16 от "Въпросът е ясен":
???? Когато се върнат, макар и за кратко - плащат за майстори, ресторанти, магазини, козметични центрове и т.н. Как ли мислят по този въпрос родителите и роднините на икономическите мигранти? Имаш ли идея колко е годишния приход в държавата (официален) от икономическите мигранти изпращащи пари в България? Сравни го с БВП на България. Може и да се зачислиш, накрая. Може да се окаже косвено, че и ти живееш добър живот защото има икономически имигранти който поддържат България.14:38 26.09.2022
93 защо
Коментиран от #103
14:49 26.09.2022
94 Ей сега ще ти сложа етикет
До коментар #39 от "Данъкоплатец":
Хейтър, че и невежа, за капак.14:51 26.09.2022
95 куцо магаре
Коментиран от #134
14:55 26.09.2022
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Читател
До коментар #90 от "от Германия":
Ако си чувал за "outsourcing" щеше да знаеш, че именно бранша в който съм вкарва сериозни суми в България. Пишем софтуер за чужди фирми и тези фирми вкарват по 8-9000 евро/месец за всеки от екипа ни. Прав си - само с "вътрешен" оборот не става. И докато ти се хвалиш, че веднъж в годината харчиш по 8000 лв. в България, аз и всеки от колегите ми, харчим повече от 8000 лв. всеки месец. В България.Коментиран от #104
16:28 26.09.2022
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Алабала
16:35 26.09.2022
102 Алабала
16:35 26.09.2022
103 ...
До коментар #93 от "защо":
плащат и още как. кой ти говори тия глупости?17:03 26.09.2022
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Да бе да
До коментар #28 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
"Всеки един български гражданин плаща данъци в България, било за имот, било за кола.....освен това плаща и 20% ДДС......"А защо пропускаш, най важния данък ? Данък родители , възрастни хора и роднини😁!
17:20 26.09.2022
106 Да бе да
До коментар #28 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
"Всеки един български гражданин плаща данъци в България, било за имот, било за кола.....освен това плаща и 20% ДДС......"А защо пропускаш, най важния данък ? Данък родители , възрастни хора и роднини😁!
Коментиран от #112
17:20 26.09.2022
107 Емигрант
Спомням си 2019 или 18 на местните избори ГРОБ бяха направили така че ако не живеем постоянно в БГ нямам право на глас. Разбрах го чак в секцията където се бях редил да гласувам! Интриганти ГРОБАджийски!
17:36 26.09.2022
108 Коментар #20 студопор
18:12 26.09.2022
109 случаен
18:32 26.09.2022
110 Александър
Коментиран от #122
18:33 26.09.2022
111 До коментар #44 та кое е незаконното....
18:34 26.09.2022
112 случаен
До коментар #106 от "Да бе да":
има едни бг граждани дет не плащат и ток и вода,и са милион и нещо18:35 26.09.2022
113 666666
18:38 26.09.2022
114 случаен
До коментар #57 от "За протокола":
значи не трябва да гласуваш,всички кандидати са се омазали вечеКоментиран от #126
18:42 26.09.2022
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Студопор
Индивид А - не живее и не работи в България. Праща пари на роднините си, които те вливат в българската икономика. Плаща си данък СГРАДИ и СМЕТ. Като се прибере през отпуската, вкарва още пари в икономиката, пазарувайки си.
Индивид Б - по договор не работи никъде. Прави дете след дете и чака помощи от държавата, които помощи идват от останалите работещи българи. Неграмотен е и определя за кого да даде гласа си спрямо това кой ще му даде едно кебабче и 50 лева на ръка.
Кой от тези двама души би следвало да има правото да гласува?
18:53 26.09.2022
117 333
19:16 26.09.2022
118 3333
Коментиран от #121
19:18 26.09.2022
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 имат право защото
До коментар #118 от "3333":
парите им влизат в бюджета. Според ревизираните данни, през миналата 2021 година общата сума на паричните преводи от емигранти възлиза на 1.166 млрд. евро. Това е над седем пъти повече отколкото показваха неревизираните данни, според които емигрантските трансфери у нас достигаха едва 160.7 млн. евро през 2021 година. Същото важи и за средствата, изпратени към България през 2020 година, тъй като ревизията обхваща статистиката по платежния баланс на страната за периода първо тримесечие 2020 година – второто тримесечие 2022 година. Според най-новите данни, през 2020 година българите в чужбина са изпратили у нас рекордните 1.319 млрд. евро, което е над 3.5 пъти повече отколкото показваха предварителните данни – преводи за едва 358.9 млн. евро.19:32 26.09.2022
122 Освен това
До коментар #110 от "Александър":
парите им влизат в бюджета19:34 26.09.2022
123 ка стаат тия с неплащането
19:34 26.09.2022
124 Мито
Ако се има предвид да лишат емигриралите българи от право на гласуване, това е тема, която се повтаря нон стоп преди избори. Няма да стане.
19:48 26.09.2022
125 Анкетата е подвеждаща и
19:54 26.09.2022
126 За протокола
До коментар #114 от "случаен":
Правилно.Най-тъпото е да даваш властта отново и отново на хора, които вече са доказали, че злоупотребяват с нея. Така никога няма да излезем от блатото, в което сме.
20:01 26.09.2022
127 Венелин
20:57 26.09.2022
128 некой си
21:55 26.09.2022
129 Гласувах с ДА
21:57 26.09.2022
130 Реалист
22:02 26.09.2022
131 Когато мислиш до върха на носа си
22:05 26.09.2022
132 Реалист
До коментар #16 от "Въпросът е ясен":
Има културни начини да се ограничават хората, които не живеят в България да гласуват, нарича се уседналост. Ако 6 месеца плюс 1 ден си бил в друга държава всяка от последните 3 години преди изборите, значи нямаш право да гласуваш. Това е. И не защото не си плащал данъци, а защото не си живял в България и не познаваш реалността. Има хора, които не плащат данъци не защото не искат, а защото предпочитат да ги плащат в чужбина за да вземат утре добра пенсия,а не мизерната от БГ. Те си живеят тук и обичат България, помагат много повече от тия дето плащат. Предпочитам такива хора да имат право на глас. Правилата трябва да са свързани с уседналост, а не с данъци. Отделен въпрос е че на всяка стока плащаме ДДС, а то е данък и де факто по закон всички сме данъкоплатци. За това и не искам за подхващам, че пак някой умник от депутатските ще излезе че не е чел Конституцията и законите. Както се казва, да не ставаме груби предизборно.22:09 26.09.2022
133 Нямат право на глас
Коментиран от #135
22:22 26.09.2022
134 Хм, хм,
До коментар #95 от "куцо магаре":
Ти, ако плащаш всеки месец 100лв. данъци, аз пращам на проспериращата ни държава 1200лв, които влизат в икономиката й. Айде, да сметнем числата вътре и вън и да видим, кой плаща повече. Аман от философи със заеми.22:24 26.09.2022
135 А бе
До коментар #133 от "Нямат право на глас":
Ти имаш ли си представа колко пари внасят в България живеещите в чужбина?22:54 26.09.2022
136 От твоя страна си прав
До коментар #16 от "Въпросът е ясен":
Аз пращам в България около 10 000 евро на година за моите роднини! Това значи 20 000 лева от мен влизат в пазара без даже да съм в него! Аз не гласувам, но ако гласувам мен не ме агитира никой, и не ме купува никой! Ако ние дето сме вън спрем да пращаме пари за една година, ще започнете да си продавате къщите за жълти стотинки! Защото в глада ще дойдат на пазара по-способни от теб дето ще работят за 5 лева! И като ти писне, ще дойдеш при нас и ще молиш всеки българин да ти помогне, всеки от които сега се отричаш!12:32 27.09.2022