Принудителното пълнене с два или дори три турбокомпресора стана основна тема в коментарите за следващата генерация на най-наточената баварска "тройка". Екстремистите от G-Power обаче имат някои идеи от подобно естество и за сегашното поколение на модела.
Тунинг майсторите от Аутенцел по традиция разчитат на механичен компресор, за да разгърнат пълния потенциал на баварските мотори. В случая с E92 M3 работният обем на 4.0-литровия V8 е увеличен на 4.8 литра. Монтирани са нов колянов вал и бутала от Mahle.
Доработени са също всмукателният и изпускателният колектор, а благодарение на нагнетателя SK III ASA T1-723 мощността достига 720 к.с. От компанията не споменават нищо за въртящия момент.
G-Power M3 ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди. Показателите за доускорението със сигурност ще бъдат още по-впечатляващи, но още не са публикувани. Максималната скорост достига 330 км/ч.
При M3 конските сили и чистата статистика винаги са оставали на заден план в полза на баланса, управляемостта и удоволствието от шофирането. От G-Power са се постарали да запазят тази черта с регулируемо окачване Clubsport. Джантите са 20-цолови, а предният и задният капак са изработени от въглеродни нишки.