12 Септември, 2018 18:27 7 776 13

Продава се единственото Sbarro Espace GT1

  • sbarro-
  • espace gt1-
  • mercedes-benz-
  • clk-
  • gtr-
  • франко сбаро

Испанският дилър на екзотични автомобили Magna Supercars обяви за продажба единствения построен екземпляр от концепта Sbarro Espace GT1 с дизайн на Франко Сбаро. Уникалната суперкола е представена на автосалона в Женева през 1999 г. и е купена директно от щанда.

Sbarro Espace GT1 е своеобразен отговор на екстремния Mercedes-Benz CLK GTR, произведен в 40 бройки за хомологация на едноименния състезателен прототип. Концептът е оборудван със 7.4-литров V8 от Щутгарт с мощност 457 к.с. и максимален въртящ момент 489 Нм., съчетан с петстепенна секвенциална скоростна кутия.

Творението на Франко Сбаро ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.9 секунди и развива скорост от 335 км/ч.

В основата на конструкцията лежи патентована от Sbarro "двойна рама", която се състои от шаси с централна греда, за която са захванати агрегатите и каросерията от полиестер. Това инженерно решение позволява да се намалят вибрациите в салона без да се жертва управляемостта.

Серийната версия на GT1 получава името GT12 и дебютира през 2002-ра. Суперколата е оборудвана с 6.0-литров V12 с мощност 500 к.с., който позволява ускорение от 0 до 100 за 4.5 сек. и максимална скорост 300 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име без име

    17 3 Отговор
    Страхотния!
  • 2 Коня

    18 30 Отговор
    Толкова е страхотна, че все едно е правена по труд и техника в училище.

    Коментиран от #4

  • 3 Име

    19 3 Отговор
    Тогава колите ги правеха да изпъкват, да привличат внимание, а сега всичко е еднакво, защото всеки го е страх да направи нещо различно, защото няма да се продава

    Коментиран от #7

  • 4 Емил

    20 2 Отговор

    До коментар #2 от "Коня":

    Щом пишеш "труд и техника" явно си много зелен още за такива неща! Като пораснеш, тогава пиши!
  • 5 Хайл

    3 4 Отговор
    Доста висока ми се вижда и с голямо междуосие и май упрвляемостта ще е ужас! А иначе с 457 коня вдига 335км/ч,а с 500кс. v12 300 км/ч!?
  • 6 Боян

    7 2 Отговор
    За това я продават защото и на тях не им харесва..
  • 7 асддса

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Име":

    Ми то си е така. Виж какво става като направиш нещо различно - остава си една бройка.
  • 8 бегачка

    4 2 Отговор
    Абе всичко добре ама е тъпо да стоиш на светофара в една такава супер кола и едно спортно ауди или бмв да те отупат с това 5 секундно ускорение..Просто в днешно време има доста цивилни коли ,които ускоряват до 100 за под 5 секунди .

    Коментиран от #13

  • 9 дйасийи

    5 0 Отговор
    Карал съм - текат им гарнитурите. Понякога 5та не влиза. Тресе на светофар.
  • 10 onq s konq

    1 2 Отговор
    Уж Субару пък с емблема на Мерцедес, последно какво е тва ся?!

    Коментиран от #11

  • 11 Боби

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Пък модел на Рено...а ся де
  • 12 страничен удар

    0 0 Отговор
    С такава централна рама или се трепе водача, или любовницата. Който е луд, да купува.
  • 13 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "бегачка":

    Mercedes CLK GTR от 0-100км/ч за 3.8 сек.във версията с 612 кс. съществува и версия с 664 кс.Автомобил преди 2000 г. с атмосферен двигател. В сериите GT1 има само първи места.