Last news in Fakti

1 Септември, 2012 11:54 27 243 56

720 коня за BMW M3 от G-Power

  • bmw-
  • m3-
  • e92-
  • g-power-
  • тунинг

Принудителното пълнене с два или дори три турбокомпресора стана основна тема в коментарите за следващата генерация на най-наточената баварска "тройка". Екстремистите от G-Power обаче имат някои идеи от подобно естество и за сегашното поколение на модела.

Тунинг майсторите от Аутенцел по традиция разчитат на механичен компресор, за да разгърнат пълния потенциал на баварските мотори. В случая с E92 M3 работният обем на 4.0-литровия V8 е увеличен на 4.8 литра. Монтирани са нов колянов вал и бутала от Mahle.

Доработени са също всмукателният и изпускателният колектор, а благодарение на нагнетателя SK III ASA T1-723 мощността достига 720 к.с. От компанията не споменават нищо за въртящия момент.

G-Power M3 ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди. Показателите за доускорението със сигурност ще бъдат още по-впечатляващи, но още не са публикувани. Максималната скорост достига 330 км/ч.

При M3 конските сили и чистата статистика винаги са оставали на заден план в полза на баланса, управляемостта и удоволствието от шофирането. От G-Power са се постарали да запазят тази черта с регулируемо окачване Clubsport. Джантите са 20-цолови, а предният и задният капак са изработени от въглеродни нишки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 B M W

    6 1 Отговор
    osven krasota i sila drugo kvo da kaja
  • 2 The Best

    9 1 Отговор
    Не съм фен на немското автомобилостроене, но точно тази тройка е най-хубавата като дизайн. Актуалната тройка ми е много противна. Сегашната петица също е с хубав дизайн.
  • 3 Тони

    5 1 Отговор
    Ненурмална работа!!! Много ми харесва.
  • 4 BMW E-90

    5 0 Отговор
    Екстремистите от G-Power. Ало автора,тези да не вземат да ни изтрепят.Гледайте поне какви думи използвате.За БМВ-то нямам думи-страхотия.
  • 5 ???

    2 3 Отговор
    Голям двигател слабо ускорение.....

    Коментиран от #13, #44

  • 6 ali

    2 0 Отговор
    do gosta da si kara audito bez da komentira bavaretza
  • 7 зико

    0 3 Отговор
    а колко ли ще гори
  • 8 gazar

    1 1 Отговор
    toia pa kolko 6tiala da gori taia kola nema da struva 5000 leva 4e da ti puka kolko 6e gori ako ti e podariat 6e i turi6 gas nali taia kola struva 200-300 bona samo za top guzari s mnogo kinti!!!
  • 9 Руси Ангелов

    3 0 Отговор
    Уникално красиво!!!!
  • 10 ЕМО

    1 0 Отговор
    това е нещо невероятно красота мощ комфорт и всичко останало в един автомобил а палячовците да си говорят квото си искат могат само да мечтаят за тъкав автомобил BMW-N;1
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Han Solo

    1 0 Отговор
    ЛЕЩА НАПРАВО !!!
  • 13 Аман от разбирачи

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "???":

    @5 - какво му е на ускорението?! Все пак не е 4х4 и едва ли има и ланч контрол...А след 100-те 100/100 ще разпори "великия" GTR... вервай ми!

    Коментиран от #14

  • 14 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от " Аман от разбирачи":

    Точно това обяснявах преди малко в темата за ГТ-Р на един келеш.А за доускорението незная.Има значение какъв въртящ момент има.А пък е важно и как се държи на писта.Какви времена дава за обиколка.И тн....Но инъче харесва ми.Има доста агресия в тоя автомобил.И все пак аз лично предпочитам Е46 М3 и неговата доработка.Тази кола плаче за шестак а не за осмак-лично мнение.Добре че наследника на Е92 М3 ще е със шестак и компресор.
  • 15 аман от бимъри

    3 3 Отговор
    Абе на вас този GTR вярно ви е трън в очите.
    Свикнете с мисълта че няма БМВ способно да му се опре и ще живеете по спокойно.
    Сравнявайте се там с други посредствени автомобили GTR a е от друга планета.

    И вервайте ми GTR с мощност 1500 коня има и ще направи смотан тунингован баварец за смях.
    Тези от G power много има да рботят още докато стигнат до там.

    Коментиран от #16

  • 16 520 zender

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "аман от бимъри":

    А бе стига си плямпал бе келеш.С какво да свикна-че ГТ-Р се среща по-рядко и от 911 ли.И нема да ти верваме.Такива завързаци кат тебе дай им 2000-3000конски сили.Даже тоя ГТ-Р може и да литне нали.А последното постижение ще бъде гт-р да излезе в космоса.С кво да свиквам-с вашта пластмаса ли.БМВ М3 прави шпагат между спортен автомобил и премиум купе.ГТ-Р си е просто евтин спортист-приоритет му е безкомпромисното ускорение.
  • 17 Хи Хи

    0 1 Отговор
    Много грозни фуги м/у капака на мотора и останалите елементи. Тия от БМВ явно работят с ролетки.

    Коментиран от #18

  • 18 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хи Хи":

    Ти по-хубави фуги ли правиш....
  • 19 hienata

    0 2 Отговор
    Колата и без доработката си е супер. Има си копче за изключване на помощните системи и тогава като натиснеш газта (и не ти пука за гумите) правиш много голяма пушилка при това на всяка предавка (изпитвал съм го лично, голям кеф). За прехвалените "японки" (аз имам Авенсис) мога да пиша много и в повечето случаи негативно. Върхът беше ,когато един съсед ми се оплака,че се е обелила боята на дръжката на вратата (вътрешната) на две годишната му гордост Субару Импреза (140 или 150к.с). Представяте ли си боядисана пластмаса за дръжка в кола за 50 000лв. Та не ми го хвалете толкова този GTR , може и да е бърз, но само бързината не прави един автомобил "супер".

    Коментиран от #22, #49

  • 20 BMW Schnitzer

    0 0 Отговор
    Липсват му само едни крила!
  • 21 Хи Хи

    0 0 Отговор
    Само погледнете на третата снимка пред жълтия капак даже са нямали в склада голяма скоба ами снадили 2 по-малки. Страхотия.

    Коментиран от #27

  • 22 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "hienata":

    Оффф не ми говори за Авенсис че брат ми има и аз доста съм го карал-дизела на Тойота разочарова във всяко отношение...

    Коментиран от #24

  • 23 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #22 от " 520 zender":

    Нали четеш правилно , мнението ми за "японките" като цяло е негативно, Моята не ме кефи , но съм и обещал,че ще я сменя веднага щом ме предаде, за сега държи печено. А иначе имам забрана от жената (и от КАТ) да купувам кола с повече от 120 к.с. (аз за това си ги "до напомпвам") .
  • 24 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "520 zender":

    D4D e dobar motor no s slabo uskorenie.

    Коментиран от #25

  • 25 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "ВИП АМГ":

    Аз имах предвид тд 110кс от 2001ва година.....
  • 26 гост

    0 0 Отговор
    убавица :))))))))
  • 27 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Хи Хи":

    мноо си ку х братле ;)
  • 28 Хи Хи

    0 0 Отговор
    Просто съм наблюдателен. Вижте снимката в профил. Страничните огледала мязат като на козел ушите само че с дръжки като чайник.

    Коментиран от #32

  • 29 Гост

    1 0 Отговор
    КРАСОТА !!!
  • 30 иван димитров

    0 3 Отговор
    защо цялото японско автомобилостроене се оповава на тоя гтр? има само един хубав старт и нищо повече. автомобилния спорт не се изразява само в драг рейсинга! Да го пробват на топ спийд с Бугати вейрон например. Или по комфорт и екстри с Ламборджини авентадор което си е по бързо и на драг от него. С две думи един Нисан неможе никога да се мери с расови коли като Мерцедес, Порше, Ферари че дори и с Бмв-то макар и да е тройка.

    Коментиран от #31

  • 31 D0kT0pA

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "иван димитров":

    Съгласен съм за единственото оправдание но първо погледай статистики и клипове за ГТР (пожелавам ти и да покараш:) и му сравни цената със споменатите от теб автомобили и после пак ще изкажеш мнение но този път ще бъде компетентно ;)
  • 32 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Хи Хи":

    Тоя дизайнер измислил огледалата е поне 1 милион пъти по умен и кадърен от теб. Нали знаеш приказката за лисицата и гроздето ? Запази си мнението за себе си и не ставай смешен.
  • 33 Торпедо

    0 1 Отговор
    гледам слушам и се мае народът какви сравнения какви лудории
    на бек му дай кола и гледай без значение марка!!!
    но отностно тая тройка мога да кажа на купете си опел не му гърми турбото не хаби гуми за 3500 лева карах М3 2008 продадох я сега карам опелче само че спортно и ГТР съм пробвал ама за какво да ги давам тея пари за 150 коня от горе. незнам момчета виждате ми се умнички спрете да говорите глупости.

    Коментиран от #35

  • 34 Н5555АХ

    2 0 Отговор
    Така Харесвам и BMW M3 i Nissan GT-R . Във GT-R съм се возил ,едно приятелче има.Просто няма такава кола ,тя това 200-250 км/ч ги смята за нищо.Вярно че от 300 на горе е тромава но е страхотна.Не разбрах как се намеси GT-R в схемата ,ама моля ви като не сте се качвали и не сте усетили какво е да летите с 322 км недейте да коментирате.Чуле ко казал оня на топ Гиар или някъде из нета и си мислите че всичко е тъка (ДА АМА НЕ ЕЕЕЕЕ...) и в lamborghini gallardo съм се возил и не е като GT-R.И сега ще дойде въпроса със сравнението _защо тогава не бие bugatti veyron) Немога да разбера защо сравнявате кола за 168 000лв колкото струва GT-R (2012) с коли за по 500 000-1 000 000 $.Като се замислите сравнете го с новата 3 (не М) струва колкото GT-R само че за тия пари ще е базова ;-).Колкото до BMW на мен ми харесва ,само тия грозни лепенки (Michelin) са ми трън в очите.
  • 35 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Торпедо":

    явно си закъсал здравата

    Коментиран от #36

  • 36 Торпедо

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    не но и аз консумирам и не мисля да налея 40 000 евро в една М3
    по добре ми е 30 000 евро в астра но ти нема да го разбереш. земи си каруца или некоя ладичка за 200 лева да ти е мирен живота

    Коментиран от #40

  • 37 анастас анастасов

    4 0 Отговор
    е не издържах и аз да се намеся за GTR темата.1во нисан струва 98 000$ с 550 кс мощност и сравними характеристики на ламборгини ферари мерцедес slr и порше карера турбо s.от всички тях има го в статия на аутобилд с големи букви написано убиец на поршета на полувин цена!та въпросния gtr вози твърдо но за сметка на това дава сходни времена на пистата с расови спортисти поне 2 пъти по-скъпи от него а въпроса за цената си е най-важен в случая.нисан е компромис между цена качества и ускорение на прилично ниво..2 в общ план това bmw е тунинговано и никои не казва каква е цената след този пакет и можем със сигурност да кажем че ще е доста по скъпо от стоков нисан с 550 коня .ако сравняваме м3 и нисана стокови както излизат от завода това бмв ще диша прахта на нисана от където и да го погледнеш а цената ще е горе долу същата.така че нисана е в пъти по добър без да искам да кажа че баварката е лоша просто японската резачка е доста по расов автомобил и то от клас GT!!!на супер цена!!!!
  • 38 Да бе да...

    0 0 Отговор
    На мен пък ми е винаги чудно като искаме да се качим на нещо расово и с възможности и се почне "супер цена". Ми карай си шир потреби и що се вреш къде ти не е работа?
    То верно ГТР-а по евтин, а след време дъли няма пак да го продадеш много по евтино в сравнение с ламбото например и пак тая? А да сте чували за поддръжката на GTR-a? Да не мислите, че е като на опел само щото е "евтин"?! Порше е доказаният суператомобил способен да издържи всекидневна употреба десет и повече години с минимум дефекти. Ако се цели само едно качество - лесно. Правиш един драгстер и готово. Супе равтомобила е съвкупност от много неще и все още доста от тях са недостижими за японките. То и корвет има по над 1000 кс (дори и голф! - хахаха ) доработки, и?!
  • 39 мирослав борисов

    5 0 Отговор
    колкото и да ти е скапан деня като видиш този автомобил забравяш за всичко :)))))))))
  • 40 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Торпедо":

    30 000евра си дал за Астра :)))) Ясно ми е колко ти е акъла :) (''клиенти'' като тебе са голяма рядкост). То май ти си си купил каруца, ама......виж, няма никакъв смисъл да спорим с теб,говорим на различни езици, да си я караш със здраве. Аз какво карам ти може само да гадаеш ;)
  • 41 Дани

    0 1 Отговор
    И след 10К км основен ремонт. Баварците хич ги няма, така че е излишно да се пънят.

    Коментиран от #42

  • 42 жоро

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Дани":

    а ми ако го е карал някой чобанин, или е 'нов внос' от южна Италия на 110 000 (510 000 )км, може и да е за ремонт . Теб май редовно те правят за смях по пътя и затова ги мразиш а ? :))))) Да не си с някой Опел и ти ? Защо изобщо такива като теб, пишат коментари и изказват некомпетентно мнение ??????????
  • 43 гост

    3 0 Отговор
    колата е невероятна, и тя е за хора които МОГАТ да си я позволят. Стига сте завиждали и плюли марката. Представям си ако имате достатъчно пари, какви кенефи ще си накупите ..
  • 44 жоро

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "???":

    ти да не си пилот от F1 че това то се вижда 'слабо ускорение' ?
  • 45 bmw

    0 0 Отговор
    БМВ си е БМВ и аз бях негативно настроен но от както го карам няма сравнение
  • 46 някой

    0 0 Отговор
    Момчета стига сте се излагали. Щом хората са решили да направят такава тройка значи са си направили сметката,че ще се продава и ,че ще печелят от нея.Колата е супер.Знам,че много от вас са се накарали на Ламбота,ГТР, и т.н. Знам,че имате Плейстеишъни и цъкате Нийд фор спийд. Пълно е с тузари тука с големи бегачки хахахаха псевдо драйвъри и "гъзари" с на татко си комбито
  • 47 330i

    1 1 Отговор
    скоро очаквам турбокомпресорите да бъдат заменени с реактивни турбини като тез от миг-33, но подбрени от същата фирма и да се въведе нов параметър - за колко секунди изминава разтоянието от земята до луната
  • 48 Дошо

    0 0 Отговор
    Всеки тук знае, че не съм фен на БМВ и понякога ги плюя (ама това е повече резултат от фанатичните приказки на БМВ феновете, които не зачитат другите марки), но това е страхотен автомобил.Истински ЗВЯР.Направена е колата много добре, със стил и без излишен кич.

    Коментиран от #54

  • 49 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "hienata":

    Абе в ГТР всичко вътре е кожа.
    Цял свят я призна тая кола ти специалиста казваш да не я хвалим.......??????
    А относно Субаруто - аз лично предпочитам да ми се олюпят ръчките на вратите пред това да имам проблеми с окачването.Качеството на много от японските автомобили е скрито в тях и обикновени фенчета като тебе не могат да го видят.

    Коментиран от #55

  • 50 №32365789

    0 0 Отговор
    ГТР е друг тип автомобил! Показва се на световната сцена и става бестселър.
    А това бмв го знаем от десетилетия и до сега не е показало кой знае какви резултати срещу конкуренти...
  • 51 пробвал

    0 0 Отговор
    Който не е карал GTR си мисли че БМВ е кола.

    Коментиран от #52

  • 52 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "пробвал":

    доказано Германско качество, стил и страшна сила ...... ей това виждам на снимките :)
  • 53 Хи Хи

    0 0 Отговор
    На снимки, картинки и надписи вяра да нямаш щото току виж си се умъкнал дето пише жени-пък то се окаже тоалетна.
  • 54 VW_фен

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    Доше, един път да те призная! Браво Хубав коментар. Аз също не харесвам крайностите и винаги подминавам твоите крайни драсканици! Този път Браво! Който не е карал японска кола не ги е видял тези предимства за които говориш само че, както БМВ, Мерц, Ауди (които най- много плюеш) и т.н. всяка маркаи дори всеки модел си има своите предимства и недостатъци! Аз видях на два пъти недостатъците на: 1. Хонда Сивик; 2. Нисан Ноте и разбрах, че недостатъците на VW Поло, VW Passat, BMW 320i, Mercedes C klasse, определено повече ми харесват дори и във Финансово изражение, не само удоволствието от шофирането!
    Всичко най- добро без значение какъв автомобил караш!
  • 55 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Дошо":

    Здравейте пичаги ! Бях на малка почивка и сега си чета коментарите ви по различните статии и ви се радвам много.Тук пак си е весело ! Супер ! Поздрави и на моя приятел Вип Амг-то от Sotogrande.
  • 56 valentin

    0 0 Отговор
    720 konq tva mnogo we