Британският сайт Illicit Encounters, специализиран в запознанства между семейни хора с цел дискретна изневяра, публикува изследване за зависимостта между марката автомобил и склонността на собственика да кръшка. Страницата има 750 000 абонати, но не става ясно колко от тях са участвали в изследването.
От отговорите на анкетираните излиза, че категоричен любимец на развратниците е Audi. 22.2% от собствениците на коли от немската марка си признават, че са изневерявали на партньора си.
Челните места в класацията заемат все премиум марки. На второ място се подреждат притежателите на BMW, 13.8% от които кръшкат. Трети и четвърти са съответно Mercedes-Benz (8.7%) и Volvo (7.6%). Най-напред от масовите брандове се класира Volkswagen (5.7%).
Според изследването най-верни са собствениците на френски автомобили. Едва 0.4% от притежателите на Peugeot признават, че са имали извънбрачни приключения. Няма особена опасност да изневерят и шофьорите на Renault (0.5%), Rover (0.5%), Skoda (1.1%) и Hyundai (1.6%).
"Колата може да разкрие много за собственика си", коментира Майк Тейлър от Illicit Encounters. "Марките в челната петица са точно като абонатите ни - заможни, амбициозни и мотивирани хора, които не биха се задоволили с половинчати истории, независимо дали става дума за кола или връзка".
На първо място в миналогодишното издание на същата класация се подреди BMW.