Официалният вносител на Audi у нас - Porsche BG предлага промоционален ценови пакет за “S line” версията на модела А4. Почитателите на нестандартните екстериорни решения, които се възползват от офертата, ще имат шанса да спестят 10 000 лв. при покупка.
S-линията на Audi допълва доказаните технически достойнства на популярната марка. Съвсем наскоро моделът A4 quattro получи признание от немските читатели на сп. AutoBild Alles Allrad, които го избраха за най-добър 4x4 автомобил в средния клас. Победителят в популярната годишна класация на списанието бе избран в конкуренцията на 112 автомобила, които се надпреварваха в 9 категории.
Audi A4 “S line” впечатлява с изключителното внимание към детайла. Основна заслуга за това има дизайнерското подразделение на марката quattro GmbH, което за 20 години успя да се утвърди и да наложи собствени стандарти, най-вече по отношение на спортното и авангардно излъчване на автомобилите.
Предлаганият “S line” пакет за Audi A4 включва:
Брони и лайстни на вратите “S line optic”.
Предна решетка “S line optic”.
Долна част на задната броня в цвета на колата;
Надпис “S line” в предната решетка и страничните лайстни на вратите.
Алуминиеви прагове с надпис “S line”.
Вграден спойлер “S line” на капака на багажника.
Алуминиеви джанти - 5 лъча, 17 “ цола.
”S line” пакетите са отличителен белег на спортната линия на Audi и се предлагат за всички модели с изключение на флагмана А8.
За българския пазар Audi осигурява и допълнително оборудване, което повишава комфорта и функционалността на автомобила. По-взискателните клиенти имат възможност да поръчат сервотроник, фарове Xenon Plus, бордови компютър, аудио система “Audi Concert”, “парктроник”, сензори за светлинa и дъжд, климатизиран минибар, отделения за вещи.
Nissan стартира производството на дизеловия Qashqai в Съндърланд
Фирменият комплекс на Nissan в Съндърланд започна масовото производство на двулитровата дизелова версия на модела Qashqai. Задвижващият агрегат, който е изцяло нова разработка, ще се предлага в комбинация с механична и автоматична предавателна кутия. Представителите на модела, които се сглобяват в Съндърланд, са предназначени за Европа, Япония, Австралия, Южна Африка, Южна Америка и страните от Залива.
Двулитровият dCi мотор на Nissan Qashqai е с максимална мощност от 110 кВт или 150 конски сили при 4 000/мин. Впечатляващият максимален въртящ момент от 320 Нм се достига при сравнително ниските 2 000/мин. В комбинация с механичната предавателна кутия и във вариант с две задвижващи колела, средният разход на гориво на модела е само 6.6 литра на 100 километра.
Европейските дилъри на Nissan регистрираха впечатляващ брой заявки за закупуване. Според проучване, направено от централата, по-голямата част от потребителите са заявили желанието си да притежават модификация на Qashqai само с две задвижващи колела.
Около 15 на сто от постъпилите поръчки са били именно за версията на Qashqai с дизелов двигател. От Nissan очакват тази цифра да се покачи до 25 процента.
Volkswagen ще предложи свръхикономичен автомобил
Volkswagen разработва автомобил, чийто среден разход на гориво ще бъде 1 литър на 100 километра. Новият модел ще бъде пуснат в производство след четири години. Това бе съобщено от председателя на надзорния съвет на компанията Фердинанд Пиех пред германското издание Brauschweiger Zeitung.
През 2003 г. немският концерн за първи път представи свръхикономичен автомобил - 1-litre car. Возилото беше оборудвано с 0.3-литров едноцилиндров дизелов двигател с мощност 8.5 к.с. Разходът му на гориво беше 0.89 литра на 100 километра. През 2005 г. проектът беше замразен заради високата стойност на прототипа - 35 000 евро. Пиех уточнява в интервюто, че в момента е намалена себестойността на концепт кара с 5 000 евро заради използването на по-евтини материали. Това е причината Volkswagen отново да пристъпи към довършването на колата.
Пиех допълва, че компанията разработва икономичен автомобил на базата на Lupo, който ще се комплектова с нов двуцилиндров дизелов двигател. Колата ще изразходва 3 литра гориво на 100 километра. Моделът ще се появи на пазара през 2009 г.