Тази година Франко Сбаро навърши 79, но явно няма никакво намерение да се отказва от безумните си дизайнерски проекти. Неговата компания се представи на домашния автосалон в Женева с един от най-екстравагантните прототипи в "Палекспо".
Sbarro 4×4+2 изглежда толкова откачено, че съумява да скрие напълно гените си от Porsche Cayenne. Дори да бъдат пренебрегнати лирите за сушене на пешкири в баня вместо брони и преградите вместо врати, предназначението на третия чифт колела буди недоумение.
При камионите такива колела се наричат "лениви". Не са задвижващи и се използват за разпределение на теглото при превоза на по-тежки товари, но иначе се вдигат към каросерията, за да не увеличават напразно съпротивлението, а оттам - и разхода.
На какъв терен биха били полезни двете допълнителни колела на Sbarro 4×4+2 остава загадка. Успокоителен остава само фактът, че в жертва за направата на това недоразумение е паднал старичък Cayenne Turbo S.