18 Януари, 2020 12:00 3 761 12

Пистовият Urus пристига наесен

  • lamborghini-
  • urus st-x

За първи път представен през 2018-a като пистова концепция, Lamborghini Urus ST-X Concept направи официален дебют през следващата година като „първото супер SUV в света на състезанията“.

 
Тази година обаче завършената версия на екстремния всъдеход ще направи първата си поява. Това бе потврдено пред Autoblog от Маурицио Реджани, ръководителят на отдела за проучване и развитие на Lamborghini. Директорът уточни, че състезателният Urus ще дебютира на световния финал на Lamborghini Super Trofeo 2020, който ще се проведе от 31 октомври до 1 ноември в Мисано, Италия. "Ще има демо състезание, на което ще представим официално пистовия SUV", допълни Реджани.

 
Urus ST-X не получава актуализация на двигателя, което означава, че запазва 4,0-литровия битурбо V8 от предназначения за масови пътища Urus, доставящ максимална мощност от 650 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм въртящ момент. Но все пак, всъдехода минава под ножа, за да загуби една четвърт от теглото на обикновената версия на модела, оценено на 550 килограма, сваляйки тежестта на превозното средство до 1650 кг.

 
С потвърждението на пистовия ST-X, се сложи край и на съмненията относно плановете на Lamborghini да разшири гамата на Urus.

 
Друго допълнение към палитрата на всъдехода би била хибридна версия, която според доклада на Autoblog също ще се превърне в реалност. Изданието твърди, че на пазара ще се появи плъгин хибрид , който ще бъде изграден върху сегашната платформа на Urus, която, както вече Porsche Cayenne и Bentley Bentayga доказаха, е готова за електрификация.

 
Тук обаче идва проблемът на бъдещата вариация на супер SUV-то. Плъгин хибридът на Urus ще трябва да се разграничи по някакъв начин от другите хибридни версии на всъдеходи от групата на Volkswagen.

 
"Най-важната част ще бъде да се определи по какъв начин Lamborghini трябва да използва електрическа енергия и по какъв начин можем да бъдем различни от другите SUV-та, използващи тази платформа", разясни Реджани пред Autoblog.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Manhart

    15 12 Отговор
    Audi Q8 е същото и даже 2 пъти по-евтино! :)
  • 2 Японеца

    9 9 Отговор
    Безспорно дизайна е уникален. Цената също. Въпроса е в поддръжката и разхода.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Коmapak

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Цената е по-ниска от бентли и Ролс ройс, но вървяла повече. Също така имала и сериозни оф-роуд възможности в сравнение с другите. И трите коментирани от мен са немски... Знаеш какво имам в предвид 😊😊😊 Ако си напиша мнението ще ме цензурират.

    Коментиран от #7

  • 4 уникалния дизайн

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Мяза на китайска

    Коментиран от #5

  • 5 Komapak

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "уникалния дизайн":

    Мяза си на Ламборгини отвсякъде и не можеш да я сбъркаш когато я видиш на пътя. За съжаление вдига много по-малко шум от братчетата си! 😊 Гледам не ги карат много много 😁
  • 6 Бачо Киро

    9 3 Отговор
    Извинявам се много, но от къф зор някой би си купил пистов урус, след като пистова версия има и Авентадор, и Хуракан? На кого му трябва олекотен сув за писта? Особено като имаме предвид, че клиентите на фирмата имат по няколко автомобила. Ясно, че ще има разни да го купят просто защото могат, но аз не виждам причина този вариант да съществува изобщо.
  • 7 Японеца

    1 8 Отговор

    До коментар #3 от "Коmapak":

    Собствениците са немци, дизайна и интериора са на други народности. Немците никога не могат да произведат красота като Бентли и Ролс! Двигатели и механика обаче могат, но красота никога. Виж им смотаните коли от 1950, та до днес! Дизайн с теслата, немска!

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Коmapak

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    За Бентли, бугати и Ламборгини да. За Ролс ройс обаче не съм съгласен. Около Франкфурт има едно градче в което съм бил и има фабрика! Дизайна на новите ролсове също е немски. Отделно от това да спомена Ауди, които като сбор от предимно мотоциклетни фабрики отдавна не знаят как се прави това. Ето затова направо си купиха Дукати, да не измислят топлата вода. Не се наемам да кажа защо купиха Ламборгини, но вероятно по същата причина😁
  • 9 оня с коня

    1 1 Отговор
    Като се появи и Руският Урос,тогава ще говорим.
  • 10 РЗС

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    Баче мерц имат уникати от миналия век, когато бенц са имали 30 години по-напреднал дизайн за времето си, японците още са били на рикши в оризарниците. Бенц правят и първия автомобил. Има бенцове минали на аукцион за повече пари от колкото струва ринг мол софия. Ае не се излагай . 1954 Mercedes-Benz W196
  • 11 jdm

    8 0 Отговор
    Може ли някой да ми обясни защо правят джип за писта... Помня преди години когато джиповете бяха за извън пътя.
  • 12 Случаен

    4 2 Отговор
    Грозно и по-тромаво от седан или купе с подобни характеристики