Отидете към основна версия

17 658 16

Най-скъпите автомобилни марки на 2015-а: още една версия

  • forbes-
  • millward brown-
  • toyota-
  • bmw-
  • mercedes-benz

В началото на миналия месец изданието Forbes публикува ежегодната си класация на най-скъпите търговски брандове в света. Там, естествено, присъстваха и автомобилните марки, като за най-скъпа бе определена Toyota.

Сега компанията Millward Brown публикува своите резултати от изследване по темата и в частност кои са най-скъпите автомобилни марки. Данните се различават от тези малко от тези на Forbes, но като цяло лидерите са същите.

Първото място и според Millward Brown заема японският гигант Toyota, като брандът е оценен на 28.91 млрд долара. Това е по-малко от миналата година, но достатъчна за първото място.

На второ и трето място в алтернативното изследване специалистите от Millward Brown подреждат култовите немски марки BMW и Mercedes-Benz. Те са оценени съответно на 26.35 и 21.78 милиарда щатски долара.

След челната тройка се нареждат автомобилните марки Honda, Ford, Nissan, Audi, Volkswagen, Land Rover, а десетката се допълва от луксозното подразделение на Toyota Lexus.

Интересното обаче е, че въпреки внушителните стойности нито един от автомобилните брандове не попада по-напред от първите 30-те най-скъпи търговски марки. Лидерът Toyota е класиран от Millward Brown чак на 30 място.

На 34 позиция се нарежда BMW, а преките конкуренти от Mercedes-Benz заемат 43 място. Цената на трите най-скъпи автомобилни марки е по-ниска от тази на десетия в класацията Marlboro. Най-скъпата марка е Apple ($246.0 млрд).

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Най-скъпите автомобилни марки на 2015-а

    Американското финансово списание Forbes публикува ежегодната си класация на най-скъпите търговски брандове в света. Стойността им се изчислява по с ...
    15.05.2015
    22 856
    26