В края на 80-те години на миналия век марката Oldsmobile решава да се отърве от пенсионерския си имидж с помощта на рекламен слоган, който гласи: "Oldsmobile не е за дядо ви".
По същото време компанията вади на бял свят един свръхфутуристичен концепт, изглеждащ като автомобил за вашите правнуци. За съжаление и това не проработва. Oldsmobile е отдавна мъртъв, но въпросната концепция остава в историята, като един, наистина стойностен спортакр.
Може би се питате, защо тази машина се появява с марка Oldsmobile, като в онези години в портфолиото на GM има далеч по-перспективни марки. Отговорът се крие още в началото на процеса на разработка. Двигателят е Oldsmobile Quad-4. Той е четирицилиндров с работен обем 2.3 литра и мощност 150 конски сили. Максималният му въртящ момент е 217 Нм.
Quad-4 бил наистина много добър двигател, но да се подобри с него рекорда за скорост е било невъзможно. За да стане това се налага монтиране на турбокомпресори. Инженерите правят два вариант на доработка - с един и с два турбокомпресора. Първият достига мощност от 900 конски сили, а вторият - 1000.
Още нещо любопитно е, че каросерията разполага с регулируеми панели, имащи за цел да разпределят силата на притискане равномерно по целия автомобил. Като цяло Aerotech и днес се мята за един от най-аеродинамичните автомобили в цялата автомобилна история.
Най-значимият от тях е достигането на средна скорост в два последователни опита от 430 км/ч. В единия от тези опити колата достига 448 км/ч. Впоследствие на права отсечка аеродинамичният болид успява да достигне уникалната скорост от 467 км/ч., с което и остава в историята.
През 1992 година Oldsmobile отново изкарва Aerotech на пистата. Този път обаче това е новата версия, която разполага с четирилитров V-образен осмак от Oldsmobile Aurora. За осем дни новата версия подобрява 47 рекорда, но за съжаление и това не успява да спаси марката.