8 Октомври, 2023

Трябва ли да се увеличат глобите за превишена скорост?


Трябва ли да се увеличат глобите за превишена скорост?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, към момента са твърде ниски
42% (1501)
Не, към момента са адекватни
25% (909)
Не, към момента са твърде високи
28% (1004)
Нямам мнение
5% (168)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Не разбира се

    23 7 Отговор
    Не превишената скорост е проблема за ПТП! Само се натяква, за да се оправдават милионите за камери! Това е чиста проба търговия и не оправя нищо!
  • 2 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    4 12 Отговор
    Да Твърдо

    Коментиран от #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 не е нужно

    14 1 Отговор
    просто трябва да се събират в рамките на една седмица за да се почувства резултата.
    Който не иска - принудителен труд и плаща с лихвите в рамките на месеца . Вилата на врата и гилотината да виси над главата на тъпанарите. И да се включи адекватно наказание
    на мотоциклетистите с наднормени децибели!
  • 9 Гертруд

    6 4 Отговор
    В градска среда преминаването на червено и отнемането на предимство също са проблем. Скоростта убива и трябва да бъде ограничавана особено в населените места. Финансовата санкция дисциплинира но не е достатъчна.
  • 10 Ний ша Ва упрайм

    2 15 Отговор
    с над 20 км/ч 500 кинта, с над 30 км/ч 2000 кинта с над 50 км/ч 5000 кинта и земане на ВМВ-то

    Коментиран от #12

  • 11 дядо поп

    2 4 Отговор
    Трябва и то драстично и прогресивно за системните нарушители. Като за това на място се свалят регистрационните табели докато не се плати глобата. Също и за тези които са снимани , да се направят звена в и без това големия щат на полицията който да издирва и връчва глобите на нарушителите , като заплатите им се обвържат с постъпилите от глобите които са връчили средства!
  • 12 един от многото

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "Ний ша Ва упрайм":

    Тези тарифи да са за извънградско , за в града , двойно или тройно и за прибирането им , както пише дядо поп!
  • 13 оня с коня

    5 4 Отговор
    Та събрали се една групичка Индивиди,нарекли са се "Комисия по Безопасност на движението" и решили да сътворят понятието "Максимално разрешена скорост".Проблемът е че определят Безопасната скорост като поставят "Тестови Водачи" с не-особено добри Шофьорски умения в Коли с "полу-изтекъл срок на годност" на които като се натиснат спирачките,те тръгват по-бързо.Ама че Добре поддържан Автомобил е в състояние да спира на ДВА ПЪТИ по-късо разстояние от барутниците по пътищата,няма значение - важното е да се пълни Родната хазна с глоби!

    Коментиран от #41

  • 14 сдфгхйхуй

    4 2 Отговор
    Глобите са чат-пат адекватни за мизерният ви стандарт на живуркане... Проблемът е в събирането им, а начините са прости:

    - отпадат глупостите за глоби със суми "от-до", записват се точни цифри за всяко нарушение и полицаят на място ти връчва окончателната глоба...
    - срок за плащане- 30 дни, в първите 15 дни с отстъпка от 50%...
    - недоволните нека да си обжалват, но СЛЕД заплащане на глобата, като спечелят ще си вземат парите с лихвите...
    - ако не си платил до 30 дни директно ти ги удържат от заплатата, без оглед дали си на минимална или на огромна заплата- щом имаш пари за кола с която да нарушаваш правилата ще си плащаш и глобите...
    - безработните с коли и нарушения да доказват отде имат доходи за кола, бензин и т.н. след като не работят...
  • 15 Ван дер Любе

    6 3 Отговор
    Не е проблем в глобите, а в липсата на превнция. Вместо камери, трябва да се сложат полицаи, които на мемента да спират нарушителите и да ги глобяват, забавят и т.н. Само тогава хората ще се научат да не превишават скоростта. Трябват и по-строги наказания за мамините синчета и девойки, които сега убиват с превишена скорост, т.к. никой не ги наказва, Там е проблемът. Когато има ненаказуеми, които демонстративно нарушават законите, как да се обясни на другите, че трябва да е различно.

    Коментиран от #35

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 За протокола

    5 1 Отговор
    Как може да се съди дали са големи или малки глобите, ако те не се прилагат?!?!?
    Нека първо започнат да ловят масово нарушителите и да ги наказват и чак тогава да преценяват дали наказанията са адекватни или не.
  • 18 Без смисъл да вдигат

    6 0 Отговор
    Контролът трябва да се промени, защото е насочен към пълнене на касичката, а не към превенция на нарушенията.
  • 19 Сократ

    3 0 Отговор
    То хубаво да се увеличат, но няма да е зле да започнат и да събират глобите.
  • 20 Потърпевш

    5 1 Отговор
    само рецидивистите да бъдат наказвани строго, ако някой спазващ правилника наруши Един път на 2-3 год. наказанията да са минимални !!!
  • 21 трябват им пари за техните си разходи

    5 3 Отговор
    За рецидивистите с над 3 глоби за превишена скорост на година.Останалото е обикновено дране за пари за бюджет.Управляващите яко тормозят народа.
  • 22 хмм

    2 4 Отговор
    Оставете хората да си карат както преценят. Държавата репресира гражданите и с нищо не им помага.

    Коментиран от #27

  • 23 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    1 1 Отговор
    Само за тези шофьори, които редовно нарушават правилата, като ги хванат повече от 3 пъти да превишават скороста с повече от 10-15 км/ч. или да повтарят повече от 3 пъти едно и също нарушение. Трябва да е увеличива глобата.

    Другото трябва да се обърне внимание на плащането на глобите. Тези шофьори, които съвестно си платят бързо глобата до 2 седмици от връчването не трявба да им се увеличава глобата. Обаче, ако шофьора се крие и не си плаща глобите, то глобите трябва да се увеличават. За тези, които си платят глобата след втората седмица, но преди да е изтекъл месец или 40 дни, глобата да се увеличи 1,5 пъти. За тези шофьори, които не си платят глобата до месец, глобата да се увеличи 3 пъти. А ако глобата не се плати до 3 месеца, държават да предориеме мерки за принудително събиране чрез съдия изпълнители.



    Човек може да превиши скороста с 4 км/ч, с 7 км/ч случайно ... Може да се случи инцидентно да превиши, никой не е безгрешен. Всеки нарушителя трябва да бъде глобяван за да не нарушава. Нарушители, които по принцип си карат в нарушение и биват хващани много пъти в едно и също нарушение на тях трябва да се увеличи глобата 3 пъти за четвърто или следващо подобно нарушение. И дори за 4-то подобно нарушение освен глоба трябва да им се вземе книжката за един месеца. Но трябва да има и сериозни глоби и дори затвор, за тези, които им е отнета книжката=забраненно да карат и не спазват забраната.

    Ако ще се увеличават глобите да се направи така, че глоб

    Коментиран от #24, #30

  • 24 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "ГЕРБ=ДПС=ВМРО":

    Ако ще се увеличават глобите да се направи така, че глобата да зависи от дохода на нарушителя. Трябва да има минимален размер на глобата за всяко нарушение, тъй като има безработни, студенти, ученици ... Примерно минимално 50 лева или 5% от месечния доход за минаване на червен светофар. Същото и за каране с превишена скорост с превишение повече от 10 км/ч над ограничението. А за малко превишение на ограничението на скороста с до 5 -10 км/ч трябва да има глоби, но да са символични примерно 20 лева, ако глобата се плати бързо в срок от 2 седмици. Ако глобата не се палти бързо, трябва да се увеличава.

    За превишение с 2-3 км/ч не трявба да се глобява.
  • 25 абе я....

    9 0 Отговор
    Държавата ми е враг и пет пари не давам са ограниченията които ми налага. Най-празните кратуни последни ще разберат че държавата ги убива бавно.
  • 26 Писна ни

    5 2 Отговор
    Стига с тези тъпи глоби. Оправете си пътищата и нещата ще си дойдат на местата. Сега катастрофите стават заради двупосочните пътища, където като настигнеш един тир, който е натоварен и на баира едвам върви с 60 км./ч. и като се зареди една 4-5 километрова опашка и се движи така 30-тина минути е нормално хората да се изнервят и да започнат рискови изпреварвания. Тогава стават и катастрофите. Така, че първо "държавата", ако на това нещо може да му се каже държава да направи поне двулентови пътища в посока и тогава да цвъка за щяло и нещяло ограничения като 40, 50, 60 км. Някой може ли да ми каже, защо на дълга права отсечка от 5-6 км. редовно има сложени ограничения 40, 50, 60 само защото има някакво уширение на пътя и видиш ли някой гламав може да реши да потегли от там без да се огледа и съобрази и може да стане катастрофа? Ми то гламави на този свят колкото искаш. Заради тях ли ще спъват движението?
    Не ме разбирайте неправилно, не съм за това да се кара с 200, а да не се спъва движението ей така, заради кефа на някой или по вероятно заради глобите, които държавата иска да събира от хората и така да пълни хазната, защото вече няма производство и се чудят от къде. Точно на такива безсмислени ограничения слагат и камерите за скорост и това е само за пари и нищо друго. Никой не може да ме убеди, че е заради "грижата за безопасността на хората".

    Коментиран от #28, #31

  • 27 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "хмм":

    Дали ще продължиш да мислиш така, ако ти се случи на магистрала да катастрофира в теб, някой каращ в насрещното със 120 км/ч. Докато ти караш с 120-140 км/ч. Сумарно ще стане катастрофа с над 250 км/ч. Най-веротно след такава среща, ще си престанал завинаги да мислиш и да дишаш.

    Не е редно в еднопосочна тясна градска улица, някой да кара срещу движението и да блокира всички други, които спазват правилата. Още по-малко на магистрала някой да кара в насрещното, защото това си е опит за умишено убийство.

    Не е редно в малките квартални улици да се кара с повече от 30-40 км/ч. 40км/ч е приблизително средната скоростта на спортист на олимпийска дистанция 100м.. Повечето електрически тротинетки и велосипеди имат огарничение от 25 км/ч, никъде не трявба да има ограничение под 25км/ч.

    Не е редно в града по големи булеварди да се кара с повече от 70-80км/ч. но също и с по-малко от 40км/ч. Околовръстното в София, което в голямата си част е като магистрала примерно 80км/ч е малко. Би трябвало да се увеличи ограничението на скороста до 90-100 км/ч, поне в най-ляват лента на околовръстното за автомобили с тегло под 2 - 2,5 тона. В другите ленти на околовръстното ограничението може да си остане 80 км/ч.

    Не редно на магистрала при натоварено движение, когато другите МПС карат с 100-140 км/ч, някой да кара между тях с над 180 - 200 км/ч. Защото това създава опасност за другите. Ако на магистралата няма други МПС, да кара с колкото си иска, да кара с 300 км/ч
  • 28 Де да беше само някой ТИР

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Писна ни":

    Проблема е, че е пълно с идиоти каращи под разрешената скорост, правейки колони зад тях и така предизвиквайки изпреварвания, водещи до предпоставки за ПТП! Такива които създават колони зад себе си, са в пъти по опасни от някой каращ бързо и са една от основните причини за ПТП!

    Другото, което споменаваш за отбивки, ограничението е заради неправилно изградената отбивка! Такива места, трябва да са с ускорителна и намалителна лента, с достатъчно ширина и дължина, а не символично направена и тогава, от ограничението, което също е вредно и води до предпоставки за ПТП, няма да има нужда! А подобни теми за превишена скорост, обслужват единствено превръщането на КАТ в търговско дружество! Ще купуваме повече камери и ще събираме повече приходи! Реално, не това е проблема за ПТП и това си е чист рекет, при положение, че пътищата са неправилно изградени и организирани!
  • 29 Язе предлагам :

    5 1 Отговор
    За кокошка да няма прошка ( за дядото с Опелчето строга глоба ) , за гъзето с Майбаха да има толерантност .

    Коментиран от #33

  • 30 дрфтгъхуй

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "ГЕРБ=ДПС=ВМРО":

    "Човек може да превиши скороста с 4 км/ч, с 7 км/ч случайно ... "

    Няма нищо случайно в превишената скорост... Километража на ВСЯКА кола е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО (и това е вече над 50 години така) е настроен да показва минимум 3км. по-висока скорост, в последно време показват 5км. повече...Тоест ако спазваш знака 60км/ч ти ще се движиш с максимум 57км/ч... Отделно ВСИЧКИ радари в Европа се настройват с толеранс МИНИМУМ 3% (по едни стари наредби), а у вашата дупка винаги се настройват на +3км/ч за градско/извънградско и +5км/ч за магистрала- това е повече от 3% толеранс и технически не можеш да се оплачеш... Бонус- у вас първата глоба е за превишение "с 10км/ч"- не "до 10км/ч", а ТОЧНО с 10км/ч и едва следващата е "от 11км/ч до 20км/ч"... Ето и пример да схванете:

    При знак 60км/ч полицаят настройва камерата на 75км/ч за да влезете в глобата от 11 до 20км/ч и техн. всичко да е идеално... Само дето тези РЕАЛНИ 75км/ч вие ги виждате като 78, а дори и като 80км/ч на таблото си... Тоест да караш с 20км/ч НАД ограничението за което ти идва първата глоба НЕ Е НИКАК СЛУЧАЙНО...

    Коментиран от #32

  • 31 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Писна ни":

    Точно така широк прав път с ограничение 90 км/ч. но без маркировка или корупционна лоша маркировка, която не се вижда нощем заради пълнене с пачки и кюлчета на нечие примиерско или министерско или кметско чекмедже. И там някой 19 годишен олиг...., с родители по-големи оли...., които са му купили за 19-ти рожден ден БМВ с над 200-300 к.с. Решава в полунощ връщайки се от дискотека в съседното село да кара там с 200 км/ч и естествено се самоубива, убива и возещте се с него няколко приятели тинейджъри.

    И какво става "експертите" "милиционери" и техните началници "милиционери" я завършили 12 клас, я не завършили 8 клас. Започват да плямпат глупости, как нямало автомобила "нямало спирачен път" ... И нито думичка за как това, че 19 годишния олиг.. не е спазвал ограничението на скоростта. Нито думичка за пътната маркировката и за високоплатените чиновници и "експертите" одобрили и пуснали обшествената поръчка за този участък на пътя, които реално са корупционери и престъпници. Нито думичка за бизнесмените усвоили парите за ремонта и нито думичка за чиновниците приели ремонта и пуснали участъка за експлоатация.
    Докато не почнат да вкарват в затвора бизнесмени ремонтиращи пътища и чиновници приемащи ремонтите и строителството няма да се оправим.
  • 32 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "дрфтгъхуй":

    Моля само хора, които през живота си поне веднъж са карат автомобил да коментират. Пътя не е равен, има равни участъци, а след тях идват изкачвания и спускания, понякога са малки и трудно различими от шофьорите особено по път където минават за първи път.

    Давам пример, шофьорите не гледат постоянно километража, гледат постоянно какво става на 10 м, на 30м, на 100 м пред автомобила. Колометража се поглежда от време на време. Та автомобила се свижи по леко изкачване, натиснал си педала на газта така, че да се движиш с 50км/ч или с 80 км/ч. Обаче след баира идва лек наклон, а шофьора продължава да натиска газта по същия начин и автомобила леко и незабележимо увеличава скороста така, че да я повиши сам с 5-10км/ч.

    Коментиран от #39

  • 33 КИРо ТРАлаЛАДЖИЯТА

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Язе предлагам :":

    "За кокошка да няма прошка ( за дядото с Опелчето строга глоба ) , за гъзето с Майбаха да има толерантност."

    За гъзето с Porsche, не само, че няма закон, ами има полицейска защита и индулгенция за неспазване на зокона. Защото плаща рушвети на корумпирани полицаи и си има лична полицейска охрана. Справка пияния убиец с Porsche-то на софийското околовръстно.

    "Милиционерите" еновременно работят на 2 заплати едната от "държавата", втората от "мутрата". Държавата плаща на "милиционера" за да му тече стаж за пенсия, а мутрата плаща на милиционера, за да мами държавата, че си върши държавната работа. И да има "милиционера" пари за скъпи имоти, почивки, автомобили ...
    "Милиционерите" най-мако спазват законите и правилата, скоро бяха хванали шеф на полицейско управление в Плодив да кара с над 80км/ч в града. На такъв освен, че трябва да му вземат книжката поне за 3 месеца, веднага трябва да го уволнят от полицията.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 КИРо ТРАлаЛАДЖИЯТА

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ван дер Любе":

    "Вместо камери, трябва да се сложат полицаи, които на мемента да спират нарушителите и да ги глобяват, забавят и т.н. "

    Това води до полицейска корупция. "Милиционер" спира джигит, джигита дава една корупционна двайсетолевка на милиционера и продължава. И двамата доволни, джигита е платил 20 лева вместо 50 лева и не му се наложило да си изгуби един ден в пътна полиция. И "милиционера" е доволен, спира днес 10-20 джигита и си докарва на ден допълнително 200-300 лева, че и 500 лева. Хем държавата му плаща над 2000 лева заплата, хем го пенсионира на 50 годишна възраст при което му дава още едни 20 заплати. Хем си докарва от джигитите по едни 5000-10000 лева допълнително всеки месец.

    Коментиран от #40

  • 36 Пловдив

    1 2 Отговор
    Принципно съм ЗА наказанията за много висока скорост, но има камери, които са скрити, а трябва да е ясно упоменато, че там има такива устройства! А фактът, че нямаш право да обжалваш, е чист рекет! Че то утре може да ти треснат стотици левове глоби, без да има основание за това! Катаджиите в храстите са много по-почтени, от тая Мафия с камерите!
  • 37 Или поне

    0 1 Отговор
    за автомобилите с двигател над 2,5
  • 38 Злати Минкова

    1 7 Отговор
    Масово се тарикатят без фарове, без колани, говорят по телефона. Сурови глоби да има и за близките. Трябва да се удря там, където най-много боли. Като превиши скоростта, глоба на името на жена му или на децата му и отнемане на книжките им.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 рдфтгъухуй

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "КИРо ТРАлаЛАДЖИЯТА":

    Какъв "ден в пътна полиция" те гони пък тебе?
    Последно си платих глобата онлаин с 2 клика през телефона... И бях информиран за глобата онлайн... В полицейско управление стъпвам само за издаване на документи, а плащам поне по 2-3 глоби годишно...
  • 41 1234578

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "оня с коня":

    Знаеш ли колко е спирачния път от 100 км/ч на добре поддържан автомобил/нов автомобил/ на сух и чист път? Спирачния път е над 36 м., ако обаче има пясък на пътя, вода, сняг ... спирачния път нараства в пъти. Ако автомобил се движи в града, примерно София, Пловдив, Варна със 100 км/ч означава, че ако шофьора натисне спирачката на този светофар, ще спре чак на следващия светофар.

    При ниски скорости до около 40-50км/ч разликата в спирачния път на добре поддържан или нов автомобил с хубави нови гуми е само малко по-къс от спирачния път на лошо поддържан автомобил с лоши гуми. Разликата в спирачния път става значителна чак при по-високи скорости - като тези извън градовете и на магистарли.

    Също така при определяна на ограничението в града има и други фактори, като например удар с каква скорост е фатален за здрав човек на средна възраст. Статистически, ако кола се движи с над 80 км/ч, шофьора си настройва климатика и зяпа реклама на пътя и в този момент удари човек. Вероятноста този човек да умре е 99,99%, вероятноста да живее е 0,01%. За това ограничението за автомобилите в града е 50 км/ч., а не защото автомобилити са стари или лошо поддържани. Ограничението в града е 50 км/ч за да не умре пешеходец при удар. Никой не е безгрешен нито шофьорите, нито пешехпдците.

    Коментиран от #43, #49

  • 42 На тия ,които мислят

    4 2 Отговор
    че глобите са ниски,им пожелавам всеки ден да ги глобяват,без изключение! При този нисък стандарт на живот в България,глобите са прекалено жестоки! И говорим за глобите на кат,ако става дума за даи и апи,там глобите са направо НЕПОНОСИМИ!

    Коментиран от #45

  • 43 1234578

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "1234578":

    Ето това трявба да се учи в курса за взимане на свидетелство за управление на автомобил:

    Никой не е безгрешен нито шофьорите, нито пешехпдците. Ограничението в града е 50 км/ч за да не умре пешеходец, ако го удари автомобил.
    Всеки шофьор трябва да знае(а това е задължениое на държавата и на обучаващите), че ако автомобила му се движи с над 80 км/ч и удави пешеходец, пешеходеца ще умре. Ако това стане на пешеходна пътека и се спази закона, шофьора ще влезе в затовра за 10 години.

    Коментиран от #46

  • 44 Варна

    4 2 Отговор
    Пътят Варна Зл.Пясъци ,двулентов булевард ограничения 40-50-60 ,някой път до три радара ,за малко да ги забравиш или се замислиш нещо и хоп глоба.И друго на много места по пътищата има не умесни ограничения
  • 45 рфтгъухуй

    0 5 Отговор

    До коментар #42 от "На тия ,които мислят":

    А скъсаните галоши като теб вместо да реват "глобите са високи щото взимаме малко пари" следва да направят 2 простички неща:

    1- Да изкарват повече пари
    2- Да спазват правилника за да не ги глобяват

    И ако №1 може да е непосилно за някои хора, то №2 е напълно във възможностите НА ВСЕКИ... Аз изкарвам повече от достатъчно пари за да си плащам глобите, но все пак ме заболя като ми удържаха от кредитната карта над €650 заради глоба с кола под наем... И това преди повече от 15 години... Винаги съм карал мощни и бързи коли, всяка година плащам няколко глоби, но 99,99999% от времето карам спокойно и горе-долу с ограниченията- колкото и да ви е странно нито съм умрял, нито инструментът ми се е смалил...
  • 46 Емо

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "1234578":

    Значи където няма пешеходци, може ограничението да е 80-90 км/ч. А де факто има сума ти отсечки, където пешеходци не се движат и даже няма тротоари, но пак е 50 ограничението.
  • 47 Просто...

    1 0 Отговор
    ...трябва да се прикрепят към данъците и преиздаването на лична карта, шофьорска книжка, нова банкова карта за работна заплата, абе всички услуги, свързани с държавна администрация, дори издаването на най-обикновенна фактура, се замразява докато не си платиш!
  • 48 Танас

    0 0 Отговор
    Трябва да намерят начин да ги събират. Примерно - имаш глоби не минаваш преглед
  • 49 оня с коня

    0 4 Отговор

    До коментар #41 от "1234578":

    Отлично знам че Спир. път на читав автомобил е около 36 м,но не разбирам защо си се вторачил в Гумите на новите и по-старите Автомобили?Вярно че са важни,но не и Решаващи за спир. Път.И така:1/Карам само с Летни маркови Гуми БМВ-то си които са ЗНАЧИТЕЛНО по-широки от Фабрично предписаните,затова и сняг не ме интересува тъй като не карам през зимата.2/Спирачните ми дискове са почти с 2 ПЪТИ по-голям диаметър от болшинството Коли на пътя.3/Абеесът ми е в пълна изправност и на 3 пъти ми е спасявал Ламарините от внезапно сменящи посоката си коли пред мен.4/По мокро и песъчливо карам със "съобразена скорост".И 5/-то...Ограниченията са си Ограничения,но в крайна сметка- на кой каквото му е писано.
  • 50 Шопо

    2 1 Отговор
    МВР е ОПГ рекета на пътя трябва да спре!
    Шофьори от всички градове обединете се врага е силен и добре организиран само заедно можем да победим.
  • 51 Бат Сали

    3 0 Отговор
    100 пъти ви казаха, че не размера има значение, а събираемостта. Бай Сали глоби не плаща!
  • 52 ДЖО

    0 0 Отговор
    Идиоти,никога няма да се оправи ситуацията по пътищата докато черните лимузини с еднакви числа са невидими ,ни за радара,ни за ченгетата.Да припомням ли как ченгета правят заслон на дрогирани убийци?
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

Назад към анкетата