През 2023 г. марката под собствеността на Geely постигна рекордна година със забележителните продажби от 708 716 автомобила - 15-процентно увеличение в сравнение с 2022 г. XC60 се превърна във водещ продукт, като си осигури позицията на най-продавания модел с 228 646 продадени бройки, което е значително увеличение спрямо 195 338 бройки през предходната година. Изпреварвайки както по-малкия XC40 (200 670 единици), така и премиум модела XC90 (107 549 единици), които също отбелязват ръст в продажбите в сравнение с предходната година.
Като част от амбициозния си преход към изцяло електрическа гама до края на десетилетието, шведската луксозна марка стана свидетел на впечатляващ скок в продажбите на електромобили (EV), отбелязвайки 70-процентно увеличение. Общият брой на продадените през 2023 г. автомобили с нулеви емисии достигна 113 419, което представлява 16% от общите доставки. Освен това се наблюдава забележителен ръст в популярността на хибридните автомобили с възможност за включване към електрическата мрежа (PHEV), като продажбите им са се увеличили с 10 процента до 152 561 единици.
Растежът на Volvo не се ограничава до конкретен регион, тъй като почти всеки голям пазар отбеляза значително разширяване. В Европа доставките нараснаха с впечатляващите 19%, достигайки 294 794 автомобила. В Китай, който е ключов пазар за марката, доставките се увеличиха с пет процента, достигайки 170 091 единици. Съединените щати също изиграха ключова роля за успеха на Volvo със забележителния 26-процентен скок в продажбите, достигайки 128 701 автомобила. Другите региони колективно допринесоха за положителната тенденция, като отбелязаха 11% ръст с 115 130 доставени единици.