Отидете към основна версия

3 660 12

Пистовият Urus пристига наесен

  • lamborghini-
  • urus st-x

За първи път представен през 2018-a като пистова концепция, Lamborghini Urus ST-X Concept направи официален дебют през следващата година като „първото супер SUV в света на състезанията“.


Тази година обаче завършената версия на екстремния всъдеход ще направи първата си поява. Това бе потврдено пред Autoblog от Маурицио Реджани, ръководителят на отдела за проучване и развитие на Lamborghini. Директорът уточни, че състезателният Urus ще дебютира на световния финал на Lamborghini Super Trofeo 2020, който ще се проведе от 31 октомври до 1 ноември в Мисано, Италия. "Ще има демо състезание, на което ще представим официално пистовия SUV", допълни Реджани.


Urus ST-X не получава актуализация на двигателя, което означава, че запазва 4,0-литровия битурбо V8 от предназначения за масови пътища Urus, доставящ максимална мощност от 650 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм въртящ момент. Но все пак, всъдехода минава под ножа, за да загуби една четвърт от теглото на обикновената версия на модела, оценено на 550 килограма, сваляйки тежестта на превозното средство до 1650 кг.


С потвърждението на пистовия ST-X, се сложи край и на съмненията относно плановете на Lamborghini да разшири гамата на Urus.


Друго допълнение към палитрата на всъдехода би била хибридна версия, която според доклада на Autoblog също ще се превърне в реалност. Изданието твърди, че на пазара ще се появи плъгин хибрид , който ще бъде изграден върху сегашната платформа на Urus, която, както вече Porsche Cayenne и Bentley Bentayga доказаха, е готова за електрификация.


Тук обаче идва проблемът на бъдещата вариация на супер SUV-то. Плъгин хибридът на Urus ще трябва да се разграничи по някакъв начин от другите хибридни версии на всъдеходи от групата на Volkswagen.


"Най-важната част ще бъде да се определи по какъв начин Lamborghini трябва да използва електрическа енергия и по какъв начин можем да бъдем различни от другите SUV-та, използващи тази платформа", разясни Реджани пред Autoblog.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.

Свързани новини