Nissan и Infiniti ще се фокусират върху масовите модели в близкото бъдеще, а няма да настояват за нови и ексклузивни спортни автомобили. Въпреки че три различни вълнуващи концепции преминаха много успешно представяне наскоро, ръководните органи в Nissan се отдръпнаха от тях, а през миналата година всеки един от тях изглеждаше напълно готов за производство.
Глобалният директор продуктово планиране Анди Палмър е настоявал концептуалния IDX, напомнящ на първите модели GT-R от 70-те години, да се насочи към поточната линия. За съжаление Палмър е напуснал компанията, за да стане изпълнителен директор на Aston Martin. Все пак спортните автомобили запалват доста хора да предпочетат определена марка. Всички искат да подражават на големите батковци. Ударното излизане на GT-R r34 добави много позитиви за Nissan и никой не може да го отрече.
Същото сполетя и Infiniti Q50 Eau Rouge, спортен седан от класа на BMW M5 и Mercedes-Benz E 63 AMG, чието серийно производство потвърди бившият президент Йохан де Нисчен. Той отново е на път да оглави Cadillac и съдбата на Eau Rouge изглежда неясна. Сегашното ръководство стои настрана от тези нишови спортни автомобили. Nissan и Infiniti ще насочат своите усилия над основната група модели, продавани в големи количества. Nissan вече заяви, че голяма промяна идва от Altima през 2016 година, за да й помогнат да остане конкурентоспособен модел, а Infiniti просто разкри новия Q60 - съществена кола за марката, продадена средно в 14 000 ексезпляра годишно за изминалите 12 години.