30 Октомври, 2022

Съгласни ли сте с решението на ЕС за забрана на двигателите с вътрешно горене от 2035 година?


Съгласни ли сте с решението на ЕС за забрана на двигателите с вътрешно горене от 2035 година?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, трябва да се вземат мерки
20% (977)
Не, Европа все още не е готова за тази крачка
77% (3747)
Нямам мнение
3% (144)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    15 4 Отговор
    НЕ и НЕ
  • 2 оня с коня

    2 12 Отговор
    Ако бат Бойко каже че е съгласен- и аз съм съгласеин.Ако каже че не е- и аз не съм.

    Коментиран от #8, #9, #22

  • 3 Алфа Сектант🤠

    6 26 Отговор
    На 78-те процента умници, отговорили с НЕ пожелавам те и децата им да НЕ заболеят от рак, дишайки подобни на показаната снимка нафтови сажди. Но за съжаление не става с пожелания, а с правилните превантивни действия! Но тука е така...прав беше проф. Христов...

    Коментиран от #4, #17

  • 4 Булпсихопат

    12 4 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Сектант🤠":

    Прабаба ми умря във ферарито. Нейния чичо също е загубил живота си в дванайсет цилиндров звяр. Да се забранят двигателите. Иначе ще умрът всичките ни баби и лели. И цпосле цял живот ще са мъртви.! Ще се возим на велосипеди.
  • 5 Плашимир

    19 5 Отговор
    Напомням! Всички велики простотии са се случили в името на здравето и доброто за човека. Предпочитам да пуша ,пия и да карам готина кола и да съм живял и умрял с кеф! А който иска да живее здравословно ,моля ,но да не ме вкарва в своя стереотип.
  • 6 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    14 2 Отговор
    Е, как ще ги забраняват? Аз смятам и след 2035 г да се представям на ретропаради с моя Трабант.

    Коментиран от #11

  • 7 Бонев

    19 3 Отговор
    ЕС започва да прилича на някакъв резерват в който се извършват всякакви социални експерименти. И с ДВГ ще стане като с АЕЦ и ТЕЦ. Ще ги спрем, ама друг път. Друг е въпроса ЕС ще го има ли 35г.

    Коментиран от #12

  • 8 Заври си

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    бат ти Бойко знаеш къде.
  • 9 Бат ти

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    Бойко да се огледа в задника на коня.
  • 10 да ги спират

    1 6 Отговор
    няма кво да се мъчим повече с тези цени на горивата

    Коментиран от #21

  • 11 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣":

    ТОВА е ИРОНИЯ сигурно
  • 12 САП

    9 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бонев":

    Смятай както трябва това е след 13 години.

    Принципно харесвам ел. колите, но не смятам, че след 13 години ще сме готови да преминем на тях.

    Коментиран от #23

  • 13 Истината

    3 4 Отговор
    ЗАБРАНА НЯМА, има решение за спи Анета на производството на автомобили с ДВГ. Някои скандинавски страни решиха да направят това и преди 2035..
  • 14 Г образен соросоид

    10 1 Отговор
    То дотогава ЕС няма да съществува така че смело може да подписвате, като селски кмет дето се казва
  • 15 Не е целта екологията.

    17 2 Отговор
    Точно тези дето инициират "борбата" със замърсяването и опазване на природата, са най - големите замърсители. Целият този цирк цели ограничаване на хората. Ставаш зависим и губиш мобилността си. Не всеки ще може да си позволи ел. кола и смяната на скъпите батерии. Отделно КПД-то на батериите е много ниско. Нямат дълъг пробег и изискват много време за зареждане. Със соларите и вятърните перки не може да се произведе нужната ел. енергия, неефективни са и не са толкова еко, както ги обявяват. Друго много важно е направата и рециклирането на самите батерии е изключително замърсяващо. Измамата има съвсем друга цел - Пътят към ада е постлан с добри намерения.
  • 16 Екоталибан

    16 1 Отговор
    Абе чудя се файтоните дали са ги забранили едно време или са отпаднали от само себе си, щото с кола се е пътувало по-удобно и изгодно.
    Та и сега това неистово лобиране в полза на електричките ми идва прекалено.
    Не знам кой е решил, че са екологични - не са. Обяснявам и защо. Производството на батериите им изискват огромни количества редки метали, за добива на който почват войни и се предизвикват истински екологични катастрофи. Отделно са енергоемки производства.
    Токът за тези електрички трябва да се произведе. За момента най-надеждните производства са на изкопаемите горива и АЕЦ.
    "Зелена" Европа покрай безумието да си затвори АЕЦ сега без руски газ преоткри въглищата.
    Токът от сега е непосилно скъп за много предприятия и хора, според вас при повишаване на търсенето какво ще стане с цената? И по-важният въпрос - от къде ще дойде този ток?
    Тук едни обясняваха с пяна на уста как не ни трябва втори АЕЦ, щото сме нямали нужда от ток.
    Благодарим ти Грета Тунберг!
  • 17 Не кълни

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа Сектант🤠":

    като дърта просякиня на пазара, че да знаеш връща се , даже и на следващите поколения. Ние може да сме умници, за разлика от твоя милост - Оникално си НЕ умен и жестоко заблуден, вярваш на зомбивизора.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 фери

    15 0 Отговор
    процес към преминаване на друг тип гориво, различно от бензин и дизел може да стане само по естествен пазарен начин, а не със забрани. Когато има гориво, което е по-евтино, цената на колите е по-евтина, хората сами ще преминат към новата алтернатива и не са нужни никакви забрани и ограничения. Сегашното решение относно забраната на ДВГ е ала-бала, защото те нямат истинска и конкурентна алтернатива.

    Коментиран от #27

  • 20 един от многото

    14 0 Отговор
    Все още не е доказано електричките дали като цяло няма да са по вредни за околната среда от ДВГ.
  • 21 дядо поп

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "да ги спират":

    Блажени са вярващите , и колко според теб ще стане цената на електрическата енергия когато изцяло се премине на електрички?
  • 22 Шкембе Войвода

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    "Оня с коня " ,стана "Оня с Магарето ".
  • 23 Алооо

    12 0 Отговор

    До коментар #12 от "САП":

    Всички ги харесват ел.колите, но не може да струват повече от ДВГ колите. Да плащаш за един електромотор и една батерия толкова пари е една голяма Лъжа и Измама...

    Коментиран от #29

  • 24 Селянина с магарето

    2 0 Отговор
    Марко не е доволен
  • 25 Мнение

    8 0 Отговор
    Европа доказа, че е инфантилна във всяко едно отношение и аз се съмнявам вече в правилността на всяко едно ново решение.
  • 26 Край

    5 1 Отговор
    Целта на принудителната електрификация на колите на е свободата на мобилността да се върне при елита. Така е беше до 70 те години на миналия век. Това е желанието на световната олигархия.
    Това ще има и екологичен ефект естествено след като от милиарди колите в света станат стотици хиляди.
    Егалитарния отпор трябва да друг - да се наложат малки екологични колички с ДВГ. Които задължително да се поддържат изправни с всички катализатори и филтри. Бруталните машини с 6 8 12 цилиндъра трябва да се обложат с огромни данъци или изобщо да се забранят по пътищата. Това освен екологията ще щади и инфраструктурата и ще намали драстично жертвите по пътищата. И най вече ще остави свобода на придвижване за милиарди хора.
  • 27 Край

    2 5 Отговор

    До коментар #19 от "фери":

    Няма проблем да ти направят двг колите по-скъпи нито пък фосилните горива десетки пъти по-скъпи от тока. Като ти въведат евро 8 и евро 12 двг колите ще станат по 1млн евро едната. Също и като ти сложат акциз на бензина от 50 евро на всеки литър.

    Коментиран от #33

  • 28 Сттт

    6 2 Отговор
    Та това си е записано, като част от новия световен ред и до сега беше в графа "конс@ирация".
    Потърсете инфо!
  • 29 САП

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "Алооо":

    Акумулаторите са изградени използват литий, той не се намира в чист вид в природата.
    Копаенето и преработката е твърде скъпо.
    Там е проблема с батериите.
    Има и други батерии но те дават по малко енергия на единица тегло.
    И за мен цената на ел колите е висока, но докато не се намери друг вид батерии освен химическите не виждам начин цените да паднат.
  • 30 ЗАЩО МАФИОТИ КАТО БОКО НЕ КАРАТ ТЕСЛИ ?

    5 0 Отговор
    ЗАЩО ТОЧНО ТЕ ЗАМЪРСЯВАТ ВЪЗДУХА И ТО ПО 20 ЧАСА НА ДЕН !?
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Миладин

    3 0 Отговор
    Добре, въвеждат го и какво следва от това- нищо. Има ли от къде да си купя гориво ще си бръмча и го местя от левия в десния.
  • 33 Бабугер

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Край":

    Още се карат коли на по 40 години. Фактора- нов за България касае 15- 20 % от населението. А за Африка е официален бизнес и доктрина втората употреба мпс- та. Какъв е смисъла от тази мярка? Ако Европа беше изолирана добре но не е.
  • 34 ЕСССР

    4 1 Отговор
    ЕС е тоталитарен саюз и изобщо не го интересува, какво мислят и искат евроробите! СИВ, социализма и комунизма пасти да ядат в сравнение с ЕС!
  • 35 А пък

    3 2 Отговор
    Пръднята ще забранят ли?
  • 36 Хохо Бохо

    3 2 Отговор
    Защо трябва да ги забранявате.
    ДВГ ще изчезнат по естествен път, както изчезнаха видеокасетите и компютърните дискети..
    /дискета - това е нещо като флашка, дървена флашка/
  • 37 Еврика

    3 1 Отговор
    По-добре да забранят и закрият всички бензиностанции в ЕС...
    И изборът ще бъде - или си купи електричка, или .оди пеш.
    ЕС започва да използва тоталитарни методи, а не пазарни
    Кога фон Лайен ще влезне в затвора за това, че е дала 71 милиарда долара на фарма мафията и е закупила по 10 ваксини за всеки европеец?
    А ние не се ваксинирахме. Нали?
    ДА НИ ВЪРНЕ ПАРИТЕ!
  • 38 Тирове и въздушен транспорт

    4 1 Отговор
    Какво ще правим след 2035 с бусовете, камионите и самолетите !?
  • 39 Приятел,

    4 1 Отговор
    Не съм съгласен, защото немските експерти се обосноваха много ясно, че инфраструктура няма. Технологии за производство на гориво чрез ток има и не виждам защо продължавате да изтисквате всичко от работещите хора.
  • 40 Боли ме фара

    1 1 Отговор
    Ке си карам голфу тди
  • 41 Мамул

    1 1 Отговор
    Колко гориво изгарят самолетоносачите на САЩ? Самолетите им? При военните им конфликти колко въглероден диоксид се е отделил? Сега в Украйна колко е въглеродния отпечатък? Целта винаги е била да се баламосват овцете, за да не виждат истинските цели.
Назад към анкетата