Cadillac леко модернизира емблемата си. Според чуждестранни издания, новата визия се появява без традиционната презентация и вече се използва в последната рекламна кампания на марката в САЩ.
Разликата между стария и нов изглед е минимална: лека промяна на венеца около хералдическия щит. Централната секция е изрисувана наново. Според експерти, новият вариант се доближава повече до класическата емблема на марката.
От 1 август 2009 г. шеф на Cadillac е вице-президентът на дизайнерското подразделение на GM Брайън Несбит. Неговата кандидатура беше предложена от вице-президента на концерна Боб Лъц, който се върна във фирмата след като процедурата по банкрут приключи. Според Лъц марка Cadillac е основно оръжие на GM в борбата за пазари срещу европейските марки Jaguar, BMW и Mercedes-Benz.
15 Октомври, 2009 14:11 1 035 0
Cadillac променя емблемата
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА