Новите модели на KIA и Hyundai, които се представят в електрическия сегмент и най-често се оказват по-евтини от своите конкуренти, предизвикаха истински фурор на пазара. Това идва на фона на намаляващото търсене на електромобили като цяло.
Позовавайки се на ръководителите на компаниите, се отбелязва, че търсенето на електрически автомобили KIA и Hyundai сега е много високо. Например в САЩ Hyundai Motor Group е на второ място на пазара на EV (след Tesla) с дял от 7.5%.
Интересно е, че в сектора на електрическите превозни средства покупателната способност напоследък е намаляла. Фактът се дължи на доходите на купувачите, цените на автомобилите и лихвените проценти, които се използват за изчисляване на условията по кредита. Последните сега са доста високи, което ограничава купувачите.
В момента корейските компании не произвеждат своите електрически модели в САЩ. Следователно, за разлика от много други компании, купувачите в този случай не могат да разчитат на данъчни кредити при покупка, които иначе достигат $7500. Но това не влияе по никакъв начин на търсенето. Автопроизводителите отбелязват, че са ограничени не от търсенето, а от предлагането.