Днес родните водачи на моторни превозни средства са заобиколени от стотици различни марки, чиито имена са написани на латиница. Не всеки може да си спомни как правилно се изписват те, а мнозина не знаят и как точно се произнасят. Има обаче и лесни, и трудни за изписване марки, а кои са най-трудните, ви показваме сега.
Списъкът на най-трудните за запомняне и изписване марки е съставен от money.co.uk и е базиран въз основа на неправилни търсения в търсачките по целия свят. Оказва се, че най-честите грешки се допускат при изписването на марката Hyundai.
Месечно се генерират около 605 хиляди такива заявки. Най-честите грешки са Hundai или Hiundai. Второто място в класацията е заето от италианската марка Lamborghini. Изписването ѝ се бърка по около 365 хиляди пъти на месец, като най-честите грешки са Lamborgini или Lambogini.
Третото място е за друг производител на суперкари - Ferrari. Най-често потребителите в мрежата забравят да напишат двойното "r" (Ferari). Средно на месец 123 хиляди човека допускат грешки с това име.
Suzuki (Susuki, Suzki - 78 800 пъти месечно) и Bugatti (Bugati, Bogati - 45 500 пъти месечно) също са включени в петте най-трудни за запомняне марки. Въпреки популярността си, Volkswagen е на 13-то място в тази класация. Хората го изписват, като Volkwagen или Volwagen (42 900 пъти на месец).
Но потребителите на мрежата са по-малко склонни да правят грешки с името Porsche. Общо за месец се генерират само около 19 500 заявки с грешки. Най-често тази марка се търси грешно, като Porsh и Porsch.