Отидете към основна версия

1 037 0

Cadillac променя емблемата

  • cadillac-
  • променя-
  • емблемата-
  • новата визия

Cadillac леко модернизира емблемата си. Според чуждестранни издания, новата визия се появява без традиционната презентация и вече се използва в последната рекламна кампания на марката в САЩ.
Разликата между стария и нов изглед е минимална: лека промяна на венеца около хералдическия щит. Централната секция е изрисувана наново. Според експерти, новият вариант се доближава повече до класическата емблема на марката.   

От 1 август 2009 г. шеф на Cadillac е вице-президентът на дизайнерското подразделение на GM Брайън Несбит. Неговата кандидатура беше предложена от вице-президента на концерна Боб Лъц, който се върна във фирмата след като процедурата по банкрут приключи.  Според Лъц марка Cadillac е основно оръжие на GM в борбата за пазари срещу европейските марки  Jaguar, BMW и Mercedes-Benz.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини