В последния ден на януари ви съобщихме за инцидент с Tesla Model Y, който за радост завърши без пострадали. Няколко дни след закупуването на чисто новия си електромобил, собственикът на въпросния Model Y публикува снимки на които се вижда как воланът му се е откачил от кормилната колона при пътуване на магистрала. Случаят доби огромна популярност, след като от Tesla дори поискаха над 100 долара, за да поправят проблема.
Сега потребителят с никнейм @preneh24 публикува развитието на историята в Twitter и публикува писмо с което от Tesla заявяват, че ще изкупят колата обратно. Докато получи новият си автомобил, мъжът е получил заместващ Model Y с който да се придвижва. Това не е най-интересното, а по-скоро очакваното развитие на нещата.
По-интересен е отговорът на Tesla в писмото в който от Tesla заявяват, че те не откриват дефекти или други причини, които да изискват обратното изкупуване, но все пак ще го направят като жест на добра воля като ценен клиент на Tesla. Една от снимките показва и докладът от поправката на Tesla-та, който включва подмяната на част със сериен номер 1036655-00-А, което изглежда е болт, който държи воланът към кормилната колона. Не е ясно какво точно се е случило с него и дали той е липсвал или пък е бил недозавит.