26 Май, 2021 22:43, обновена 27 Май, 2021 09:33 8 485 26

Подробности и цена за Jaguar-а на столичната адвокатура, който отива на търг

  • софийска адвокатска колегия-
  • jaguar xf-
  • търг

Една доста интересна луксозна кола, не само от автомобилна гледна точка, е обявена за продан чрез търг. Интересна е, защото през годините предизвика доста скандали в гилдията. Въпросният Jaguar бе възприеман от мнозина, като демонстрация на положение от страна на Софийската адвокатска колегия.

Интересното в случая е и, че за въпросното луксозно возило могат да наддават само софийски адвокати. Те обаче съвсем не са малко, като бърза справка показва, че бройката им е над 5 000. Началната цена за Jaguar-а на столичната адвокатура е 19 000 лв. Все още не е ясно дали за емблематичния Jaguar ще има интерес. Данни за аукциона ТУК

Екземплярът е произведен през 2007 година и като нов е струвал 150 000 лв. Към момента пробегът му е 128 000 километра. Моделът е Jaguar XF. Става дума за дизелова модификация 2,7D с първа регистрация 06.11.2008 г. Двигателят е V-образен шестцилиндров турбо с мощност 207 конски сили и с работен обем 2 720 см3.

Разходът на такъв автомобил е над десет литра нафта на сто километра пробег в градски условия. На извънградско дизеловият Jaguar харчи близо шест на сто, като според заводските данни комбинираният разход се изчислява на 7.5 литра/100 км. Пиковият момент се предава на задните колела през шестстепенна автоматична скоростна кутия.

Висока или ниска е исканата цена? Кратка справка в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, показва, че исканата цена е доста по-висока от повечето от продаваните подобни екземпляри. Може би поради тази причина интересът сред юристите към момента не е голям. Търгът ще се проведе на 4 юни. Дотогава се приемат и оферти.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 vikilexus

    20 7 Отговор
    Слушах и интервюто на бившия пилот Дунев за колата че имабло и по-евтини! Да има - но всички са ХФ са блъскани за по 15 000 лв! Докато този адвокатски ХФ и по видеото от Нова тв. се видя че кожата му е в перфектно състояние без дори гънки е шофьорската кожена седалка! Вижти какви накъсани шоф.седалки имат всички ХФ от 2008 г. по обявите от Дупнизца и Враца за по 15 - 17 000 лв

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Партенка си като самата адвУкатура...

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "vikilexus":

    Такъв Ягуар, за цената, която описваш са бензиновите 3 литър. Дизел се продава по 10-11 хиляди лева макс., за година 2008.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Ico

    28 2 Отговор
    ДУНЕВ сервиз НИКОГА, ОБИТАЦИ И НЕКАДЪРНИЦИ.

    Коментиран от #8

  • 5 ZigZag

    24 1 Отговор
    В България са най-измислените търгове, то това дори не е търг. При нормален търг, всички участници имат право да знаят каква е най-високата оферта до момента.
  • 6 Ши го купувам а

    16 8 Отговор
    Ма то форд бе

    Коментиран от #7

  • 7 viki

    11 13 Отговор

    До коментар #6 от "Ши го купувам а":

    в селската кръчма ли го чу? Кой Форд е с дизелов двигател 2725 сс 207 коня турбо-дизел интеркулер през 2008-2009 година??? Аман от хлапетии!

    Коментиран от #10, #26

  • 8 Удо

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "Ico":

    Дори не пишеш грамотно - невеж селянин!
  • 9 реалиста

    26 1 Отговор
    по една дачия за всички служители
    както е в румъния

    Коментиран от #19

  • 10 XFR

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "viki":

    На такива само е60 им е главата . Но все пак има право . Базирана е на Форд Тъндърбърд. Колко има общо не знам , примерно и Вектра Б е Сааб 9-3 ... уж...ама носач на шведа е тройно на този на вектрата.
    Този Ягуар ми е любимец още откакто излизе , и гледам да си взема такъв, но фейслифта . Цената на този , особено с 2.7 дизела ,който да също Форд имат пръст в разработката, и да почва от 19 000 лева ми се струва сииилно завишена . Срещат с Европа такива цени за 2.7 , но крайни и за коли почти "нови" .
    Колата е страхотна и не се среща на всеки ъгъл .

    Коментиран от #12, #14

  • 11 Вито Андолини

    13 6 Отговор
    Кой беше казал, че лудите са на изчезване? Явно още се срещат, щом за 14 годишен кокошарник се искат такива пари. Доста изчетох за тези котараци и по специално за фейслифта на този модел. Та 2.2 дизела е като 2.5TDI/Tds на немските варианти. 2.7 и заменилият го 3.0 при фейса са една идея по-здрави, но само една не върши работа, когато говорим за наистина скапан двигател. Поразрових се из форумите назапад и избягах с 200 от Ягуар въпреки, че дизайнът им е на топ ниво. Аз и Алфа много ги харесвам, но не бих си го причинил. Като ще е търг, да пускат колата за 10 и да я лапа някой балък за подарък на секСретарката си.
  • 12 Абееее

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "XFR":

    Толкоз голяма кола а задната седалка е само за жени или деца. Все едно някое купе. Возих се в такава нова с найлоните по седалките края на 2008 и бях потресен от теснотията отзад. Хем пред мен седеше мадама
  • 13 Шляхтиц

    0 1 Отговор
    Някой ще ме светне ли какво представлява двойният съединител и как действа? Интересувам се тъй като разбрах от коментарите, че при Аурус масленият съединител е заменен с един от планетните модули на автоматичната кутия. Предварително благодаря.
  • 14 Трифонов

    4 9 Отговор

    До коментар #10 от "XFR":

    Колите не струват, не се лъжи! Струва ти се по-екстравагантно и по-интересно, защото марката има някаква спортна история, която приключва преди 70 години, както и защото са по-малко разпространени от немските алтернативи. Но това не е достатъчно. Става дума за сбирщайн машини - от този шаси, от онзи мотор, при всяка моделна група от различни... това отдавна не е никакъв премиум автомобил. Иначе съм съгласен, че дизайнът на някои модели не е лош, но дали това е достатъно?! В конкретния случай, от тези години, по-красив премиум автомобил, тип седан в клас Е, от БМВ 5 серия Е60 няма! Така, че не пиши какво има в главите на този или онзи със снизходителен тон, щото в случая си в грешния влак. Дизайнерът на Е60 е Крис Бенгъл. Дизайнерът на този Ягуар кой е? И като си изясниш този въпрос, провери кой е Крис Бенгъл и какво е влиянието му в автомобилния дизайн. Неслучайно Е60 е най-търсеният премиум автомобил от онези години, при това съвсем не само в България.

    Коментиран от #16

  • 15 Разбирача

    5 3 Отговор
    Тавана на този Ягуар е 15 000 максимума, тези 4000лв отгоре, някой се е надценил

    И този плешивия Дунев , ехидния какво го давате всеки път ??!
  • 16 Komapak

    10 1 Отговор

    До коментар #14 от "Трифонов":

    Преди 70 години е било около 1940г. Май някой нищо не знае за превъзходството на Ягуар по онова време. Имали са дискови спирачки и след като един мерцедес не успява да спре се стига до най-смъртоносната катастрофа в авто спорта и до днес. След нея Мерцедес не участват в състезания 40 години. Апропо фирмата Ягуар я затри фирмата Форд. Новите индийски собственици правят всичко възможно да възстановят накърнената репутация на тази иначе не лоша марка. Засега не особено успешно. Ягуар имат славна история, но все пак са в редовия сегмент и далеч от качеството, респективно цената на Астън и Бентли. Три марки останаха английски. Морган, Макларън и TVR. За една държава съсжсериозна автомилна иатория този факт е по скоро срамен. Още по срамен е факта Ягуар дизел. Звучи еретично, но в новия джендърски свят правилата са други. Какви ягуари имаше на времето... И до ден днешен това е най удобната кола в която съм сядал.

    Коментиран от #17

  • 17 Златкокюлчо Чекмеджийски от гр. Банкя

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Komapak":

    Много хубав и смислен коментар. Благодаря, научих нещо. Ягуар правят доста интересен електроавтомобил, но са скъпи...
  • 18 Тия са се изложили....

    0 1 Отговор
    Как Ягуар?Да бяхте Майбах купили......
  • 19 Мооооже но

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "реалиста":

    да си я платят!!!! Гледах едно предаване,на един наш разследващ журналист,за една наша малка община където кмета си беше купил БМВ 4+4 за 250000???? И си я ползва,и като лична.....Та отидоха в Румъния в аналогична община ,за справка......Там имаше три Дачии без шофьори,на който служител се наложи,включително и кмета се самообслужват с тях.....през работно време.

    Коментиран от #22

  • 20 1234

    2 2 Отговор
    Има две лоши неща в тая кола, цената е ниска за този пробег и екстри, но, тоя мотор е пълен боклук и е сглобявана в Англия, което в тоя бранш е аналог на Италия... Това не е кола за каране

    Коментиран от #23

  • 21 XXX

    0 3 Отговор
    Абре какъв вой наддавате за тоз кошник??? Чак и в новините даваха за него. За 10 к лева може и да се замисля.
  • 22 Komapak

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Мооооже но":

    Работя с румънци. Мога само хубави неща да кажа за тях. Научих едно две неща за машини и технологии, които всъщност не знаех. Заслужават да са приблизително два пъти по-добре от нас.
  • 23 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "1234":

    То да сглобиш един мотор неже философия или ракетна
    наука както казват янките.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 номер

    1 0 Отговор
    С номер СА К01САС, който струва повече от колата :))
  • 26 Б.А.

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "viki":

    Мани ги тези! Двигателя е разработка на французите до колкото знам, а шасито е взаимствано от форд