Принудителното пълнене с два или дори три турбокомпресора стана основна тема в коментарите за следващата генерация на най-наточената баварска "тройка". Екстремистите от G-Power обаче имат някои идеи от подобно естество и за сегашното поколение на модела.
Тунинг майсторите от Аутенцел по традиция разчитат на механичен компресор, за да разгърнат пълния потенциал на баварските мотори. В случая с E92 M3 работният обем на 4.0-литровия V8 е увеличен на 4.8 литра. Монтирани са нов колянов вал и бутала от Mahle.
Доработени са също всмукателният и изпускателният колектор, а благодарение на нагнетателя SK III ASA T1-723 мощността достига 720 к.с. От компанията не споменават нищо за въртящия момент.
G-Power M3 ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди. Показателите за доускорението със сигурност ще бъдат още по-впечатляващи, но още не са публикувани. Максималната скорост достига 330 км/ч.
При M3 конските сили и чистата статистика винаги са оставали на заден план в полза на баланса, управляемостта и удоволствието от шофирането. От G-Power са се постарали да запазят тази черта с регулируемо окачване Clubsport. Джантите са 20-цолови, а предният и задният капак са изработени от въглеродни нишки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 B M W
12:27 01.09.2012
2 The Best
12:36 01.09.2012
3 Тони
12:59 01.09.2012
4 BMW E-90
14:57 01.09.2012
5 ???
Коментиран от #13, #44
16:05 01.09.2012
6 ali
16:37 01.09.2012
7 зико
16:49 01.09.2012
8 gazar
17:17 01.09.2012
9 Руси Ангелов
17:51 01.09.2012
10 ЕМО
18:29 01.09.2012
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Han Solo
19:35 01.09.2012
13 Аман от разбирачи
До коментар #5 от "???":
@5 - какво му е на ускорението?! Все пак не е 4х4 и едва ли има и ланч контрол...А след 100-те 100/100 ще разпори "великия" GTR... вервай ми!Коментиран от #14
19:35 01.09.2012
14 520 zender
До коментар #13 от " Аман от разбирачи":
Точно това обяснявах преди малко в темата за ГТ-Р на един келеш.А за доускорението незная.Има значение какъв въртящ момент има.А пък е важно и как се държи на писта.Какви времена дава за обиколка.И тн....Но инъче харесва ми.Има доста агресия в тоя автомобил.И все пак аз лично предпочитам Е46 М3 и неговата доработка.Тази кола плаче за шестак а не за осмак-лично мнение.Добре че наследника на Е92 М3 ще е със шестак и компресор.20:28 01.09.2012
15 аман от бимъри
Свикнете с мисълта че няма БМВ способно да му се опре и ще живеете по спокойно.
Сравнявайте се там с други посредствени автомобили GTR a е от друга планета.
И вервайте ми GTR с мощност 1500 коня има и ще направи смотан тунингован баварец за смях.
Тези от G power много има да рботят още докато стигнат до там.
Коментиран от #16
21:19 01.09.2012
16 520 zender
До коментар #15 от "аман от бимъри":
А бе стига си плямпал бе келеш.С какво да свикна-че ГТ-Р се среща по-рядко и от 911 ли.И нема да ти верваме.Такива завързаци кат тебе дай им 2000-3000конски сили.Даже тоя ГТ-Р може и да литне нали.А последното постижение ще бъде гт-р да излезе в космоса.С кво да свиквам-с вашта пластмаса ли.БМВ М3 прави шпагат между спортен автомобил и премиум купе.ГТ-Р си е просто евтин спортист-приоритет му е безкомпромисното ускорение.21:34 01.09.2012
17 Хи Хи
Коментиран от #18
21:57 01.09.2012
18 520 zender
До коментар #17 от "Хи Хи":
Ти по-хубави фуги ли правиш....22:00 01.09.2012
19 hienata
Коментиран от #22, #49
22:07 01.09.2012
20 BMW Schnitzer
22:09 01.09.2012
21 Хи Хи
Коментиран от #27
22:10 01.09.2012
22 520 zender
До коментар #19 от "hienata":
Оффф не ми говори за Авенсис че брат ми има и аз доста съм го карал-дизела на Тойота разочарова във всяко отношение...Коментиран от #24
22:19 01.09.2012
23 hienata
Нали четеш правилно , мнението ми за "японките" като цяло е негативно, Моята не ме кефи , но съм и обещал,че ще я сменя веднага щом ме предаде, за сега държи печено. А иначе имам забрана от жената (и от КАТ) да купувам кола с повече от 120 к.с. (аз за това си ги "до напомпвам") .
22:31 01.09.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #22 от "520 zender":
D4D e dobar motor no s slabo uskorenie.Коментиран от #25
22:32 01.09.2012
25 520 zender
До коментар #24 от "ВИП АМГ":
Аз имах предвид тд 110кс от 2001ва година.....22:36 01.09.2012
26 гост
22:44 01.09.2012
27 гост
До коментар #21 от "Хи Хи":
мноо си ку х братле ;)22:48 01.09.2012
28 Хи Хи
Коментиран от #32
23:03 01.09.2012
29 Гост
23:34 01.09.2012
30 иван димитров
Коментиран от #31
00:45 02.09.2012
31 D0kT0pA
До коментар #30 от "иван димитров":
Съгласен съм за единственото оправдание но първо погледай статистики и клипове за ГТР (пожелавам ти и да покараш:) и му сравни цената със споменатите от теб автомобили и после пак ще изкажеш мнение но този път ще бъде компетентно ;)01:03 02.09.2012
32 гост
До коментар #28 от "Хи Хи":
Тоя дизайнер измислил огледалата е поне 1 милион пъти по умен и кадърен от теб. Нали знаеш приказката за лисицата и гроздето ? Запази си мнението за себе си и не ставай смешен.01:27 02.09.2012
33 Торпедо
на бек му дай кола и гледай без значение марка!!!
но отностно тая тройка мога да кажа на купете си опел не му гърми турбото не хаби гуми за 3500 лева карах М3 2008 продадох я сега карам опелче само че спортно и ГТР съм пробвал ама за какво да ги давам тея пари за 150 коня от горе. незнам момчета виждате ми се умнички спрете да говорите глупости.
Коментиран от #35
01:30 02.09.2012
34 Н5555АХ
01:34 02.09.2012
35 гост
До коментар #33 от "Торпедо":
явно си закъсал здраватаКоментиран от #36
01:35 02.09.2012
36 Торпедо
До коментар #35 от "гост":
не но и аз консумирам и не мисля да налея 40 000 евро в една М3по добре ми е 30 000 евро в астра но ти нема да го разбереш. земи си каруца или некоя ладичка за 200 лева да ти е мирен живота
Коментиран от #40
01:49 02.09.2012
37 анастас анастасов
02:31 02.09.2012
38 Да бе да...
То верно ГТР-а по евтин, а след време дъли няма пак да го продадеш много по евтино в сравнение с ламбото например и пак тая? А да сте чували за поддръжката на GTR-a? Да не мислите, че е като на опел само щото е "евтин"?! Порше е доказаният суператомобил способен да издържи всекидневна употреба десет и повече години с минимум дефекти. Ако се цели само едно качество - лесно. Правиш един драгстер и готово. Супе равтомобила е съвкупност от много неще и все още доста от тях са недостижими за японките. То и корвет има по над 1000 кс (дори и голф! - хахаха ) доработки, и?!
11:30 02.09.2012
39 мирослав борисов
12:27 02.09.2012
40 гост
До коментар #36 от "Торпедо":
30 000евра си дал за Астра :)))) Ясно ми е колко ти е акъла :) (''клиенти'' като тебе са голяма рядкост). То май ти си си купил каруца, ама......виж, няма никакъв смисъл да спорим с теб,говорим на различни езици, да си я караш със здраве. Аз какво карам ти може само да гадаеш ;)13:19 02.09.2012
41 Дани
Коментиран от #42
17:12 02.09.2012
42 жоро
До коментар #41 от "Дани":
а ми ако го е карал някой чобанин, или е 'нов внос' от южна Италия на 110 000 (510 000 )км, може и да е за ремонт . Теб май редовно те правят за смях по пътя и затова ги мразиш а ? :))))) Да не си с някой Опел и ти ? Защо изобщо такива като теб, пишат коментари и изказват некомпетентно мнение ??????????17:53 02.09.2012
43 гост
18:02 02.09.2012
44 жоро
До коментар #5 от "???":
ти да не си пилот от F1 че това то се вижда 'слабо ускорение' ?18:12 02.09.2012
45 bmw
18:54 02.09.2012
46 някой
22:58 02.09.2012
47 330i
23:21 02.09.2012
48 Дошо
Коментиран от #54
10:03 03.09.2012
49 Дошо
До коментар #19 от "hienata":
Абе в ГТР всичко вътре е кожа.Цял свят я призна тая кола ти специалиста казваш да не я хвалим.......??????
А относно Субаруто - аз лично предпочитам да ми се олюпят ръчките на вратите пред това да имам проблеми с окачването.Качеството на много от японските автомобили е скрито в тях и обикновени фенчета като тебе не могат да го видят.
Коментиран от #55
10:16 03.09.2012
50 №32365789
А това бмв го знаем от десетилетия и до сега не е показало кой знае какви резултати срещу конкуренти...
18:29 03.09.2012
51 пробвал
Коментиран от #52
19:25 03.09.2012
52 гост
До коментар #51 от "пробвал":
доказано Германско качество, стил и страшна сила ...... ей това виждам на снимките :)22:15 03.09.2012
53 Хи Хи
23:18 03.09.2012
54 VW_фен
До коментар #48 от "Дошо":
Доше, един път да те призная! Браво Хубав коментар. Аз също не харесвам крайностите и винаги подминавам твоите крайни драсканици! Този път Браво! Който не е карал японска кола не ги е видял тези предимства за които говориш само че, както БМВ, Мерц, Ауди (които най- много плюеш) и т.н. всяка маркаи дори всеки модел си има своите предимства и недостатъци! Аз видях на два пъти недостатъците на: 1. Хонда Сивик; 2. Нисан Ноте и разбрах, че недостатъците на VW Поло, VW Passat, BMW 320i, Mercedes C klasse, определено повече ми харесват дори и във Финансово изражение, не само удоволствието от шофирането!Всичко най- добро без значение какъв автомобил караш!
11:10 04.09.2012
55 дидо
До коментар #49 от "Дошо":
Здравейте пичаги ! Бях на малка почивка и сега си чета коментарите ви по различните статии и ви се радвам много.Тук пак си е весело ! Супер ! Поздрави и на моя приятел Вип Амг-то от Sotogrande.19:06 04.09.2012
56 valentin
00:02 07.11.2012