Отидете към основна версия

4 904 4

Кларксън, Хамънд и Мей закриват DriveTribe

  • top gear-
  • хамънд-
  • мей-
  • клаксън-
  • drivetribe

Социалната мрежа DriveTribe функционира от почти седем години. Според официалната версия тя се закрива поради спад в приходите на фона на съкращаването на рекламните бюджети на автомобилните производители. Неофициално проектът се оказа много скъп още при стартирането, а след това донесе само загуби.

Автомобилната общност DriveTribe се появи през 2015 г., след като телевизионните водещи Джеръми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей напуснаха шоуто TopGear на BBC. Сайтът и приложението са клуб от интереси в областта на автомобилите и близките до тях сфери. Кларксън, Хамънд и Мей се водят собственици, но други хора отговарят за финансирането на операциите и техническите проблеми. Социалната мрежа за храни FoodTribe работи на същата платформа.

„От много месеци сме изправени пред сериозни проблеми в индустрията, които, за съжаление, се задълбочават. Дългосрочният глобален недостиг на компютърни чипове предизвика редица проблеми за автомобилната индустрия и доведе до сериозни съкращения на маркетинговите бюджети в индустрията.

Това създаде невероятно предизвикателна оперативна среда за компании като нашата, които разчитат на реклама. Така че, за съжаление, ще затворим сайтовете и приложенията DriveTribe и FoodTribe, както и бизнеса зад тях, по-късно този месец “, се казва в изявление на британското трио.

Ричард Хамънд ще поддържа общността DriveTribe жива чрез „редовни“ канали в социалните медии, които ще продължат след затварянето на сайта и приложението. Там той ще споделя информация за новите си проекти. Кларксън и Мей от своя страна ще подкрепят своя колега и ще се появяват периодично във видеоклиповете му.

Хора, запознати с финансовите проблеми на Drive отбелязват, че проектите DriveTribe и FoodTribe са "изгорили" милиони долари в разработката на уебсайтове и приложения, финансирани и от самите собственици. А спадът в рекламните приходи по време на пандемията от коронавирус най-накрая „довърши“ социалната мрежа.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.

Свързани новини