19 Февруари, 2023

Използвате ли доверен сервиз за ремонтите по автомобила си?


Използвате ли доверен сервиз за ремонтите по автомобила си?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, използвам само един или няколко сервиза, които познавам много добре
71% (1718)
Не, ремонтирам автомобила си сам
19% (471)
Не, ремонтирам автомобила си в който и да е сервиз
9% (229)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро Брейка

    7 6 Отговор
    Да си оставиш колата в ефтин сервиз е все едно да гласуваш за Шарлатаните....
    Уж ще ти свършат работа... Ама ще ти излезе по скъпо след време

    Коментиран от #4

  • 2 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    17 1 Отговор
    Какво значи доверен сервиз? Как да имаш доверие на сервиз? Фирмен сервиз на Бестауто - Фолксваген, където продават и нови коли. Отива баджанака да отстранят проблема със зумера на Фолксваген Поло - няма го звука на таблото за пътепоказателите. Вдигат рамене и гледат опулено! Тези умници, схеми не могат ли да четат, сервизна документация нямат ли? Същата работа и с фирмен сервиз на Ситроен - пратиха ни при някакъв бандюга с прякор без посочен адрес, да отблокира имобилайзера. Човека си свърши работата, за разлика от умниците, дето не разбират от електроника. Каквато ни държавата, такива ни и сервизите!

    Коментиран от #3

  • 3 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣":

    МНОГО сте ПРАВ
    4455
  • 4 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Киро Брейка":

    ФАКТ
  • 5 Адам Хилтън

    12 3 Отговор
    Неволята е най-довереният сервиз - отидеш на сервиз, и първо те карат да чакаш ред. Може да те разкарват 1-2 седмици викайки: "Абе ела утре, абе ела другата седмица." После като се заканят да ти вземат колата я държат седмица, може и месец - като наобиколиш ги виждаш, че поемат други коли да правят, дори ако вече си им предоставил частите и няма какво да чакат или отлагат. Накрая може и да не свършат работата като хората, или изобщо - на съседа Мондеото му взели 1000 лева, и не можа да си го прибере на собствен ход. Явно не са поправили това което трябва, или изобщо нещо. Всеки таксиджия който съм срещнал също казва че се вижда в чудо със сервизите - на тях работата им зависи от това колата да е изправна, но и тях карат да чакат редове със седмици.

    Коментиран от #9

  • 6 Мое мнение

    15 2 Отговор
    Десет години карах Опел Аскона 1.6 бензин и не знаех къде са сервизите. По каталог го даваха да харчи 5.6 литра на 100 км. Засякох разхода по пътя София-Бургас и обратно. Излезе точно 5.6 литра на 100 км. Сега карам Мерцедес и знам къде са всички сервизи и работното им време знам. По каталог го дават да харчи 7 на 100 км., но всъщност харчи 9 на 100. Колкото е по скоро произведена колата толкова по-голям боклук е.

    Коментиран от #8

  • 7 Перник

    4 2 Отговор
    Как да дам на някой некадърник у лъскав сервиз за ми рови по Голфу,сам си го разглабям качвам го с асансьора у апартамента ремонтирам си го и после пак го свалям долу пред блока ефрино и сигурно!
  • 8 да де

    9 2 Отговор

    До коментар #6 от "Мое мнение":

    Новите автомобили натъпкани с електроника са като бялата техника след петата година си е чист късмет, ако нямат проблеми.
  • 9 дрфтгъхуй

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "Адам Хилтън":

    Личи си кой никога не е имал кола...

    Поддържам си колите САМО в специализирани за марката сервизи- НЕ при дилъра...
    НИКОГА не се е случвало колата ми да стои за ремонт с дни или седмици без да се работи по нея при налични части...
    "Чакането на ред" е относително- хората си имат работа и не могат веднага да ми сменят маслото и филтрите примерно. Като се каже "Понеделник сутрин я докарай" означава, че понеделник в 8:30ч. колата е на подемника и се обслужва...
    Приемали са ми колата и в 19:00ч. за спешно обслужване и ремонт, буквално цяла вечер се работи по нея и в 9:00ч. вече бях тръгнал на 7500км. пътуване...

    Как получавам нормално обслужване ли? Лесно- питам колко струва ремонта, плащам си частите, уточняваме кога ще е готова и НЕ тормозя хората докато работят. Като си взимам колата плащам труда, оставям на майстора нещо отгоре да се почерпи и толкова... НЕ купувам части сам, НЕ оспорвам цената за труд- ако този сервиз не ме устройва има поне още 20 други където да отида...
  • 10 Алооо

    6 2 Отговор
    Как да използвам, като няма свестни сервизи. Всички са едни Мошеници и от всичко разбират, и накрая нищо не правят.
  • 11 Ван Дал

    5 1 Отговор
    Фирмените сервизи са трагедия. Записват ти час за след месец- два. За елементарни дейности ти губят дни. Ползват ти колата за донор. Претупват сервизирането особено, ако колата е гаранционна. Учат се на новите модели и са в скуиз особено при проблеми със софтуера в комбинация с ел проблем. Никога не си признават грешките и не компетентността. Уж са оторизиран- официален сервиз на марката, а трябва да чакач за специфична или скъпа част със седмици особено , ако ремонта е гаранционен. При "кварталните сервизи там дори е опасно. Механиците са фиркани още на обяд, монтират се аналогови части изкарващи 5 пъти по- малко от оригиналните, а с цена не чак толкова дръстично ниска. Ремонта е проба- грешка за твжя сметка, разбира се. Отговор на поставен въпрос за цена никога не е точен и винаги е "Около".
  • 12 Леле

    5 0 Отговор
    Няма как да не ползваш сервиз. Новите коли са така направени, че са много трудни за ремонт. За да стигнеш до определена повредена част трябва да свалиш други 10 здрави елемента. Например на моята кола ако трябва да сменя изгоряла крушка на фара трябва да свалиш предната гума и оттам през едно малко прозорче да бръкнеш с два пръста, иначе няма как да достигнеш до нея.

    Коментиран от #14

  • 13 Дядото с Москвича

    5 4 Отговор
    Защо да ходя по сервизи ? Имам чук , клещи и тел
  • 14 верфтгъху

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "Леле":

    Това не е "трудно за ремонт"- това си е чиста проба ИЗВРАЩЕНИЕ от производителя и е масова практика за нещо дребно да ходиш в сервиза... На една от старите ми коли лампата на ксенона се сменя чрез ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сваляне на броня и демонтаж на целият фар- друг начин не съществува... На същата кола "дългите" са в отделна секция- тяхната лампа се сменя буквално за 30 секунди... ЕДИНСТВЕНАТА причина за такова решение е да ходиш в сервиза за едната смяна на лампа...

    Мой служител кара Тойота Камри от последния модел с диодни фарове и съответно диодни дневни светлини... Е, дневните му светлини вляво се споминаха незнайно защо- много важно, минаха го по гаранция и му смениха целият фар... Всичко звучеше много хубаво докато не видях документацията от ремонта- новият фар струва €1300+... И не подлежи на ремонт по никакъв начин... И когато един ден пак изгори я ДРЛ, я мигач, я фаровете си €1300 назад... И тогава се появява другият въпрос- след 10г. ще има ли такива фарове на склад в Тойота? Надали...
  • 15 Аз сега...

    1 3 Отговор
    ..засега с моето ЪП-че проблеми не съм имал. Слуша ме много и само масло сменям.
Назад към анкетата