ФАКТИ.БГ

Пистовият Urus пристига наесен

Публикувана: 18 Януари, 2020 12:00
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3241
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.

За първи път представен през 2018-a като пистова концепция, Lamborghini Urus ST-X Concept направи официален дебют през следващата година като „първото супер SUV в света на състезанията“.


Тази година обаче завършената версия на екстремния всъдеход ще направи първата си поява. Това бе потврдено пред Autoblog от Маурицио Реджани, ръководителят на отдела за проучване и развитие на Lamborghini. Директорът уточни, че състезателният Urus ще дебютира на световния финал на Lamborghini Super Trofeo 2020, който ще се проведе от 31 октомври до 1 ноември в Мисано, Италия. "Ще има демо състезание, на което ще представим официално пистовия SUV", допълни Реджани.


Urus ST-X не получава актуализация на двигателя, което означава, че запазва 4,0-литровия битурбо V8 от предназначения за масови пътища Urus, доставящ максимална мощност от 650 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм въртящ момент. Но все пак, всъдехода минава под ножа, за да загуби една четвърт от теглото на обикновената версия на модела, оценено на 550 килограма, сваляйки тежестта на превозното средство до 1650 кг.


С потвърждението на пистовия ST-X, се сложи край и на съмненията относно плановете на Lamborghini да разшири гамата на Urus.


Друго допълнение към палитрата на всъдехода би била хибридна версия, която според доклада на Autoblog също ще се превърне в реалност. Изданието твърди, че на пазара ще се появи плъгин хибрид , който ще бъде изграден върху сегашната платформа на Urus, която, както вече Porsche Cayenne и Bentley Bentayga доказаха, е готова за електрификация.


Тук обаче идва проблемът на бъдещата вариация на супер SUV-то. Плъгин хибридът на Urus ще трябва да се разграничи по някакъв начин от другите хибридни версии на всъдеходи от групата на Volkswagen.


"Най-важната част ще бъде да се определи по какъв начин Lamborghini трябва да използва електрическа енергия и по какъв начин можем да бъдем различни от другите SUV-та, използващи тази платформа", разясни Реджани пред Autoblog.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.5 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Manhart
1 Отговор
Audi Q8 е същото и даже 2 пъти по-евтино! :)

Оценка:
-12 +15

Японеца
2 Отговор
Безспорно дизайна е уникален. Цената също. Въпроса е в поддръжката и разхода.

Коментиран от #3, #4


Оценка:
-9 +9

Коmapak
3 Отговор

До коментар #2 от "Японеца":


Цената е по-ниска от бентли и Ролс ройс, но вървяла повече. Също така имала и сериозни оф-роуд възможности в сравнение с другите. И трите коментирани от мен са немски... Знаеш какво имам в предвид 😊😊😊 Ако си напиша мнението ще ме цензурират.

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +5

уникалния дизайн
4 Отговор

До коментар #2 от "Японеца":


Мяза на китайска

Коментиран от #5


Оценка:
-7 +4

Komapak
5 Отговор

До коментар #4 от "уникалния дизайн":


Мяза си на Ламборгини отвсякъде и не можеш да я сбъркаш когато я видиш на пътя. За съжаление вдига много по-малко шум от братчетата си! 😊 Гледам не ги карат много много 😁

Оценка:
-3 +4

Бачо Киро
6 Отговор
Извинявам се много, но от къф зор някой би си купил пистов урус, след като пистова версия има и Авентадор, и Хуракан? На кого му трябва олекотен сув за писта? Особено като имаме предвид, че клиентите на фирмата имат по няколко автомобила. Ясно, че ще има разни да го купят просто защото могат, но аз не виждам причина този вариант да съществува изобщо.

Оценка:
-3 +9

Японеца
7 Отговор

До коментар #3 от "Коmapak":


Собствениците са немци, дизайна и интериора са на други народности. Немците никога не могат да произведат красота като Бентли и Ролс! Двигатели и механика обаче могат, но красота никога. Виж им смотаните коли от 1950, та до днес! Дизайн с теслата, немска!

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-8 +1

Коmapak
8 Отговор

До коментар #7 от "Японеца":


За Бентли, бугати и Ламборгини да. За Ролс ройс обаче не съм съгласен. Около Франкфурт има едно градче в което съм бил и има фабрика! Дизайна на новите ролсове също е немски. Отделно от това да спомена Ауди, които като сбор от предимно мотоциклетни фабрики отдавна не знаят как се прави това. Ето затова направо си купиха Дукати, да не измислят топлата вода. Не се наемам да кажа защо купиха Ламборгини, но вероятно по същата причина😁

Оценка:
-1 +2

оня с коня
9 Отговор
Като се появи и Руският Урос,тогава ще говорим.

Оценка:
-1 +1

РЗС
10 Отговор

До коментар #7 от "Японеца":


Баче мерц имат уникати от миналия век, когато бенц са имали 30 години по-напреднал дизайн за времето си, японците още са били на рикши в оризарниците. Бенц правят и първия автомобил. Има бенцове минали на аукцион за повече пари от колкото струва ринг мол софия. Ае не се излагай . 1954 Mercedes-Benz W196

Оценка:
-0 +2

jdm
11 Отговор
Може ли някой да ми обясни защо правят джип за писта... Помня преди години когато джиповете бяха за извън пътя.

Оценка:
-0 +8

Случаен
12 Отговор
Грозно и по-тромаво от седан или купе с подобни характеристики

Оценка:
-2 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Хилъри Клинтън
Кандидатът за президент на САЩ, издигнат от демократическата партия, използва социалната мрежа Туитър, за да се присмее на новия предизборен рекламен клип, който опонентът ѝ в предстоящите избори пусна в медиите.
Драги Доналд: Не можеш да направиш Америка велика отново, когато не правиш нищо в Америка."

Още бисери
ТОП 5