Отидете към основна версия

4 035 7

Новият Jaguar XF пристига в столицата

  • jaguar xf-
  • sofia motor show

Една от по-ярките премиери на Sofia Motor Show ще бъде на щанда на Jaguar с новия XF. Стилният седан притежава стил и идентичност, които са много важни при положение, че конкурентите му са Audi A6, BMW 5-series, Mercedes E-Klasse и Maserati Ghibli. Предшественикът на модела дебютира през 2007, като отбеляза едно ново и модерно начало на компанията и спечели много почитатели и позитивни коментари от критици. Визуалните промени в автомобила са трудно забележими, по-важните са техническите - удължено с 50 мм междуосие и намален коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 на 0.26 Cd. Шасито на автомобила е изградено на 75% от алуминий, като устойчивостта на усуквания е повишена с 25%, а теглото е намалено с до 120 килограма според конфигурацията.

Интериорът е специалитетът на англичаните със семплото, подредено и същевременно пищно откъм избор на висококачествени материали оформление. Той наистина кара автомобила да се отличи от останалите конкуренти. Седеминчовият сензорен екран в централната конзола ви дава пълен контрол над случващото се в автомобила. Мултимедийната система има гласово управление и вътрешна памет от 30GB, на която може да прехвърляте свободно музикалните си предпочитания. Аудио системата Meridian има две нива - с 11 говорителя е мощност от 380 вата и със 17 говорителя и мощност от 825 вата. Чрез Trifield, Room Correction, Dynamic Volume Control и Meridian Cabin Correction тя се грижи за максимално чист и естествен звук. Багажникът при седана достига 540 и 963 при сгънати седалки, а при комбито до 1675 при сгънати седалки. Адаптивният автопилот с многобройните си функции се грижи са спокойствието и комфортът на шофьора и пътниците. LED светлините са обхванали XF отвсякъде, като дори и мигачите са LED-изирани.

Моторната гама има два дизелови и един бензинов двигател с няколко нива на мощност. Базовият и най-икономичен е 2.2 литров със 163 конски сили и 400 Нм, след него е отново 2.2-литров дизел, но с мощност от 200 коня и 400 Нм и на върха в дизеловата гама е 3.0-литровият V6 с 275 конски сили и 600 Нм въртящ момент. Бензиновият двигател оформя най-мощните две предложения - 5.0-литров V8 с компресор и мощност от 510 или 550 конски сили при XFR-S. Единствената скоростна кутия е осемстепенната JAGUAR SEQUENTIAL SHIFT с възможност за управление и от пера зад волана и два режима на работа - Drive и Sport.

Задвижването има два варианта - задно и на всичките колела чрез интелигентна AWD система, която работи подобно на баварския Xdrive. При нормални условия двигателят предава мощност предимно на задните колела, като така намалява разхода, а при нужда може да прехвърли до 90% от мощността към предния мост. Активният диференциал е наличен при моделите XFR и XFR-S. За комфорта и контрола се грижат нови електрически амортисьори.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини