Last news in Fakti

12 Октомври, 2015 11:03 5 394 38

Продажбите на Audi растат въпреки "Дизелгейт"

  • audi-
  • volkswagen-
  • дизелгейт-
  • продажби-
  • статистика

Скандалът с фалшифицираните екологични показатели, който засегна 2.1 млн. автомобила на Audi, явно не е повлиял на продажбите на луксозната германска марка. Миналия месец немците са успели да пласират повече коли, отколкото през септември 2014 г.

Със 170 900 продадени автомобила в световен мащаб Audi бележи увеличение с 6.8%. Ръстът в Европа е 8.8%, а в Америка - 11.9%. Основна заслуга за положителните резултати има новото поколение на всъдехода Q7. От него са продадени близо 80 000 бройки или 171% повече от миналата година. A7 и A8 също се представят добре с комбиниран ръст от 14.1%.

Продажбите на Audi се развиват особено добре във Великобритания, където немците са пласирали 28 778 автомобила срещу 21 710 в родната Германия. Китай обаче си остава най-силният пазар за марката с 53 095 продадени коли (+3%).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    2 2 Отговор
    Toва показва само едно - на голяма част от хората не им дреме за околната среда и смятат, че някой друг трябва да направи нещо.

    Затова трябва да последва шамар с крак, да се научи Ханс, че като лъже и като произвежда нещо мръсно, ще трябва да си плати!
  • 2 трол

    3 1 Отговор
    Киро, Кирооо... май на тебе ти трябва шамар с крак!!!
  • 3 Ярослав Станчев

    1 1 Отговор
    А на теб сигурно ти пука за околната среда?Сигурно караш Тесла или колело?
    Новите Аудита вече излизат от завода с Евро 6.Какво значение има дали си ги купуват хората или не.Това,че са лъгали,за да покрият Евро 4 и 5 е за тяхна сметка.Но и Евро 4 и Евро 5 вече са в историята.
    Хората поне карат нови коли на всеки 5-6 години.
    А ние караме "нов внос" на реални километри,докаран на самоход от Баден Вюртенберг,нали?Щото ни пука за околната среда и сме равнопоставени членове на ЕС.
    Е,ако не сме равни поне сме членове,......висящи.
  • 4 mediator37

    2 0 Отговор
    Шамарът с крак да е в гръбначния кош.
  • 5 mediator37

    2 0 Отговор
    Шамарът с крак да е в гръбначния кош.

    Коментиран от #6

  • 6 Ярослав Станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    И веднага карате в бъбреците.
  • 7 АудиФен

    1 3 Отговор
    Карам ауди Q7 дизел чипосано и хич не ме е.е за околната среда ! Другата ми кола която имам също е АУДИ ! Като дойде време да ги сменям пак ще си взема АУДИ дизел не ме е.е !
  • 8 оня същия

    2 1 Отговор
    до мяуди фена - на такива като теб с такъв кеф ще се смея като ви набият едни хубави данъци и почнат да ви спират от движение че :)))) Че се и хвали с каруцата си разбираш ли....

    Коментиран от #9, #11

  • 9 VWandMercedes

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "оня същия":

    Карам VW Passat 1.9TDI 131к.с. чипосан.Върви много харчи малко, какво искаш повече от една кола.Следващата ми кола ще е отново НЕМСКИ дизел без значение Мерцедес, БМВ или ВАГ.Ти си вземи "безпроблемен" екологичен италянски JTD/JTDM с selespeed да ти прилошее.
  • 10 Julio

    1 0 Отговор
    Сканадала избухна на 20-ти септември... Огромна част от поръчките на нови коли са били вече направение преди да се разсмърди историята...
    Дай да видим октомври как ще е, пък тогава да говорим...

    Коментиран от #17

  • 11 Ярослав Станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "оня същия":

    Споко ве,мен.Сипвай смело на Сивика Мотул 15W50,защото само него не го гори ...... много и не се тревожи за останалите.Устъй на нас баламите да се наказваме с Аудитата.Ти глей резачката да върви и като надхвърли разход 1,5 литра масло на 1000 км. нали знаеш-гумички,клапани,сегменти,шлайф и си ти.Още 100000 ще изкараш без ремонт,иначе здравия хондовски двигател.

    Коментиран от #12

  • 12 МSux

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ярослав Станчев":

    Не мога да разбера, ти Ауди ли хвалиш? Най-страшните сред страншните.... боклуци... :)

    Коментиран от #15

  • 13 оня същия

    2 0 Отговор
    малИИИ станчев избухна. Уцелих те в комплексите ми се струва май а? Много се кефим на вдигнатия гоуф Q7 нещо? Наказвайте се колкото си щете само не се правете на състезатели с двутонните си печки. А за твое огромно съжаление не карам Civic а нещо с малко повече цилиндри и мощност поне 3 пъти средностатистическия сивик и което е по-важното, не е умряла вагенска печка...

    Коментиран от #16

  • 14

    1 2 Отговор
    Тия автобуси още ли ги купува някой, тоя изглежда още по-тъпо от стария модел.
  • 15 Ярослав Станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "МSux":

    Не бе,не хваля нищо,само карам.

    Коментиран от #18

  • 16 Ярослав Станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "оня същия":

    Щом не си от Хонда сектата,значи си или от бенве маняците или от алфа любителите.Само болен сектант може да се навре в статия за друга марка,която не харесва и да пише за екология и данъци,а в същото време да хвали,че колата му била с 6 или 8 цилиндъра и 300 коня.
    Карай си колата със здраве и по-внимателно,че с тез мощните коли сума ти млад народ се изтрепа.

    Коментиран от #33

  • 17 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Julio":

    Даже по скоро резултатите ще са следващата година , за тая дилърите отдавна са си дали заявките .
  • 18 MSux

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ярослав Станчев":

    Ужасен съм от мисълта, да си купя по-ново Ауди, защото всички знаем за какво става дума. Ти карай 80ката и недей се качва на по-ново, защото майка плаче. Иначе А4 е пълно копие на VW Passat ама разбираш ли, пасата ще се мери с БЕНЦ и БМВ, да бе ама в друг живот. Купуват ги, знаеш ли защо? Дори в развитите страни хората не са наясно отива и си взима А4 с екстри за 70бона, а идея си няма, че може да си купи шкода със същите екстри за 45 бона. Е да едното е Шкода - п.ченцата не лапат на Шкода ;)

    Коментиран от #21, #22

  • 19 МSux

    3 0 Отговор
    Друг е въпроса, че в Бг се напълни с премиум марки.
    А8 - 12 бона
    Таурег - 12бона
    А6 - 10 бона
    Х5 - 10 бона
    5сер - 10 бона

    И наш сульо работи за 700 лева и събира цяла година или пък продава къщата на баба му и без да има какъвто и да е доход, скача на този премиум и изведнъж. Се започва спаднали въздушни възглавници 1000 лева, счупени скорости - рециклаж 3000 лева (не говорим за нови), гуми 1800 лева - ама то и старите са хубави, може да издържат още 1 година. Маслото може да се смени и на 25 хил, това на 10хил е измислено от сервизите. Не 1 път съм казвал, че имам познат с Х5, и троши скорости и 2 пъти въздушни възглавници, човека беше стигнал на ръба на мизерията и пак не искаше да го продаде. Не мога да разбера, аз изкарваме хубави пари на месец и карам Клио, а като гледам безработните карат разни премиуми. Някой е луд, ама не знам аз ли съм. Не е много по темата, ама напоследък размишлявам над това.

    Коментиран от #29

  • 20 аз

    1 0 Отговор
    МИДЪЛ ФИНГЪР за отчаяния опит на краварите
  • 21 Ярослав Станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "MSux":

    Що бе,ето брат ми кара А4,В6,АСН мотора-3000 см3,220 коня,куатро,от 2002 г.,бензин/газ.До сега сериозни ремонти няма.А колата не е като моята,идиотоустойчива.Едно копче за задния прозорец му се развали и рейката рециклира-250 лева общо.Пише,че е на 240000 км. ама е ясно,че е била на толкова преди 7 години в Германия.Събираме се от време на време колеги от Ауди форума и идват момчета с 4Ф-ки,с 4Г,с А4 Б7 и Б8.Фрапиращи проблеми нямат.Като се избягват определени модели с проблемни двигатели и кутии грижите се свеждат главно до скъпото обслужване.Примерно ремъци и ролки.Щото се разглобява половината кола и майсторите дерат кожи.Ако не се нахулиш с някой "маслояд" АЛТ,"душегуб" 2,5 ТДИ или "мултитрошляк" не е чак толкова черно,колкото го изкарват.Просто всеки иска по-нова и по-модерна кола.Обаче купуването е лесно,после му е цаката.А половината келешчета нямат пари да сменят свещите и маслото навреме,а реват,че се счупила и бил скъп ремонта.Наскоро един познат си продаде Мерцедеса,ЕС-клас 320 ЦДИ-2002 Г.,там какъв филм е с цени на части и ремонти.Купи си Ауди А4,Б6 1,9 тди-пд.Разход и поддръжка на половина.Е и лукса и кефа е на половина,но цените са определящи.Доволен е за сега.
    Че имат проблеми новите Аудита е ясно.Че ги карат по 5-6 години на запад и после ни ги пращат тука за хубави пак си знаем.И после колите били виновни.
    И аз искам ново Ауди,БМВ или Мерцедес от магазина.Да го търкалям 250000 км.,докато е в гаранция и след това да го изсуркам на някой "та
  • 22 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "MSux":


    И аз искам ново Ауди,БМВ или Мерцедес от магазина.Да го търкалям 250000 км.,докато е в гаранция и след това да го изсуркам на някой "тарикат" европеец от България или Румъния и да си взема пак новия модел.Ама ....... може би в друга държава или в друг живот.
  • 23 Киро

    1 0 Отговор

    Ярослав
    Станчев

    Не бе,не хваля нищо,само карам

    ==============

    Съдейки по излеянията долу, където си написал, че карате дърти бангии (кои сте тия вие, дето от тяхно име говориш, не знам), си заслужавате съдбата.
    Хората, с дребновато мислене като твоето, са същите и в живота, затова и ще гледате другите само как успяват и ще си мислите, че аудитата са върха на сладоледа! ...нищо, че частите вътре са и за Сеат...

    Скоро ще има плесник и то заслужен! Нещастните лъжци ще си го получат.
    С удоволствие ще наблюдавам как някакви несретници ще скимтят и ще обвиняват "световния заговор"!
  • 24 Киро

    1 0 Отговор

    Ярослав
    Станчев

    маняците

    =========

    Всъщност ти завършил ли си осми клас?

    Май не или баща ти е носил агне...

    Коментиран от #26, #27

  • 25 Кобрата

    1 1 Отговор
    Ами така е, хубавото винаги ще се търси
  • 26 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Киро":

    Цъ,няам завършен четвърти клас.С трето отделение съм,ама румънско.
    Кире,за разлика от теб не си мисля,че светът се върти около мен.Опитвам се да се забавлявам в подобни форуми,къде успешно,къде не.И употребата на саркастичен и ироничен тон не ми е непозната.След като ти прочетох задълбочено излЕянията виждам,че и ти като мен си с трето румънско отделение.
    Защо се премести в автомобилния форум?Отесня ти темата за Сирия ли,що ли?Или е под нивото ти да коментираш дребна "грешка",като взривена от НАТО болница в Афганистан?
    Виждам,че и на автомобилни теми си също така едро мислещ ерудит,както и в политическите.Браво,ще върви напред и нагоре България с такива велики мислители и радетели.А ние,както се изразяваш-несретниците,ще ви гледаме от долу и ще се облизваме.
  • 27 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Киро":

    Между другото,когато завършвах трето отделение нямаше агнета.И тате занесе на даскала коч.Много беше гламав коча,все с рогата напред,казваше се Киро.
  • 28 Киро

    1 0 Отговор
    Киро се казва коча, разбира се, ако беше овца - щеше да се казва Ярослав!

    :)

    Коментиран от #31

  • 29 246

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "МSux":

    Ей, един разумен човек. Естествено, че ще си караш новото Клио, вместо вмирисания барутник пък бил той премиум на 20 години.
    Това за неразрушимите стари автомобили е най-изтъркания виц, който се разказва из форумите. Затова в нормалните държави хората си сменят автомобила на 3-4 години. Но ние, разбира се, сме мнооого по-умни.
    Единствената причина да се карат в БГ толкова стари автомобили, за съжаление е бедността на хората. Иначе причини може да си измислим 101 - на.
    Който твърди обратното да направи следния експеримент - да отиде в шоурума на марката автомобил, който кара - бил той Хонда, Ауди или БМВ. Да направи тестдрайв на нов автомобил от класа на модела, който кара. После няма да има ни един, който да твърди, че старата му бангия е по-добра от новия модел. Бариерата да го има и кара е само и единствено финансова....
    И в тази връзка за измисления скандал. Голям вой се надигна, как се замърсявала околната среда, защото ФВ били измамници, та дори и БГ, където иначе няма проблем да караме някакви праисторически автомобили, които отделят толкова емисии, колкото 100 нови. автомобили.
  • 30 w222

    2 0 Отговор
    нищо чудно че са продали 80 000 кю7-ци,с тази форма.цената също е добра за такъв сув.сега остава да вградът и 4.2 литровия дизел който се монтира и в каиен и ще има още повече продажби
  • 31 Ярослав Станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Киро":

    Ейййй,Кире,ако беше овца щеше да се казва Деса бе.Не може овца да е с мъжко име.То все едно коча да е деса,а овцата да е Киро.Не ти сече брадвата два пъти на едно място значи,разочароваш ме.
  • 32 Трифонов

    1 0 Отговор
    Мисля, че трябва да осъзнаем една неприятна, но относително категорично доказана истина за нас - човеците. Няма нищо на този свят, от което ние - хората да се интересуваме повече, отколкото от себе си! Абсолютно всеки човек, който е съществувал, съществува или ще съществува някога на този свят, е непоправим егоист, който не се интересува от нищо и от никого, освен от себе си. 50% от хората са такива, поради алчност, 10% поради суета, а 40% поради алчност и суета! Не си внушавайте, че хората в САЩ, Европа или където и да било, ще спрат да си купуват Ауди-та заради тоя глупав скандал. В историята на автомобилостроенето не е фалирала нито една компания заради това, че е била въвлечена в някакъв скандал - за измами във връзка с разход, с безопасност или екостандарти за отработени емисии. Фалирали са десетки автомобилостроители през последния век, но поради това, че в някакъв момент са престанали адекватно да се справят с конкуренцията на останалите производители. Или иначе казано - другите са започнали да предлагат същото или по-високо качество, по-добър имидж на марката и на по-правилна цена. Мениджмънтът винаги е имал решаващо значение в тези процеси, а през последните двадесет години - и маркетингът и рекламата. Останалото са просто глупости! Нито днес, нито след три месеца ще наблюдаваме спад в търсенето на Фолксваген или Ауди... Мерцедес или БМВ. Техните продажби непрестанно ще растат точно така, както и през цялото последно десетилетие и то по целия свят. Някакво тримесечие ще са първи Ауди, някое друго - Мерцедес, но през повечето време БМВ. Но всички те неизменно ще увеличават цените И продажбите си. Автомобилостроенето е най-консервативната индустрия на този свят. Това не разбира Елън Мъск! Не, че европейските производители "са се вкопчили в миналото", както казва той, внушавайки си, че електрическата кола е негово изобретение. Просто бизнесът е такъв - консервативен, защото хората са такива - не им дреме за природата, за планетата, за бъдещето на децата им! Интересува ги само и единствено на тях да им е хубаво - мощно, бързо, луксозно, да мирише добре, да доставя "кеф", да звучи "уникално" и да изглежда сякаш крещи на всички наоколо "по-добър съм от теб", ИЛИ... иска просто да му е евтино - да е нова и евтина; да гори малко; това, което гори - да струва малко (колкото по-малко, толкова по-добре); поддръжката му да е евтина; данъците да са ниски и ДА НЕ СЕ РАЗВАЛЯ! За първата група има Феррари, Ламборгини, БМВ, Мерцедес, Ауди и някои други. За втората - има Фолксваген, Тойота, Опел, Хюндай, "Кил", Фиат и други. Средно положение няма. Особената порода хора, наречени "българи", са патологична разновидност на втората група и затова предпочитат да си купуват стари коли... Тъй като са много по-евтини и от най-евтините нови в съответните класове. Но не трябва да има никакво съмнение, че принадлежат към една от двете групи. Към първата - тези, малко на брой българи, с новите БМВ-та, Мерц-ове и Ауди-та, а към втората - всички останали. И точно както и на целия останал свят, и на българите им е "през оная работа" кое колко цапа и какво ще се случи със земята след сто години! И една изненада има - Елън Мъск не прави изключение от това правило. Ако беше така, ако беше единственият "джедай" сред хуманоидите, който не се интересува от себе си, а само от добруването на човечеството, нямаше да се занимава с това - да обяснява как спешно трябва да преминем на електрически коли. Защото на всеки трябва да е ясно, а не него със сигурност му е ясно, че от гледна точка именно на екологията, това би било пагубно решение. На този етап от развитието на научно-техническия прогрес на човека, ние не сме в състояние да осигурим от възобновяеми източници и 1/10 от електроенергията, която би била необходима на човечеството ако утре заменим всички автомобили с ДВГ с вътрешно горене с електрически. Електроенергията, която би била необходима в този случай и която би била на достъпна цена, би могла да бъде само от два източника - вероятно стократно увеличаване на атомните и топлоелектроцентралите. Вторите горят въглища, за да произвеждат електроенергия, а влиянието и на двете над околната среда, вероятно ни е ясно. Знаем за Чернобил, помним Фукушима... и със сигурност ще има още. Електрическият автомобил е наистина нещо прекрасно... ако можеше производството на ток да бъде също толкова екологично чисто. Вероятно някой ден и ще бъде, но със сигурност няма да е скоро. Какво прави тогава Елън Мъск, бързайки да провъзгласява края на дизела? Ами нищо ново всъщност - опитва да се намърда на и без това претрупаният и разпределен много отдавна автомобилен пазар. И със загуби до 2013г. включително, както и с 50 хил. реализирани продажби през 2014г. в световен мащаб, поне засега, не му се получава много добре. Наясно сме с дивидентите, които си внушава, че ще успее да спечели покрай скандала с Фолксваген, но и това изглежда не му се получава, видно от горната статия... поне засега.

    Коментиран от #34, #37

  • 33 оня същия

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ярослав Станчев":

    не бе, просто ме кефи да храним тролчетата дето си мислят че карат най-великата кола на света и тя била ваг....

    Коментиран от #36

  • 34 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Трифонов":

    Трифонов , за твое съжаление с демагогия и безкрайни словоизлияния няма да промениш фактите , а те са , че въпреки твоето и на подобните ти нежелание светът се променя и то по бързо отколкото на вас ви се иска . По същия начин преди десетина години такива като теб предричаха смъртта на американската информационна индустрия и невъзможността и за световна доминация . Само че в момента американските IT фирми са безапелационни монополисти в информационната индустрия , а първите три от тях имат пазарна капитализация по-голяма от цялата световна автомобилна индустрия . Тесла на втората година от старта си продаде в САЩ повече от Мерцедес , БМВ и Ауди и продължава да увеличава разликите всяка година с темпове непостижими за "великите" немци . А за Мъск не се тревожи , човек направил колкото него сигурно знае и може доста повече от дървени философи като теб и засега няма нито една негова инвестиция , която да не е постигнала грандиозен успех и възвращаемост . За производството на електроенергия също приказваш на кило , точно от гледна точка на екологията . Първо пропускаш дребния факт , че електромобилите употребяват 4-5 пъти по-малко енергия , така че дори тока за тях да се произвежда от тецове на въглища , ще произвежда поне толкова пъти по-малко вредни емисии и тези емисии ще бъдат извън населените места и ще бъдат много по-лесно и по-добре контролирани от тези на петролните автомобили . Но даже и това няма да е така , защото в енергетиката предстоят промени по големи и от тези в автомобилната индустрия . Най-общо казано тенденцията е да се продава не ток , а оборудването за производството му на място и то по екологичен начин . А колкото до сроковете , има си програми и закони и засега даже се преизпълняват . Спомни си преди колко години не беше чувал за мобилен телефон , сигурно и за него си пророкувал , че ще стане , ама след сто години .
  • 35 330i

    0 0 Отговор
    Не е правилно според мен, че растат въпреки "дизелгейт", щото купуването на кола е решено далеч преди покупката, и нормално е тази "неточност" да не ме върне, но в по-дългосрочен план - ще намалеят продажбите им, или поне няма да растат със същия темп.
  • 36 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "оня същия":

    Хехехехехе,аз пък помислих,че с тия гръмки приказки за екология и данъци си активист на "Грийнпийс".
    А то каква била работата,ти си бил най-обикновен безделник,тип-Дошо.
  • 37 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Трифонов":

    Много точен коментар.Все по-малко стават обективните и трезво мислещи хора по такива форуми.А и като цяло.За съжаление,все повече стават тези,които не четат подобни коментари,а първо пишат.

    Коментиран от #38

  • 38 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ярослав Станчев":

    Хаха, винаги ми е било смешно, че като някой, като тебе, намери друг, който мисли сходно - то другия веднага е обявен, че е "трезвомислещ" (пише се слято, да знаеш) и "обективен"!

    Подсъзнателен жалък опит да покажеш, че ти самият си такъв.

    Елементарна психология... :)