Скандалът с фалшифицираните екологични показатели, който засегна 2.1 млн. автомобила на Audi, явно не е повлиял на продажбите на луксозната германска марка. Миналия месец немците са успели да пласират повече коли, отколкото през септември 2014 г.
Със 170 900 продадени автомобила в световен мащаб Audi бележи увеличение с 6.8%. Ръстът в Европа е 8.8%, а в Америка - 11.9%. Основна заслуга за положителните резултати има новото поколение на всъдехода Q7. От него са продадени близо 80 000 бройки или 171% повече от миналата година. A7 и A8 също се представят добре с комбиниран ръст от 14.1%.
Продажбите на Audi се развиват особено добре във Великобритания, където немците са пласирали 28 778 автомобила срещу 21 710 в родната Германия. Китай обаче си остава най-силният пазар за марката с 53 095 продадени коли (+3%).