30 Юни, 2024

Трябва ли да продължи разработката на коли с ДВГ?


Трябва ли да продължи разработката на коли с ДВГ?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
92% (3273)
Не
5% (190)
Нямам мнение
2% (77)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Левче 100тинков

    7 24 Отговор
    Не,те са отживелица както конете и магаретата(каруците),са си изпели песента!
  • 2 Бай Ганьо

    18 5 Отговор
    Разбира се, че трябва. Това е технология издържала проверката на времето и наложила се на пазарни начала. Електричките са исторически първи, но до ден днешен имат сериозни нерешени проблеми и всички дългосрочни тестове доказват, че те все още са ненадеждни. В момента ги налагат антипазарно, което показва, че зад тях има лоби материално заинтересувано от налагането им. Това е.

    Коментиран от #23

  • 3 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    15 5 Отговор
    ДВГ са класика и до момента са усъвършенствани до висота, която ще бъде изгубена, ако спре разработването им. Бъдещето е на електрическите, но не са открити акумулатори или други източници на ел. енергия, които достатъчно бързо да се зареждат!

    Коментиран от #9, #13

  • 4 Дедо ви

    13 4 Отговор
    Сега като отбележа "Да" или "Не" и веднага ще се съобразят с моето мнение. И с вашето мнение също. Нищо, че за 50 години са направили 2-3 референдума и тяхното решение изобщо не е взето в предвид. А иначе "Вашето мнение е важно за нас". Важно, ама друг път. Ще направят така както им е по-удобно да си напълнят джобовете с нашите пари. Всичко друго е вятър и мъгла.
  • 5 Жичкаджия

    4 11 Отговор
    Друго си е на батерии, жици и шнурове !
  • 6 оня с коня

    8 7 Отговор
    Не Общественото мнение а ПАЗАРЪТ определя кое трябва и кое не трябва да се произвежда,т.е. има ли търсене с реална ЦЕЛ "Покупка",ще има и предлагане.

    Коментиран от #7, #11

  • 7 да де

    17 2 Отговор

    До коментар #6 от "оня с коня":

    Пазарът определя друг път затова ли зелените талибани от Брюксел наложиха по административен път на производителите да приключат с ДВГ-тата до 2030 година.

    Коментиран от #15

  • 8 Ний ша Ва упрайм

    10 2 Отговор
    българина е дигнал десния крак и като четириного припикава зелената сделка на чиновните на Брюксела
  • 9 Град Козлодуй

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣":

    Логичен Вие коментарът

    Коментиран от #19

  • 10 Природата е плячка за Евразийското

    0 5 Отговор
    Хванете се за зелено профффани !
  • 11 Оня с катъра

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "оня с коня":

    ПАЗАРЪТ е само на теория. Има страшно много административна намеса.

    Коментиран от #14

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Вепен вибратор

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣":

    Защо си мислиш, че всичко което е "открито" е общодостъпно или пък се предлага на пазара?
  • 14 оня с коня

    0 10 Отговор

    До коментар #11 от "Оня с катъра":

    НЕ МОЖЕ така глуповато да се говори че Пазарът бил само на теория определящ Фактор - това е Законът за Търсенето и предлагането който е СВЕТОВЕН икономически Закон и действа независимо от Обществения строй,т.е. Светът ще си отиде,но Законът ще остане!Ама имало в даден Регион Административна намеса...така е,но пък в Други региони НЯМА!С 2 думи:Сборува се по-слабото търсене на МПС-та с ДВГ от Региони с по-изявена Държ. Рестриктивна намеса и по-силното от останалите Региони на Света,УМНОЖАВА СЕ по 3,14 и се получава Крайната цифра на МПС-тата с ДВГ които ще бъдат произведени.

    Коментиран от #18

  • 15 Ти си

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "да де":

    Е нали знаеш че управниците след време се сменят с нови а много често новите неискат да имат нищо общо със старите и техните налудничеви правила и закони ....
  • 16 Уса

    2 3 Отговор
    Колите на аеца се оказаха по ненадеждни от българските социалистически електрокари
  • 17 Ттттт

    0 0 Отговор
    Казвам ДА. И нека пазарът да реши.
  • 18 Град Козлодуй

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    спокойно почеши коня по атрибутите
  • 19 разкрит

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Град Козлодуй":

    много точен коментар
  • 20 Българин

    0 1 Отговор
    Не щем електрокари, искаме истински коли с ДВГ, които имат характер и душа.
  • 21 Бг тъпунгер

    1 0 Отговор
    92 % де били.
  • 22 Хаха

    0 1 Отговор
    Пазарът ясно казва доколко хората искат електрически коли- дилърствата са пълни с такива, цените падат ударно, правят се луди промоции, но продажби почти няма. На всичкото отгоре се наблюдава ясно изразена вълна на отказващи се от електромобилите хора, които на всичкото отгоре ги сменят с дизели. Някои автомобилни производители като Марцедес, Форд отчитат огромни загуби и са на ръба на фалит или да затварят фабриките за електромобили. Не знам кой четящ новините може да вярва, че това е бъдещето. Може да стане, но примерно след 100г с огромно разширение на електрическата мрежа, нов вид батерии и някак си да увеличим 4-5 пъти добива на литий и други редки метали.
  • 23 Мирилайлай

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бай Ганьо":

    "и наложила се на пазарни начала"

    Като пишете, наясно ли сте, че цените на петролните продукти се поддържат изкуствено на ниски нива по политически причини, включително чрез разгаряне на войни? Ако се образуваха пазарно, литър бензин днес би струвал минимум 15 (петнадесет) лева.
  • 24 Абе...

    2 1 Отговор
    ...едно въпросче имам към сектата с розови електреически очила, ако имам само 20 хиляди лева за да си купя личен ел. автомобил, но настоявам за електрическа немска или японска готина марка ( без хибрид ), каква марка и модел да си закупя така, че с едно зареждане да ме закара от София до Слънчака, без да спирам за зареждане?! Нещо идеи?
  • 25 Разработка трябва за електричките.

    0 1 Отговор
    За градска кола - може би и да взема, ала не на такива цени.
    За извънградски режим отговора е лесен - човек за ден зад волана издържа не повече от 1000-1100км. После трябва нормална почивка. Докато няма да има електрички, които ще могат да изминават тези 1100км с включен климатик (парно през зимата) с не повече от 2 зареждания до 15 минути (а после почивката батареята да е заредена на макс) и да можеш да я караш без да се загляваш на остатъчния капацитет на батареята - отговорът е един - НЕ, БЛАГОДРАРЯ!
Назад към анкетата