Една от по-ярките премиери на Sofia Motor Show ще бъде на щанда на Jaguar с новия XF. Стилният седан притежава стил и идентичност, които са много важни при положение, че конкурентите му са Audi A6, BMW 5-series, Mercedes E-Klasse и Maserati Ghibli. Предшественикът на модела дебютира през 2007, като отбеляза едно ново и модерно начало на компанията и спечели много почитатели и позитивни коментари от критици. Визуалните промени в автомобила са трудно забележими, по-важните са техническите - удължено с 50 мм междуосие и намален коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 на 0.26 Cd. Шасито на автомобила е изградено на 75% от алуминий, като устойчивостта на усуквания е повишена с 25%, а теглото е намалено с до 120 килограма според конфигурацията.
Интериорът е специалитетът на англичаните със семплото, подредено и същевременно пищно откъм избор на висококачествени материали оформление. Той наистина кара автомобила да се отличи от останалите конкуренти. Седеминчовият сензорен екран в централната конзола ви дава пълен контрол над случващото се в автомобила. Мултимедийната система има гласово управление и вътрешна памет от 30GB, на която може да прехвърляте свободно музикалните си предпочитания. Аудио системата Meridian има две нива - с 11 говорителя е мощност от 380 вата и със 17 говорителя и мощност от 825 вата. Чрез Trifield, Room Correction, Dynamic Volume Control и Meridian Cabin Correction тя се грижи за максимално чист и естествен звук. Багажникът при седана достига 540 и 963 при сгънати седалки, а при комбито до 1675 при сгънати седалки. Адаптивният автопилот с многобройните си функции се грижи са спокойствието и комфортът на шофьора и пътниците. LED светлините са обхванали XF отвсякъде, като дори и мигачите са LED-изирани.
Задвижването има два варианта - задно и на всичките колела чрез интелигентна AWD система, която работи подобно на баварския Xdrive. При нормални условия двигателят предава мощност предимно на задните колела, като така намалява разхода, а при нужда може да прехвърли до 90% от мощността към предния мост. Активният диференциал е наличен при моделите XFR и XFR-S. За комфорта и контрола се грижат нови електрически амортисьори.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Случаен минувач
Коментиран от #4
11:55 10.10.2015
2 Кобрата
11:55 10.10.2015
3 Радев
13:15 10.10.2015
4 144
До коментар #1 от "Случаен минувач":
Защото старият е по хубав14:32 10.10.2015
5 МSux
Коментиран от #6
17:33 10.10.2015
6 Гост
До коментар #5 от "МSux":
Не позна - XF е наследник на S-type и е в сегмента на Е-клас, А6 и 5-та серия на БМВ.Срещу 3-ката на БМВ, Ягуар правеше X-type и сегашния му наследник ХЕ.
Факт е, че всички модели на Ягуар станаха еднакви, но и всички модели на Мерцедес са така, както и на Ауди са еднакви.
20:57 10.10.2015
7 bibendum
22:21 10.10.2015