Модата да се създават нови автомобили с ретро форми не се оказва особено успешна, но японците са едни от онези, които продължават да експериментират на тази тема. За болшинството от любителите на автомобили тези коли са грозни, но определено не са малко и тези, които ги харесват. Ето и два от успешните примери по темата, на които се спряхме.
Nissan Figaro
Figaro се появява на бял свят със слогана "Назад в бъдещето" и е произведен в ограничен тираж от 8 000 екземпляра. Оказва се обаче, че към колата има по-голям интерес и серията е увеличена до 12 000. Дори и тогава обаче желаещите да се сдобият с Nissan Figaro са повече и се стига до продажба на определени бройки на лотариен принцип.
Subaru Impreza Casa Blanca
Стилът на Casa Blanca е ужасен и същевременно удивителен. Нито предната, нито задната част подхождат на името Subaru, но Casa Blanca е продукт на отчаянието на Fuji Heavy Industries да създаде модерния в края на 90-те години на миналия век в Япония, нов автомобил с ретро форми.