Отидете към основна версия

5 951 26

Търсенето на употребявани премиум автомобили нараства

  • автомобилът на старо-
  • премиум марки

Говорим за продукти от марките Audi, BMW, Mercedes-Benz, Lexus, Porsche, Land Rover, Volvo, Jaguar, Genesis, Infiniti и Cadillac

Продажбите в премиум сегмента на употребявани автомобили са нараснали с 6.1% през миналата година. В същото време закупуването на употребяван премиум автомобил сега струва средно с 13% повече. Тенденцията за покупка на скъпи малко употребявани автомобили, според експертите, ще продължи и през 2021 година.

В края на миналата година продажбите на употребявани премиум марки под тригодишна възраст на европейския автомобилен пазар са се увеличили с 6 % в сравнение с 2019-а.

Проучването анализира промяната в стойността на най-популярните марки премиум автомобили под тригодишна възраст. Разгледани са модели на компании като Audi, BMW, Mercedes-Benz, Lexus, Porsche, Land Rover, Volvo, Jaguar, Genesis, Infiniti и Cadillac.

Анализаторите посочват, че динамиката в цените на премиум колите, произведени от 2017 година насам се различава коренно от цените на автомобилите в други сегменти на вторичния пазар.

Средната цена на автомобилите от премиум сегмент на възраст под три години през 2020 г. на вторичния автомобилен пазар е няколко пъти по-висока от тази на масовите употребявани автомобили. В същото време темповете на растеж на продажбите в този сегмент почти съвпадат с динамиката на автомобилния пазар като цяло, се казва още в изследването.

Говорейки за баланса на силите на пазара, се отбелязва, че през 2020 г. лидерът в надпреварата при употребяваните премиум коли се е променил за първи път от няколко години. Mercedes-Benz губи първата позиция от BMW.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 13 гласа.

Свързани новини