Няколко марки представиха новите си лога през 2021 г. Сега ви разказваме (и показваме) как изглеждат сега и защо бе направено това.
Kia промени името и логото си, за да разшири бизнеса си
Наскоро въведеното лого в компанията се нарича ново, а не доработка на предишното. Логото, което в преработения дизайн се чете на български като "ки", ще се появи на всички модели на Kia.
Renault обнови логото
Автомобилният производител реши да направи своето лого в двуизмерен формат. Renault каза, че положителните отзиви на публиката са убедили ръководството да одобри новото лого.
Марката Volvo обнови логото си
Volvo реши да актуализира логото си. Шведската марка го направи почти незабелязано - без прессъобщения и гръмки изявления. Марката просто актуализира своите профилни изображения в различни платформи в социални медии. Volvo последва настоящата тенденция и направи логото минималистично.
Dacia представи ново лого
През пролетта на 2021 г. Renault представи актуализирано лого, като веднага след това румънското дъщерно дружество, марката Dacia, направи същото. Логото на Dacia е съставено от буквите D и C, които се отразяват взаимно, за да образуват X.
Peugeot представи ново лого
Това е 11-ата версия на емблемата на Peugeot, чиято централна фигура винаги е лъвът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Абе
12:56 28.12.2021
2 Гост
13:05 28.12.2021
3 КОКО
"С колегите караме японски автомобили!
Останалите, основно немски (елитни) пациенти са на каналите!"
13:06 28.12.2021
4 Сър
13:33 28.12.2021
5 Тереза Г
13:36 28.12.2021
6 Ама тук
13:44 28.12.2021
7 Фактите
Коментиран от #8
13:53 28.12.2021
8 Пак фактите
До коментар #7 от "Фактите":
Дачия, не Дания, щото съм с телефон и автоматично дава думите13:54 28.12.2021
9 Ся не разбрах
15:00 28.12.2021
10 мани мани
15:11 28.12.2021
11 мюмюнчо
15:48 28.12.2021