Индийският автомобилен гигант Mahindra & Mahindra, чиято собственост от три години е SsangYong, смята да промени името на корейската марка във възможно най-кратки срокове. В интервю за телевизионния канал CNBC-TV18 президентът на компанията-майка Паван Гоенк заявява, че сложното произношение и негативният имидж налагат спешно ребрандиране на четвъртия по големина производител в Южна Корея.
"SsangYong бе част от бизнес конгломерат, който вече не съществува. От него обаче марката наследи негативни асоциации, свързани със стачки и финансови трудности. Освен това името е прекалено сложно за изговаряне и изписване. Това двойно S е доста трудно", обяснява Гоенк.
Според The Financial Express за SsangYong предстои не само смяна в името, а и в пазарното позициониране. От Mahindra & Mahindra възнамеряват да атакуват премиум сегмента чрез повишаване на качеството, оборудването и технологичното ниво на корейските автомобили.
Разработването на новия имидж на SsangYong, чието име означава "Двоен дракон", е поверено на нюйоркската агенция Strawberry Frog. Американците ще се заемат и с цялостното ребрандиране на корейската марка.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.