Анкета

Като "теслафил" или "теслафоб" се определяте?

С подкрепата на
mobile.bg
"Теслафил"
30% (585)
"Теслафоб"
29% (574)
Нямам отношение
41% (808)
Въвеждане на коментар към анкетата
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към анкетата
анкетиран
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Питайте нещо сериозно.

Оценка:
-2 +16

Peci kupona
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Принципно съм против електрическите автомобили! Дано да не се случи, но ако един ден станат по масови от ДВГ, ще започнат масово да се правят с батерии с ниско качество и кой знае с какви материали, и за едни 10 години ще има закопани такива отпадъци на най-разнообрани места! Освен това, заводите, които ще ги произвеждат ще бълват “чист и свеж въздух”! С две думи мей си джей!

Оценка:
-5 +18

Един по Един прави ТИМ
(гост)

Неутрално
3 Отговор
НОщните лампи на колела, винаги са ме кефели - минават, като коледни елхи вечер и ми огряват пътя в тъмните КУРОРТНИ улици на комплекс св.св. Константин и Елена - тук нямаме улично осветление и чакаме да мине кола, за да се приберем в затворените си комплекси: вила "Роза", "Хармония", "Катерина"... Тук е пълен мрак и чакаме тузарите да си купят ТЕсли, за да ни осветяват пътя! ТИМ-Варна се грижи за своите селяни!

Оценка:
-2 +10

САП
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Въобще за, какво точно питате?
"Тесла" е конкретна марка, която си носи негативите на пазара за. който е създадена.
Ако питате като цяло за електромобилите. Смятам, че електродвигателя е наистина най-добрия двигател който сме създали. Основния проблем е в батериите, за сега не са достатъчно добри за подобен транспорт.

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +9

Боре гъзето и детето гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Ние много харесваме Тесла и Илон, но в нашата дружинка използваме определението “теслараст” а не “теслафил”. Все още нямаме Тесли, но пък сме много активни, организираме срещи и дискусии от рода на “ден на каскета”, “вечер само по прашки”, “писмо до Илон”, “какво мечтаем да правим на задната седалка на Тесла с включен автопилот”, “колко годишно дете е правило дизайна на пикапа”, и е много весело, прекарваме си добре.

Оценка:
-6 +13

111
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "САП":


Ти не видя ли картинката. За какви автомобили говориш? Въпросът е дали действаш като тесла или не.

Оценка:
-3 +2

az#ЛибераленКрах
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Всъщност един електромобил е свързан с много по-голяма въглеродна емисия от този с ДВГ. Факт! Но не непосредствено от него, а в процеса на създаването му. Най-вече с производството на акумулаторната му батерия!

Коментиран от #10


Оценка:
-7 +7

Дреме ми имам поне 5 тесли
(гост)

Неутрално
8 Отговор
У мазето и 2 3 в гаража,Мъск нема толко..

Оценка:
-1 +4

Behemoth
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Абе нафтажии ...той и нафтовите двигател от началото е бил една смешка с отрицателно КПД ама за стотина години го докараха до евро 6 ...така и батерията, тръгнат ли поточните линии до десет години ще държат по 1000 км....

Коментиран от #24, #41


Оценка:
-5 +7

това
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #7 от "az#ЛибераленКрах":


Не е вярно! Това са платени нагласени измислици!

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +4

Биоробот
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Не живея в Норвегия но имам Тесла. Много е добра. Досега нито един пирон не ми се е опънал. Всичките ги извадих с Теслата.

Оценка:
-2 +9

555
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Хайде по-сериозни анкети!

Оценка:
-0 +2

Хомодружинка антиелектрици
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Ние сме теслафоби, но за сметка на това хомофили!

Оценка:
-4 +3

360
(гост)

Неутрално
14 Отговор
ХОРАТА НЕ СЕ ДЕЛЯТ НИ ТЕСЛАФИЛИ И ФОБИ, НИТО НА РУСОФИЛИ И ФОБИ, И ДВЕТЕ СТРАНИ ИМАТ ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ, ТРЯБВА ДА СЕ ПРИЕМАТ ХУБАВИТЕ ЧЕРТИ, НЯМА НУЖДА ОТ ОПЛЮВАНЕ НА ЛОШОТО

Оценка:
-0 +2

мммм
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Писах се "фил", ама не защото ми пука за Тесла или Мъск, а заради възможността да изминавам разстоянието София-Варна-София на цената на две банички с боза. Кога, къде и колко ще си зареждам батериите - не ме мислете.

Коментиран от #37, #38, #42


Оценка:
-3 +4

az#ЛибераленКрах
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #10 от "това":


Самият добив на редките метали и последващата им обработка, за да се получи акумулаторната батерия е страшно енергоемък и екологично мръсен процес. Запознай се!

Коментиран от #18, #25


Оценка:
-2 +6

Пфуууу
(гост)

Неутрално
17 Отговор
А бе страшни глупости значи

Оценка:
-0 +1

фффф
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #16 от "az#ЛибераленКрах":


Запознай се ти, вместо да повтаряш като папагал чужда пропаганда. Добивът на литий е далеч по-чист и екологичен от добивът на материалите за едно катализаторче на ДВГ. Батериите са 100% рециклируеми, за разлика оловните на колата ти и от тоновете изгорели токсични газове, които се изхвърлят под носа ти. И разберете накрая, че никой не си купува Тесла заради екологията, а заради ниският разход за експлоатация и транспорт.

Коментиран от #22, #27


Оценка:
-5 +3

омъскаряване
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Теслафил = Електроджендър, т.е. най-обикновен джендър ! 99% от т.н. джендъри теслафили не са пипали тесла, но са "фили" !? "Пейр*си сър", както би казал икономът на "Свети" Илон хаха !

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +4

Карамфил
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Теслатор има ли?

Оценка:
-0 +1

Пропаганда
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Пропагандата у нас, продължава да бълва, че хората с електрични коли са джендъри! Е.ем ти и логиката. Карай си печката и бъди, пич. Няма по-п..сти хора.

Оценка:
-3 +5

az#ЛибераленКрах
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #18 от "фффф":


Много добре знам аз, но ти отказваш да приемеш фактите!

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +3

Фактите
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "az#ЛибераленКрах":


И какви са твоите факти?

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +2

prizrak
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #9 от "Behemoth":


Вече има батерии, които държат по 1000км.

Оценка:
-2 +3

prizrak
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #16 от "az#ЛибераленКрах":


При тази врява която се вдига по повод екология с такива малоумни като Грета Тунберг, мислиш ли че ще остане незабелязано, ако технологията за производство на батерии беше толкова енергоемък и екологично мръсен процес?

Оценка:
-2 +4

омаскарявам шот съм проссс
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #19 от "омъскаряване":


Селянчето с бемвето пак изпусна мозъчна пръдня.

Оценка:
-1 +3

Гост
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #18 от "фффф":


Какво, какво???? Я пак, я??? Кои батерии са 100% рециклируеми? Ти май наистина си нямаш понятие, а?

Оценка:
-2 +1

Гост
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #23 от "Фактите":


Неговите факти са, че батериите не се рециклират за направата на нови батерии, а само се разделят компонентите им, като някой се използват в строителни материали, други в друга област, но не и за направата на нови батерии. Нуждата от постоянна доставка, копане на нов литий, както и на кобалт ще са пагубни за екологията ни, ако трябва всичко да мине на батерии.

Оценка:
-0 +3

Глупости
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Батериите се рециклират и сега, но процеса не е толкова автоматизиран, защото все още няма толкова изхвърлени батерии, та да се прави фабрика все още. В момента около 70 процента се използва за направа на нови. Този процент ще се увеличава.

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +3

Гост
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #29 от "Глупости":


Пълни глупости! Батериите на Тесла са просто един голям кош, пълне с хиляди батерии АА, каквито света ползва с тонове и изхвърля с тонове всяка седмица. Нямало било такова потребление?!?! Колко батерии АА се купуват и хвърлят на ден бе? Май наистина нямате предствата.

Коментиран от #32, #43


Оценка:
-2 +4

детето гост
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Мечтата ми е да обладая Грета Тунберг на задната седалка на Тесла, да я заплодя и после да извикаме Илон Мъск за кръстник на идиотчето.

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +5

И къде се хвърлят
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "Гост":


Къде се хвърлят? Ти ако ги хвърляш в боклука, аз не ги хвърлям в боклука. Та внимавай къде ги хвърляш. Той и бензина като го излезеш на пътя, пак си замърсява без да изгори.

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +2

33
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Като няма опорки, ще обиждаме! Докато намерим някакви опорки. Важното е да не сваляме каскетите.

Коментиран от #44


Оценка:
-4 +2

Гост
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #32 от "И къде се хвърлят":


Кой ти е казал, че ги хвърлям на боклука бе, б0k^yk? В магазина до нас ги събират в контейнери. Пълнят се за нула време и после пак. Милиони батерии АА се изхвърлят на ден и нуждата им от рециклиране е чудовищно голяма. Ама още няма технология за рециклиране и за това не ги рециклират, а само ги дробят и разпределят няколко компонента към други отрасли.

Оценка:
-1 +1

ТОЧКАТА
(гост)

Неутрално
36 Отговор
..ааа бе пичове .питат ВИ дали може да ПРАВИТЕ НЕЩО ДРУГО С тесла'та!!!освен да дялате дъски....Време да се вадят и криви пирони ,ама то ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ВИ е хванало тотално....А иначе те'слата си иновация и е добре да се върви напред и да се смени замърсяването.,а балъците да натоварим със сегашното....и пак опряхме до тесла'та като ключ за промяна.Успех в ползването и'/и на двете тесли/.

Оценка:
-0 +0

Boxer 3.0
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #15 от "мммм":


За да достигнеш до тази цена, обаче, трябва да заплатиш цената 30 000 комплекта (две банички с боза).
За сравнение, трябва да направя 500 пътешествия София-Варна-София, за да се окаже, че съм на минус, спрямо "Тесла" варианта ;)

Оценка:
-1 +2

Boxer 3.0
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #15 от "мммм":


... и аз се писах "фил", защото там е бъдещето, ама след поне 10 г...

Оценка:
-1 +2

az#ЛибераленКрах
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Още преди две години шведското Министерство на транспорта и Стокхолмския Институт за околната среда (IVL) разкриха истината за електроавтомобилите. Техните експерти са изчислили, че производството само на една зарядна батерия за електромобила Tesla S изхвърля в атмосферата забележителните 17 тона CO2! А това прави този "автомобил на бъдещето" не по-малко замърсяващ околната среда, отколкото един модерен бензинов или дизелов автомобил след пробег от 200 хиляди километра! Казано по друг начин: още преди да е изминал и един километър, този "екоавтомобил" вече е нанесъл на природата същите щети, каквито ѝ причиняват и колите с двигатели с вътрешно горене, но след дълъг пробег и много години експлоатация.

Но и това не е целият разказ. Казват ни, че можем да си зареждаме електрическата кола направо от мрежата - достатъчен е само един електрически контакт в гаража. Хайде обаче и тук да надникнем под повърхността. В Германия например, токът, който тече в мрежата, е произведен основно от въглища или природен газ. У нас е същата бира, т.е. електроавтомобилът замърява косвено околната среда далеч повече отколкото автомобил с ДВГ.... Факти, факти, факти, които никой не е в състояние да обори....

Коментиран от #40, #49


Оценка:
-1 +2

бахаха
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #39 от "az#ЛибераленКрах":


Ква околна среда ве мой, последното за което му пука на човек като си купува кола е колко замърсява. Електромобилите превзеха пазара заради почти безплатното гориво, не заради друго. Мъск никога не е говорил за екология. Това му го вмениха дизел-джендърите, заради подсъзнателният им фетиш към ауспусите.

Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #9 от "Behemoth":


Хайде стига с тази тъпотия, че който не харесва електрички е нафтаджия! И не давай за пример дизеловия двигател, защото батерии има от 18-ти век и никой не ги спира да се развиват.

Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #15 от "мммм":


Те точно на това разчитат, зарибяване. То и преди 50-на години петролът е бил няколко долара за барел, ама сега освен, че е десетократно по-скъп, се облага с акциз, колкото е стойността му. Да не забравяме, че токът е акцизна стока и нищо не пречи да му наложат огромен акциз.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +1

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #30 от "Гост":


Да, според него като заровиш литиево-йонната батерия, значи е рециклирана.

Оценка:
-0 +1

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #34 от "Антиелектрика":


Палячо, не ти ли писна да пишеш с чужди никове?

Оценка:
-0 +1

мммм
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #42 от "Антиелектрика":


И какво сега, да ходя пеш щото сакън да не ме зариби някой? Те акциз могат и на колелетата да сложат ако искат, но работата е там, че в краен случай тока мога да си го правя и сам, докато рафинерия в мазата ще ми е трудно да си сглобя.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #45 от "мммм":


Ти изтъкна любовта си към електричките, защото било евтино, а не виждаш, че цените им са по-високи. Освен това произвеждането на тока можеш и сега да го правиш, но съм сигурен, че не го правиш. И ми е много чудно как ще си произведеш ток в мазето, да не си измислил някакво ново инженерно чудо? Ако е за производство, някои дизели вървят и на олио, щом ще мислим да апокалипсиса, но ми е чудно батериите от дърветата ли ще си ги берем?

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +1

мммм
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #46 от "Антиелектрика":


Към днешна дата тока си е в пъти по-евтин. Като тръгнат да му вдигат прекомерно акциза, ако трябва и на парен двигател или на конски впряг ще се върна. Но към днешна дата електрическите автомобили са много по-изгодни.

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #47 от "мммм":


Факт е, че токът е много по-евтин, но е факт и, че покупка на електричка е по-скъпо от аналогична кола с ДВГ.

Оценка:
-1 +2

prizrak
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #39 от "az#ЛибераленКрах":


Шведите са проучили че за производство на 100kWh батерия на Тесла се отделят 17.5 тона CO2. Това се равнява на 8.2 години експлоатация на кола с ДВГ. Добре.... Я кажи сега това гориво в резервоара с магия ли се появи или Хари Потър ти помогна?? Защо не обясниш какво е замърсяването за производството и за транспорта на това гориво,докато стигне до резервоара ти??

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +1

Мишо перничанчето
(гост)

Неутрално
50 Отговор
А бе всички ги хвалят тия електрокари ама нещо не ги виждам по улиците, даже и у маалата къде тока е напълно бесплатен. И пред мола нема, и там къде са сложили зарядни немаше никой.

Оценка:
-0 +2

Шведите
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #49 от "prizrak":


Експлоатацията на ДВГ включва производството и доставката на гориво

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.
ТОП 5