Отидете към основна версия

5 118 2

Шаси от Porsche за новия Continental GT

  • bentley-
  • continental gt

Появата на Continental GT през 2003 г. положи крайъгълен камък в историята на Bentley. Платформата от Volkswagen втресе поклонниците на британската марка, но сплавта от британски стил и немски технологии даде добър резултат като продажби. Купето и кабриолетът се превърнаха в едни от най-купуваните автомобили на компанията.

В Bentley са твърдо решени да не връщат газта. Ръководството си е поставило амбициозната цел към 2020 г. да увеличи продажбите до 20 000 коли и третото поколение Continental GT ще играе основна роля в постигането ѝ.

Новият модел ще бъде представен през 2018 г. и британското сп. Auto Express вече има някои предположения как ще изглежда той. Continental GT ще запази характерните черти на предшествениците си, но ще се промени кардинално в технически план.

В основата на автомобила ще лежи модулната платформа MSB, разработена от Porsche. На нея е базирано второто поколение на Panamera и в комбинация с алуминиевата каросерия ще трябва да се справи с един от основните недостатъци на Continental GT - теглото 2.3 тона.

Върховата версия ще продължи да се огромния 6.0-литров W12 с два турбокомпресора (608 к.с. и 900 Нм). Ще има и 4.0-литрова версия, а не се изключва и появата на дизелова модификация с мотор от Audi SQ7. Под въпрос е само евентуалният бензин-електрически Continental GT със силова установка от Panamera 4 E-Hybrid (2.9-литров турбиниран V6 с мощност 330 к.с. и електромотор със 136 коня), за какъвто настоява шефът на компанията Волфганг Дюрхаймер.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини