23 Юни, 2024

Трябва ли да има по-големи такси за вноса на китайски електромобили в Европа?


Трябва ли да има по-големи такси за вноса на китайски електромобили в Европа?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
25% (878)
Не
70% (2420)
Нямам мнение
5% (184)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа китайски

    5 4 Отговор
    Щом са китайски автомобилите, значи да няма такса по-голяма❗💸❗
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Европейските, японските

    14 2 Отговор
    Европейските, японските и някои американски производители разчитаха на стара слава и пренебрегнаха китайските и южно корейските производители на електроавтомобили. Лежаха на стара слава и предлагаха разни грозотии колкото да отбият номера, че произвеждат и те електромобили. Китаеца обаче направи стратегически ход и си подсигури достъп до най - важните суровини за производство на батериите. Освен това участваха в разработката на нови технологии за тях. Сега вече мача е отсвирен. Китай е лидер в производството на електромобили и такъв ще си остане а другите отиват в историята. Налагането на допълнителни вносни такси е протекционизъм но и те няма да им помогнат в тази битка. Така, че свиквайте.
  • 9 да де

    16 1 Отговор
    Поредният двоен стандарт на западняците, ако правилата вече не ги устройват ги променят-
  • 10 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    13 1 Отговор
    Щом като могат да произвеждат качествени и евтини електромобили китайците, защо трябва да им пречат? Нали европейските чучела искат да премахнат ДВГ, а слагат пречка на китайските електромобили.

    Коментиран от #19

  • 11 оня с коня

    3 13 Отговор
    Как е възможно 70% тука да да искат да няма по-големи Мита за внос на китайски Електромобили в Европа,след като от това зависи Нивото Трудова заетост в ЕС?А може ли Европееца да ПРЕНАСТРОИ Живота си по подобие на Китаеца и ТРЯБВА ЛИ за да достигне Китайската Конкурентноспособност,дължаща се на Евтин труд на Китайските работници,които карат цял ден с една Купичка Ориз?

    Коментиран от #41

  • 12 123

    14 2 Отговор
    А за немските и френските трябва ли да има, всичко в този съюз се прави за да се угоди на Германия и Франция.
    Нашите транспортни фирми трябваше да се регистрират там за да плащат данъци и осигуровки в техните системи а нашите пенсионери кучета ги яли.
    Май трябва да се махаме от там.
  • 13 123

    8 2 Отговор
    А за немските и френските трябва ли да има, всичко в този съюз се прави за да се угоди на Германия и Франция.
    Нашите транспортни фирми трябваше да се регистрират там за да плащат данъци и осигуровки в техните системи а нашите пенсионери кучета ги яли.
    Май трябва да се махаме от там.
  • 14 123

    7 3 Отговор
    А за немските и френските трябва ли да има, всичко в този съюз се прави за да се угоди на Германия и Франция.
    Нашите транспортни фирми трябваше да се регистрират там за да плащат данъци и осигуровки в техните системи а нашите пенсионери кучета ги яли.
    Май трябва да се махаме от там.
  • 15 Изобщо

    4 3 Отговор
    Ел.коли са изпята песен.
  • 16 1944

    2 8 Отговор
    да си продават боклуците на савецките дрогаре.

    Коментиран от #46

  • 17 Някой

    2 6 Отговор
    Трябва да има мита върху всичко, което се внася в ЕС. Включително природен газ, петрол, стомана, банани, памук, текстил, батерии за автомобили, мобилни телефони, компютри, телевизори ... Реципрочно другите държави и региони трябма да имат мита върху всичко, което внасят от ЕС.

    Не трябна нито европейците, нито китайците, нито американците, нито японците ... да злоупотребяват с международната търговия и митата.

    Коментиран от #18, #21, #49

  • 18 тц тц

    8 0 Отговор

    До коментар #17 от "Някой":

    Винаги си е имало мита за всички държави извън ЕС, въпроса е защо митото за САЩ е 5%, митото за Южна Корея е 10%, а митото за Китай искат да е 45%.
    П.П. Някъде четох, че Урсула е получила подкуп в размер на 15-20 милиона евро от немски автомобилни концерни за да повиши митото на Китай.
  • 19 Град Козлодуй

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣":

    Вярно колега

    Коментиран от #23

  • 20 Стойчо

    4 0 Отговор
    Не трябва да има даже никакви такси и не само за автомобиливе но и за електроника. Неможе един смартфон да е по скъп в Европа а в Русия по евтин.

    Коментиран от #28

  • 21 Трифон

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Някой":

    Мито изобщо нетрябва да има. Тогава всичко ще се купува много по евтино

    Коментиран от #35

  • 22 Иво

    3 2 Отговор
    Ако се осланяме на демокрацията то отговорът е НЕ,ако пък сме избрали диктатурата, била тя и замъскиране то тогава ДА.
    Интересно ако бяха живи хора като Джордж Вашингтон и Бенджамин Франклин ,как биха определило днешния модел на демокрация.Демократична дикататура,Франкенщайн или просто "ние сме силните ,както ни е удобно".
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ако европейците не могат

    5 4 Отговор
    да се конкурират с китайците трябва да затварят фабриките и да произвеждат това с което могат да са конкурентноспособни ,но истината е че европейците са силни единствено в производството на ла,,,,,,,,йна

    Коментиран от #25

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 ЧИЧЕ

    5 2 Отговор
    ВСИЧКО ТРЯБВА НА ПАЗАРА ДА Е С ЕДНАКВИ ТАКСИ ТАКА СЕ СЪЗДАВА КОНКУРЕНЦИЯ но на Е С и USA не им харесва???
  • 27 ало

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "1944":

    е тогава първо си хвърли телефона и маратонките и после ще продължим и Майбах се прави в Чина!
  • 28 🤣🤣🤣

    1 5 Отговор

    До коментар #20 от "Стойчо":

    То в Русия с аевтини само техните боклуци.. Йотафони, Ермаци и кви ли не руски измишльотини..
  • 29 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    1 3 Отговор
    Много са ниски таксите и митата за китайските боклуци.... А за качеството.. ми питайте руснаците... те са сега мноого доволни 🤣🤣6254
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Минчо

    1 0 Отговор
    Не трябва да има мита ,не само на автомобили ,но и на друга малка строителна и селскосотопанска техника
  • 32 Минчо

    2 0 Отговор
    Не трябва да има мита ,не само на автомобили ,но и на друга малка строителна и селскосотопанска техника
  • 33 Дойчо взима

    2 3 Отговор
    €4000 заплата, а китайчо €400. Затова е разликата в цените. Ако WV пуска кола за €25 000, то китайците ще я пуснат за €10 000.

    Коментиран от #34, #38

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Точно така колега

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Трифон":

    Нали пазара уж сам се регулираше. Няма нужда от планиране, няма нужда от субсидии, стопанска инициатива и какво ли там не ни проглушиха ушите. И ко стана сега? Мита до скъсване щото нашите трошки не стават. Птюю да ви на пропагандата.
  • 36 Бай Ганьо

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "1944":

    А сега малко факти:
    Хартията, барута, порцелана, коприната и чаят идват от Китай (Чайна).
    Ал-гебра, ал-химия идват от арабския свят.
    Европа е във възход по времето на християнството, когато от варварски племена стават цивилизация с наука и изкуство.
    Днес Европа измисля регулации, всички други я таковат с 200.
    Европа няма своя интернет търсачка, няма видео платформа, няма поща, няма армия, няма и културна идентичност, даже руснаците имат тези неща.
    Европа сама се заличава, с което се връща във варварски период. И не, няма да има джендър диктатура, щото европейците няма да я допуснат. Но може да възникнат неколцина халифати, часовникът тиктака.
    Във Великобритания от години най-предпочитаното име за новородено е Мохамед. Пак те са на първо място по изнасилвания.
  • 37 Пешо

    3 1 Отговор
    За внос на кола от комунистическа страна да се чака минимум 5 години .
    Нали това ни дадоха комунистите .
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Ердоган

    0 1 Отговор
    Русофил: не на катайските джендърсти електрички. Да живее малката бензиностанция
  • 40 Миладин

    2 0 Отговор
    България като най- големия авто производител е за двойни и тройни мита за китайските автомобили. Както се казва пазим си авто индустрията. Много по- излиза сметката нашите европейски еднодневки с китайски компоненти със себестойност 20 Хил евро да се продават за 40 Хил евро. Ако не ги надъним с мита, китайците ще ни преборят с цена и гаранция.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Иво

    1 1 Отговор
    Китайските ментаци трябва да бъдат забранени за внос в ЕС. Те застрашават живота на хората.

    Коментиран от #44

  • 43 Ония с Фордо

    0 0 Отговор
    Немога да разбера логиката на зелените талибани в ЕС - искат чист въздух искатавтомобили без емисии а в същото време налагат мита на електрички на достъпни цени за средния потребител ! Така ли се пази климата ?
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 666

    2 1 Отговор
    Хората не се научиха че евтиното излиза скъпо. Това не е резачка за 70 лв. да я изхвърлиш след няколко месеца. Това е кола която струва поне 30000 да я караш само година.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Иво

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Ония с Фордо":

    Китайска и без пари не бих си взел. Карам американски джип. Ти ще чакаш ли да те ухапе змия за да разбереш че е отровна????

    Коментиран от #51, #55

  • 48 оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Ония с Фордо":

    Еса ще ти го обясня Цветно,със Стереозвук и във формат "Ейч Ди":Нямам желание да работя в Завод за Електрички както предполагаш ама за да не объркам Заводите ИЗОБЩО не работя,а за щастие не ми се и налага.Добре е обаче да осъзнаеш колко много Работници в Европа си вадят хляба в такива заводи и ако Китай наводни пазара със свои коли,тия Хора отиват на Борсата,т.е. Веднъж ЕС остава без приходи от производство на Ел. коли и Втори път тия Съкратени работници ВИСВАТ на Социални пари от хазната.Е КАК ТОГАВА една Зле Икономически Европа ще изплаща МИЛИАРДИ ЕВРОСУБСИДИИ на България,пък и на целия бивш Източен Блок ?Естествено това не го мислиш,но пък лека -полека взех да си обяснявам защо такива като тебе ходите с Гордо ВДИГНАТИ ГЛАВИ ...ами защото НЯМА КАКВО да им тежи на Главите ви!

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Ония с Фордо

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "оня с коня":

    Извинявай , незнаех че си инвалид .
    А сега аз ще се върна в немите чернобели филми -
    Можеш ли да ми обясниш колко загуби на работни места ще има в ЕС след забраната на ДВГ и се мине на електрички които на 70 % се произвеждат роботизирано ? В Европа е изграден монопол от 2-3 автопроизводителя и блокират всичко конкурентно способно на разумни и атрактивни цени .

    Коментиран от #52

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Гошо

    0 1 Отговор
    99% от не искащите по-голямо мито на китайските електрички, никога няма да си купят китайска кола.

    Коментиран от #54

  • 54 Евро Пейка

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гошо":

    Защо не , бих си купила ако е с размерите на поло и ще си я джиткам градско разбира се ако е на разумни цени .
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Никси

    1 0 Отговор
    тия въпроси ги задайте на онези дето взимат от баницата на народа на 15хилки на месец заплата , на бед ия народ не у задавай тези въпроси , защото го дразниш така по този начин , те на разни такива с обществените поръки , на ония дето получават субсидия , на разни олигофр опс олигарсити и разни други мошенници дето източват държавата всеки божи ден , аз ако взимах добра пенсия , щях да си помисля , но във всички случай щеше да е с водород , а не електрокар !!!.
Назад към анкетата